Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Logan 1.5 DCI ABS PLUS
Ultima postare: sep 13 2010 09:13, Inițiat de
bbogdanmircea
, iul 16 2007 16:07
·
0
#37
Publicat: 06 ianuarie 2008 - 12:53
mda am facut si drumul ala la Iasi dus-intors pana la urma, din pacate nu am facut consumul.
BONUS: De Revelion am fost plecat prin Vrancea cu nijte prieteni si cu aceasta ocazie am inchiriat un Logan MCV 1.5 DCI cu 7 locuri. Cateva impresii. MCV e mai lenesa decat Logan 1.5 DCI, se simte mai ales la urcarile peste 90 km/h, de ex dak la Logan urca relativ usor pana pe la 120, MCV se chinuie serios sa accelereze de la 100 la 120. Portbagajul: deja initial planuiam sa mergem 7 oameni+bagaje, am mers 5 + multe bagaje, adik plin de bagaje in spatele randului 3 si pe randul 3 (la un moment dat era plin in spate pana sus de genti si haine). Randul 2 bancheta este rabatabila 60-40, are un sistem mecanic de rabatare foarte simplu, si se poate intra relativ usor la altreilea rand de scaune. Randul 3 este aproape la fel de lata ca bancheta, nu sunt doua miniscaune sau ceva de genul, este la fel de mult loc ptr picioare ca si pe randul 2. BTW, la un moment dat am facut un experiment dak am putea incapea 9 in masina si am ajuns la concluzia ca pe randul 3 pot incapea 3 fete (adik mai slabutze asa), in nici un caz 1 baiat si 2 fete iar pe randul 2 ar incapea poate 4 persoane inghesuite (as putea spune ca e putin mai lata decat la Logan). In rest, 7 persoane merg foarte confortabil, atat timp cat au bagaje maxim de mana, adik spatiul care ramane in portbagaj cu 7 persoane este foarte foarte mic. Masina cred ca a facut in jur de 1500 de km, iar cand era drumul liber tot timpul era peste 100km/h adik nu s-a mers la consum sub nici o forma. Dupa computerul de bord, consumul mediu a fost 6.2 |
#38
Publicat: 15 ianuarie 2008 - 02:06
Loganelul 1.5 DCI face bine in continuare, dar eu nu inteleg pe cei care zic ca ar fi consumul foarte mic. Drum Acasa-Iasi si Inapoi, drum acoperit de zapada prospata, consum la 500km facut cu metoda plinului 5.8 am mers eu deci e de bine. Oricum banuiesc ca e bun consumul, dar mie tot mi se pare mult asa nu stiu cum, am un prieten cu un Megane 1.5dci de 85 CP si inafara orasului peste 5 nu urca aproape niciodata...
Editat de bbogdanmircea, 15 ianuarie 2008 - 02:07. |
#40
Publicat: 17 martie 2008 - 13:50
salutare la toata lumea, de masina nu prea mai am ce sa zic decat ca merge la fel de bine
btw, una din zilele astea mi-a reprosat tata ca citez "cred ca am facut greseala ca am luat masina pe motorina", la care eu am ramas fara replica... faceam azi un training de transmisii, si a zis cineva la un moment dat ca masinile care au tamburi pe spate au ABS doar pe fata... avand in vedere ca am ABS PLUS, poate sa-mi confirme cineva ca doar rotile fata sunt franate prin ABS? |
#42
Publicat: 18 martie 2008 - 02:28
Octavian___28, on Mar 17 2008, 16:59, said: Asistarea ABS e pe toate 4 rotile. Iti dai seama ce ar fi daca ar actiona ABS-ul doar pe fata...adio control. mah asa credeam si eu pana mai acuma, dar poti sa-mi dai o sursa buna ideea ar fi ca pe spate fiind tamburi nu cred ca se poate face ABS pe ei, ptr ca au timp de raspuns cam marisor...parerea mea ca fata care oricum duce toata inertia masinii la franare are ABS iar spatele franeaza normal |
#44
Publicat: 20 martie 2008 - 14:36
atreidex, on Mar 19 2008, 02:40, said: de ce se plange tatal tau ca a luat pe motorina????? chiar nu inteleg... pai nah dak s-a scumpit motorina...reviziile e mai scumpe...cel putin asa spunea el...si consumul e 5 cand in carte scria 4.8 asa e taica-miu tot timpul nemultumit, dak ar avea masina care ar consuma 1litru/100km tot ar fi nemultumit |
#46
Publicat: 23 martie 2008 - 09:08
crf1988, on Mar 22 2008, 18:33, said: Salut ai avut vreodata ocazia sa testezi sistemul Abs ?? da am avut ocazia sa-l testez iarna trecuta si nu doar odata. Din fericire nu a fost nici o situatie limita. Pot spune ca este un ajutor imens, nici nu concep masina fara ABS, si de asta ma bucur ca am prins promotia asta cu ABS plus, ptr ca altfel nu cred ca l-as fi convins pe tata sa ia optiunea. Normal, in conditii foarte foarte najpa te duci cu tot cu ABS, dar pe suprafete nasoale se simte din plin efectul. Cel mai tare era pe zapada din aia moale cand desi apasai frana si simteai in pedala cum lucreaza releele, masina tot aluneza inct incet spre masina din fata... pentru cunoscatori, ar trebui sa fie nijt esenzori pe rotile din fata ptr ABS sau unde sunt plasati acesti senzori? ca am dat jos rotile si nu am vazut nimic... |
|
#48
Publicat: 29 martie 2008 - 12:28
crf1988, on Mar 24 2008, 18:48, said: Te-am intrebat fiindca si tata detine acelasi model dar nu am avut pana acum sansa sa inerc Abs-ul . Multi km si fara incidente .Salut cauti si tu o suprafata cu mai putina aderenta gen pietris si bagi o frana mai brusca si o sa simti in pedala de frana cum lucreaza releele |
#49
Publicat: 29 martie 2008 - 13:14
ABS-ul e foarte bun insa nu chiar intotdeauna. Pe zapada moale, proaspata, s-a demonstrat ca de fapt mareste distanta de frinare, ceea ce nu e chiar grozav. Fara ABS, la frinare pe zapada, s-ar forma un mic morman de zapada in fata rotii care ajuta la oprirea masinii. Cu ABS acest mic morman nu se mai formeaza pentru ca roata nu se mai blocheaza si atunci masina aluneca mai mult pe zapada. Am impresia ca si pe pietris e cam periculos dar nu sint sigur.
|
#50
Publicat: 29 martie 2008 - 16:51
Ahile, on Mar 29 2008, 13:14, said: ABS-ul e foarte bun insa nu chiar intotdeauna. Pe zapada moale, proaspata, s-a demonstrat ca de fapt mareste distanta de frinare, ceea ce nu e chiar grozav. Fara ABS, la frinare pe zapada, s-ar forma un mic morman de zapada in fata rotii care ajuta la oprirea masinii. Cu ABS acest mic morman nu se mai formeaza pentru ca roata nu se mai blocheaza si atunci masina aluneca mai mult pe zapada. Am impresia ca si pe pietris e cam periculos dar nu sint sigur. foarte adevarat Ahile, dar omul intreba cum sa faca sa simta ABS-ul...intr-adevar zapada moale e sg situatie in care poate ca o frana pana la fund e posibil sa aiba rezultate decat ABS...dar pana o sa se faca masini care o sa recunoasca suprafata pe care merg rotile mai este...nu vreau sa intru in vreo polemica care duce la offtopic btw...aveti idee daca exista vreo posibilitate de a revopsi masina in garantie, fara daune-accident. Loganul lu tata e albastru nemetalizat, si dupa cum se stie, stratul de vopsea poate intra in cartea recordurilor la cat de subtire e... |
#51
Publicat: 30 aprilie 2008 - 11:32
20 000km aproape are Loganul, tocmai a venit tata azi foarte nervos de la revizie
500 RON a costat, mult de tot zice el ulei motor 20+77 ulei directie completat 25 filtru ulei 18+4 filtru motorina 130 filtru are 63 valoare piese 339 valoare manopera 132,45 total 471,62 e mult e putin? |
|
#54
Publicat: 11 septembrie 2008 - 08:59
salut
n-am mai intrat de mult Logan-ul merge bine in continuare, am resimtit oleak lipsa aerului conditinata pe caldurile de vara asta cred ca a ajuns tata la 25000 de km cu ea aproape ca si nemultumiri ramane vopseaua de foarte slaba calitate postez ptr ca de curand am achizitionat un receptor GPS cu care m-am jucat putin cand am fost acasa ce am aflat e ca viteza de pe kilometrajul masinii e in plus cu vro 5-8km fata de viteza aratata de GPS care se spune ca are precizia cea mai buna... adica la 60 pe bord GPS arata 55 la 120 pe bord GPS arata 112 ceva de genul chestia asta e valabila ptr toate Loganurile? |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi