Mitsubishi Colt
Last Updated: Jul 06 2011 18:54, Started by
spe
, Jul 13 2007 20:45
·
0
#55
Posted 17 January 2008 - 13:55
foarte interesant hurnalul
cat costa masinutza si ce optiuni are pe ea? |
#56
Posted 28 January 2008 - 15:24
Scuze ca raspund asa tarziu.
Pret, dotari si altele gasesti in primele posturi pe acest jurnal de bord. |
#57
Posted 03 February 2008 - 11:44
#58
Posted 03 February 2008 - 20:18
Mai sunt de facut ceva kilometri pana sa ajung la prima revizie. Si nu am idee cat de costisitoare e intretinerea. Pot doar sa-ti spun ca pana acum nu am dat bani decat pe benzina, cauciucuri de iarna si lichid de parbriz.
|
#59
Posted 14 February 2008 - 08:25
Incerc sa ma linistesc inainte de a posta, ca postul sa nu fie precum cuvintele care imi umbla prin cap acum
Ii doresc multa "sanatate" celui/celor care s-au gandit sa imi indoaie capota in doua locuri. Am parcat-o aseara linistit, si azi dimineata ( dupa ce dau zapada de pe ea ) vad doua indoituri, diametru ~ 6-7 cm fiecare. Nu e zgariata. Ma gandesc ca ori au dat cu pumnul niste berbeci, ori... nu stiu ce altceva. Distanta intre indoituri e mica, de vreo 5 centimetri. Tarani. Oare cum pot sa rezolv ? Am incercat sa apas cu mana de pe partea cealalta, insa e destul de groasa tabla... si n-am putut. Ma gandesc la o ventuza ( ca aceea folosita de baietii cu parbrize ). Oare ar merge ? |
#60
Posted 21 February 2008 - 14:09
De cateva zile aud un scartait destul de strident si deranjant cand pun frana, in general de la viteze mai mici de 40 kmh. Oare ce-ar putea fi ? Ma gandesc ca are de-a face cu umezeala din ultima vreme, eventual cu substantele imprastiate de "drumari" pe strazi. Dar sunt deschis si la alte "sugestii"
Update: Conform raspunsurilor primite AICI , placutele de frana scot acel scartait. Asta neinsemnand ca e ceva in neregula cu ele. Edited by spe, 21 February 2008 - 14:21. |
#61
Posted 21 February 2008 - 20:35
am facut ieri o drive test cu un colt de 1,3, insa a fost mult prea scurt (3-4 km) pentru a putea sa imi fac o parere despre cum merge.
motorul mi s-a parut un pic cam zgomotos. am ramas uimit de spatiu interior al masiniisi chiar si in spate. am mai fost surprin placut ca banchetele spate culiseaza 15 cm ca si cele din fata si pot fi chiar scoase de tot din masina in caz ca se doreste un spatiu mare de depozitare. as fi vrut sa fac un test si cu unul cu motor de 1,1 pentru ca am fonduri limitate si nu stiu daca o sa pot sa imi iau unu de 1,3 in rest mi se pare ok |
#62
Posted 21 February 2008 - 22:15
Corect, si am mai spus de cateva ori. Daca se cauta in primul rand silentiozitate, nu Colt este raspunsul.
Spatiul interior e la fel cum am mai zis si eu, adica MULT Incearca, pe cat posibil, sa faci test exact cu motorizarea pe care ti-o permiti. Indiferent de marca. Si eu ma gandeam initial la 1.1, insa dealerul de aici avea doar 1.3 pe masina de test... Ma gandesc ca e poate o strategie a vanzatorilor. |
#63
Posted 26 February 2008 - 15:23
PRIMA PROBLEMA SERIOASA CU MASINA
Scartaie bre ceva in zona banchetei spate. Uneori, la hopuri, parca am o veverita. Ideea e ca se aude un chitait in habitaclu. Atat. As dori sa transmit celor care se ocupa de drumuri multa sanatate si carne, precum si calduroase felicitari pentru brilianta idee de a astupa gropile din asfalt cu pavele ! Super. Doua zile au rezistat pavelele acolo pana s-au lipit de mana vreunui intreprinzator. Declar solemn ca ii dau voie sa faca zgomote mult mai urate decat face acum, daca promite ca pana la 100.000 km ma suporta la volan, fara sa se supere pe mine si sa ma faca s-o duc in service. |
#64
Posted 06 March 2008 - 11:52
... buna... scartaitul se prezinta si la mine, drumurile din constanta sunt destul de bune, dar... am mai luat si niste "denivelari"... in rest, alles gute, azi am facut revizia la 10 mii de km, costul a fost de 232 de lei si ceva banutzi...uleiul motor este mobil 1, 10W30... iar motorul ramane "dracos"... km multi la bord va urez...
|
|
#65
Posted 06 March 2008 - 16:05
Multumesc.
La fel va doresc si eu, cat mai multi kilometri fara incidente. Nu am acum manuale si alte hartii la indemana, dar parca stiam ca revizia obligatorie e la un an sau la 15.000 km. Si e numai 232 de lei revizia ? Ca eu ma asteptam la mai mult, dupa relatarile dealerului. Sau poate ati prins vreo promotie, vreo reducere la manopera ceva ? In other news, trebuia ca astazi sa fac un drum pe niste sosele "bune" pana in Ucraina si retur. Din cauze care este, s-a amanat pe sambata. Sper ca nu mai adaug vreun greieras la colectie. Sper sa-mi iau SUV repede, ca drumurile din tara vecina pot fi parcurse confortabil doar intr-o masina cu suspensii de off-road. |
#66
Posted 07 March 2008 - 23:27
Salutare.
Scartaitul este de la bancheta din spate. Daca este culisata in fata ( 15 cm) la hopuri si la mine apare "veverita". incearca sa le tragi bine in fata si sa asezi spatarul cit mai in spate. Ideea e ca bancheta nu mai are in ce sa se "sprijine" cind partea din spate e culisata in fata si intra in vibratie. 5500 km placuti la Colt 1.1 |
#67
Posted 09 March 2008 - 18:20
Multumesc pentru sfat. Nu ma deranjeaza atat de tare pe cat s-ar putea crede.
Good news, consumul mediu a scazut pana la 8,5 l / suta. Am inca o data confirmarea ca motorasul este destul de potent Ieri, cu 2 ocupanti ( ~ 160 kg ) si mai mult de 50 kg de cumparaturi in spate, pe un drum in stare excelenta ( Siret - Suceava ) si liber, a "vazut" 150 km / h ( probabil ~ 140 km/h reali pe gps ). In rpm n-as putea sa ma exprim, cred ca peste 4000. In mod sigur mai putea duce, insa n-avea rost. Si chestia de ieri am facut-o de curiozitate ( si ceva graba ). Mai mult de 100 - 110 km / h la o masina gen Colt mi se pare inutil de mult si periculos. ( cumva ) off-topic: In Cernauti am vazut multe Mitsubishi. In special Pajero, dar si L200, Colt si Lancer Cred ca din cauza ca aveam Colt ( raspandit in Ucraina, dupa cum am zis ), nu m-a oprit politia pe drum incoace. Au vazut Coltul, au zis ca e vreun compatriot, au vazut numar de Romania prea tarziu. Sa fi vazut ce fata avea militianul care se uita de pe marginea drumului Nepretuit... As putea sa zic si despre Mercedesul S500 4matic negru, cu geamuri fumurii, care m-a depasit in drum spre vama. Si pe care l-am vazut dupa aceea invitat intr-o hala speciala din vama, destinata controlului amanuntit... Dar despre asta, pe alt topic. A, tot ieri in vama am aflat unde are Coltul meu inscrisa seria sasiului Nu stiam. Dar m-am cam schimbat la fata cand vamesul ucrainean a inceput sa traga de toate alea prin masina |
#68
Posted 10 March 2008 - 09:29
tocmai am facut 20.000 de km (din mai 07) cu coltul meu si ce sa va mai zic: merge ireprosabil. Cum vine primavara a inceput sa revina la consumul lui obisnuit
|
#69
Posted 10 March 2008 - 14:16
Eu am mers cu 165 km/h pe autostrada soarelui, cu un consum de 9.7 , cu Top premium 99+ de la petromV.
S-a comportat excelent. |
|
#70
Posted 09 April 2008 - 15:30
spe, on Jul 14 2007, 11:47, said: Mistique, multumesc de urari. Da, negru sau albastru mi-ar fi placut si mie. Insa in Suceava e mult praf ( se demoleaza niste fabrici mai vechi si se construiesc malluri in loc ) si a trebuit sa aleg o culoare mai jeg-proof. Normal ca masina va fi spalata si intretinuta, chiar daca e de culoare gri sobolan... Va dati seama ca despre cum se comporta in timp, cat consuma, nu pot sa scriu acum. Are doar 170 km in bord mititica. Motorul pare sprinten, nu m-a facut de rusine nici in putinele depasiri de ieri. Aerul conditionat si-a facut datoria. Suspensia e cam tare, dar nu deranjanta. Spatiul interior este bine gandit, scaunul soferului se regleaza si pe inaltime, directia e precisa... Dupa asa putini km nu am ce zice de rau sau ca nu-mi place. Si sper nici dupa multi km sa nu am probleme. Din cate am inteles de la dealer si citit pe alte forumuri, probleme mari nu sunt cu Coltul. Eventual ceva greierasi sa apara, si asta datorita drumurilor pe care le platim tot noi ( prin taxele de drum din benzina... probabil nu consumam destul ). Ceva date tehnice acum, asa cum sunt ele declarate pe oferta de la dealer: Dimensiuni 3,870 x 1,695 x 1,550 m Hatchback 5 usi Transmisie manuala 5+1 Motor MPI MIVEC, 4 cilindri, 16V 1332 cmc Putere maxima 70 KW / 95 CP la 6000 rpm Cuplu maxim 125 Nm la 4000 rpm Viteza maxima 180 kmh Acceleratie 0 - 100 in 11.1 secunde Consum 4,8 extraurban / 7,4 urban / 5,8 mixt Dotari: Servodirectie electrica ABS + EBD Airbag frontal sofer si pasager, airbaguri laterale Geamuri fata electrice Faruri reglabile pe inaltime Bancheta cu spatar rabatabil, culisabila si detasabila Display central si calculator de bord Volan reglabil pe inaltime Jante aliaj 15" CD player cu 6 difuzoare Oglinzi exterioare electrice si incalzite Aer conditionat + racire torpedou Inchidere centralizata cu telecomanda Culoare: steel grey ( gri sobolan, metalizata ) Tapiterie rosie Astea ar fi cele mai importante aspecte. Primii 2-3000 km ii fac cu benzina de 95, asa mi-a recomandat dealerul, pentru un rodaj mai usor si pentru ca benzina de 98 "e prea tare" acum la inceput. Weekendul asta mai fac ceva km cu ea, revin si aici cu noi impresii dupa. Salutare posesori de COLT Sunt unul dintre cei care are o masina colt si tin sa va spun ca sunt foarte multumit de ea. O am de aproape 2 ani si mari probleme nu mi-a facut . Doar discul si placa de presiune tinand cont ca sotia mea si-a facut practica pe aceasta masina In rest numai cuvinte de bine despre ea , viteza ,,,,,numai cu 150-160 consumul mi se pare normal si tin sa va spun ca se infinge , nu ma face de ras in fata altor masini Pot sa va spun ca am lasat BMV in urma prin serpentinele muntilor nostri mult succes in achizitionarea aceste masini PS ---- singurul lucru deranjant este service-ul nostru din romania |
#71
Posted 09 April 2008 - 15:49
Ma bucur sa vad posesori multumiti de Colt. Ma inscriu si eu in aceeasi categorie
@roandmar-colt Unde ai dus masina in service? Si ce ti-au facut? |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users