Salariul la Orange
Last Updated: Dec 26 2014 13:57, Started by
dannydanct
, Jan 30 2007 10:53
·
0
#19
Posted 30 January 2007 - 15:57
Conteaza ca omul sa fie foarte bun la ceea ce face... nu cate diplome si cati ani de zile a lucrat nu stiu unde. Eu am fost de ambele parti ale biroului la interviuri pentru angajare. Daca omul ala face perfect ce vreau eu dupa ce il testez il angajez pe un salariu cu mult peste piata si ii creez conditii ideale de lucru pentru a-l pastra in echipa. Nu ma intereseaza deloc ca are 18 sau 60 de ani si ce diplome a obtinut. Acum intr-adevar depinde de companie si de domeniul de activitate... dar de regula cand este vorba de joburi de nisa nu iti permiti sa te iei dupa cum plateste piata si sa iti bati joc de om... pentru ca on the long run pierzi enorm.
|
#20
Posted 30 January 2007 - 15:57
in call center te poti angaja doar cu diploma de bac, nu iti trebuie studii superioare.
iar 1200 RON / 9 ore pentru studii medii din start fara experienta (te califica ei prin training) e super ok. Ca majoritatea sunt studenti asta e partea a doua. ca altii raman pe customer service dupa facultate deja e supracalificare. Consultant de relatii cu clientii e un job de studii medii, adica ceea ce se cere si la butic pentru vanzator saorma. Asa ca poate sa fie Orange singura companie din lume si tot nu se justifica salariu mai mare avand in vedere piata muncii din .ro LE: companiile trebuie sa asigure profit actionarilor nu salarii mari angajatilor. Edited by reclamagiu, 30 January 2007 - 15:58. |
#21
Posted 30 January 2007 - 16:01
stargate, on Jan 30 2007, 15:38, said: Orange nu este TV Neptun. Orange este printre cele mai bogate companii multinationale, iar salariile prin definitie la astfel de companii ar trebui sa fie mai mari ca media pietei pentru acel post. Nu ar trebui sa se compare salariile de la Orange cu cele de la RDS. Cel putin asa vad eu lucrurile. man ... tu esti baiat destept .. si ai o companie (sau esti poate doar angajat) ... angajeaza tu unu care nu stie sa faca nimic ... nu are nici o diploma ... si da-i tu 3000 de RON ... Orange ii angajeaza ... i pregateste ... ii face sa gandeasca super profi ... si la ofera un salariu decent ... + o gramada de alte beneficii - asigurare medicala, de viata, bonusuri, comisioane, telefoane ... etc ... etc. toate ca si entry ... daca te faci mare ... si esti baiat destept ajungi la 2000 ... 3000 ... the sky it the limit ... Si asta cred ca e valabil indiferent de companie ... A....si daca te angajezi undeva nu inseamna ca te si casatoresti cu firma respectiva ... nu? poti pleca oricand ... nici Orange ... sau nici o alta companie nu te forteaza sa te angajezi la ei ... |
#22
Posted 30 January 2007 - 16:12
Este vorba de filozofia firmei. Unele firme prefera sa creeze o atmosfera de lucru atat de placuta incat cu greu vor pleca oamenii de acolo. Ca sa dau exemplul de la tech support. Eu as prefera un angajat care sa fie atat de amabil si atat de priceput incat clientii sa fie mereu multumiti dupa ce inchid telefonul si au problema rezolvata. In felul asta nu e nevoie de militarie, iar clientul multumit va aduce si altii in timp. Eu ca angajator castig mai multi bani de pe urma angajatului, nu trebuie sa fac militarie, iar clientul este mai multumit. Mai mult decat atat eu nu imi pierd timpul si banii cu training pentru angajati pe care ii schimb pe banda rulanta. Personal prefer aceasta metoda si poate, poate in viitor voi fi si in pozitie sa o si testez.
|
#23
Posted 30 January 2007 - 16:30
stargate, on Jan 30 2007, 16:12, said: Este vorba de filozofia firmei. Unele firme prefera sa creeze o atmosfera de lucru atat de placuta incat cu greu vor pleca oamenii de acolo. Ca sa dau exemplul de la tech support. Eu as prefera un angajat care sa fie atat de amabil si atat de priceput incat clientii sa fie mereu multumiti dupa ce inchid telefonul si au problema rezolvata. In felul asta nu e nevoie de militarie, iar clientul multumit va aduce si altii in timp. Eu ca angajator castig mai multi bani de pe urma angajatului, nu trebuie sa fac militarie, iar clientul este mai multumit. Mai mult decat atat eu nu imi pierd timpul si banii cu training pentru angajati pe care ii schimb pe banda rulanta. Personal prefer aceasta metoda si poate, poate in viitor voi fi si in pozitie sa o si testez. daca ai 5 angajati - 10 ... e ok ... dar cand sunt vreo 6 - 700 ... e mai greu ... trebuie sa faci niste reguli ... (exceptia google ... ) eu cred ca este mult mai placut sa lucrezi in firma de 10 angajati ... super profesionisti ... super bine platiti ... dar prinde bine experienta de corporatie ... te educa mult ... si iti aduce foarte multe beneficii daca stii ce vrei si stii unde sa te uiti ... Edited by Spiritul, 30 January 2007 - 16:39. |
#24
Posted 30 January 2007 - 18:53
reclamagiu, on Jan 30 2007, 15:57, said: in call center te poti angaja doar cu diploma de bac, nu iti trebuie studii superioare. iar 1200 RON / 9 ore pentru studii medii din start fara experienta (te califica ei prin training) e super ok. Ca majoritatea sunt studenti asta e partea a doua. ca altii raman pe customer service dupa facultate deja e supracalificare. Consultant de relatii cu clientii e un job de studii medii, adica ceea ce se cere si la butic pentru vanzator saorma. Asa ca poate sa fie Orange singura companie din lume si tot nu se justifica salariu mai mare avand in vedere piata muncii din .ro LE: companiile trebuie sa asigure profit actionarilor nu salarii mari angajatilor. |
#25
Posted 30 January 2007 - 18:54
reclamagiu, on Jan 30 2007, 15:57, said: in call center te poti angaja doar cu diploma de bac, nu iti trebuie studii superioare. iar 1200 RON / 9 ore pentru studii medii din start fara experienta (te califica ei prin training) e super ok. Ca majoritatea sunt studenti asta e partea a doua. ca altii raman pe customer service dupa facultate deja e supracalificare. Consultant de relatii cu clientii e un job de studii medii, adica ceea ce se cere si la butic pentru vanzator saorma. Asa ca poate sa fie Orange singura companie din lume si tot nu se justifica salariu mai mare avand in vedere piata muncii din .ro LE: companiile trebuie sa asigure profit actionarilor nu salarii mari angajatilor. cam asta scrie la ei pe site: Candidate profile Qualifications required: - English – conversational level; - high school graduate/university degree - PC knowledge (MS Office ); - experience in a customer service related area is a plus ceea ce iti spun eu sigur este ca pentru call center-ul Orange iti cer minim sa fii student...asta inseamna ca te angajeaza cu diploma de BAC cum spui tu, dar trebuie sa fii si la o facultate, ceea ce face trecerea la oameni cu studii superioare...deci n-as zice ca e un job pt oameni cu studii medii |
#26
Posted 30 January 2007 - 19:08
duculeana, on Jan 30 2007, 15:34, said: Zau? Si cat oi fi vrand sa-i dea aluia, care de-abia a terminat facultatea? 30 de milioane ca sta si freaca mangalu toata ziua si raspunde la cate un client nepriceput (ma refer la cei de la serviciul clienti)? Ca incepator si fiind prima leafa, trebuie sa fii multumit cu ce ti se da, ca n-are nimeni obligatia sa-ti dea tie milioane. Uite, mie de exemplu, cand am fost la interviu ptr. angajare reporter la TV NEPTUN m-a intrebat ce pretentii am, si am zis ca n-am nici o pretentie, ii las pe ei sa hotarasca leafa ca daca comentam ceva cu siguranta ar fi zis ca-s neam prost Apoi au zis ca 800 roni (foarte bine pentru inceput) si apoi voi putea avansa. scuza-ma, dar voi fi putin acid...habar nu ai ce inseamna sa lucrezi intr-un call center...cred ca ai foarte putina experienta din ce vad in post-urile tale(auzi sa accepti ce salariu iti spun ei, sa n-ai pretentii...nu tata, daca esti bun te vinzi bine si negociezi salariul)...nu uita ca nu vorbim de call center Cosmorom unde nu suna nimeni, pt ca aveau 20 000 clienti si aia angajati si rudele angajatilor...la Orange sau Voda lumea suna sa se informeze, sa faca diverse schimbari, reclamatii sau ce or mai fi dorind ei...asta inseamna sa preiei apeluri unul dupa altul, nu sa freci ce zici tu si sa rezolvi apelurile alea astfel incat clientul sa fie complet lamurit cred ca nu ai rezista o saptamana unui astfel de program...iti spun pentru ca am lucrat candva intr-un call center si iti spun ca se munceste la greu...nu exista mentalitatea asta de roman...sa freci menta si sa mearga salariul |
#27
Posted 30 January 2007 - 20:27
capuera, on Jan 30 2007, 19:08, said: ...nu exista mentalitatea asta de roman...sa freci menta si sa mearga salariul ba da exista ... dupa care ii auzi pe forumuri ca e "puscarie" ... "sclavie" ... pentru ca suntem tot romani ... cine intelege ca daca muncesti si ai atitudine ok fata de munca ... aia chiar fac ceva .... si nu o sa auzi ca se plang cand e de munca ... Momentan la noi vor fi mai multe locuri de munca (intrarea in UE ... investitii masive ... comapanii noi care vin pe piata ... etc.)... si o sa creasca salariile putin artificial ... dar o sa vine moldovenii in scurt timp (cu o sete de munca si bani ... si cu o scoala mai buna decat ce se face la noi in liceu acum)... care o sa fure joburile romanilor ... ca se vor vinde mai ieftin si mai bun ... si atunci o sa vezi concurenta ... si atunci o sa vezi ca o muncesti ca prostu pe nimic ... dar ... acum e de tras tare ... acum sunt mega oportunitati pe piata ... cine le vede e boier ... |
#28
Posted 30 January 2007 - 20:28
la tehnic (bss,noc,nss) salarul incepe de la 700 euro...
|
|
#29
Posted 30 January 2007 - 20:28
capuera, on Jan 30 2007, 18:54, said: Candidate profile Qualifications required: - English – conversational level; - high school graduate/university degree - PC knowledge (MS Office ); - experience in a customer service related area is a plus daca esti anul 1 nu inseamna ca o sa si termini facultatea ... |
#30
Posted 30 January 2007 - 20:29
#31
Posted 31 January 2007 - 13:54
Spiritul, on Jan 30 2007, 20:29, said: minim 700 ... ala e entry ... Edited by jano, 31 January 2007 - 13:59. |
#32
Posted 31 January 2007 - 16:18
#33
Posted 31 January 2007 - 16:58
jano, on Jan 31 2007, 13:54, said: LA tehnic la COM (mentenanta BTS-urilor) se vorbea in jur de 16 milione-cu facultate de telecom si entry level. Si sa nu vorbim de conditii in care trebuie sa lucrezi. (frig, noaptea ,pe un pilon inalt).Vezi topicul: http://forum.softped...showtopic=45815 Asa e, daca intri ca junior engineer poti sa te consideri norocos daca ai 1600 RON net, de obicei e cam 1400 RON. Indiferent la ce departament esti. (ma refer la joburile de inginer, nu de oameni ce raspund la telefon) Daca esti incadrat ca inginer atunci incepi de la 700 EURO in sus, depinde unde ai lucrat inainte si ce experienta ai, ceea ce mi se pare de bun simt. Limite superioare nu sunt dar in general cand deja ajungi pe la 1500 EURO te iau altii pe bani mult mai multi. Din punctul de vedere al inginerilor (deci nu junior engineer) se pare ca lucrurile stau la modul: Cosmote, Connex, Orange (Zapp-ul nu stiu unde sa-l integrez) pt ca trebuia si cumva Cosmoteul sa-si faca rost de oameni buni ce stiu deja ce trebuie facut, si cum altcumva decat dand salarii mai mari? |
|
#34
Posted 31 January 2007 - 18:37
jano, on Jan 31 2007, 13:54, said: LA tehnic la COM (mentenanta BTS-urilor) se vorbea in jur de 16 milione-cu facultate de telecom si entry level. Si sa nu vorbim de conditii in care trebuie sa lucrezi. (frig, noaptea ,pe un pilon inalt).Vezi topicul: http://forum.softped...showtopic=45815 acela este salariul de baza ... dar ei beneficiaza de f multe sporuri ... + ore suplimentare nu le plang de mila ... |
#35
Posted 31 January 2007 - 20:37
#36
Posted 31 January 2007 - 21:00
cmidp, on Jan 31 2007, 16:58, said: Daca esti incadrat ca inginer atunci incepi de la 700 EURO in sus, depinde unde ai lucrat inainte si ce experienta ai, ceea ce mi se pare de bun simt. să mai spunem că trebuie totuși să ai pile serioase ca să intri acolo, în general. și se mai spune că au o politică destul de perversă de angajare de studenți pe juma de normă, astfel încât țin în frâu salariile "bătrânilor". |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users