Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Atentie la facturile Cosmote !
Last Updated: Feb 02 2010 11:43, Started by
blecaipi
, Jan 26 2007 11:55
·
0
#55
Posted 28 September 2007 - 10:30
#56
Posted 28 September 2007 - 10:35
cleriq, on Sep 28 2007, 11:28, said: Cateva lamuriri despre abonament la cosmote: -aveti grija cu fractionarile(voi reveni cu detalii) -1818 nu functioneaza pana la data emiterii primei facturi -factura va parvine f tarziu,sa nu va mirati daca exact in ultima zi,asa ca va sfatuiesc sa platiti dupa sms ul cu datele facturii care l primiti,sau sa platiti la germanos sau la un sediu propriu cosmote fara acele informatii -atentie la serviciul limita credit,care va restrictioneaza apelurile chiar daca sunteti in perioada de facturare daca vorbiti f mult intr o perioada scurta de timp |
#57
Posted 28 September 2007 - 10:37
Am uitat sa zic ca limita de credit creste cu vechimea in retea. La mine a crescut de la 25 la 40 euro.
|
#58
Posted 28 September 2007 - 11:34
daca le stiati deja,de ce plange lumea p aici din cauza acelor chestii? Ok,vedem mai tz
|
#59
Posted 03 October 2007 - 14:17
cleriq, on Sep 28 2007, 10:28, said: Cateva lamuriri despre abonament la cosmote: -aveti grija cu fractionarile(voi reveni cu detalii) -1818 nu functioneaza pana la data emiterii primei facturi -factura va parvine f tarziu,sa nu va mirati daca exact in ultima zi,asa ca va sfatuiesc sa platiti dupa sms ul cu datele facturii care l primiti,sau sa platiti la germanos sau la un sediu propriu cosmote fara acele informatii -atentie la serviciul limita credit,care va restrictioneaza apelurile chiar daca sunteti in perioada de facturare daca vorbiti f mult intr o perioada scurta de timp 2. e si logic 3. la mine ajunge cand trebuie si o data ce trimit sms si nu o trimit recomandata se exonereaza de orice vina ca tu nu ai primit factura 4. mi se pare corect. Daca mergi si platesti suma datorata nu e nici o prob si poti vb din nou. si la orange si vf exista acelasi lucru. Nu tin cu serviciul cosmote, nici un orange nici cu vf: ci doar nu inteleg dc va plangeti cad unele chestii mi se par chiar normale. Una e sa tipi ca ti -sa incarcat factura sau ca nush ce apare pe acolo si alta e sa te plangi ca nu poti acesa nr 1818 decat dupa prima factura. Pai si inainte ce sa iti spuna??? Ca vei avea o suma de platit???? |
#60
Posted 03 October 2007 - 23:49
nu am avut probleme cu nici o factura,in afara de intarzierile de rigoare,desi pentru mine e un mister total:cosmote-ul meu ajunge in ziua scadentei,tatal meu are orange si in max 5 zile ajunge factura acasa de cand se emite(e vb de aceeasi adresa) si ambele au timbru de posta romana.inca un lucru care imi ridica semne de intrebare este legat de ultima factura care a venit 'la timp' si pe ea erau convorbiri din iulie(probleme cu data de 04.07 care la unii abonati a fost facturata luna viitoare).Acum la fel mai sunt cateva zile pana la scadenta si nema factura;bineinteles ca am platit-o dar totusi...parca nu misca nimic
|
#61
Posted 04 October 2007 - 07:35
Eu ma asteptam sa fiu cu prob la facutra caci la mine nu vine in cutia postala caci nu avem asa cvea (mda traiesc in epoca de piatra ) ci postasul pe arunca pe masa la administrator. Si zace acolo pana ma gandesc eu sa ma duc sa ma uit. Dar spre uimirea mea o gasesc in totdeuna la timp
|
#62
Posted 10 November 2007 - 17:35
martonz, on Jan 28 2007, 03:06, said: Incearca pe [email protected] Vei primi raspuns garantat. Intradevar pare o eroare, suma nu conteaza! nu se trimite mailu la reclamatiiatcosmote.ro da o eroare Message/delivery-status Reporting-MTA: dns;tabexc02.cosmote.rom Received-From-MTA: dns;tabexc01.cosmote.rom Arrival-Date: Sat, 10 Nov 2007 17:09:33 +0200 Final-Recipient: rfc822;[email protected] Action: failed Status: 5.2.2 X-Display-Name: Marin Marius Edited by beheader69, 10 November 2007 - 17:35. |
#63
Posted 15 November 2007 - 19:22
Am o nelamurire legata de abonamentul meu si ma adresez voua sa vedem ce se poate face...
Mi-am facut un abonament Cosmote (in mai - anul curent) de 5 euro ( 30 minute nationale ) si am achizitionat de la ei ( in pachetul de abonament ) un telefon Nokia 2626 la pretul de 67 RON ( GERMANOS ). Ei, dupa 1 luna m-am gandit sa-mi modific pachetul de minute, si am solicitat trecerea de la 30 min nationale la 60 min. De atunci nu am mai facut nici o modificare. si...sun in urma cu doua zile la 1234 si cer modificarea pachetului de minute de la 60 la 30 ( ca nu mai am nevoie de atatea minute nationale de la ei ) si zice tipa ca e ok si ca o sa primesc un mesaj de confirmare... Si cica azi primesc sms de la ei: Ne pare rau dar solicitarea dvs a fost respinsa - sau ceva asemanator. Sun la 1234 si zice tipa ca nu am 8 luni de vechime in retea... Da astia is prosti sau ce ? Acuma eu am inteles ca daca-ti faci un abonament ( sa-i zicem ) n+2 nu poti sa treci la unul mai mic de n+2 dar la ceva mai mare decat n+2. ( timp de 8 luni ) Insa situatia mea e alta: eu am avut initial n+1 (si am platit pt telefon pretul aferent abonamentului n+1) dupa care am trecut la n+2 ... deci nu inteleg de ce nu pot sa revin la n+1 din data ce ala era "impicit" pentru mine. Stie cineva cum e faza asta? e vreo smecherie pusa la cale de ei - ca nu cred ca masura asta e nici morala si nici logica... Sa fac o reclamatie la ei ? Ce parere aveti ? |
#64
Posted 15 November 2007 - 19:26
kgyula, on Nov 15 2007, 19:22, said: Am o nelamurire legata de abonamentul meu si ma adresez voua sa vedem ce se poate face... Mi-am facut un abonament Cosmote (in mai - anul curent) de 5 euro ( 30 minute nationale ) si am achizitionat de la ei ( in pachetul de abonament ) un telefon Nokia 2626 la pretul de 67 RON ( GERMANOS ). Ei, dupa 1 luna m-am gandit sa-mi modific pachetul de minute, si am solicitat trecerea de la 30 min nationale la 60 min. De atunci nu am mai facut nici o modificare. si...sun in urma cu doua zile la 1234 si cer modificarea pachetului de minute de la 60 la 30 ( ca nu mai am nevoie de atatea minute nationale de la ei ) si zice tipa ca e ok si ca o sa primesc un mesaj de confirmare... Si cica azi primesc sms de la ei: Ne pare rau dar solicitarea dvs a fost respinsa - sau ceva asemanator. Sun la 1234 si zice tipa ca nu am 8 luni de vechime in retea... Da astia is prosti sau ce ? Acuma eu am inteles ca daca-ti faci un abonament ( sa-i zicem ) n+2 nu poti sa treci la unul mai mic de n+2 dar la ceva mai mare decat n+2. ( timp de 8 luni ) Insa situatia mea e alta: eu am avut initial n+1 (si am platit pt telefon pretul aferent abonamentului n+1) dupa care am trecut la n+2 ... deci nu inteleg de ce nu pot sa revin la n+1 din data ce ala era "impicit" pentru mine. Stie cineva cum e faza asta? e vreo smecherie pusa la cale de ei - ca nu cred ca masura asta e nici morala si nici logica... Sa fac o reclamatie la ei ? Ce parere aveti ? Numai bine! |
|
#65
Posted 15 November 2007 - 19:45
crissty, on Nov 15 2007, 19:26, said: Pai din cate stiu trebuie sa ai minim 8 luni in retea pentru a putea trece la un abonament mai mic,sau minim 4 luni de cand ai facut modificarea.Schimbarea se face gratis fie ca il modifici cu unul mai mare,fie cu unul mai mic,dar sa respecti termenul dat de lunile alea!Mai suna o data la ei,poate nu stia consultantul cu care ai vorbit! Numai bine! da, eu am inteles faza cu lunile alea... dar tocmai asta e ca eu nu cobor stacheta ( sa zic asa ) ci vrea sa o repun exact acolo unde a fost ... mai sun sa aud o varianta nr 3 |
#66
Posted 20 November 2007 - 13:17
Mi-au trimis astia de la Cosote mesaj ca am de plata vreo 58 de lei in conditiile urmatoare:
-mai aveam minute nationale o gramada -mai aveam si minute in retea -culmea mai am veam si mesaje M-am gandit :'domne poate am sunat sau am dat mesaje in strainatate '--Nu am sunat si nici nu am dat bip!!! Ii sunt pe astia si imi zice ala ca poate sa imi vada prima pagina detaliata cu nr formate si imi zice ca as fi dat eu mesaje la 'numere speciale' (dar nu alea 1515 188)-numere dintralea care apar pe al tv cu dedicatii etc.Problema e ca nu am dar mesaje la nr speciale si culmea nimeni nu avea acces la tel. meu ca sa poata da mesaje acolo!!! Alta problema ar fi ca nu sunt amnezic pt ca daca as fi dat eu mesaje tineam minte pt ca s au trmis vreo 4-5 mesaje. Factura imi este 'umflata cu vreo 25 lei'-problema nu este asta, ca poate ii patesc dar nu as vrea sa se mai repete! Alta belea: dau mesaj la la 1515 si imi apare cost suplimentar: 2 euro(am dat mesajul in data de 18 noiembrie SI MIE MI SE SCHIMBASE LUNA PE 17 NOIEMBRIE,ADICA CU O ZI INAINTE). CE SA FAC??????? Ala de la 1234 mi a zi sa astept factura si sa ma duc sa fac o reclamatie!!! Daca mai sunt si altii in aceeasi situatie cu mine ,sunt rugati sa posteze aici!!! |
#67
Posted 20 November 2007 - 15:23
#68
Posted 20 November 2007 - 17:15
MEA CULPA!!!!!!
dORIND SA AFLU CAT AM DE PLATA ,AM TRIMIS GRESIT MESAJ LA1717,IN LOC DE 1818.Nr 1717 este mi se pare de la un concurs!!! |
#69
Posted 20 November 2007 - 23:04
ovi_pov, on Nov 20 2007, 17:15, said: MEA CULPA!!!!!! dORIND SA AFLU CAT AM DE PLATA ,AM TRIMIS GRESIT MESAJ LA1717,IN LOC DE 1818.Nr 1717 este mi se pare de la un concurs!!! Neatentia costa. Asta sa fie invatare de minte pt toti sa bage numarul de Info Cost si Info Factura in agenda... asa cum am facut si eu Edited by DJ MOraleSs, 20 November 2007 - 23:05. |
|
#70
Posted 09 February 2008 - 08:23
ovi_pov, on Nov 20 2007, 13:17, said: Mi-au trimis astia de la Cosote mesaj ca am de plata vreo 58 de lei in conditiile urmatoare: -mai aveam minute nationale o gramada -mai aveam si minute in retea -culmea mai am veam si mesaje M-am gandit :'domne poate am sunat sau am dat mesaje in strainatate '--Nu am sunat si nici nu am dat bip!!! Ii sunt pe astia si imi zice ala ca poate sa imi vada prima pagina detaliata cu nr formate si imi zice ca as fi dat eu mesaje la 'numere speciale' (dar nu alea 1515 188)-numere dintralea care apar pe al tv cu dedicatii etc.Problema e ca nu am dar mesaje la nr speciale si culmea nimeni nu avea acces la tel. meu ca sa poata da mesaje acolo!!! Alta problema ar fi ca nu sunt amnezic pt ca daca as fi dat eu mesaje tineam minte pt ca s au trmis vreo 4-5 mesaje. Factura imi este 'umflata cu vreo 25 lei'-problema nu este asta, ca poate ii patesc dar nu as vrea sa se mai repete! Alta belea: dau mesaj la la 1515 si imi apare cost suplimentar: 2 euro(am dat mesajul in data de 18 noiembrie SI MIE MI SE SCHIMBASE LUNA PE 17 NOIEMBRIE,ADICA CU O ZI INAINTE). CE SA FAC??????? Ala de la 1234 mi a zi sa astept factura si sa ma duc sa fac o reclamatie!!! Daca mai sunt si altii in aceeasi situatie cu mine ,sunt rugati sa posteze aici!!! |
#71
Posted 12 February 2008 - 22:22
De Asta ce ziceti ?
Un mesaj taxat de 8 ori, cica as fi folosit prea multe caractere. un sms suporta 160 de caractere, voi credeti ca am urat craciun fericit 1n 1280 de caractere ???? ha ha ha !!!!! Edited by ivnvrl, 12 February 2008 - 22:25. |
#72
Posted 12 February 2008 - 23:56
ivnvrl, on Feb 12 2008, 22:22, said: De Asta ce ziceti ? Un mesaj taxat de 8 ori, cica as fi folosit prea multe caractere. un sms suporta 160 de caractere, voi credeti ca am urat craciun fericit 1n 1280 de caractere ???? ha ha ha !!!!! s-ar putea sa fi folosit diacritice sau altfel de caractere decat cele standard in mesajul tau, nu stiu exact cate caractere iti papă, dar un ș = minim 10 caractere standard, mie mi s-a intamplat pe vodafone, am scris, cred ca vreo 8-10 cuvinte, si telefonul mi-a trimis 3 sms-uri ... asa ca m-am invatat minte, sunasem si la *, crezand ca sunt furat |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users