Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani Costi

Vreau sa ofer imprumut pentru con...

Usa de garaj la o magazie existenta

The worst of evil
 Proiect de lege: Romanii vor achi...

Dopuri / casti amortizare zgomot ...

Ce componente trebuie sa schimb d...

2 job-uri de 8 ore simultan.
 VW e-Up second hand sau alternati...

Reparatie scara mozaic vechi

Cablu curte destinat deplasarii l...

Sfat de cumparare pentru un Jagua...
 La mulți ani @mishu_bz!

La mulți ani @kyrre!

PF vinde 3 autoturisme ce se inti...

Suturi la relantii 2.0 tdi + fum ...
 

Atentie la facturile Cosmote !

- - - - -
  • Please log in to reply
182 replies to this topic

#73
young.pasha

young.pasha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 29.08.2007

View Postkriss2005, on Feb 12 2008, 23:56, said:

s-ar putea sa fi folosit diacritice sau altfel de caractere decat cele standard in mesajul tau, nu stiu exact cate caractere iti papă, dar un ș = minim 10 caractere standard, mie mi s-a intamplat pe vodafone, am scris, cred ca vreo 8-10 cuvinte, si telefonul mi-a trimis 3 sms-uri ... asa ca m-am invatat minte, sunasem si la *, crezand ca sunt furat  :lol:

ha ha ha kriss... poate mos craciun vroia si el un cadou. :P

oricum, n-am mai auzit de asa ceva la Cosmote. cel mai bine suna la Relatii cu clientii.  ;)

#74
ivnvrl

ivnvrl

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 14
  • Înscris: 10.03.2007

View Postkriss2005, on Feb 13 2008, 00:56, said:

s-ar putea sa fi folosit diacritice sau altfel de caractere decat cele standard in mesajul tau, nu stiu exact cate caractere iti papă, dar un ș = minim 10 caractere standard, mie mi s-a intamplat pe vodafone, am scris, cred ca vreo 8-10 cuvinte, si telefonul mi-a trimis 3 sms-uri ... asa ca m-am invatat minte, sunasem si la *, crezand ca sunt furat  :lol:

  Nu am folosit nici diacritice si nici nu am depasit 160 de caractere. acelasi mesaj l-am trimis la mai multe numere te telefon , de 8 ori am fost taxat cel mai mult . Acelasi mesaj trimis la alt numar de telefon taxat de 3 ori ce ziceti? am facut upload la factura dar nu apare in post , de ce ?

Edited by ivnvrl, 13 February 2008 - 18:50.


#75
fiona1987

fiona1987

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 19.01.2008

View Postkgyula, on Nov 15 2007, 19:22, said:

Am o nelamurire legata de abonamentul meu si ma adresez voua sa vedem ce se poate face...

Mi-am facut un abonament Cosmote (in mai - anul curent) de 5 euro ( 30 minute nationale ) si am achizitionat de la ei ( in pachetul de abonament ) un telefon Nokia 2626 la pretul de 67 RON ( GERMANOS ).
Ei, dupa 1 luna m-am gandit sa-mi modific pachetul de minute, si am solicitat trecerea de la 30 min nationale la 60 min. De atunci nu am mai facut nici o modificare.
si...sun in urma cu doua zile la 1234 si cer modificarea pachetului de minute de la 60 la 30 ( ca nu mai am nevoie de atatea minute nationale de la ei ) si zice tipa ca e ok si ca o sa primesc un mesaj de confirmare...
Si cica azi primesc sms de la ei: Ne pare rau dar solicitarea dvs a fost respinsa - sau ceva asemanator. Sun la 1234 si zice tipa ca nu am 8 luni de vechime in retea...  ;)

Da astia is prosti sau ce ?
Acuma eu am inteles ca daca-ti faci un abonament ( sa-i zicem ) n+2 nu poti sa treci la unul mai mic de n+2 dar la ceva mai mare decat n+2. ( timp de 8 luni )
Insa situatia mea e alta:
eu am avut initial n+1 (si am platit pt telefon pretul aferent abonamentului n+1) dupa care am trecut la n+2 ... deci nu inteleg de ce nu pot sa revin la n+1 din data ce ala era "impicit" pentru mine.

Stie cineva cum e faza asta? e vreo smecherie pusa la cale de ei - ca nu cred ca masura asta e nici morala si nici logica...
Sa fac o reclamatie la ei ?

Ce parere aveti ?
uite cum sta treaba deci tu ti-ai facut ab in mai da? si dupa 1 luna ai trecut la un plan tarifar superior (c60) asta inseamna doar 1 luna . tu ai cerut apoi in noiembrie trecerea la un plan tarifar inferior .din iunie pana in noiembrie sunt 7 luni? corect? regula e simpla 8 luni de la act contractului sau/si 4 luni de la ultima modificare. tu acum crezi ca ai facut 8 luni ? daca mai sunt cateva zile?. nu te trage nimeni in piept. din pacate voi nu va ganditi un pic cand vi se spune ceva. e normal sa astepti mai mult sa treci la un plan inferior doar nu mai dai aceiasi bani.si da recunosc tipa din call center care ti-a zis ca poti trece era probabil o incepatoare si nu si-a invatat procedura bine. ea dupa ce a trimis cererea ta cei de la activari au luat amanuntit la zile si ore si au vazut ca nu esti eligibil pt a trece la un alt plan tarifar inferior

#76
Alexxfl

Alexxfl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 04.02.2006
Tocmai mi-au umflat factura!!! Si inca intr-un mod grosolan.

voi reveni cu detalii

Edited by Alexxfl, 02 March 2008 - 00:53.


#77
stokarit_s

stokarit_s

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,200
  • Înscris: 05.01.2007

View PostAlexxfl, on Mar 2 2008, 01:51, said:

Tocmai mi-au umflat factura!!! Si inca intr-un mod grosolan.

voi reveni cu detalii
Nu este bine daca procedeaza asa cu anumiti clienti.
Eu pana acuma nu am avut probleme de genul acesta si sper sa nu am vreodata.  ;)

#78
razyell_3x

razyell_3x

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 658
  • Înscris: 14.04.2007

View PostAlexxfl, on Mar 2 2008, 00:51, said:

Tocmai mi-au umflat factura!!! Si inca intr-un mod grosolan.

voi reveni cu detalii

Deh, foamea e mare.

Probabil merg pe ideea ca mai ciupesc cate putin de ici de colo ca nu se prinde clientul super fericit cu sute de minute in retea  :rolleyes:

#79
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
Si eu astept factura inca din 19.02!Nu e umflata dar sunt curios unde imi sunt o parte din minuntele reportate!Sa fie o legatura intre intarzierea asta si lipsa minutelor reportate corect?Apropo o copie a facturii, vine recomandata si cu confirmare de primire...cred! :P

Edited by arab, 02 March 2008 - 09:04.


#80
young.pasha

young.pasha

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 29.08.2007
Asteptam si noi nerabdatori, desi nu inteleg de ce nu depuneti la fel de mult efort inr ezolvarea problemei...daca ea exista.
In fine....sa asteptam.

#81
Alexxfl

Alexxfl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 04.02.2006

View Postyoung.pasha, on Mar 3 2008, 16:28, said:

Asteptam si noi nerabdatori, desi nu inteleg de ce nu depuneti la fel de mult efort inr ezolvarea problemei...daca ea exista.
In fine....sa asteptam.
eu depun ... am fost azi si am depus o sesizare scrisa la un sediu cosmote. mi s-a dat un numar de ordine si ii voi contacta maine. Mai nou, nush de unde au scos o datorie neplatita desi eu sunt cu platile la zi 8-| ... ma simt deja hartuit si luat de fraier, asa ca daca stie careva o modalitate de a-i reclama undeva?!

#82
Alexxfl

Alexxfl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 04.02.2006
Revin cu o copie dupa factura detaliata si dupa raspunsul lor:

Quote

Ref: CC 233677
Nr 13903/ 03.03.2008

MSISDN: 40765******

              

                                      

                                



  

Stimate Domn ...,









           Va multumim pentru increderea manifestata  fata de produsele si serviciile COSMOTE si va asiguram, ca pentru compania noastra, fiecare client este foarte important. Tocmai de aceea, tratam cu maxima seriozitate,  solicitarile venite din partea clientilor nostri si incercam pe orice cale sa le solutionam.



In urma sesizarii dvs., am analizat situatia expusa si va anuntam ca factura D-vs seria CSE numarul 080100971910, emisa in data de 19.02.2008, este corecta. Ca urmare a investigatiilor intreprinse impreuna cu departamentul tehnic s-a constat faptul ca toate apelurile si SMS-urile catre numarul international +447786200413 cuprinse in aceasta factura au fost initiate  de la numarul dvs. Cosmote 40765****** si au fost tarifate in mod corect.



Asigurandu-va de toata consideratia noastra, va stam la dispozitie 24 de ore din 24 la Serviciul Relatii cu Clientii la numarul 1234- apel gratuit de la telefonul mobil COSMOTE sau la 021.4041234 - apel taxabil apelabil din orice retea.

        



      



   Cu stima,















Serviciul de Relatii cu Clientii ? COSMOTE

Curiozitatile mele sunt:
- cum de pot fi atat de precis in trimiterea sms-urilor spre un numar international, la ore fixe, folosind un motorola F3, din moment ce de pe abonamentul cu pricina nu am trimis vreodata un sms
- ce pot face mai departe?! este exclusa plata sms-urilor! Unde pot depune reclamatie din moment ce ei nu pot realiza ca ar fi vreo problema?!
- pariu ca nici macar nu au verificat?!

Attached Files


Edited by Alexxfl, 05 March 2008 - 12:45.


#83
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
tare faza...vad ca ai trimis o gramada de sms-uri spre Marea Britanie..parca,chiar si la 5 dimineata! :lol: Curios...si toate spre acelasi numar!Oare ala recunoaste ca a primit astfel de mesaje de la tine?Ar trebui sa verifici...si continutul lor!N-ar strica sa faci putina ...politie(ancheta),macar si pentru curiozitatea ta!Sunt curios ce ai putea afla...! ;)

Edited by arab, 05 March 2008 - 12:58.


#84
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

View PostAlexxfl, on Mar 5 2008, 12:31, said:

Revin cu o copie dupa factura detaliata si dupa raspunsul lor:
Sunt doar curios daca ai avut si dezactivat de curand EO300?
Din cate am observat eu, multi din cei care vor sa iasa din retea (adica reziliaza) sau sa isi dezactiveze o extraoptiune au probleme cu facturile in sensul ca dintr-o data au de platit aiurea.

Tu zi-le celor de la cosmote ca acolo este o eroare in sistem ori o bataie de joc la adresa ta ca si client si solicita-le continutul sms urilor
Sper sa o rezolvi, succes!!!

#85
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

View PostAlexxfl, on Mar 5 2008, 12:31, said:

Revin cu o copie dupa factura detaliata si dupa raspunsul lor:



Curiozitatile mele sunt:
- cum de pot fi atat de precis in trimiterea sms-urilor spre un numar international, la ore fixe, folosind un motorola F3, din moment ce de pe abonamentul cu pricina nu am trimis vreodata un sms
- ce pot face mai departe?! este exclusa plata sms-urilor! Unde pot depune reclamatie din moment ce ei nu pot realiza ca ar fi vreo problema?!
- pariu ca nici macar nu au verificat?!

- orele nu-mi par atat de fixe incat sa fie greu de nimerit.
- un audit asupra sistemelor lor le-ar da dreptate
- fii sigur ca au verificat. Nu se apuca nimeni sa-ti spuna ca tu le-ai trimis fara sa verifice.

#86
Alexxfl

Alexxfl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,544
  • Înscris: 04.02.2006

View Postcmidp, on Mar 5 2008, 13:07, said:

- orele nu-mi par atat de fixe incat sa fie greu de nimerit.
- un audit asupra sistemelor lor le-ar da dreptate
- fii sigur ca au verificat. Nu se apuca nimeni sa-ti spuna ca tu le-ai trimis fara sa verifice.
- de pe un f3?! trimite tu 2 sms-uri la zile diferite dar la aceeasi ora (vezi ca mai e si pagina 2 pe care nu am scanat-o ;) si ca diferentele care apar sunt de ordinul secundelor)
- poate auditul le-ar da dreptate, poate nu ... dar daca sistemele lor sunt predispuse la erori tehnice/umane, cam greu, cu atat mai mult cu cat acel numar imi este necunoscut
- nush, am vazut destul de multe cazuri in care se da copy-paste ;). de ce aici ar fi altfel?!

#87
onlyone

onlyone

    - - - GAME MASTER - - -

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,845
  • Înscris: 08.10.2005

View Postcmidp, on Mar 5 2008, 13:07, said:

- un audit asupra sistemelor lor le-ar da dreptate
Sa nu ne hazardam in a presupune care ar fi rezultatele.
Asa cum cost controlul a dat si poate da inca multe erori la fel se poate intampla in intreaga platforma.
Nu vreau sa imi aduc aminte de dezactivarea EO din noiembrie (ptr ca daca atunci nu a fost eroare de cost control a fost eroare de facturare si e si mai grav) ca ma enervez si am zis-o deja de prea multe ori.

#88
cmidp

cmidp

    medicine for the brain

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,078
  • Înscris: 02.03.2003

View Postonlyone, on Mar 5 2008, 14:03, said:

Sa nu ne hazardam in a presupune care ar fi rezultatele.
Asa cum cost controlul a dat si poate da inca multe erori la fel se poate intampla in intreaga platforma.
Nu vreau sa imi aduc aminte de dezactivarea EO din noiembrie (ptr ca daca atunci nu a fost eroare de cost control a fost eroare de facturare si e si mai grav) ca ma enervez si am zis-o deja de prea multe ori.

Nu va mai legati de Cost Control ca ala n-are nici o legatura cu restul. Ala e un sistem ce nu e auditat, caracter orientativ.

Alta e sa scoti TT fileuri din MSC-uri, sa importi CDR-uri si alte chestii. Sunt lucruri complet diferite.

Exista si alte moduri in care pot aparea aberatii pe facturi ce tin de semnalizarea internationala si de operatori conectati la aceasta semnalizare ce fac tampenii. Daca IP-ul e considerat nesigur, sa vedeti SS7 ele cum e.

#89
shteck2k6

shteck2k6

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,566
  • Înscris: 19.10.2006
Nu uitati ca exista si OPC. Daca ai destule hartii/dovezi si poti sa dovedesti efectiv ce nu-ti convine, ai fi uimit sa vezi ce poate sa faca OPC-ul.
Numai bine.

#90
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
Ma gandesc ca exista o legatura stransa intre Cosmote,Cost Control si Facturare...gresesc cumva? :huh: De ce spun asta?Pai pentru ca din cauza functionarii deficitare a serviciilor "verzi" am avut si eu surprize la ultima factura...dupa cum va spuneam mai in urma!
Eu am zis initial ca e o greseala de reportare a minutelor,dar nu...e de vina sistemul lor!In ultima zi de abonament...pe 18.02,am sunat la ei in jurul pranzului sa imi dezactiveze EO 500+500!Toate bune...am primit sms de confrmare si atat!Cel care trebuia sa vina mai apoi si in care sa confirm actiunea nu a mai venit,astfel ca eu habar nu am avut cand s-a dezactivat EO!Intre timp imi epuizasem Cele 500 minute in retea!Zilele trecute imi vine factura si descoper misterul...mi s-a taiat extraoptiunea pe ultima zi de abonament complet adica la ora 00 a zilei de 18!Deci tot ce am vorbit in retea in ultima zi s-a scazut(norocul meu)din minutele nationale ce le mai aveam disponibile!Astfel ca la reportare m-am trezit cu minute reportate mai putine,initial eu neintelegand de ce!Ce parere aveti...ca pt o jumatate de zi mi-au taiat intreaga zi de extraoptiune,adica vreo 17 minute!Acum...intreb si eu ca omul:CAND NAIBA SE POATE FACE DEZACTIVAREA EXTRAOPTIU
NII 500+500!?Pe site scrie o tampenie MARE,cica la data de facturare si numai atunci! :thumbdown:

Edited by arab, 05 March 2008 - 15:16.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate