Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Anvelope iarna vs Anv. vara
Last Updated: Jan 23 2007 09:15, Started by
dorinxxx
, Jan 23 2007 00:06
·
0
#1
Posted 23 January 2007 - 00:06
Daca circul cu anvelopele de iarna un traseu de aprox. 1800km si temperatura este peste zero grade celsius cat de tare se pot uza????
|
#2
Posted 23 January 2007 - 00:11
Aproape deloc, eu le am de 3 luni puse, si am facut aproximativ 10 000 km, si nu au uzura vizibila, tot acest timp am vazut o singura data -0,5 grade temp exterioara, si vreo 2 saptamani nu am vazut sub 7 grade, deci sub 7 grade e bine sa ai anvelope de iarna, altfel isi pierd calitatile dinamice si de fiabilitate. Abia astept inghetul, ca m-am saturat de jantele alea urate, le tin degeaba ca afara e cald de mori.
|
#3
Posted 23 January 2007 - 00:31
eu cu niste rasuri italienesti am facut aproape 3000 km pe caldurile din sud (8-14 grade) in ultima vreme si n-au nici pe dracu. deci stai linistit, nu sughita.
|
#4
Posted 23 January 2007 - 09:15
Se recomanda ca anvelopele de iarna sa fie folosite cand temperatura exterioara scade sub 7 grade.Daca sunt folosite pe asfalt uscat o sa se uzeze mai mult ca si pe zapada dar nu in mod drastic.Uzura lor mare si implicit afectarea comportamentului masinii apare cand afara sunt peste 15 grade...o sa observi daca ai esp ca in anumite curbe abordate mai sportiv se va aprinde martorul pe bord, datorita faptului ca la aceasta temperatura compozitia lor le face mai ''pastoase'' ca sa ma exprim mai peiorativ, iar distanta de franare va creste cu ceva metri buni.Fenomenul invers se intampla la folosirea celor de vara , chiar pe asfalt uscat, sub 0 grade, cand cauciucul devine mai rigid, iar franarea va deveni mai lunga si demararile mai lente( pneul se incalzeste foarte greu).Acum in functie de marca pneului si cele de iarna au comportamente diferite pe uscat zapada sau umed si implicit un treadwear( uzura) mai mica sau mai mare, unele dintre ele putand fi deasemenea foarte zgomotoase pe uscat.Eu am de 2 ani pentru iarna Conti winter contact ts 790, excelente atat pe uscat cat si pe zapada, atat conform testelor cat si din experienta proprie;sunt chiar mai bune decat noile aparute ts810 la franare pe ud si uscat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users