Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Cum sa ocolesti (sa nu platesti) taxa de prima-inmatriculare?
Last Updated: Dec 23 2008 15:22, Started by
laurentiu_206
, Jan 02 2007 17:24
·
0
#1
Posted 02 January 2007 - 17:24
Am cunoscut pe cineva care mergea cu o masina cu numere de Italia in Romania. Acum si-a schimbat nr de telefon si nu-l mai gasesc. El statea permanent in Romania. Avea servici aici, familie etc. Ca sa poata circula legal cu acea masina trebuia sa mearga o data la 6 luni sau chiar o data pe an in Italia sa plateasca asigurarea masinii si nu-mai-stiu-ce?
Poate cineva sa ne explice in detaliu cum facea si ce trebuia sa plateasca? Se poate aplica si de la 1 ian. 2007 (ma gandesc ca ar trebui sa fie mai simplu acum)? Deci haideti sa gasim o solutie legala sa nu ne oblige astia sa cumparam Logan-urile lor excelente si sa mergem cu o masina mult mai buna la aceeasi bani. Cu numere straine e mai tare masina sambata la discoteca .Prietenele stiu de ce . Glumesc, doar. |
#2
Posted 02 January 2007 - 18:00
Eu stiu pe cineva care are o Tigra inmatriculata in MD, pe numele unui prieten, care i-a facut o procura cum ca poate circula sau vinde masina in Ro. Singura conditie era ca asta sa intre din 3 in 3 luni cu masina in MD si sa reinnoiasca procura din an in an.
|
#3
Posted 02 January 2007 - 18:33
laurentiu_206, on Jan 2 2007, 17:24, said: . Cu numere straine e mai tare masina sambata la discoteca .Prietenele stiu de ce . ma rog...fiecare cu nivelul sau de probleme....discoteca Si de ce sa iti cumperi Logan ?? Pentru masinile Euro 4 taxa de prima inmatriculare este mica Uite de exemplu pentru un VW Golf 4 1.6 benzina ( care e Euro 4 cam 2000 ) in Germania cam astea sunt preturile : http://www.mobile.de...mp;doSearch.y=4 Deci gasesti masini cam intre 6000 euro si 8000 euro ....unele cu dotari full : ABS, ESP, A/C sau climatronic, computer de bord, geamuri /oglinzi electrice, scaune ajustabile, inchidere centralizata cu telecomanda, scaune piele...etc ( nu toate sunt full...of course ) Taxa de prima inmatriculare o poti calcula aici http://www.autovit.ro/taxainm.php Taxa de prima inmatriculare e pentru Golf 4 cu motor benzina 1.6 Euro 4 ( pentru 2 -6 ani vechime de ex ) este in medie de 350 euro ( adik cam pina in 12.000.000 lei vechi sau 1200 RON Asa ca la 8000 - 8500 euro cu toate taxel incluse ( cele di Romania evident ..taxa prima inmatriculare, RAR, numere...) ai o masina cu mai multe dotari si care depaseste Logan 1.6 mpi /16 V ambition.... Sau alt exemplu...o masina mai populara Opel Astra pe benzina http://www.mobile.de...mp;doSearch.y=8 Opel Astra G sau H pe benzina (1.6 euro 4 cam din 2000 ) sau pe motorina ( 1.7 cdti euro 4 cam din 2004 ) unde taxele prima inmatriculare sunt cam de la 350 euro pina la 800 euro ( adik intre in 12.000.000 - 25.000.000 lei vechi sau 1200 - 2500 RON ) - depinde de an/motorizare/norma poluare ) - iar preturile in Germania intre 5000 - 10000 euro ( depinde de an/dotari/motorizare). si in Romania ajungi cu o supermasina fata de logan ....in banu de 7000-11000 euro...cam ca variatiile gamei logan Sau alt exemplu...o masina mai mica VW Polo pe benzina ( euro 4 din 1999 ) sau pe motorina ( 1.4 tdi tot euro 4) sau Opel Corsa C ( benzina Euro 4 din 200, motorina 1.3 cdti ) unde taxele prima inmatriculare sunt cam pina in 300 euro ( adik pina in 10.000.000 lei vechi sau 1000 RON ) iar preturile in Germania intre 4000 - 8000 euro ( depinde de an/dotari/motorizare). Aici ai in Romania o masinuta super la 5000 - 8500 euro ...in functie de ce ai ales in germania. Taxa asta de prima inmatriculare pentru masini cu norma Euro 4 este mai mica decit taxa vamala care se platea pina in 01.01.2007 la intrarea in Romania. Se merita aduse masini cu Euro 4....cautati-le. Asigurarea si impozitul trebuie sa le platesti si in cazul inmatricularii in Romania si in cazul cind o ai inmatricullata cu numere straine.....iar asigurarea si taxele/impozitele sunt mai mari in tarile din vest....De inmatriculat in alta tara trebuie sa fie inmetriculata pe numele unei persoane cu rezidenta oficiala mai mare de 1 an de zile in tara respectiva... Acum depinde daca vrei sa aduci ceva Euro2 sau mai slab ...taxa de prima inmatriculare e cam mare ...dar de ex si in germania taxele pentru masini mai vechi cresc ( impozit.asigurari etc). |
#5
Posted 02 January 2007 - 20:57
eb2e2, on Jan 2 2007, 18:33, said: ....De inmatriculat in alta tara trebuie sa fie inmetriculata pe numele unei persoane cu rezidenta oficiala mai mare de 1 an de zile in tara respectiva... m-ar interesa foarte tare acest aspect! Ai un link ceva, date pentru legea concretă? AM pe cineva cu domiciliul în străinătate și aș apela la el ca să circul cu mașina cumpărată pe numele lui. |
#6
Posted 02 January 2007 - 23:50
Din cate stiu, asigurarea in strainatate costa destul de mult Insa nu stiu cat e acel mult.
|
#7
Posted 03 January 2007 - 04:34
Eu as vrea sa-mi iau ca a 2-a masina una de teren pur sange mai veche si cu motor maricel. Cam in 3-5000 euro. Dar in banii astia nu gasesc decat cu norma de poluare euro 2, poate nici atat si motor de 2000 sau peste. Si la aceste caracteristici cred ca ma costa taxa de prima-inmatriculare 3-4000 euro poate chiar mai mult.
Deci cum pot ocoli aceasta taxa? |
#8
Posted 05 January 2007 - 10:48
laurentiu_206, on Jan 3 2007, 04:34, said: Eu as vrea sa-mi iau ca a 2-a masina una de teren pur sange mai veche si cu motor maricel. Cam in 3-5000 euro. Dar in banii astia nu gasesc decat cu norma de poluare euro 2, poate nici atat si motor de 2000 sau peste. Si la aceste caracteristici cred ca ma costa taxa de prima-inmatriculare 3-4000 euro poate chiar mai mult. Deci cum pot ocoli aceasta taxa? |
#9
Posted 06 January 2007 - 11:13
Mai este valabil daca am o masina adusa de afara sa o scot mereu la trei luni din tara?
|
#10
Posted 06 January 2007 - 11:19
cststefan, on Jan 2 2007, 20:00, said: Eu stiu pe cineva care are o Tigra inmatriculata in MD, pe numele unui prieten, care i-a facut o procura cum ca poate circula sau vinde masina in Ro. Singura conditie era ca asta sa intre din 3 in 3 luni cu masina in MD si sa reinnoiasca procura din an in an. dar de la 1.01.2007 mai este valabil daca am intrat in europa ? |
|
#11
Posted 11 January 2007 - 16:09
si eu vreau sa stiu. intuitiv nu cred ca mai trebuie sa iesi cu ea dar va trebui sa ai asigurare in tara de origine plus taxele catre stat, cred ca trebuie luata pe numele cuiva rezident acolo...
|
#12
Posted 25 January 2007 - 23:25
cum fac eu:
eu folosesc o masina euro4 inmatriculata in italia, pe care din pacate nu o pot inmatricula pt ca e cumparata pe credit si banca nu o lasa pe persoana care a cumparat-o sa o inmatriculeze in Ro masina mi-a fost adusa in august si de atunci circul cu procura facuta de proprietar pe numele meu. la 3 luni (in noiembrie) am iesit in bulgaria, am dat o spaga si mi-am luat stampila pe pasaport (spaga am dat-o la cererea expresa a baietilor - care in schimb mi-au acordat si consultanta: dupa 6 luni de stat in tara mi-ar fi confiscat masina cand incercam sa ies cu ea - pt ei codul vamal e legea). acum, in februarie, ar fi trebuit sa ies din nou, dar mi-a venit ideea creata sa intreb un politist care-i faza. citez: "intrebare: domnu' politist, eu circul cu procura, se apropie termenul de 3 luni, si avand in vedere ca dupa 1 ianuarie nu se mai pun stampile pe pasapoarte (de care nici nu mai e nevoie), cum sa dovedesc ca nu am depasit 3 luni? raspuns: singura logica pt care a ramas dispozitia cu 3 luni este pt a putea dovedi ca nu este furata masina. poti circula cu ea, mai ales daca te tii ca ai iesit din tara dar nu ai avut cum sa iei stampila. oricum, daca dai peste unul nervos, risti o amenda, nu se mai pune problema de confiscat numere si alte belel cu iz penal" acum incerc sa gasesc o rezolvare sa inmatriculez masina, si nu am chef sa mai ies din tara o data, sa ma cert cu vamesii ca e buna si procura si ca nu mai e nevoie de comodat (cum mi se spusese). voi merge pe mana politaiului si a gurii mari sau a spagii. referitor la cheltuieli: impozitul pe masina in italia este de 120 eur pe an iar asigurarea (rca) e 500 eur pe 6 luni (depinde de la o soc de asigurare la alta - asig mea am inteles ca e destul de scumpa). sper ca informatiile sunt de folos cuiva, cred ca exista o scapare pt cineva care ar vrea sa foloseasca o masina mai veche fara sa o inmatriculeze (bineinteles, masina inmatric pe numele cuiva in tara straina, care sa dea procura - sau contract de comodat...mai bine amandoua stie cineva daca se mai face declaratie vamala de import definitv la intrarea in tara? de ce acte ai nevoie cand faci declaratia? daca nu se face declaratia, mergi direct la rar pt omologare? bafta! |
#13
Posted 25 January 2007 - 23:52
claudiu_t, on Jan 25 2007, 23:25, said: referitor la cheltuieli: impozitul pe masina in italia este de 120 eur pe an iar asigurarea (rca) e 500 eur pe 6 luni (depinde de la o soc de asigurare la alta - asig mea am inteles ca e destul de scumpa). Asta pentru ca masina e relativ noua si are norma euro 4....ia intereseaza-te cit se plateste pentru 2500 -3000 cmc , sin 1992 -1996 , euro 2...... Vezi atunci taxe |
#14
Posted 26 January 2007 - 10:17
Stiu ca e oarecum offtopic...dar eu inca nu realizez cum imi pot da seama daca un VW Golg din 2004 (masina e aleasa pur si simplu aleator) are Euro3 sau are Euro4. Pt ca atunci cand ma uit pe pagini de internet acolo vad eu specificatiile tehnice dar nu imi arata clasa de poluare(parca asa se cheama). Please ... show me the light!
|
#15
Posted 26 January 2007 - 18:45
|
#16
Posted 26 January 2007 - 20:40
TheElph, on Jan 26 2007, 10:17, said: Stiu ca e oarecum offtopic...dar eu inca nu realizez cum imi pot da seama daca un VW Golg din 2004 (masina e aleasa pur si simplu aleator) are Euro3 sau are Euro4. Pt ca atunci cand ma uit pe pagini de internet acolo vad eu specificatiile tehnice dar nu imi arata clasa de poluare(parca asa se cheama). Please ... show me the light! |
#17
Posted 26 January 2007 - 21:07
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users