Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Import china alibaba

Facultate
 Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...

Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta
 alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...

Descifrare reteta

Zapp fix
 Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea

Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...
 

Centuri orase Romania

- - - - -
  • Please log in to reply
169 replies to this topic

#109
DanCld

DanCld

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,240
  • Înscris: 25.11.2003
La Sibiu nu e Astaldi, e Todini. Tot italieni, alta mancare de peste, alte spagi si alte (ne)intelegeri. Pana una-alta Astaldi a facut treaba buna in ultimii ani (autostrada Drajna-Fetesti etc).

#110
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,093
  • Înscris: 07.07.2006
Contractul era pentru prelungire A1 pt ocolire Pitesti, fara sa includa pasajul. Pasajul este un act aditional la acel copntract. Ar fi culmea, daca s-au razgindit si vroiau sa aiba 3 benzi, sa faca licitatie poentru a 3-a banda, si sa cistige alta firma! La fel si cu pasajul. E acelasi proiect - varanta ocolitoare Pitesti. Faza misto, unde tre sa recunoastem ca ADN s-a tinut tare, a fost ca Astaldi a avut pretentia ca, fiind aceeasi lucrare, si nefiind exporprierile (pt tunel) facute la timp, sa lungeasca termenul de executie al intregii lucrari pina la anul in toamna! Aici ADN-ul s-a tinut pe pozitie, si a zis ca ce s-a facut acu se deschide acu, iar in toamna viitoare tunelul. De asta a tras tare Astaldi si de asta totusi s-a intirziat vreo luna. Ca ei erau pregatiti sa o termine de fapt la anul.

Cele de mai sus le-am auzit saptamina trecuta, cind am fost cu ceva treaba prin Pitesti.

Oricum, se  vede ca suntem lumea a 3-a, auzi, se fac tururi cu autocarul sa se viziteze cei mai noi km de autostrada!

Edited by abancor, 14 November 2007 - 12:38.


#111
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Italienii au intarziat centura Pitesti cu cel putin 3 - 4 luni.
Cauta in ziarele din iunie 2007 ca s-a scris ca i s-a extins termenul pana in toamna (octombrie),
iar acum e noiembrie.

Problema cu executarea lucrarilor conexe de catre aceeasi firma e corecta, in principiu,
dar nu la orice pret.

Guvernantii au responsabilitatea de a defini bine problema de la inceput,
de aia dau milioane de Euro pe studii de fezabilitate inainte de a incepe lucrarile.

Ce pretind eu este ca in aceste cazuri de centuri,
lucrarile care au fost 'uitate' in proiectul initial nu erau niste idei nemaintalnite, ci consecinte logice ale proiectului initial.
Dar asa se face treaba la noi:
- cine 'trebuie sa castige' licitatia liciteaza initial o suma mai mica decat concurenta si castiga, dar fara a avea profit
- apoi da spaga unde trebuie si statul roman il mai solicita si pentru lucrari conexe, fara licitatie.
In felul asta o sa avem cele mai corecte licitatii posibile unde castigatorul cere 1 leu pe lucrarea numarul 1 si 10 milioane Euro pe
lucrarea numarul 2, conexa cu 1.
Ca sa nu apara pe fata cardasia, ministrul transporturilor vine pe teren si ameninta pe cei ce fac lucrarea ca,
daca nu va fi calitate buna, nu le va plati lucrarea, va schimba directori de companii de autostrazi (directori ce si-or fi luat deja spaga)
etc.
Cate amenintari din astea nu am auzit de la ultimii ministri ai transporturilor?
Cate povesti nu a spus in ultimii ani Orban si cei de dinaintea lui?
A impanzit harta Romaniei cu autostrazi care se vor executa pana in 2013, dar stiti, in 2007 si 2008 se fac doar cativa kilometri,
grosul se va face in 2011 - 2013...

Aflu ca in Bucuresti firma portugheza LENA (LENEA?)
(care a executat al doilea pasaj de la Baneasa de curand si
a intarziat cu un an executia primului pasaj)
a fost selectata iar, fara licitatie, pentru pasajul subteran din Baneasa, de la anul.
Motivul:
- are experienta in locul ala, are utilajele la fata locului si se poate apuca de lucru imediat.
Cu banii insa, cum ramane? Cat ne cer atata dam, presupun; dar zicem ca 'am negociat la sange'.

Bineinteles ca 'cei ce ne fac legi si ne pun biruri' nu au prevazut in lege responsabilitatea celor ce uita sa treaca in proiect
lucrarile conexe.


Acum, ca sa ne mai linistim cu corupaciunea de la noi, am auzit ca si prin alte tari cu apa calda,
cand se construieste un TGV politicienii cumpara din timp terenuri pe traseul lui si le vand mai tarziu in profit.

=========================================================================

Si o ultima stire aparuta pe net:
http://www.stiriloca..._IDN299155.html

Cica firma ce construieste centura a refuzat (dupa ce initial aprobase) vizitarea centurii inainte de inaugurarea oficiala.

Cine o fi tras sfori cand a citit stirea de ieri ca PSD Arges viziteaza centura azi?

Edited by siru, 14 November 2007 - 17:16.


#112
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007
Voi va plangeti de intarzieri de 3-4 luni? Centura sibiului trebuia sa fie gata din septembrie anul trecut...... si se pare ca nu o sa fie gata nici prin 2010....

Mica corectura: la Sibiu a fost Todini. Multumita alor nostrii, italienii au plecat acasa.

Uite cateva link-uri:
http://www.sibiul.ro...dreptate/13849/
http://www.ziaruldes...ws.php?ID=12946

Se pare ca cei de la CNADN "uita" frecvent sa trimita banii.... probabil ca atunci cand nu le sunt virate "comisioanele". Au facut la fel si cu Podul Garii. Acolo, din aceleasi cauze au intarziat constructia cu vreun an, si pana la urma constructia s-a finalizat pe banii primariei Sibiu..... nesimtire si bataie de joc (ca sa nu zic mai mult)

Edited by claud20012, 15 November 2007 - 16:13.


#113
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Oricum, nu cred ca ce s-a scris in presa despre conflictul de la Sibiu dintre italieni si minister e complet.

Daca ai nostri sustin ca au dreptate, nu trebuiau sa-i lase sa plece pur si simplu, ci sa-i dea in judecata pentru
ne-executarea contractului.
Asa, ministrul vorbeste de o noua licitatie pentru centura Sibiu, timp in care
lucrarile facute se degradeaza.

Pacat Sibiu ca nu ai centura!

Se pare ca guvernantii tarii asteia trag tare bugetul tari spre Bucuresti, iar provincia ramane la coada mereu.
La Sibiu mai e o speranta,
dar in restul tarii, nimic concret, doar promisiuni.

Si sa nu uitam ca autostrazile ce le construiam acum 3 - 4 ani aveau 75% finantare europeana, iar
dupa 2007 au 85%.
Ne dau pomana europenii si noi nu stim s-o folosim.

#114
DanCld

DanCld

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,240
  • Înscris: 25.11.2003

View Postsiru, on Nov 15 2007, 19:54, said:

Ne dau pomana europenii si noi nu stim s-o folosim.
Banii de la UE nu se pot accesa la fel de usor ca fondurile de la buget. Exista proceduri, proiecte, vin baietii si se uita pe fiecare factura si pe fiecare act - asta implica faptul ca nici nu prea e rost de comisioane si de lucrari atribuite fara licitatie decat daca plateste statul roman din buzunar. Dar de asemenea e vorba si de foarte multa birocratie - si din pacate cei mai competenti angajati nu sunt in sectorul public ci in cel privat, de aici si intarzieri foarte mari in elaborarea de documentatii, redactarea proiectelor etc.

La Sibiu am mai zis - daca mergeam cu FSN-PSD inainte, centura era gata. Dar am ales schimbarea.....  :naughty:

#115
e_mola

e_mola

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 19.05.2006
[quote name='DanCld' date='Nov 14 2007, 12:29' post='3649425']
La Sibiu nu e Astaldi, e Todini. Tot italieni, alta mancare de peste, alte spagi si alte (ne)intelegeri.

E aceeasi firma: FAT ITALIA (Frederici Astaldi Todini).

#116
e_mola

e_mola

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 19.05.2006
[quote name='siru' date='Nov 15 2007, 19:54' post='3656143']
Daca ai nostri sustin ca au dreptate, nu trebuiau sa-i lase sa plece pur si simplu, ci sa-i dea in judecata pentru
ne-executarea contractului.

Esti glumet, siru, in 98 au venit cu 2 baraci si 3 utilaje sa repare o aotostrada de 100 km careia i-au atribuit o garantie "de pantofi" de 12 luni si au plecat cu 14 luni intirziere cu de 6 ori suma licitata plus 2 statii de taxare x 100 milioane, "care statii nu mai este".

#117
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Sa intram in amanunte despre cum 'merge treburile' cu fondurile UE:
- italienii de la FAT (intr-adevar Federici - Astaldi - Todini = firma ce a fost declarata in faliment dupa ce a 'reparat' A1 in guvernarea CDR),
Astaldi sau Todini sunt doar cu numele si cu impartitul comisionelor
cu cei din guvernul nostru.
Se stie ca lucrarea in sine este subcontractata la firme romanesti (si eu cunosc
pe cineva care facea stalpii de la pasajul suprateran al centurii noi Pitesti) -
asadar spaga intra in buzunare italiene si romanesti, lucrarea o fac tot romanii,
semnatura pe lucrare e italiana ca sa nu bata la ochi.
E adevarat ca atunci cand se schimba guvernarea aparea problema spagii:
guvernul care porneste lucrarea (Autostrada Transilvania sau centura Sibiului)
si-a luat cascavalul, dar cel ce o continua NU -
asadar vine guvernul urmator si zice ca nu e bine calculat pretul si trage de timp ca sa ia si el ceva,
si in final se urneste cu greu si Autostrada Transilvania...
Dovada comisionului la A Transilvania a fost factura platita de guvern unei firme de avocatura romanesti
drept 'prima de succes' in valoare de 1% din valoarea contracului (daca imi aduc bine aminte) - iesea o suma enorma pentru niste avocati.
Guvernul urmator (sa ne lamurim, nu cred ca e incoruptibil nici el) a scazut pretul cerut de Bechtel si a demonstrat, deci,
ca 'prima de succes' este de fapt o 'prima de insucces'. Cred ca va aduceti aminte scandalul din presa cu
facturile semnate de PSD (ministrul Mitrea) catre nu-stiu-ce avocat privind contractul Bechtel.

Nu tin partea lui Tariceanu - facturile emise si comisioanele lui vor iesi la iveala dupa alegerile din 2008.
Cine stie ce matrapazlacuri se fac chiar cand scriem aceste randuri cu energia ieftina de la Cernavoda 2, cu autostrazi,
borduri si asfaltari in Bucuresti
si alte asemenea.

Divagatie:
- raspunsul meu, ca simplu cetatean, la cele ce se fac in tara asta de catre
'cei ce ne fac legi si ne pun biruri' (cum spunea Eminescu)
este ca nu ma mai prezint la vot de circa 5 ani incoace.

Stiri de la centura:
- azi am trecut prin punctul de jonctiune A1 cu centura noua: era facut totul, pasarela pentru traversarea centurii spre MEtro era functionala si traficul un pic deviat.
Cica luni se da drumul la centura - Tariceanu taie panglica sigur, dar si Geoana se anuta prin Pitesti la taiat de panglici -
invitat de Consiliul Judetean Arges (controlat de PSD).
O sa revin cu impresii - o sa dau o tura de distractie luni pe centura.

Edited by siru, 18 November 2007 - 17:03.


#118
akeem

akeem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 17.10.2003
M-as duce si eu dar n-am timp. Ma intereseaza daca partea dinspre Bascov e OK. Am treaba sa plec direct de la munca vineri noaptea pe acolo si pe intuneric si slapovita mi-e sa nu dau in vreun gropan.

#119
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Spre Bascov reparasera centura veche pe care au largit-o la 4 benzi din intersectia cu centura noua pana la bariera peste c.f.
Era asfalt nou, asadar ia-o cu incredere prin Bascov - str. Serelor (centura veche) - apoi pe centura noua.

Azi pe la ora 13:30 am vazut un grup de sustinatori PNL (cu fulare si pelerine galbene si cu ceva steaguri);
se adunasera in apropierea intersectiei Podul Viilor.

La ora asta (15:40) am vazut cateva masini obisnuite mergand pe centura (o Dacie, un autobuz IRTA etc.).
Cred ca s-a dat drumul...

Edited by siru, 19 November 2007 - 15:35.


#120
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,504
  • Înscris: 04.05.2006
Deci...cum e? S-a dat sau nu? Ca in weekend am de mers pe-acolo...sa stiu pe unde o iau :)

#121
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Confirm:
s-a dat drumul la centura, vad din balconul firmei unde lucrez
multe masini care circula pe acolo.

#122
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,504
  • Înscris: 04.05.2006
Great :). Sper sa mai scap de nebunia din Pitesti, in special vineri seara :D.

#123
Basarab

Basarab

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,374
  • Înscris: 13.07.2004
AM FOST PE EA. NOTA 10. NINGE. O problema. Cand vii de la BUc la Valcea este o intersectie la iesirea din PItesti, la bascov!

Nu are prioriatea autostrada care duce la VALCEA, CI CEI CARE IES DIN PITESTI CATRE CURTEA DE ARGES. NU E BINE.

#124
siru

siru

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 860
  • Înscris: 09.06.2005
Am fost si eu pe jumatate din centura, de la Podul Viilor la autostrada A1.
Ce mai, e de-nu-se-poate!
Asfaltul perfect (e nou - sa vedem cum va rezista in timp), are multe poduri, dar nu se simt denivelarile de la grinzile lor,
are pe mijloc ca si autostrada Soarelui panouri impotriva luminilor celor din contrasens.
In intersectia Podul Viilor (la jumatatea centurii) au stalpi de iluminat, dar nu le-audat drumul.

In zona Prundu au prevazut un nod rutier care sa lege cartierul Prundu (strada aia cu bariera peste c.f.)
de centura, dar erau facute numai indicatoarele, nu si nodul rutier.
Intr-adevar, ma gandeam ca e util celor din oras sa iasa si din Prundu pe centura.

Tot pe centura au lasat loc de spatii de servicii (cred ca va fi o benzinarie acolo), de facut in viitor.

Intersectia aia din Bascov e intr-adevar o problema, acolo o sa faca la anul pasaj subteran.
Era vorba sa faca (destul de repede) un sens giratoriu acolo, dar nu mai stiu daca il mai fac.

Edited by siru, 19 November 2007 - 20:46.


#125
crane

crane

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 89
  • Înscris: 15.12.2005
Siru, multumim pentru toate update-urile ref la centura Pitesti.
Sper sa faca acel giratoriu asap, sau sa schimbe macar drumul cu prioritate in acea intersectie (asta se poate face in cateva minute; cat de cretin poti fi sa termini autostrada cu un mare "cedeaza trecerea"?).

#126
abancor

abancor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,093
  • Înscris: 07.07.2006
Cica au facut giratoriu acolo saptamina trecuta si dupa numai o zi l-au desfiintat. Cind s-a pus bariera s-a si blocat intreaga intersectie si a durat deblocarea 2 ore. Cei ce veneau dinspre Vilcea nu au vazut ca e blocat inspre centura (veche, ca asta noua nu era deschisa) de bariera si au intrat in giratoriu, moment in care s-a dus dracului toata combinatia! Si asta fara sa fi fost deschis traficul pe A1! Asta mi-a zis cineva care a lucrat la santier. Asa ca au revenit la intersectia clasica, care macar nu se bloca, si vor adopta alta masura: prioritate pe directia A1 - Vilcea. Chestia e ca si prioritatea asta e posibil sa genereze blocaje, acu ca traficul va fi predominant pe directia centurii.

Deci, cu toata centura asta, daca prinzi bariera se blocheaza si autostrada, si DN 7, si cred ca iesi mai cistigat prin oras, care va fi oricum mult mai liber. Ma si gindesc cum bagi tare pe autostrada, te gindesti cit ai cistigat fata de drumul prin oras, si te blochezi la bariera vreo 20 de minute sa-ti vina spumele, ca nici n-ai cum sa te mai intorci. Dinspre Vilcea e mai bine, daca vezi din timp coada o poti lua prin oras.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate