Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Centuri orase Romania
Last Updated: Mar 31 2009 14:36, Started by
JJOne
, Sep 18 2006 11:42
·
0
#73
Posted 18 September 2007 - 11:17
La Pitesti se va face pod la trecerea de cale ferata de la Bascov?
Va fi totusi gata macar pana la iarna? |
#74
Posted 18 September 2007 - 13:19
Basarab, on Jul 28 2007, 14:47, said: Nu a dat drumul. Peste 2luni. [b]Dar cand va da veti ramane muti de placere. Vezi ce incredere oarba ai tu in constructorii romani? Sau...ma rog, in factorii de decizie romani. Au trecut mai bine de 2 luni de cand ai zis tu si....nici o sansa sa fie gata. Din cate am vazut mai dureaza ceva pana se va da drumul. Dar, probabil ca voi avea unu/doua orgasme cand voi trece prima data pe drumul ala. |
#75
Posted 19 September 2007 - 15:56
crane, on Sep 18 2007, 12:17, said: La Pitesti se va face pod la trecerea de cale ferata de la Bascov? Va fi totusi gata macar pana la iarna? - NU se va face pod peste calea ferata in Bascov. Nu e nevoie de asa ceva, deaorece prin Bascov trec doar trenurile spre Curtea de Arges (destul de rar). Apropos, cea mai nashpa bariera este cea din Prundu, inainte de intrarea in Gara Sud, pe unde trec trenurile ce vin dinspre Bucuresti si dinspre Slatina si acea bariera este pe centura interioara a orasului pe unde trec toate camioanele de la Bucuresti spre Rm. Valcea. Acolo se va monta (destul de curand) o bariera automata (costa aproximativ 100.000 EURO) - Ministerul Transporturilor a promis 2 astfel de bariere (una in Prundu, alta in oras la CNCD) care vor reduce timpul de asteptare de 3 - 4 ori. - centura e aproape gata, o vad in fiecare zi cand ma duc la servici. Finalizarea centurii este programata in octombrie (15 octombrie - maxim 1 noiembrie) - din ceea ce am vazut este posibil sa se respecte termenul. Se incepe saptamana asta conectarea centurii la autostrada A1 (circa 50 m de drum). S-au terminat toate podurile, bretelele de coborare de pe poduri, conectarea la "soseaua veche" spre Bucuresti, conectarea la centura veche a Pitestiului la iesirea in Bascov, largirea iesirii din Bascov la 4 benzi, de la noua centura pana la bariera aia. Mai sunt de facut parapeti pe mijlocul si pe marginea centurii, semne de circulatie, diverse amenajari pe marginea drumului, finisari la baza podurilor - in general lucruri marunte. Vineri, 21 septembrie, se anunta vizita ministrului transporturilor pentru o evaluare a stadiului lucrarilor. Centura cea noua are "profil de autostrada", adica are 2 benzi pe sens, FARA banda de refugiu. La anul se incepe un pasaj subteran in intersectia din Bascov dinspre bariera spre iesirea spre Rm Valcea - finantat de guvern. La anul se incepe in oras, pe centura interioara veche, un pasaj suprateran la intersectia cu podul peste Arges (intersectia Podul Viilor), finantata de primarie si de guvern. Attached FilesEdited by siru, 19 September 2007 - 16:09. |
#76
Posted 21 September 2007 - 15:20
Daca n-au rezolvat probl cu intersectia din Bascov tot acum, nici nu vreau sa ma gandesc ce "macel" va fi in intersectia aia fiind totusi trecere peste calea ferata + o zona de depozite + sosea veche si tot traficul de pe autostrada va trebui sa treaca prin "nodul" asta.
Si in afara de bariera asta, calea ferata Glesti-Pitesti e traversata cu pasaj sau tot cu bariera, la nivel? |
#77
Posted 24 September 2007 - 14:37
crane, on Sep 21 2007, 16:20, said: Daca n-au rezolvat probl cu intersectia din Bascov tot acum, nici nu vreau sa ma gandesc ce "macel" va fi in intersectia aia fiind totusi trecere peste calea ferata + o zona de depozite + sosea veche si tot traficul de pe autostrada va trebui sa treaca prin "nodul" asta. Si in afara de bariera asta, calea ferata Glesti-Pitesti e traversata cu pasaj sau tot cu bariera, la nivel? S-au construit mai multe poduri si pasaje, iata cateva de care mi-aduc aminte din presa: - pod peste calea ferata Pitesti - Golesti, in zona Prundu Mic (adica primul pod de la locul unde se termina autostrada actuala) Aproximativ vine in dreptul actualei bariere Prundu pe centura mica a orasului - pod peste Arges, in aval de barajul din Prundu (acolo Argesul curge printr-un canal) - pod peste Raul Doamnei, continuat cu pasaj suprateran peste intersectia Podul Viilor (la iesirea din Pitesti spre soseaua veche spre Bucuresti) - pod peste Arges si peste centura interioara, aproape de iesirea in Bascov (acolo inde Argesul iese din barajul Budeasa, tot printr-un canal) Cam ai dreptate ca tot traficul de tranzit spre Rm. Valcea se va impotmoli la intersectia Bascov. Si planul pe care l-am vazut prin presa spune ca pasajul subteran Bascov NU va trece pe sub calea ferata, deci vor fi cozi si la bariera aia. Dar, in practica, in 9 cazuri din 10 nu prinzi bariera in Bascov, caci aceasta bariera este dupa Gara de Sud (cea mai aglomerata) si dupa Gara de Nord. In Prundu as zice ca e 50% - 50% sa prinzi bariera. Alte vesti din presa argeseana si centrala: - ministrul Orban a fost in vizita vineri 21 septembrie la noua centura a Pitestiului - a fost multumit de stadiul lucrarilor si a anuntat ca se vor finaliza in 15 noiembrie (probabil, nu baga mana in foc). Adica inca o intarziere de circa 3 saptamani fata de ultima amanare, dar nu se mai face vorbire de asa ceva. Attached FilesEdited by siru, 24 September 2007 - 15:01. |
#78
Posted 24 September 2007 - 17:01
Eu stiu ca se va face un pasaj pe deasupra intersectiei din Bascov, dar cu termen prin toamna 2008. Poate acest pasaj va trece si peste bariera.
Nu inteleg de ce n-au facut si banda de refugiu. Cind or lungi-o mai departe, spre Sibiu, or baga in lucrari si bucata asta sa ii adauge refugiu, sau va ramine vesnic fara? Si din ce ratiuni? |
#79
Posted 25 September 2007 - 11:37
Iata niste articole din presa argeseana care vorbesc despre pasajul SUBTERAN Bascov:
http://www.argesnews...d=10049&lang=ro pe la jumatatea paginii este articolul "Proprietarii de terenuri din zona Centurii Ocolitoare a municipiului Pitesti vor fi despagubiti " http://www.ziarultop...id_articol=6309 Despre pasajul SUPRATERAN de la Podul Viilor: http://www.argesmedi...=...8&Itemid=29 Edited by siru, 25 September 2007 - 11:44. |
#80
Posted 26 September 2007 - 13:59
Rectific o informatie gresita pe care am postat-o mai devreme:
- centura Pitesti va fi egala cu o autostrada, adica are 2 benzi pe sens + banda de refugiu. Chiar azi am trecut pe sub pasajul suprateran de la Podul Viilor (peste Arges) si am masurat cu piciorul latimea unui sens de mers: am obtinut circa 12 m Asta inseamna: 2 x 3,5 m = 7m = 2 benzi normale de mers 2,5 m = banda de refugiu circa 2,5m = latimea parapetilor pasajului |
#81
Posted 04 October 2007 - 01:51
Inca un articol despre constructia pasajului suprateran peste intersectia Podul Viilor:
http://www.curier.ro/temp/c4002.pdf la pagina 8. |
#82
Posted 09 October 2007 - 23:51
|
#83
Posted 10 October 2007 - 01:39
Unele mici mentiuni la ARAD!
1. Nu exista centura directa intre Oradea si Timisoara si nici dinspre Nadlac spre Timisoara ! 2. Centura dinspre Nadlac spre Deva 80% este buna, doar ca in ultima vreme in timpul zilei este plina de tiruri, deci drumul s-a mai deteriorat..dar inca se poate merge cu viteza de peste 100 km/h. Eu am mers si cu 190 fara probleme Exista doar o denivelare destul de subtila..dar in rest este ok. Trecerile de cale ferata intr-adevar erau foarte proaste...dar in ultima vreme au mai lucrat la ele si sunt mai bunicele (fata de cum erau) dar totusi sunt departe de a fi perfecte..le iei cu maxim a 2-a (treapta de viteza) 3. S-a mai facut centura dinspre Deva spre Timisoara care intra un pic si prin oras (cartieru Micalaca) dar este foarte buna..drumul fiind facut anul acesta si reparat de fiecare data cand este nevoie..(trec sute de tiruri zilnic si este normal ca drumul sa se deterioreze mai repede) 4. Am vazut ca un user a spus ca centura dinspre Oradea spre Timisoara intra prin oras..da ! Intra pentru ca este chiar orasul..se trece prin centrul orasului Aia nu este centura. Sfat ! Decat sa mergeti prin oras..mai bine o luati pe centura. Drumul de pe centrul orasului este catastrofal ! Acuma doar ce au inceput sa-l refaca..dupa vreo 2 ani de promisiuni..spunand ca o sa-l si lateasca (momentan are 3 benzi, una fiind ocupata de masini parcate ) Faza cu latitul cred ca a picat..dar din cate am vazut au inceput sa lucreze la strazile din arad..si sa le faca cat mai bine |
#84
Posted 11 October 2007 - 13:41
Prin oras, dinspre Deva spre Nadlac, faci 20 - 30 minute. Pe centura, cind e plin de tiruri si se sta la bariera, faci mai mult. De doua ori am intrat pe centura si m-am intors sa o iau prin oras, pentru ca am nimerit intr-o coada cit vedeai cu ochii si care nu se misca. A treia oara nu mai fac greseala de a o cirmi pe centura.
|
#85
Posted 11 October 2007 - 13:59
abancor, on Oct 11 2007, 14:41, said: Prin oras, dinspre Deva spre Nadlac, faci 20 - 30 minute. Pe centura, cind e plin de tiruri si se sta la bariera, faci mai mult. De doua ori am intrat pe centura si m-am intors sa o iau prin oras, pentru ca am nimerit intr-o coada cit vedeai cu ochii si care nu se misca. A treia oara nu mai fac greseala de a o cirmi pe centura. Da..intr-adevar de vreo 3-4 luni..in timpul zilei pe centura este groaznic. Plin de tiruri care blocheaza pana si sensu giratoriu de la selgros. Au fost cozi si din Vladimirescu (sat care este la 4-5 km de Arad) catre centura. Din pacate asa este...in ultima vreme este foarte solicitata centura de tiruri..dar si prin oras..la orele de varf tampesti..dar totusi nu ca pe centura |
#86
Posted 25 October 2007 - 21:58
Centura Bistrita - foarte buna, foarte rapida.
Astept sa vad centura Pitesti-ului ... Se iese si pe la podul Viilor, sau daca vreau Mioveni-Campulung trebuie sa aleg intre Prundu si Gavana? |
#87
Posted 26 October 2007 - 19:28
Se iese si pe la Podul Viilor, au muncit toata vara la un pasaj suprateran suspendat pe stalpi de beton in zona aia
(eu muncesc la 500m de intersectia aia). Detalii: - centura se "ridica" de pe pamant inainte de Raul Doamnei, trece peste el pe pod metalic, apoi continua cu pasarela de beton suspendata peste intersectia cu soseaua Pitesti - Bucuresti (drumul vechi) la mica distanta de podul existent peste Arges, in paralel cu acesta. Coboara din nou pe pamant dupa ce traverseaza soseaua veche si acolo sunt bretele de intrare/iesire de pe centura. In Bascov centura se termina cu un sens giratoriu la intersectia cu centura veche (Strada Serelor). Asadar centura are 3 puncte de acces: conexiunea cu autostrada A1, intersectia Podul Viilor si intersectia Bascov. Banuiesc ca sensul giratoriu din Bascov va fi inlocuit in viitor cu un pasaj suspendat al vechii centuri peste cea noua, in momentul cand se va continua autostrada A1 spre Sibiu. Vezi poza atasata unde m-am chinuit sa reprezint cumva intersectia aia. Attached FilesEdited by siru, 26 October 2007 - 19:41. |
|
#88
Posted 28 October 2007 - 07:08
EU SUNT DIN PITESTI. CENTURA va lega autostrada de Curtea de Arges, de Valcea.
ATENTIE ++++++ NU ARE BANDA DE REFUGIU++++++ AVARII LA GREU. ATENTIE ++++++ NU ARE BANDA DE REFUGIU++++++ E CEA MAI BUNA CENTURA DIN ROMANIA!!! Singura problema e ca este INALTA! Pt. ca este o centura facuta la inaltime 3-5 sau chiar 15 m!!!! SPER CA ACELE GRILAJE DE PE MARGINE SA REZISTE la impact!!! [b]PUTETI SA COBORATI LA Podul viilor spre Brasov[b] Edited by Basarab, 28 October 2007 - 07:12. |
#89
Posted 28 October 2007 - 07:14
Basarab, on Oct 28 2007, 07:08, said: EU SUNT DIN PITESTI. CENTURA va lega autostrada de Curtea de Arges, de Valcea!!! Am iesire la centura, sa nu mai trec prin Pitesti ? La voi e nebunie mare si nu as mai vrea sa traversez orasul. Cum fac ? Ma duc spre A 1 si fac la stinga ? Edited by MAK, 28 October 2007 - 07:15. |
#90
Posted 28 October 2007 - 07:22
timisoara, nici o centura. tirurile circula prin oras cu miliardele. zgomot. praf. fum. dezastru. primar imbecil. administratie haotica. please nuke us
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users