Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Bataie de joc a la Vodafone
#37
Posted 13 September 2006 - 23:27
#38
Posted 13 September 2006 - 23:29
Azi am sunat si eu sa aflu de ce am o cartela blocata ,..si dupa `~35 min !! am reusit sa vorbesc cu operatoarea ....care sa rastit la mine si m-a pus sa sun la *835.
BATAIE DE JOC...faza cu robotul care te freaca ... |
#39
Posted 13 September 2006 - 23:40
Jean Gary Diablo, on Sep 14 2006, 00:29, said: Azi am sunat si eu sa aflu de ce am o cartela blocata ,..si dupa `~35 min !! am reusit sa vorbesc cu operatoarea ....care sa rastit la mine si m-a pus sa sun la *835. BATAIE DE JOC...faza cu robotul care te freaca ... Acum sigur nu o sa mai tipe la tine, pentru ca a batut Steaua cu 4-1. Un lucru spun sigur despre cei care lucreaza la relatii cu clientii la vodafone/orange.. oamenii aia vorbesc cu tine mai frumos decat o face familia.. si nu stiu cum ai reusit sa astepti cu 35 min pt ca se raspunde in maxim 1 min.. asa ca.. las-o mai moale cu exagerarile. Daca vrem sa aruncam cu pamant in vodafone, hai s-o facem cu fapte reale, nu cu povesti de adolescenti netrecuti inca prin pubertate. Si acum urmeaza momentul in care moderatorii imi vor sterge postul... |
#40
Posted 13 September 2006 - 23:48
ammon06, on Sep 14 2006, 00:40, said: Acum sigur nu o sa mai tipe la tine, pentru ca a batut Steaua cu 4-1. Un lucru spun sigur despre cei care lucreaza la relatii cu clientii la vodafone/orange.. oamenii aia vorbesc cu tine mai frumos decat o face familia.. si nu stiu cum ai reusit sa astepti cu 35 min pt ca se raspunde in maxim 1 min.. asa ca.. las-o mai moale cu exagerarile. Daca vrem sa aruncam cu pamant in vodafone, hai s-o facem cu fapte reale, nu cu povesti de adolescenti netrecuti inca prin pubertate. Si acum urmeaza momentul in care moderatorii imi vor sterge postul... Crezi ce vrei...macar poti respecta parerea unora? |
#41
Posted 14 September 2006 - 00:39
Acu vreo 2 ani, pe vremea connexului am stat de 2 ori 100 de minute la relaţii cu clienţii, acum de cateva luni bune nu a durat mai mult de un minut. Din cei 4 operatori, la vodafone raspund actualmente cel mai rapid.
|
#42
Posted 14 September 2006 - 00:51
se raspunde si mai repede si mai putin repede , in functie de perioada din zi , ora si ramura aleasa.... iar faza cu rastitul e posibila , din pacate ! dar avand in vedere ca TOATE apelurile sunt ascultate...e problema consultantului si poate sa nu fie ok pt el / ea.
|
#43
Posted 14 September 2006 - 01:13
Sincer... indiferent de ora mi-au raspuns repede si au fost extrem de amabili. Bine, nici eu nu le-am dat telefon numai ca sa ii intreb cat e ceasul..... Doar ca sunt un pic cam slabuti profesional si cred ca nici mintea nu ii duce prea mult.... Am avut ocazia sa constat chestia asta de multe ori.
Edited by vali1712, 14 September 2006 - 01:13. |
#44
Posted 14 September 2006 - 06:51
Sa stii ca pe cei slabuti profesional si pe care nu-i duce mintea prea mult ii triaza destul de repede... si asta nu numai la Vodafone, asa e peste tot..
Dar sunt curios, voi cei care criticati pe aici oamenii de la relatii cu clientii (si aici, inca o data, nu ma refer doar la *222 ci la toate serviciile similare), ce performante ati avea daca ati lucra in locul lor? Sau, credeti macar ca ati trece de interviu? De cele mai multe ori am observat ca romanului ii place taaare mult sa fatalizeze situatia si sa se planga de cele mai mici ra*aturi, poate poate il baga si pe el cineva in seama ca sa nu se mai simta mic asa cum e... Edited by Rigips, 14 September 2006 - 06:52. |
#45
Posted 14 September 2006 - 06:58
ChristianG, on Sep 14 2006, 01:51, said: avand in vedere ca TOATE apelurile sunt ascultate Tu chiar crezi ce spui? Sau realizezi ce spui? Realizezi ca asta ar insemna ca, pentru fiecare operator la relatii cu clientii, ar trebui sa angajeze si unul care pur si simplu sa stea si sa asculte ce spune operatorul? Sau crezi ca le inregistreaza si le asculta pe fast forward? Poate ai vrut sa spui ca toate apelurile sunt inregistrate, desi nici asta nu cred ca se intampla. Nu si-ar permite sa se rasteasca. Rigips, on Sep 14 2006, 07:51, said: Dar sunt curios, voi cei care criticati pe aici oamenii de la relatii cu clientii (si aici, inca o data, nu ma refer doar la *222 ci la toate serviciile similare), ce performante ati avea daca ati lucra in locul lor? Sau, credeti macar ca ati trece de interviu? De cele mai multe ori am observat ca romanului ii place taaare mult sa fatalizeze situatia si sa se planga de cele mai mici ra*aturi, poate poate il baga si pe el cineva in seama ca sa nu se mai simta mic asa cum e... Si intrebarea ta e tot specific romaneasca: "ce ba, tu, in locul lui, te-ai descurca mai bine?" Problema nu se pune asa. Fiecare are o meserie / un job pe care trebuie sa-l faca cat mai bine, spre perfect. Ca de-aia e job, de-aia exista meserii, ca fiecare sa fie SPECIALIZAT pe o anumita munca. Altfel, ar lucra azi la uzina, maine la un call center iar poimaine ar fi babysitter. Iar faptul ca eu OBSERV ca X nu-si face bine treaba, nu inseamna neaparat ca eu as face-o mai bine. De exemplu, daca eu vad ca Podul Grant e prost reparat, nu inseamna ca eu as putea sa ma apuc maine sa-l fac brici. Ceea ce nu inseamna ca nu trebuie sa am pretentii de la cei care sunt PLATITI pentru asa ceva. P.S. Si cunosc oameni care lucreaza la relatii cu clientii atat la Orange cat si la Voda si sa stii ca n-au nimic deosebit. Sunt convins ca multi dintre userii de aici ar trece de un astfel de interviu, presupunand ca ar avea cine sa puna o vorba buna pentru ei ca sa fie chemati la interviu.... Edited by horia.popescu, 14 September 2006 - 07:11. |
#46
Posted 14 September 2006 - 09:09
@horia.popescu .. iti dau perfecta dreptate.
iar pentru ceilalti utilizatori .. atunci cand eu platesc o suma destul de frumoasa ca si contravaloare a convorbirilor, ma astept sa fiu tratat un pic altfel decat cel care plateste 100 ron. |
|
#47
Posted 14 September 2006 - 09:27
rudareanu, on Sep 14 2006, 10:09, said: @horia.popescu .. iti dau perfecta dreptate. iar pentru ceilalti utilizatori .. atunci cand eu platesc o suma destul de frumoasa ca si contravaloare a convorbirilor, ma astept sa fiu tratat un pic altfel decat cel care plateste 100 ron. |
#48
Posted 14 September 2006 - 09:35
ammon06, on Sep 14 2006, 00:40, said: Acum sigur nu o sa mai tipe la tine, pentru ca a batut Steaua cu 4-1. Un lucru spun sigur despre cei care lucreaza la relatii cu clientii la vodafone/orange.. oamenii aia vorbesc cu tine mai frumos decat o face familia.. si nu stiu cum ai reusit sa astepti cu 35 min pt ca se raspunde in maxim 1 min.. asa ca.. las-o mai moale cu exagerarile. Daca vrem sa aruncam cu pamant in vodafone, hai s-o facem cu fapte reale, nu cu povesti de adolescenti netrecuti inca prin pubertate. Si acum urmeaza momentul in care moderatorii imi vor sterge postul... si de unde pana unde ti-ai dat tu seama ca e netrecut prin pubertate? eu am asteptat ultima data doar vreo 22 de minute, nu 35. poate deduci ceva si despre mine din asta - ar fi dragut din partea ta daca mi-ai spune ceva interesant (de genul sapt viitoare castig la loto ) trecand peste insultele gratuite aruncate pe aici, eu am ajuns la convingerea ca si cei de la relatii clienti sunt oameni si au tendinta de a te trata asa cum ii tratezi si tu pe ei. cu cat esti mai politicos, amabil si concis, cu atat vor fi si ei mai prompti. in afara de cei care au obiceiul sa tipe la clienti - alora e o placere sa le dai peste nas. Edited by born2lose, 14 September 2006 - 09:35. |
#49
Posted 14 September 2006 - 09:47
born2lose, on Sep 14 2006, 10:35, said: ...eu am ajuns la convingerea ca si cei de la relatii clienti sunt oameni si au tendinta de a te trata asa cum ii tratezi si tu pe ei. cu cat esti mai politicos, amabil si concis, cu atat vor fi si ei mai prompti. in afara de cei care au obiceiul sa tipe la clienti - alora e o placere sa le dai peste nas. Si eu inclin sa cred ca ai dreptate. In general m-am inteles impecabil cu orice consultant de la orice firma, atata timp cat am vorbit frumos si decent cu el. Nu zic ca nu sunt adevarate chestiile care le ziceti voi, insa nici nu as vrea sa cred ca eu sunt chiar atat de norocos incat de 5-6 ani sa prind doar consultantii cu bun-simt. |
#50
Posted 14 September 2006 - 11:02
burgher, on Sep 14 2006, 10:47, said: Si eu inclin sa cred ca ai dreptate. In general m-am inteles impecabil cu orice consultant de la orice firma, atata timp cat am vorbit frumos si decent cu el. Nu zic ca nu sunt adevarate chestiile care le ziceti voi, insa nici nu as vrea sa cred ca eu sunt chiar atat de norocos incat de 5-6 ani sa prind doar consultantii cu bun-simt. de acord ! in plus...apelurile sunt inregistrate si e posibil sa fie ascultate (prin sondaj) . altfel cred ca ar face fiecare ce vrea,nu-i asa? Asta in afara altor target-uri , gen....numar de apeluri pe luna, numar de reveniri ale clientului (grosier zis) ...etc .Astea depind de fiecare firma. Dupa cum am zis , timpul de asteptare depinde de multe , cel mai mult depinde de ramura si de ora apelului... mai ocupat dupa-amiaza si seara cand vine lumea de la munca , mai liber dimineata si in weekend. Si daca sunteti asa nemultimiti va rog sa faceti plangeri... se iau in calcul ,dar asta nu inseamna ca se rezolva mereu in favoarea voastra ! Pana la urma , nu aveam mereu dreptate |
#51
Posted 14 September 2006 - 11:08
Terrorwave, on Sep 13 2006, 22:36, said: Bai nene, ne leshi ? (ca sa zic asa) E vorba de o frustare nationala impotriva celor 2 monopoluri (isn't it ironic, dont you think?). Daca n-ar fi concurenta, mica cum e ea, probabil am vorbi si acum cu jumatate de dolar in retea in timpul zilei. Spiritul acesta venerativ nu ajuta cu nimic, din contra. Peace on Earth ! Si tot nu mi-ai dat un exemplu in care sa se fi marit tarifele la Vodafone/Orange.. Frustrare nationala Frustrare personala, poate. Si, crede-ma, Vodafone/Orange ar fi ultimele lucruri pe care le-as venera. |
|
#52
Posted 14 September 2006 - 20:57
el_magnifico, on Sep 13 2006, 01:07, said: <<<<<Long live Vodafone, plus ca sunt niste zgarciti, maresc tarifele si micsoreaza ofertele...>>>>> Da-mi un exemplu (unul singur) in care Vodafone sau Orange ar fi marit tarifele la convorbirile nationale sau internationale Cat despre oferta, depinde din ce perspectiva privesti lucrurile..Eu cel putin am sesizat o imbunatatire a ofertelor atat la Vodafone cat si la Orange..Hmm, sa fie concurenta de vina ? dialog inedit: 4$ ab. 9 centi in retea, 30 de centi in afara retelei, 9 centi oriunde in weekend. MARIT la: 14 centi in retea, 30 de centi in afara retelei TOT timpul kamarad weekend: 1 cent in retea in weekend NELIMITAT. NU MAI EXISTA connex cent: 500 de min in retea cu un cent in weekend. MICSORAT la: 200 de min in retea cu un cent in weekend. dialog free: 180 de min in retea seara si in weekend + 3 nr. fav la 7$ MARIT la: 4$ + 5$ opt. = 9$ MARIT DIN NOU: 4$ + 7$ opt. = 11$ VREI SA CONTINUI?????? (exemple mai sunt destule) |
#53
Posted 14 September 2006 - 22:21
Rigips, on Sep 14 2006, 07:51, said: Sa stii ca pe cei slabuti profesional si pe care nu-i duce mintea prea mult ii triaza destul de repede... si asta nu numai la Vodafone, asa e peste tot.. Dar sunt curios, voi cei care criticati pe aici oamenii de la relatii cu clientii (si aici, inca o data, nu ma refer doar la *222 ci la toate serviciile similare), ce performante ati avea daca ati lucra in locul lor? Sau, credeti macar ca ati trece de interviu? Nu spun ca munca lor e usoara pentru ca nu e chiar simplu sa raspunzi la zeci sau sute de apeluri zilnic si sa fie nevoie sa raspunzi repede fiecarui client care te apeleaza cu raspunsuri competente si la obiect dar ...asta e meseria. Ori faci fatza ori te duci vanzator de cartofi in piata. Dar e adevarat si aspectul celalalt ca la salariile pe care le platesc, patronii nu vor gasi lucratori mai buni.... De cele mai multe ori am observat ca romanului ii place taaare mult sa fatalizeze situatia si sa se planga de cele mai mici ra*aturi, poate poate il baga si pe el cineva in seama ca sa nu se mai simta mic asa cum e... Aici ai dat-o pe aratura. Daca insisti iti si explic de ce. . |
#54
Posted 15 September 2006 - 00:12
valdur, on Sep 14 2006, 21:57, said: dialog inedit: 4$ ab. 9 centi in retea, 30 de centi in afara retelei, 9 centi oriunde in weekend. MARIT la: 14 centi in retea, 30 de centi in afara retelei TOT timpul kamarad weekend: 1 cent in retea in weekend NELIMITAT. NU MAI EXISTA connex cent: 500 de min in retea cu un cent in weekend. MICSORAT la: 200 de min in retea cu un cent in weekend. dialog free: 180 de min in retea seara si in weekend + 3 nr. fav la 7$ MARIT la: 4$ + 5$ opt. = 9$ MARIT DIN NOU: 4$ + 7$ opt. = 11$ VREI SA CONTINUI?????? (exemple mai sunt destule) |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users