Despre lubrifiantii autoturismelor. Pareri, intrebari, raspunsuri, etc.
Ultima postare: mai 28 2024 19:59, Inițiat de
CristianDia
, aug 17 2003 00:01
·
135
#4954
Publicat: 10 martie 2016 - 14:37
" At the end of 2008, PETRONAS' own Melaka Refinery located about 150km south of Kuala Lumpur started to produce the latest generation of Group 3 base oil known as ETRO. Touted as amongst the highest quality of Group 3 available, ETRO is manufactured from a proprietary wax isomerisation process and is hydro-finished to a colourless liquid. This base oil is highly isoparaffinic and exhibits high viscosity index values, as well as superior low temperature performance with an excellent viscosity-volatility relationship. With ETRO and its Fluid Technology Solutions⢠approach, PLI is poised to bring greater fluids value to users everywhere."
Nu e singurul cu thnologia speciala la grupa 3 si a venit tarziu pe piata : Petro-Canada is the largest white mineral oil manufacturer in the world. Our source of Petro-Canada's white mineral oil is its own base oil supply, an extremely pure base mineral oil, produced using the HT purity process. Their patented process ( 1985 ) produces lubricant base oils that are crystal – clear …99,9 % pure – a level impossible to achieve with traditional solvent refining . This process , which yields finished lubricants with synthetic – like performance is one of the many advantages thet have made Petro- Canada a world leader in product innovation . Deci cam acelasi lucru numai ca Petronas’ vad a inceput din 2008 dar nu au aceeasi tehnologie si nu obtin aceeasi puritate . " Oil Extreme USA " iar foloseste ulei de baza crystal - clear 99,9 % si vad ca este f bine cotat |
#4955
Publicat: 10 martie 2016 - 14:51
Deci, treaba sta in felul urmator, citez:
"Buna ziua Din pacate nu am la birou Daca e graba poti merge la depozit DRUMUL SABARENI 24, Bucuresti" Am cumparat de la ei de 3 ori, si de fiecare data mi-au adus in 24-48 ore ulei de la depozitul respectiv la ei la sediu unde isi desfasoara activitatea. Am scris in mail politicos, ca nu este urgent si ca pot sa astept si sa ma sune cand are 5 litri de ulei la sediu. Doamna era prea ocupata, sa vorbeasca cu mine la telefon, asa ca a zis ca mai bine comunicam pe mail. Din mail mi-am dat seama ca are treaba si nu are chef sa faca valuri pentru doar 5 litri de ulei. In trecut m-au servit foarte politicos, se pare ca era stresata dupa 8 martie. Eu tot insist cu adusul la sediu pentru ca sediul se afla la 5 minute de mine, depozitul respectiv se afla la 30-40 minute cu masina. Realthing unde ai vazut tu pe stoc,la ce magazin? sa comand sa-mi aduca prin curier, pai eu vreau sa comand sa-mi aduca prin curier, dar nu mi-a dat aceasta posibilitate, platesc curierul. Vorbim de Fuchs 5w40 GT1 cu norma 505.01. |
#4956
Publicat: 10 martie 2016 - 16:33
Deenman, on 10 martie 2016 - 14:51, said:
Realthing unde ai vazut tu pe stoc,la ce magazin? sa comand sa-mi aduca prin curier, pai eu vreau sa comand sa-mi aduca prin curier, dar nu mi-a dat aceasta posibilitate, platesc curierul. Vorbim de Fuchs 5w40 GT1 cu norma 505.01. De la aceeasi de unde ei si tu (nu pun numele ca ma trezesc cu un avertisment in freza), tot de la depozit mi-au zis sa iau, de la adresa postata de tine. Pretul mi l-au dat pe mail, pt 4 litri. Mi-au dat si un numar de ctc, ti-l pot da pe PM daca te ajuta. |
#4957
Publicat: 10 martie 2016 - 21:05
Ai naibi si la Brasov era 150-160 lei.
Spune man de unde l-ai luat ca nu te bate nimeni. Eu am luat de la starlubricants M1-ul. Adica direct de la importator. Niste baieti super ok. Dennman, perfecta alegere. Eu m-am grabit si n-am mai luat Fuchs. Eu sunt curios de XTL in TFSI. Mai astept niste km buni pana atunci. Editat de Kspic, 10 martie 2016 - 21:06. |
#4958
Publicat: 10 martie 2016 - 22:34
Kspic, on 10 martie 2016 - 21:05, said:
Eu m-am grabit si n-am mai luat Fuchs. Editat de MembruAnonim, 10 martie 2016 - 22:35. |
#4959
Publicat: 11 martie 2016 - 01:06
Aici sunt multe persoane care cunosc. Eu sunt printre cei care nu reprezinta elita si cer si eu la randul meu sfaturi altora. Intrebarea eu zic ca s-ar adresa mai multor colegi de aici
Toate variantele de mai sus cu exceptia castrolului sunt alegeri foarte bune. Combinatie de ulei bun + interval de schimb redus = alegerea perfecta. Eu as merge pe valvoline. Daca vrei sa justific tehnic de ce este alegerea mea o pot face Editat de Kspic, 11 martie 2016 - 01:07. |
#4960
Publicat: 11 martie 2016 - 07:51
-
Kspic, on 11 martie 2016 - 01:06, said:
Aici sunt multe persoane care cunosc. Eu sunt printre cei care nu reprezinta elita si cer si eu la randul meu sfaturi altora. Intrebarea eu zic ca s-ar adresa mai multor colegi de aici Toate variantele de mai sus cu exceptia castrolului sunt alegeri foarte bune. Combinatie de ulei bun + interval de schimb redus = alegerea perfecta. Eu as merge pe valvoline. Daca vrei sa justific tehnic de ce este alegerea mea o pot face Urmeaza sa fac schimbul uleiului de motor si daca pot cumpara ceva mai bun la aceiasi bani, de ce nu? Pana acum i-am pus doar Formula F, iar anul trecut Castrol Magnatec Professional 5W30 pt Ford (cel de culoare verde). Pe mine ma intereseaza in special ca motorul sa fie cat mai silentios, stiut fiind faptul ca benzinarele de la Ford -cele din generatia Focus II - sunt mai galagioase. Editat de MembruAnonim, 11 martie 2016 - 07:54. |
|
#4961
Publicat: 11 martie 2016 - 08:07
Ptr cine are urechi fine :
2.0L TDI CR DPF cod CfGB, ulei fabrica 25 000 km, pornire la 5 grade celsius iar apoi peste cateva ore pornire tot rece dar la peste 10 grade cu ulei 5w30 titan gti1 xlt. Ca mers se cunoaste ceva in plus dar probabil ca si filtrul de aer nou contribuie din plin. Pana acum sunt multumit dar nu am decat 100km voi testa mai mult in weeknd atat autostrada cat si centura sud. http://rg.to/file/b8...esktop.rar.html |
#4963
Publicat: 11 martie 2016 - 09:53
24.987 km, asta a fost primul schimb iar uleiul original se prezenta ca fiind "vopsea" dupa spusele mecanicului care a confirmat ce se spune aici : trebe' ulei care sa indeplineasca norma producatorului si tinut maxim 20 000 km sau 1,5 ani . Maxim! De preferat mai devreme daca vrei sa lasi masina mostenire. Brandul depinde de preferinte, toate uleiurile noi sunt bune si nu a auzit de motor stricat din cauza uleiului, bineinteles daca e schimbat la timp si indeplineste standardul care trebuie.
Editat de cristian_sen, 11 martie 2016 - 09:55. |
#4965
Publicat: 11 martie 2016 - 11:14
Kspic, on 10 martie 2016 - 21:05, said:
Ai naibi si la Brasov era 150-160 lei. Spune man de unde l-ai luat ca nu te bate nimeni. Eu am luat de la starlubricants M1-ul. Adica direct de la importator. Niste baieti super ok. Dennman, perfecta alegere. Eu m-am grabit si n-am mai luat Fuchs. Eu sunt curios de XTL in TFSI. Mai astept niste km buni pana atunci. De aici. Nu stiu insa care sunt conditiile de livrare in tara, da-le un mail sa te lamuresti, sunt foarte prompti. |
|
#4967
Publicat: 11 martie 2016 - 13:32
Acesta este: http://www.lubrifuch...&product_id=311
Acum vad ca nu scrie xtl pe el, am ametit cat le-am puricat... @swtm: nu am facut la "ei" din anumite motive dar din cate stiu, mai nou garantia este valabil adaca lucrarea e facuta in atelier omologat/aprobat si se folosesc consumabile care trebuie. Ceea ce trebuie stiut e ca la inspectie/revizie in afara de schimb ulei/filtre se fac si alte verificari vizuale si nu numai, se greseaza ce trebuie, se mai strang suruburi daca e nevoie, au o lista care trebuie bifata. La mine totul e in regula din fericire, s-a efectuat. Editat de cristian_sen, 11 martie 2016 - 13:38. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi