Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Magazine de calculatoare: de unde sa [nu] cumparam
Last Updated: May 23 2004 12:59, Started by
Alice
, Aug 06 2003 05:46
·
0
#55
Posted 12 August 2003 - 15:51
Da ... chestia e ca se poate tine o placa si o luna in teste intr-un PC .si dupa aia ti-o poate baga ca noua ... trebuie sa fi atent , sa ai noroc sau macar sa ceri sa ti se dea una sigilata ... :)
|
#56
Posted 12 August 2003 - 15:54
sa zicem ca o sa ma duc la 'supermarketul' lor de pe Stefan cel Mare si, dupa ce rezolv treaba cu bonitatea mea (pentru credit), imi iau cu manuta proprie produsele din rafturi...
mai mult de atat, chiar nu stiu ce as putea face... of, ma dispera tzara asta, uneori! (cam de patru-sase ori pe zi... :hmm: ) |
#57
Posted 12 August 2003 - 18:13
Isi luase un tip un calculator sigilat de la UltraPro si m-a rugat pe mine sa ma ocup de instalarea programelor. Dupa un timp nu mai vedeam HDD-ul din bios si nu era din setari. Cum nu aveam de ales m-am dus cu el la service si i-am sugerat tipului sa-si ia si o placa de retea si s-o puna in comp cei de la service pentru a-i putea pune de pe calc mai usor ce-i trebuia. Au zis ca au doar Allied Telesyn si i-au dat un Realtek. Le-am spus ca aia care au pus-o era Realtek si ca am instalat peste o suta de placi de retea si stiu cum arata o placa Allied Telesyn. M-au aburit ca e AT cu chipset Realtek. Nu erau banii mei, i-am zis tipului care-i chestia nu l-a deranjat prea tare ca a platit 200k in plus dar eu nu mai am incredere in ei. Cind mi-am luat componente pt mine am luat de la Flamingo si pina acum n-am probleme.
|
#58
Posted 12 August 2003 - 18:26
Probabil nu ai cumparat cd-rom-uri Sony si Hdd Western din ultima seria. Am un prieten care-ia ia murit JB intr-o sapt.
|
#59
Posted 13 August 2003 - 16:59
Quote Originally posted by dan4 Isi luase un tip un calculator sigilat de la UltraPro si m-a rugat pe mine sa ma ocup de instalarea programelor. Dupa un timp nu mai vedeam HDD-ul din bios si nu era din setari. Cum nu aveam de ales m-am dus cu el la service si i-am sugerat tipului sa-si ia si o placa de retea si s-o puna in comp cei de la service pentru a-i putea pune de pe calc mai usor ce-i trebuia. Au zis ca au doar Allied Telesyn si i-au dat un Realtek. Le-am spus ca aia care au pus-o era Realtek si ca am instalat peste o suta de placi de retea si stiu cum arata o placa Allied Telesyn. M-au aburit ca e AT cu chipset Realtek. Nu erau banii mei, i-am zis tipului care-i chestia nu l-a deranjat prea tare ca a platit 200k in plus dar eu nu mai am incredere in ei. Cind mi-am luat componente pt mine am luat de la Flamingo si pina acum n-am probleme. No shit? AT-2500TX cum arata si ce chipset are? |
#60
Posted 01 September 2003 - 00:24
Quote Originally posted by Silent Thunder Probabil nu ai cumparat cd-rom-uri Sony si Hdd Western din ultima seria. Am un prieten care-ia ia murit JB intr-o sapt. Si nu i l-au inlocuit ? Al meu merge excelent de peste 1 an. |
#61
Posted 10 January 2004 - 13:13
Chestie halucinanta intamplata la noi:
Merg impreuna cu un coleg de facultate sa-mi cumpar o placa de sunet de la o firma cunoscuta din Bucuresti (numele firmei il voi spune la sfarsit). Vazusem placa pe site-ul lor, arata bine. Ma duc la ei, vorbesc cu vanzatorul care imi ia o cutie din raft, imi scoate placa din ea si mi-o arata. Eu ma uit la ea, zic OK, si ma duc sa platesc. Bag cutia in geanta si ma car acasa fericit. Yupii am placa de sunet noua. Placa de pe care vroiam s-o cumpar era Inno SOUND CARD VISION C-Media 8738 6 ch. Pe placa scria INNO Audio Extreme 5.1 6ch audio. OK... pana aici toate bune si frumoase. In schimb surpriza... cutia n-avea nici o inscriptie a producatorului (InnoVision), manualul era o foita de 2 pagini incompleta, iar cd-ul cu drivere era de asemenea fara inscriptia producatorului si cu drivere vechi. Cu alte cuvinte placa era o placa bulk (asta in cazul fericit) vanduta de vajnicii nostri compatrioti de la Depozitul de calculatoare aka ITShop aka IDG aka Romsoft, pe post de placa retail. M-apuc sa trimit mail celor de la depozit sa lamuresc problema si primesc urmatorul raspuns: "Daca pe factura scrie placa de sunet INNO, atunci in mod atat pe cutie cat si pe placa scrie INNO. Daca va referiti la faptul ca programul de operare folosit de dumneavoastra nu o recunoaste ca fiind INNO, acest fapt se datoreaza faptului ca aceasta firma nu fabrica chipset-uri. Chipset-ul acestei placi este C-Media 8738, denumire ce ar trebui sa va apara in fereastra Hardware Devices. Pentru orice alte nelamuriri va stau la dispozitie." Bun.... deci ma iau si de papagal acu.... Nu ma supar si le trimit o poza cu factura si cu cutia de la placa de sunet. Tipu o da la intors trimitandu-mi poza placii pe care scrie intr-adevar INNO AX ca si pe factura. Deci decid sa-mi bag picioarele in ei pentru ca, vorba aia : "nu te certa cu prostu ca are mintea odihnita". La o adica nu ma deranjeaza prea mult faptul ca nu era cutia originala. Practic m-a deranjat faptul ca incearca sa-si fure clientii prin niste metode stupide. Asta este si noi sa fim sanatosi. Eh.. Romania tara de ....pacat vorba catavencilor. |
#62
Posted 15 January 2004 - 12:31
/sHit
Quote Probabil nu ai cumparat cd-rom-uri Sony si Hdd Western din ultima seria. Am un prieten care-ia ia murit JB intr-o sapt. thunder, daca citeam mai mult, destept ramaneam! mie tocmai mi-a murit hdd-ul WD caviar 80GB JB - dupa numai 5 luni de folosire!!!! cum mi-am luat piesele pana la urma de la flamingo, tot ce imi ramane sa sper este ca astia sa aiba un service decent. au un service decent? :hmm: |
#63
Posted 15 January 2004 - 14:15
la mine nu au fost probleme la flamingo.
la altii, se pare ca da ;) |
#64
Posted 15 January 2004 - 14:17
ramane de vazut...
oricum, trebuie sa ma duc tocmai in Pipera, si chestia asta ma enerveaza peste poate! chiar nu puteau sa aiba o retea normala de service-uri? maine ma duc acolo, si sper ca totul sa fie ok. din fericire pe hard aveam mai mult filme&muzica (ca de-aia mi-am luat computer acasa), dar oricum faza m-a enervat cumplit! (in fine, nu e vina celor de la flamingo ca astia de la WD dau rebuturi chiar in seria Caviar JB!!!) grrr... |
|
#65
Posted 16 January 2004 - 15:03
Like others
Hdd Maxtor 80 G / 7200 s-a belit in 3 luni! de fapt facea fitze la bootare, : " please Insert.."; am scapat de el si am facut upgrade am luat altul de 120 G acu sa vad ce fac si cu asta :( Oricum ,: Flamingo + UltraPro Si BestComputers SUCKS Ma duc la firme mai micutze |
#66
Posted 16 January 2004 - 22:19
Flamingo sucks ca magazin de calculatoare. In schimb partea de la service e jos palaria. Am dus toate prostiile, unele stricate din vina utilzatorilor si le-au schimbat fara intrebari.
Ultra-Pro sunt undeva pe la mijloc... si din punct de vedere al magazinului cat si ca service. Best Computers sunt de tot rahatu si ca magazin (vanzatori mai tampiti ca la Best n-am vazut in viata mea... asta vara o gagica o tinea sus si tare ca un hub e mai scump decat un switch nefiind vorba de marci diferite.. :D. ). Ca service se intelege de la sine citind fitzuica aia care ti-o dau ei pe post de garantie. Acolo scrie clar ca orice componenta care nu e montata de ei nu face obiectul garantiei. Doar citind asta m-am lecuit de cumparat de pe la Best Depozitul de Calculatoare ... hmm aici n-am vazut inca service-ul. Oricum am ceva retineri in a cumpara de la ei. Mai repede iau de la Ultra-Pro. In rest am cateva firme mici unde incet incet am ajuns cunoscut si, vazand cum trateaza clientii prefer din ce in ce mai mult sa cumpar de la ei. |
#67
Posted 19 January 2004 - 14:57
am fost sambata la service-ul din Pipera.
dupa 15 min de stat pe bancheta, revine tipa si imi spune ca da, HDD-ul meu e bulit iremediabil, si ca mi-l vor inlocui in termen de 3 zile. :) personal n-am de ce sa ma plang de modul in care am fost tratat. insa m-am ingrozit cand am vazut cum se comporta cu cei care habar n-au de computere: de ex. doi parinti cu fetita lor, cu calculatorul in brate, si care intrebau ce sa faca, ca e modemul stricat. Un 'nu tine de noi, incercati la Stirbei Voda' rastit si extrem de gretos a fost tot ce a raspuns individa de la receptie. iar altii, la fel de picati din luna, cu o imprimanta 'stricata' - de fapt se bulise cartusul negru din ea... In loc sa le deshida nene brosura si sa le arate care component sa-si cumpere, i-au tot ametit ca 'va duceti cu cartusul vechi la magazin si va cumparati altul identic'... da, imi si imaginez cum se vor duce saracii aia cu cartusul plin si spart in manute, la primul magazin Flamingo, si cum vor cere sa le dea unul 'la fel'... :D in fine, ma duc probabil miercuri sa-mi recuperez hardul schimbat, si sper sa fie toate bune... |
#68
Posted 19 January 2004 - 18:32
Mdeah.. io am nimerit la ei cand venise un pushtiulake cu tac-su. Pustiu cumparase un gamepad si a venit cu el RUPT in doua bucati. La service... Tipa de la receptie s-a comportat impecabil fata de ei. A zis ca-l schimba si a intrebat cum s-a rupt la care tatal pustiului a inceput sa urle si sa faca scandal pe acolo, tipu era si un pic cam beat cred. Le-a facut pe cele 2 tipe de acolo curve si proaste. Amandoua n-au zis nimic, nu s-au pus la mintea lui. I-au adus din magazie alt game-pad si i-a zis ca a doua oara daca mai vine cu game-pad-ul intr-o conditie asemanatoare nu o sa-l mai schimbe. Pustiu cu taica-sau au iesit trantind usa la care gagica de la service le-a strigat un:
- "Cu placere ! Mai poftiti pe la noi !" Dupa parerea mea asta exeplifica destul de mult cum merge treaba. Mie de fiecare data mi s-au parut super OK toate persoanele pe care le-am intalnit la ei la service... Macar la service sa fie asa.... In magazine e cam jale la capitolul asta.... |
#69
Posted 27 January 2004 - 03:25
m`a pus draq sa fac o rata la dc . m`am uitat eu pe sait, aveau ceva produse.
ajung in magazin, si incep : monitor, nu avem. placa video , nu avem. cd`rom, nu avem. hdd nu avem. desigur, aveau alte modele / marci.. mie mi se pare aberant sa pui pe sait ceva si cand te duci acolo sa vezi ca au doar 10% din produsele expuse. iar vanzatorii...sub orice limita . am un prieten care acum e in proba la best ca vanzator. a trebuit sa dea un test psihologic si l`au mai intrebat ce piesa e aia... si l`au pus in proba.. acum : daca tot le da teste si chiar se pare ca au un oarecare interes in a avea un vanzator cat de cat decent, cum de sunt numai idioti ? pana acum pot sa spun ca doar o singura data am intalnit un vanzator care sa`mi fie pe plac. e adevarat ca nu prea stia el prea multe despre ceea ce vinde, dar a fost f. amabil. |
|
#70
Posted 27 January 2004 - 03:28
ah... ca am uitat : ma duc cu un prieten sa cumpere mouse pentru la fima.
am ajuns la flamingo de langa unirea. si ne arata un tip un mouse , pe care nu scria cati dpi are. nu`mi amintesc modelul, dar nu era unul prea cunoscut. si `l intreb : asta cati dpi are? el : pai in detalii scrie ca are 700, deci pe la 400 merge sigur. acum : 1. eu am stat 10 minute cu mouse si cu cutia in mana, m`am uitat prin manual , ma jur ca nu scria. unde le`o fi vazut el nu stiu 2. ce mi`a zis el e ca si cum ti`ai cumpara un hard de 80 de gb si daca ai noroc are si el vreo 60 duh |
#71
Posted 27 January 2004 - 16:55
nu e chiar asa.
hard-disc-ul are o capacitate bine stabilita la nivel de bit. dpi-ul la un mouse nu este asa fix. ai vazut tu mouse cu 443.12 dpi? toate sunt divizibile cu 100, ma indoiesc de faptul ca ai au calculat raza bilei + raza axului + diametrul discului + nr. de gauri din disc ATAT de exact. la alea laser sa nu mai vorbim de un dpi de precizie. sunt dependente si mai rau de suprafata de sub ele |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users