Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Orange DTH România - Topic General.
Last Updated: Feb 22 2024 20:55, Started by
zuzarel
, May 17 2006 23:51
·
44
#27110
Posted 26 January 2016 - 14:28
#27111
Posted 26 January 2016 - 15:04
#27112
Posted 27 January 2016 - 00:28
Ammazon, sa ne dai de stire cu ce ai rezolvat, te rog! Pacat ca sunt neseriosi din ce in ce mai des.
Edited by costiMembruAnonimita79, 27 January 2016 - 00:29. |
#27113
Posted 27 January 2016 - 21:43
Da, promit să vă țin la curent.
Uitați-vă ce răspuns am primit azi de la Telekom: raspuns sesizare telekom.jpg 374.92K 82 downloads V-am arătat într-un post anterior cum scrie clar, negru pe alb, că am Voyo gratuit inclus pe toată durata contractuală. Ăștia chiar au devenit atât de nesimțiți? Chiar nu mai au nicio limită? Chiar nu îmi vine să cred cât de josnici au ajuns. Nu am făcut reclamație la ANPC atunci când am zis pentru că le-am mai dat o șansă să-mi rezolve problema. Acum că am și această hârtie voi face reclamație mâine la prima oră. |
#27114
Posted 27 January 2016 - 22:00
E bine ca ai primit raspuns scris. Eu doar prin telefon am fost contactat.
|
#27115
Posted 27 January 2016 - 22:12
I-am sunat și astăzi, înainte de a primi acest răspuns. Mă întreba angajatul Telekom că unde am văzut eu că am Voyo gratuit, pe contractul original, încheiat acum 10 ani sau pe cel din decembrie 2014, când am făcut reînnoirea...
I-am zis să sune la ANPC și să-i întrebe pe ei unde scrie. Oare în această companie e un haos total? Cum bine zicea un coleg, o să ajungem să regretăm Romtelecomul. Parcă atunci nu se întâmplau chiar atât de multe cretinătăți. Văd peste tot cum lumea se plânge, ba la abonamente de mobil, ba la DTH, ba la internet sau în cazul meu la servicii oferite. |
#27116
Posted 28 January 2016 - 11:06
Am terminat de scanat contractul și răspunsul de la Telekom și mă pregăteam să-l trimit la ANPC.
Am zis să mai încerc încă o dată și i-am sunat. Am dat peste un operator căruia i-am explicat situația și mi-a reactivat Voyo instantaneu. I-am zis să-mi spună clar dacă este gratuit ca și până acum sau va veni pe factură cu cost suplimentar. Azis că e gratuit și că a fost nu știu ce eroare... Păi atunci de ce mi-au mai trimis mizeria aia de răspuns? Oricum, abia aștept următoarea factură pentru că am ceva dubii. Dacă îl văd facturat, îi acuz de înșelătorie. VOYO.jpg 283.81K 46 downloads Asta e România noastră de zi cu zi. De ce să fie lucrurile simple când putem să le complicăm... Edited by ammazon, 28 January 2016 - 11:08. |
#27117
Posted 28 January 2016 - 12:45
Buna ziua, sunteti amabili sa-mi indicati cum se poate verifica un receiver HD daca este legat de un contract (este posibil online?). As dori sa achizitionez unul, dar cele de la Telekom mi se par ca au un pret destul de ridicat.
Va multumesc. |
#27118
Posted 28 January 2016 - 13:15
Pentru a verifica un receptor, ai nevoie de seria acestuia (o gasesti pe spatele receptorului). Suna la 0766121234, ramura TV, si ii ceri operatorului sa-ti verifice seria respectiva.
|
|
#27120
Posted 28 January 2016 - 16:29
Puteti accesa MyAccount? Eu nu pot de pe niciun browser.
|
#27121
Posted 28 January 2016 - 17:09
S-a rezolvat. Problemele persistă (cel puțin la mine) pe Firefox.
|
#27122
Posted 28 January 2016 - 20:57
noutati ceva, anul asta?ceva posturi tv in grila ?
|
#27124
Posted 30 January 2016 - 17:01
Îmi cer scuze pentru off-topic! Are cineva activ serviciul FON? Se plătește pentru el? Pe site nu scrie nimic de costuri. Mulțumesc!
|
#27125
Posted 30 January 2016 - 17:37
Îmi spuneți vă rog și mie ce-mi scapă aici?
Nu mai am nervi cu nenorociții ăștia... factura ianuarie.jpg 192.59K 33 downloads factura decembrie.jpg 193.61K 32 downloads anexa ianuarie.jpg 243.8K 31 downloads anexa decembrie.jpg 223.07K 29 downloads După cum vedeți, voyo a fost inclus și în factura din decembrie, deci ceea ce au făcut ei a fost o încercare mizerabilă de a mă priva de un serviciu. Nu înțeleg de ce în ianuarie, factura are aceeași sumă ca și în decembrie, deși e cu TVA de 20%. Știu, cursul la care s-a facturat e mai mare dar nicicum nu dă la socoteală. Din anexe se vede cum în decembrie valoarea pachetului a fost de 22,27 euro iar în ianuarie de 22,46 euro. De unde diferența asta? Anexele astea cred că în mod intenționat sunt făcute așa pentru a nu se înțelege nimic din ele și ei să poată jongla cu prețurile cum vor ei. Edited by ammazon, 30 January 2016 - 17:42. |
#27126
Posted 30 January 2016 - 18:26
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users