Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange DTH România - Topic General.
Last Updated: Feb 22 2024 20:55, Started by
zuzarel
, May 17 2006 23:51
·
44
#27092
Posted 23 January 2016 - 02:07
costi_ionita79, on 15 ianuarie 2016 - 22:20, said:
Pe mine nu m-au sunat. Voiam să mă lămurească legat de Voyo. Au stornat contravaloarea acestui serviciu, începând cu 1 ianuarie. Și mi-au acordat și o reducere de 3 euro la pachetul de servicii. Bănuiesc că nu s-au mai înțeles cu cei de la PRO TV SA, referitor la acest serviciu. Îl voi plăti separat. M-am învățat cu el. |
#27093
Posted 23 January 2016 - 07:31
La mine pe factura e Voyo 1,62€, apoi reducere Voyo 0,81 €.
Deci final 0,81€/luna. Anul trecut am platit direct pe site-ul Voyo ca nu mergea pe smart tv logarea cu credentiale Telekom. |
#27094
Posted 23 January 2016 - 15:55
Pentru Voyo voi plăti undeva la 2 euro. Pe factura din februarie va apărea taxa.
Edited by costiMembruAnonimita79, 23 January 2016 - 15:56. |
#27095
Posted 23 January 2016 - 18:01
#27096
Posted 23 January 2016 - 20:08
costi_ionita79, ai primit vreun răspuns din partea Telekom referitor la Voyo?
|
#27097
Posted 23 January 2016 - 21:39
Voyo este oferit în continuare de ei. Oferta actuală, însă, nu include și Voyo în pachet. Lucru ce nu mi-a fost specificat de reprezentatul Telekom, în momentul în care am adăugat și telefonia mobilă. La cei ce trebuia să îl aveți încă, sunați la 1234 pentru soluționare.
Pe scurt: Telekom oferă acces la serviciul Voyo, dar serviciul nu este inclus in pachete, ci separat. Edited by costiMembruAnonimita79, 23 January 2016 - 21:42. |
#27098
Posted 24 January 2016 - 07:17
Pai atunci,eu de ce il am inca activ?
Il am cu reducere 100%. |
#27100
Posted 24 January 2016 - 13:55
Nimicid, eu am contractat și serviciul de voce mobilă. Cu această ocazie s-a reziliat vechiul contract și s-a incheiat unul nou. Astfel, mi-a dispărut din ofertă, Voyo. Sunt persoane, ca și colegul AMMAZON, cărora serviciul le-a fost dezactivat fără motiv. În această situație, trebuie contactat departamentul de relații cu clientii, pentru clarificare. Eventual, spus că vom cere și opinia protecției conaumatorului.
Edited by costiMembruAnonimita79, 24 January 2016 - 13:56. |
|
#27101
Posted 24 January 2016 - 14:03
#27102
Posted 24 January 2016 - 14:36
Ii expira pe 2 februarie 2016, cel putin asa se vede in atasement.
|
#27103
Posted 24 January 2016 - 15:00
DA,DAR SE REACTIVEAZA!
Attached FilesEdited by Nimcid25, 24 January 2016 - 15:05. |
#27104
Posted 25 January 2016 - 22:15
Am sunat în această seara la Telekom să întreb care e stadiul reclamației mele, referitoare la Voyo.
După ce m-au pasat de la un operator la altul, de vreo 4 ori, mi s-a adus la cunoștință că vezi Doamne, am avut Voyo inclus doar pe o perioadă de 12 luni. Deja au ajuns la lucruri de genul ăsta nesimțiții de la Telekom? Nerespectarea contractului nu atrage nulitatea acestuia? Am căutat contractul pe care l-am făcut în decembrie 2014. Voi ce înțelegeți din cele de mai jos, pentru cât timp am avut Voyo inclus? WP_20160125_22_06_16_Pro.jpg 332.8K 46 downloads WP_20160125_22_06_25_Pro.jpg 322.13K 46 downloads WP_20160125_22_06_49_Pro.jpg 296.58K 45 downloads Mai exact, PM (Perioada Minimă), nu înseamnă 24 de luni? Edited by ammazon, 25 January 2016 - 22:20. |
#27105
Posted 25 January 2016 - 22:51
Vezi mai sus care e PM in cazul tau. Poate ai avut doar 12 luni.
|
|
#27106
Posted 25 January 2016 - 23:03
Fix atât scrie că e perioada minimă:
WP_20160125_22_58_27_Pro.jpg 342.05K 48 downloads Oricum, asta e vrăjeală ieftină. Atunci, celelalte servicii incluse pe toată perioada PM, de ce sunt încă active și funcționale? Mâine fac o scrisoare la ANPC. |
#27107
Posted 26 January 2016 - 08:44
ammazon, on 25 ianuarie 2016 - 23:03, said:
Fix atât scrie că e perioada minimă: WP_20160125_22_58_27_Pro.jpg Oricum, asta e vrăjeală ieftină. Atunci, celelalte servicii incluse pe toată perioada PM, de ce sunt încă active și funcționale? Mâine fac o scrisoare la ANPC. |
#27108
Posted 26 January 2016 - 13:38
salut, am niste probleme cu telekom din decembrie.
am abonament de 7 euro si in decembrie imi vine factura 325 lei (50 euro + tva ) am un telefon samsung s4 mini, dupa certuri cu ei imi spun ca m am sunat de pe o cartela pe alta. dupa alte certuri imi spun ca atunci cand era linia ocupata se facea redirectionare. telefonul nu supoata conferinta de pe 2 linii diferite. plus ca am cartelele numerotate 1 si doi cu culori diferite si cu desktop-uri diferite. in istoricul telefonului nu apare ca am fost apelat de pe nr de telekom pe orange. care este adevarul? a mai patit cineva asa ceva ? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users