Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity

Supratensiuni accidentale
 Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...
 Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3
 Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...
 

Orange DTH România - Topic General.

* * * - - 5 votes
  • Please log in to reply
31133 replies to this topic

#27091
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,851
  • Înscris: 07.07.2009
La Focussat e posibil.

#27092
RODigitalum-megafanro

RODigitalum-megafanro

    *Pro-Digital*

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,753
  • Înscris: 07.04.2006

 costi_ionita79, on 15 ianuarie 2016 - 22:20, said:

Pe mine nu m-au sunat. Voiam să mă lămurească legat de Voyo. Au stornat contravaloarea acestui serviciu, începând cu 1 ianuarie. Și mi-au acordat și o reducere de 3 euro la pachetul de servicii. Bănuiesc că nu s-au mai înțeles cu cei de la PRO TV SA, referitor la acest serviciu. Îl voi plăti separat. M-am învățat cu el. Posted Image
Cât plătești pentru Voyo?

#27093
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,414
  • Înscris: 01.12.2001
La mine pe factura e Voyo 1,62€, apoi reducere Voyo 0,81 €.
Deci final 0,81€/luna.
Anul trecut am platit direct pe site-ul Voyo ca nu mergea pe smart tv logarea cu credentiale Telekom.

#27094
costi_ionita79

costi_ionita79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,366
  • Înscris: 18.08.2009
Pentru Voyo voi plăti undeva la 2 euro. Pe factura din februarie va apărea taxa.

Edited by costiMembruAnonimita79, 23 January 2016 - 15:56.


#27095
streker

streker

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 324
  • Înscris: 30.05.2013

 Kalman2007, on 22 ianuarie 2016 - 23:31, said:

La Focussat e posibil.
E posibil cu conditia sa ai un smartcard Focus si un CAM Conax. In concluzie, nici un DTH din Romania nu ofera CAM.

#27096
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
costi_ionita79, ai primit vreun răspuns din partea Telekom referitor la Voyo?

#27097
costi_ionita79

costi_ionita79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,366
  • Înscris: 18.08.2009
Voyo este oferit în continuare de ei. Oferta actuală, însă, nu include și Voyo în pachet. Lucru ce nu mi-a fost specificat de reprezentatul Telekom, în momentul în care am adăugat și telefonia mobilă. La cei ce trebuia să îl aveți încă, sunați la 1234 pentru soluționare.

Pe scurt: Telekom oferă acces la serviciul Voyo, dar serviciul nu este inclus in pachete, ci separat.

Edited by costiMembruAnonimita79, 23 January 2016 - 21:42.


#27098
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
Pai atunci,eu de ce il am inca activ?
Il am cu reducere 100%.

#27099
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Și îl poți folosi?

#27100
costi_ionita79

costi_ionita79

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,366
  • Înscris: 18.08.2009
Nimicid, eu am contractat și serviciul de voce mobilă. Cu această ocazie s-a reziliat vechiul contract și s-a incheiat unul nou. Astfel, mi-a dispărut din ofertă, Voyo. Sunt persoane, ca și colegul AMMAZON, cărora serviciul le-a fost dezactivat fără motiv. În această situație, trebuie contactat departamentul de relații cu clientii, pentru clarificare. Eventual, spus că vom cere și opinia protecției conaumatorului.

Edited by costiMembruAnonimita79, 24 January 2016 - 13:56.


#27101
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015

 ammazon, on 24 ianuarie 2016 - 10:12, said:

Și îl poți folosi?
Da

Posted Image

Attached Files


Edited by Nimcid25, 24 January 2016 - 14:07.


#27102
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,524
  • Înscris: 16.12.2006
Ii expira pe 2 februarie 2016, cel putin asa se vede in atasement. ;)

#27103
Nimcid25

Nimcid25

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,961
  • Înscris: 01.06.2015
DA,DAR SE REACTIVEAZA!
;)

Attached Files


Edited by Nimcid25, 24 January 2016 - 15:05.


#27104
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Am sunat în această seara la Telekom să întreb care e stadiul reclamației mele, referitoare la Voyo.
După ce m-au pasat de la un operator la altul, de vreo 4 ori, mi s-a adus la cunoștință că vezi Doamne, am avut Voyo inclus doar pe o perioadă de 12 luni.
Deja au ajuns la lucruri de genul ăsta nesimțiții de la Telekom? Nerespectarea contractului nu atrage nulitatea acestuia?
Am căutat contractul pe care l-am făcut în decembrie 2014. Voi ce înțelegeți din cele de mai jos, pentru cât timp am avut Voyo inclus?

Attached File  WP_20160125_22_06_16_Pro.jpg   332.8K   46 downloadsAttached File  WP_20160125_22_06_25_Pro.jpg   322.13K   46 downloadsAttached File  WP_20160125_22_06_49_Pro.jpg   296.58K   45 downloads

Mai exact, PM (Perioada Minimă), nu înseamnă 24 de luni?

Edited by ammazon, 25 January 2016 - 22:20.


#27105
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,414
  • Înscris: 01.12.2001
Vezi mai sus care e PM in cazul tau. Poate ai avut doar 12 luni.

#27106
ammazon

ammazon

    Active Member from Bucharest

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,551
  • Înscris: 08.10.2007
Fix atât scrie că e perioada minimă:

Attached File  WP_20160125_22_58_27_Pro.jpg   342.05K   48 downloads

Oricum, asta e vrăjeală ieftină. Atunci, celelalte servicii incluse pe toată perioada PM, de ce sunt încă active și funcționale?
Mâine fac o scrisoare la ANPC.

#27107
edinsorin

edinsorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 933
  • Înscris: 27.06.2008

 ammazon, on 25 ianuarie 2016 - 23:03, said:

Fix atât scrie că e perioada minimă:

WP_20160125_22_58_27_Pro.jpg

Oricum, asta e vrăjeală ieftină. Atunci, celelalte servicii incluse pe toată perioada PM, de ce sunt încă active și funcționale?
Mâine fac o scrisoare la ANPC.
Contractul tau este beton,ai reducere 100% pe 24 luni. Fa-le direct plangere la ANPC, vei vedea ce repede te contacteaza si se rezolva. Bafta

#27108
Vrajeala*

Vrajeala*

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 37
  • Înscris: 26.12.2004
salut, am niste probleme cu telekom din decembrie.

am abonament de 7 euro si in decembrie imi vine factura 325 lei (50 euro + tva )

am un telefon samsung s4 mini,  dupa certuri cu ei imi spun ca m am sunat de pe o cartela pe alta.
dupa alte certuri imi spun ca atunci cand era linia ocupata se facea redirectionare.
telefonul nu supoata conferinta de pe 2 linii diferite.

plus ca am cartelele numerotate 1 si doi cu culori diferite si cu desktop-uri diferite.
in istoricul telefonului nu apare ca am fost apelat de pe nr de telekom pe orange.
care este adevarul? a mai patit cineva asa ceva ?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate