Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange DTH România - Topic General.
Last Updated: Feb 22 2024 20:55, Started by
zuzarel
, May 17 2006 23:51
·
44
#24139
Posted 08 November 2014 - 17:06
stiu ca este sambata, dar in momentul in care m-au sunat pt programare(ieri) am atentionat operatoarea ca maine (azi) este sambata. a zis ca nu e nici o problema fiindca angajatii telekom lucreaza si sambata.
ma deranjaza faptul ca mi-am modificat programul pt ziua de azi tocmai pentru a fi disponibil la adresa la orele programate. iar ei onoreaza programarile dupa cum vor sau au chef. si da, exista companii care respecta programarile. una dintre ele de care sunt surprins in mod placut despre acest aspect este UPC. te programeaza de comun acord (la fel si la telekom), primesti sms cu notificarea programarii in seara zilei anterioare sau in currsul diminetii zilei programate, echipa te contacteaza telefonic inainte de a face deplasarea la locatie. au fost si cazuri in care nu au ajuns la adresa la ora programata dar au sunat sa anunte ca intarzie (diverse motive) si mi-au comunicat ora la care pot ajunge si m-au intrebat daca sunt de acord cu acea ora. ceea ce mi se pare ok. deci se poate! |
#24140
Posted 08 November 2014 - 17:10
E clar atunci: au luat in considerare numele tau si nu au vrut sa te deranjeze de ziua ta;)
Firma ce face instalarea nu e Telekom. Are doar contract cu Telekom pt instalare. E seviciu externalizat. |
#24141
Posted 08 November 2014 - 17:15
dorin_2k, on 08 noiembrie 2014 - 17:10, said:
E clar atunci: au luat in considerare numele tau si nu au vrut sa te deranjeze de ziua ta;) Firma ce face instalarea nu e Telekom. Are doar contract cu Telekom pt instalare. E seviciu externalizat. dar tocmai fiind un serviciu externalizat pe care-l platesc, se ingrijesc ca firma de outsourcing sa nu le creeze prejudicii de imagine. bine ca baga tone de bani in reclame si cand clientul e ca si agatat isi baga ceva in ea relatie. |
#24142
Posted 08 November 2014 - 17:27
Eu cand am reinstalat serviciile, au venit sambata. Culmea, a doua zi a fost Pastele. Intai a venit echipa pentru net si telefon si apoi cea TV (la ora 17 aveam serviciile functionale, totul a durat in jur de o ora). Poate angajatii de pe acolo nu prea mai sunt stimulati, la mine sunt prompti.
|
#24143
Posted 08 November 2014 - 17:43
cat am avut servicii romtelecom erau foarte prompti la capitolul service. reclamatie facuta vineri seara sambata la amiaza era remediata. la fel am patit acum cu rds. deci la service se poate. service-ul era asiguart de angajati ai companiei in ambele cazuri deci nu erau servicii externalizate!
surprinderea e cu atat mai mare deoarece in cazul de fata trebuiau sa instaleze servicii. deci teoretic ar fi trebuit sa se comporte mult mai atent cu clientul, cel putin pana semna contractul. |
#24144
Posted 08 November 2014 - 21:24
treaba cu programarile sta in felul urmator:
cateodata (zilnic) avem programate cate 4-6 lucrari in acelasi interval in localitati diferite - pe telekom nu-i intereseaza asta, atata timp cat cota pe judet este libera in intervalul respectiv pot sa-ti programeze 100 de lucrari (instalare, deranjamente etc) in acelasi interval la acelasi tehnician in aceasi localitate. de aici poti sa tragi ce concluzie vrei. oricum ar fi noi suntem obligati sa anuntam clientul ca nu putem ajunge in intervalul respectiv. daca nu esti sunat in aceeasi zi in care esti programat exista o singura explicatie : telekomul nu te-a programat in acea zi ori lucrarea ta s-a blocat in sistemul lor de rahat (deblocarea putand sa dureze destul de mult) |
#24145
Posted 08 November 2014 - 21:59
un sistem foarte prost daca asa sta treaba. si vina e in curtea telekom si a firmelor de outsourcing.
cei de la telekom mi-au confirmat faptul ca aveam programare dupa cum mi se spusese initial. de sunat nu am fost sunat. posibil ca sa nu fi ajuns comanda la firma de outsourcing. sunt curios ce povesti vor servi cand voi refuza instalarea luni sau cand voi fi cautat. |
#24146
Posted 09 November 2014 - 00:12
ce bine-mi pare ca am renuntat la ei, acum cu intarzierile astea la instalari si service e chiar aiurea.
cineva zicea ca sa se comporte civilizat pana semnezi contractul; contract care daca nu iti convine poti sa il reziliezi in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si despagubiri. |
#24147
Posted 09 November 2014 - 10:34
s-a schimbat legea acum.
sunt 14 zile calendaristice. este dreptul de retragere din contract. valabil pentru contracte incheiate la distanta sau in afara magazinelor specializate. Edited by gabriel_gavrila, 09 November 2014 - 10:34. |
#24148
Posted 09 November 2014 - 10:38
|
#24149
Posted 09 November 2014 - 11:10
#24150
Posted 09 November 2014 - 13:41
Am si eu doua abonamente pe telekom. voce + tv. Acum se termina contractul. Am facut cerere de reziliere. Ma gandeam sa trec pe Orange.
|
#24151
Posted 09 November 2014 - 14:02
Atomulese, on 09 noiembrie 2014 - 13:41, said:
Am si eu doua abonamente pe telekom. voce + tv. Acum se termina contractul. Am facut cerere de reziliere. Ma gandeam sa trec pe Orange. Iar se va isca un flame. Vin sustinatorii si opozantii T. E doar hotararea ta. |
#24152
Posted 09 November 2014 - 14:08
Au venit cu oferta buna de la retentie. Dar parca as vrea mai multe canale HD. Suntem totusi in 2014.
|
#24153
Posted 09 November 2014 - 14:16
La Orange TV? Gândește mai bine . In rest e o hotarare de a ta Toate cele bune Bafta
|
|
#24154
Posted 09 November 2014 - 14:20
Da. voi vedea. astept oferta de retentie pentru al doilea abonament.
|
#24155
Posted 09 November 2014 - 14:21
hd peste ani cand se schimba satelitul!dar parca vad si atunci ca nu o sa se inghesuie sa inchirieze transpondere!cine stie ce va fi in viitor!
|
#24156
Posted 09 November 2014 - 16:51
Atomulese, on 09 noiembrie 2014 - 13:41, said:
Am si eu doua abonamente pe telekom. voce + tv. La 2 abonamente, ai 2 numere de telefon si 8 stb-uri pt tv. Iar pt 8 stb-uri, nu cred ca gasesti o oferta asemanatoare de pret la alt operator. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users