Despre geometrie directie
Last Updated: Apr 11 2024 22:00, Started by
tfmercedez
, Apr 09 2024 18:17
·
6
#19
Posted 10 April 2024 - 05:42
Mergi la niste oameni care stiu ce e aia geometrie
Nu le dai nici o fisa, le spui ca anvelopele se mananca la interior si iti consuma cam mult maisina. Sa-ti dea o fisa cu masuratori si inainte si dupa La sf compari cu ceea ce ai tu |
#20
Posted 10 April 2024 - 08:31
N-ai nici un indiciu ca nu ar fi fost masurate corect unghiurile. Ca au ales sa nu faca recomandari sau manopere de reparatie tine de interactiunea cu clientul, ce tip de serviciu presteaza, cat de ocupat e etc.
Adica daca iti vin doi insi pe usa care cer doar o geometrie si reglaje initiale nu poti sti daca e unul care nu stie ce are sau unul care vrea sa vada ce ramane in afara parametrilor ca sa nu inlocuiasca elemente nenecesare. Si valorile astea ale lui daca erau pe o masina cu reglaj de cadere o rezolva si mai taraia telescoapele alea destula vreme. [ https://www.benzworld.org/attachments/tripplec_verwendung-gif.119075/ - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#21
Posted 10 April 2024 - 09:01
tfmercedez, pe 09 aprilie 2024 - 18:17, a scris:
Astazi am fost cu masina sa fie reglata geometria directiei si am niste nelamuriri in privinta rezultatelor Gumele de iarna s-au ros pe interior, aproape ca nu se observa modelul. Am schimbat pe cele din fata cu cele din spate, si dupa 1000km s-a vazut si pe celelalte roti ca se roade pe interior. La geometrie am primit o fisa cu rezultatele, mi s-a spus ca reglajele erau in stare acceptabila. Din ce am citit pe fisa, cifrele de dinainte si dupa par aproape identice. Voi mai circula o perioada cu gumele de vara vechi sa ma conving, ca e ok directia inainte sa cumpar alte gume noi si sa nu le stric si pe acelea. [ https://i.postimg.cc/HLtjKQpr/20240409-191102.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Din masuratori se pare ca si gumele de vara sunt tocite pe interior , probabil ca problema a aparut inainte de sezonul de iarna. Observi la ochi cum stau rotile? Mergi la un service pe care il stie toata lumea de bun si mai fa o cheltuiala de geometrie. Daca la suspensie ai tot in regula (nu bate/troncane, amortizoarele sunt ok) nu ar trebui sa fie asa varza in 150000 km. Edited by Octavian___, 10 April 2024 - 09:02. |
#22
Posted 10 April 2024 - 09:27
tfmercedez, pe 09 aprilie 2024 - 21:11, a scris:
Sunt curios ce brand produce amortizoarele OEM pentru Skoda Octavia III. Pare Sachs, sus e codul Attached FilesEdited by audiofidell, 10 April 2024 - 09:34. |
#24
Posted 11 April 2024 - 12:46
Octavian___, pe 10 aprilie 2024 - 09:01, a scris: Sa ai o asemenea uzura pronuntata doar din unghiu de cadere, ar trebui sa vezi si la ochi ca sunt cracanate rotile, unghi negativ mare /vizibil! E grav de varza daca in ~1000km vezi deja uzura pronuntata la interior Observi la ochi cum stau rotile? Mergi la un service pe care il stie toata lumea de bun si mai fa o cheltuiala de geometrie. Daca la suspensie ai tot in regula (nu bate/troncane, amortizoarele sunt ok) nu ar trebui sa fie asa varza in 150000 km. Am crezut ca facand geometria, mai pot amana un pic schimbarea telescoapelor si a bucsaraielor de pe directie, si asa trebuie schimbate multe: anvelope, distributie, discuri de frana, o gramada si se aduna o suma mai mare decat sunt dispus sa cheltuiesc. |
#25
Posted 11 April 2024 - 22:00
andrei_221, pe 09 aprilie 2024 - 19:57, a scris:
ai inceput cu operatia din coada. Schimba piesele de suspensie (amortizoarele), inclusiv bucsile mari / partea spate la bratele fata apoi faci directia ai dat banii degeaba acum la ăia eu nu aș mai călca niciodată că nu-s serioși |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users