Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Peugeot 206 1.4 benzina - motorul se opreste in mers

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Sogard

Sogard

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 25.07.2005
Va salut,

Am cumparat pt fiu-miu, un Peugeot 206 1.4 benzina 55KW cu... cu "enigma(e)" la motor;

Simptomele principale constau in: Cand motorul este cald, motorul se opreste, dar nu intotdeauna, aleatoriu, indiferent de turatie, imediat la relanti sau indata ce iti scade turatia, la actionarea cheii ansamblu electromotor-starter face doar un click. Uneori porneste, alteori nu. Cand motorul este rece nu am intampinat aceasta problema.

Acel click la electromotor m-a indus in eroare;

Cheia de rezerva nu functiona, invartea la automat, dar masina nu pornea(cip sters?! din cauza neutilizarii sau vechimii - asta a fost explicatia tipului care mi-a scris un nou cip pt cheia de rezerva). Am probat cheia cu noul cip - functiona. Cand am incercat cheia principala ,cu care era "obisnuita" masina, electromotorul a facut doar click. Am banuit ca este de la alarma foarte veche care era montata pe masina (Gemini) si care avea pe bord un soi de "priza" in care se pune un "breloc" cu 2 puncte de contact aflat pe inelul de chei. Dupa ce am atins brelocul de priza, motorul a pornit. De fiecare data cand scoteam cheia din contact trebuia sa imperechez cele 2 chestii, dupa care masina pornea.

Cu masina am ramas in pana dupa ce am parcus aproximativ 60km, de 35 si de 20 in 2 reprize: La 70km/h, motorul a in inceput sa mearga in suturi, natural, am apasat ambreiajul, si motorul s-a oprit. La automat facea doar click, dupa 2-3 min. a pornit, am parcurs cateva sute de metri si distractia a inceput din nou, doar ca de data asta nu am mai apasat ambreiajul si am tinut acceleratia la podea, insa masina a pierdut din viteza si a trebuit sa trag pe dreapta. Am reusit sa repornesc dupa cam 5 min in care am imperecheat de nebun de nenumarate ori rahaturile de la alarma. Am mai parcurs vreo 3 km, cu vreo 3 pauze de felul celor mentionate mai sus, pana m-au lasat nervi si am dat-o dracu de masina. Am recuperat-o, cu platforma, dupa vreo 5 ore. Evident, a pornit la urcarea pe platforma, la coborare, si de fiecare data cand i-am aratat cheia principala, si, culmea, fara sa mai imperechez nimic. Cu cheia de rezeva nu a vrut sa porneasca, nici chiar dupa "imperechere"- click.

Primul drum, dupa experienta de mai sus, a fost la un centru de alarme pt a demonta alarma antica, eu crezand ca sunt suficient de norocos ca acele simptome - lipsa alimentare si click la automat - sa fie de la alarma. Am reusit sa ajung la centru unde mi-a fost demontata alarma, si unde am aflat ca in mod categoric, nu alarma era cauza defectului.
In drum spre service-ul specializat pe electrica am ramas cu ea in drum (normal). Chemat platforma care a sosit in 60 min. Tipul de pe platforma (suntem amici acum), ii da la automat si, jigodia a pornit, desi eu ii dadusem de 50x, ultima oara cu 5 min. inainte. Am dus-o la service unde a pornit de inca 30x cat au probat baietii la ea, inclusiv cu cheia de rezerva. La tester a iesit doar o eroare de temperatura lichid de racire, care nu explica simptomele "Pejos 206" descrise :(
In prezent e in service pt o revizie de contacte electrice si revizie electromotor/starter, insa imi este teama ca nu se va rezolva problema.

Din acest motiv, daca careva dintre voi s-a confruntat cu o problema asemanatoare, daca aveti sugestii sau idei care m-ar putea ajuta sa "micsorez" aria de cautare a defectiunii, va rog sa mi le spuneti.  Va multumesc.

PS. Imi cer scuze pt lugimea post-ului! E de la nervi!

#2
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006
La un Opel Corsa C am avut o problema asemanatoare (uneori motorul se oprea la cald si nu mai pornea decat dupa ce se racea putin), si problema a fost de la senzorul de turatie arbore cotit ... dar aparea un cod de eroare, parca P0335.

#3
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,740
  • Înscris: 21.03.2020
E posedata da-o dracu...
Mi-a placut relatarea insa maxim Posted Image

Proprietaru cati bani ti-a dat ca sa scape de ea? :P

#4
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,740
  • Înscris: 21.03.2020
Reseteaza si tu calculatorul...

#5
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007

 GlCA_Contras, on 05 aprilie 2024 - 22:05, said:

Reseteaza si tu calculatorul...
poate ca e fix calculatorul praf.

Sau un amarat de senzor.

Si eu am avut problema asta, am dus masina la "specialist" si degeaba, ca nu i-a dat de capat. S-au prins altii ca era de la senzor din motor.

#6
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,740
  • Înscris: 21.03.2020
Normal calculatorul vede la diagnoza orice senzor defect...

#7
stevetlangat

stevetlangat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,740
  • Înscris: 24.10.2019

View PostLuvRaluK, on 05 aprilie 2024 - 21:37, said:

La un Opel Corsa C am avut o problema asemanatoare (uneori motorul se oprea la cald si nu mai pornea decat dupa ce se racea putin), si problema a fost de la senzorul de turatie arbore cotit ... dar aparea un cod de eroare, parca P0335.

Aceleasi simptome si pe un clasic 1.4mpi.

Senzorul se duce si cand se incalzeste nu mai da semnal corect.
Cand se raceste isi revine.

Senzor pozitie vibrochen.

#8
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,703
  • Înscris: 15.06.2007
Eu am vorbit cu indivizi care se pricepeau la programare ECU, si in functie de model, de fabricantul ECU puteau fi probleme diferite. Sunt cazuri in care poate ajunge apa la ECU apar coroziuni, contacte imperfecte. La fel si senzorul ala, probabil ca la cald se dilata ceva si se intrerupe contactul, la rece se contracta si merge, cine stie, nu duce nimeni la un laborator sa se uite la microscop de ce nu e bun senzorul.

#9
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,740
  • Înscris: 21.03.2020
Ai senzori si pe axele cu came ...

#10
Sogard

Sogard

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 25.07.2005
Salutare,

Multumesc pentru raspunsuri. Avem date noi de impartasit:

- NU mai face click - s-au inlocuit capac solenoid si bendix. Acum invarte si nu porneste, cand intra dracu'n ea!

Doua noi informatii f f importante: Se opreste motorul (simtome lipsa alimentare sau scanteie - asa numitul "dat in nas") cand motorul este cald 90 C.

- Jigodia se deplaseaza daca folosim cu incredere sistemul de caldura dat pe maxim  + aeroterma pe 4, geamuri deschise sau inchise, dupa preferinte. Deci cu antigelul cam pe la 70C (probabil termostatul nu e in toate mintile, sau lipseste) te poti deplasa, nu fara emotii - jigodia nu uita sa se mai... impiedice, asa, de control, pe la cele mai aglomerate intersectii (ceea ce aduce un tonus nou muschilor dosieri - lucru care este pozitiv si ne ajuta sa indeplinim norma de 30 de minute de miscare la care mai adaugam cele 10 min de impins vehicul de 1 tona).

De fapt 3 informatii: S-a descoperit ca la socuri - gen trecere peste speed-bump-uri cu 40/h, apar problemele de mai sus, garantat!

Ramane de analizat situatia cu motor relativ rece + trecere speed-bump + 40/h = ?

Concluzie: Saga continua! Urmeaza multe episoade pline de suspans, mister si intamplari neprevazute, desi toata lumea se asteapta la ele!

Astept cu interes (ne)disimulat pareri, opinii si sugestii: ce sa fie? Un contact, un senzor, ECU, panou sigurante?

Next episode - SENZORU' de TURATIE! Dar mai intai vom lua o scurta pauza, pentru reveneala.

Va multumesc pt atentie!


PS. Pt curiosi: Peugeot 206, an 2004, km 100000, aspect: nota 6-10 in functie de distanta, rugina 9, interior 8-9. Cost achizitie 1200 nulei. Sper ca pana la sfarsitul lunii sa nu il dublez, dar sunt slabe sansele. Ca sa nu spun inexistente.

#11
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,740
  • Înscris: 21.03.2020
Cred ca ai uitat un zero la Km... Posted Image  
Pare ca ai un contact imperfect... as scoate toate sondele si senzorii sa verific ( mufele intai). Cumpara un OBDII de diagnoza pe BT care costa mai nimic si instaleaza app speciala pentru Pejo - FAP Lite, merge doar cu Android desigur. Poti conecta si circula cu app pornita. Va inregistra in loguri problemele si orice eroare apare. 99% va gasi unde e problema.

Edited by GlCA_Contras, 09 April 2024 - 08:30.


#12
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005

View PostSogard, on 08 aprilie 2024 - 20:53, said:

...
De fapt 3 informatii: S-a descoperit ca la socuri - gen trecere peste speed-bump-uri cu 40/h, apar problemele de mai sus, garantat!

Ramane de analizat situatia cu motor relativ rece + trecere speed-bump + 40/h = ?
...

Pare a fi o problema de contact prost in vreo mufa sau un cablu cu intreruperi aleatorii .
Poti incepe in a testa incepind cu senzorul de la vibrochen . Poate fi chiar senzorul in sine cu defect intern .Sa functioneze sau nu la socuri sau dilatari , temperaturi .
De regula defectele de genul asta nu sunt mari , doar ca iti mananca zilele pina il gasesti .

#13
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,740
  • Înscris: 21.03.2020
La Pejoul meu diagnoza mi-a semnalat imediat senzorii buliti (mi-am facut singur diagnoza), de aia ma deruteaza ca nu i-au gasit aia nimic important la scanare. Desi senzorii nu afectau mersul masinii i-am schimbat si am scapat de griji... Unul era pe axa cu came evacare, celalat era la catalizator evacuare - fiecare cu cod separat de eroare... Posibil ca el are probleme pe admisie, poate chiar si la pompa de inalta presiune.

#14
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005
Unele coduri pentru a fi inregistrate in ECU trebuie sa fie cu o durata mai mare de XXX secunde sau XX timpi . Depinde de factorul de prioritate al defectului .
Daca se manifesta pe perioade foarte scurte posibil sa nu se inregistreze in ECU dar motorul sa aiba diverse simptome .
Totusi e bine sa cumpere un OBD ieftin (50 lei !!) si sa vada ce spune .
- https://www.emag.ro/...1/pd/DVT6DSBBM/

#15
KiloW

KiloW

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,277
  • Înscris: 08.01.2021
Eu sugerez sa schimbi jumătate din motor și apoi sa faci o diagnoza electronica :D


#16
Sogard

Sogard

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 25.07.2005

View PostGlCA_Contras, on 09 aprilie 2024 - 08:23, said:

Cred ca ai uitat un zero la Km... Posted Image  
Pare ca ai un contact imperfect... as scoate toate sondele si senzorii sa verific ( mufele intai). Cumpara un OBDII de diagnoza pe BT care costa mai nimic si instaleaza app speciala pentru Pejo - FAP Lite, merge doar cu Android desigur. Poti conecta si circula cu app pornita. Va inregistra in loguri problemele si orice eroare apare. 99% va gasi unde e problema.

Salutare,

N-am uitat! Masina este din Romania si are istoric pe RAR. Merge foarte bine... cand merge. Nu e perfecta si mi-am asumat defectele optice si tehnice pe care le-am constat la proba, si care pot fi rezolvate.
Va multumesc tuturor pe raspunsurile pertinente! Solutia d-lui Gica mi se pare ca se potriveste cel mai bine, mai ales ca asta cautam inainte sa intru aici, doar ca ma uit ca matza in calendar. Pacat ca nu stiu ce este un "OBDII de diagnoza pe BT". OBDII cam am idee, dar la BT nu imi vine in cap decat Banca Transilvania. Este o marca sau ce? Se poate un link in privat, va rog? Asa cum am spus in prumul post, la service nu s-au gasit erori; Electricianul a si precizat ca trebuie sa o prinda "in flagrant". Deci trebuie organizat "Flagrantul" cu un instrument capabil sa retina problemele. Din acest motiv am cerut informatiile suplimentare de mai sus. Sa luam ce trebuie!

Va Multumesc!

#17
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006
"OBDII de diagnoza pe BT" -> interfata OBD II diagnoza auto cu conectare prin bluetooth (BT) la telefon, adica asa ceva. O conectezi la mufa corespunzatoare a masinii, si cu o aplicatie pe telefon poti vedea diversi parametri.

Edited by LuvRaluK, 09 April 2024 - 15:26.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate