Durata de viata DISC de frana vs PLACUTE frana
Last Updated: Apr 06 2024 15:12, Started by
tfmercedez
, Mar 22 2024 12:32
·
7
#19
Posted 22 March 2024 - 14:05
Am condus cativa ani o Skoda Rapid 1.6 TDI 105CP si are un consum foarte redus.
|
#20
Posted 22 March 2024 - 14:07
PiticVerde, on 22 martie 2024 - 13:45, said: Salut Bufu,ce masina si ce motor ai de consuma numai 5% in oras? Leo2006, on 22 martie 2024 - 14:05, said:
Am condus cativa ani o Skoda Rapid 1.6 TDI 105CP si are un consum foarte redus. Edited by tfmercedez, 22 March 2024 - 14:07. |
#21
Posted 22 March 2024 - 14:09
tfmercedez, on 22 martie 2024 - 12:32, said:
Care este raportul dintre durata de viata intre DISC si placutele de frana? Eu merg mai agresiv/sportiv si schimb placutele cam la 20000km pe fata si 25000-30000km pe spate, iar discurile la 60000-70000km pe fata si 80000-90000km pe spate. Un set de discuri ma tine cam cat 3 seturi de placute. Vorbim despre piese OEM. |
#22
Posted 22 March 2024 - 14:11
Teoretic placuta de frana trebuie sa fie suficient de moale pentru a nu o produce o uzura accentuata discului de frana,de asta meseriasii recomanda sa fie folosite discuri de frana si placute de acelasi brand.Intradevar nu se mentioneaza nicaieri duritatea placutelor de frana.Eu am folosit pana acum Ate placute discuri dar voi renunta la acest brand.Placutele de frana pe spate s-au uzat foarte repede,le-am inlocuit cu Textar.
Oare placutele/Discurile de frana originale Skoda de cine sunt produse?Cele Toyota pe Romania stiu ca sunt de Bosch de care nu am o parere buna. |
#23
Posted 22 March 2024 - 14:12
#24
Posted 22 March 2024 - 14:14
#25
Posted 22 March 2024 - 14:15
tfmercedez, on 22 martie 2024 - 14:07, said:
acuma a fost caz fericit, dimineata cand e jungla hardcore, pe primul km am consum de 14, dar il reduc la final spre 6. si la mine asta a fost principalul criteriu: consum cat mai mic si masina cat mai mare. "Cutie" mai usoara si mare nu gaseam. Daca te referi la Bucuresti jungla Harcore .Eu traversez Bucurestiul la ore de varf (ora 16-18)de 2 sau 4 ori pe an cand merg in concedii sau alte drumuri.Cand termin 'operatiunea' de tranzitare imi tremura picioarele .Doamne fereste cum se circula la voi,acolo e legea junglei . |
#26
Posted 22 March 2024 - 14:21
PiticVerde, on 22 martie 2024 - 14:15, said:
Daca te referi la Bucuresti jungla Harcore thunderbolt, on 22 martie 2024 - 14:14, said: Nu dublu, dar destul de mare. Cum am spus, depinde de stilul de condus. Si consumul, si uzura placutelor si toate celelalte. Pe un traseu de 5 km pe care il parcurg zilnic dus intors de 3 ori, dupa niste ani de zile e usor sa anticipez aproape fiecare miscare, innafara de cazurile in care apar "bombardieri" cu BMW. Edited by tfmercedez, 22 March 2024 - 14:25. |
#27
Posted 22 March 2024 - 14:26
Mai nou se da recomandare pentru schimb de discuri la fiecare schimb de placute pentru ca nu mai vrea nimeni sa isi asume raspunderea pentru procesul de rodare al placutelor pe discuri existente si/sau toate vrajelile denumite popular "discuri ovalizate", care-s de fapt transfer de material de placuta ars pe disc.
De tinut tin mai mult, dar nu mai sta nimeni sa le rodeze pe discuri existente, sau sa le rectifice, iar clientii-s prea batuti in cap ca sa fie trimisi sa si le rodeze singuri. Bonus, face bine la cifra de afaceri si se intampla dupa ce s-a terminat ciotul de garantie pentru piese |
#28
Posted 22 March 2024 - 14:31
tfmercedez, on 22 martie 2024 - 14:21, said:
si greutatea masinii. Una e sa opresti masina de la 60 (unii chiar calca ambreiajul cand franeaza! ) si alta e sa anticipezi sa retrogradezi si sa incetinesti in frana de motor pana la 20-30km/h si abea atunci sa franezi. Intre timp ai parcurs cateva sute de metri cu consum 0. Tu esti soferul perfect pentru o hibrida sau o electrica. Ca sa iti si reincarci bateriile in timp ce mergi. Eu nu reusesc sa conduc asa, orice as face. Si nu, nu am BMW. |
|
#29
Posted 22 March 2024 - 14:40
Pai nu poti sa stai cu ochii in telefon sinsa conduci eficient in acelasi timp. E suficient sa iti distraga atentia o discutie cu un pasager si deja conduci altfel. Starea de spirit, mind-setul. Eu am in bord afisat consumul instantaneu, si am facut destule teste, sa vad cat e nevoie sa accelerez ca sa ajung pana la urmatorul semafor fix cand se face verde.
Aseara pe un bulevard larg, se vedea ca e rosu, de la 500 de metri. Am lasat-o lejer. Ce sa vezi, m-a depasit unu cu 150 de metri inainte de semafor , peste linia dubla continua, si apoi a franat puternic. Am mai stat 30 de secunde in spatele lui la rosu. Ce sa zic, s-a grabit ca sa stea, in loc sa mearga finut. Ia-ti ca model autobuzele de transport in comun, aia merg la consum ca sa fure motorina. Edited by tfmercedez, 22 March 2024 - 14:42. |
#30
Posted 22 March 2024 - 14:43
Si nu puteai chiar deloc sa iti exersezi aptitudinile de pensionar un pic mai pe dreapta? Banda aia nu merge unde aveai tu treaba?
|
#31
Posted 22 March 2024 - 14:48
tfmercedez, on 22 martie 2024 - 14:40, said:
Ia-ti ca model autobuzele de transport in comun, aia merg la consum ca sa fure motorina. Nu pot. Nu sunt genul sa ma uit in telefon. De regula imi aleg un podcast si il las sa mearga in fundal. Nici nu e legal, pentru cine nu (mai) stie sa tii mana pe telefon sau sa fumezi la volan. Dar cine mai tine cont de regulile astea de bun simt ? Nimeni. In Bucuresti cel putin as da 20 de amezi in 5 km cat fac eu de la birou pana acasa. Minim |
#32
Posted 22 March 2024 - 15:07
Trebuie sa intelegi ca nu exista o regula universal valabila.
Am auzit o groaza la viata mea, cea mai des intalnita a fost : discurile fata tin 3 seturi de placute, alea spate doua(un set fiind originalul, primul montaj). Am vazut cu ochii mei placute OE care au tinut (cele originale) 3x k km si aceeasi masina, in acelasi stil de condus in oras(a fost masina de oras), 16k (setul nr 2) si 25k setul nr 3(duse pana aproape de metal). Extrema opusa, discuri AM spate schimbate dupa 10 ani(o data cu placutele spate) din cauza uzurii foarte mici dar a degradarii lor . Exista discuri mai dure si mai moi, placute mai dure si mai moi, piese de prim montaj si de al doilea montaj(chiar daca sunt OE), original si aftermarket. Clienti si mecanici care le schimba pana ajung la metal sau la jumatate din uzura maxima admisa. Senzori de frana care se ard la 4mm consumati din 8 sau la 6mm, s.a.m.d. Nu e nici o regula scrisa. Edited by AdrianHH, 22 March 2024 - 15:09. |
#33
Posted 22 March 2024 - 15:23
Trebuie vazut daca discurile nu au fisuri, rugina sau sunt ovalizate.
|
|
#34
Posted 22 March 2024 - 15:30
Multi spun ca se pot ovaliza daca dai cu apa rece pe ele cand sunt incinse.. Personal in peste 15 ani nu mi s-a intamplat niciodata.....
|
#35
Posted 22 March 2024 - 15:49
#36
Posted 22 March 2024 - 15:52
Am lovit bordura inalta. Dupa 100/ora vibra volanul. Peste 120 intra in normal. Ajuns Ro. scchimbat roti fatavs spate. Remediata problema. Cu placutele- schimb si schimb la timp. Mereu intreb mecanicu care-i treaba cu discurile. Si mereu ,,mai merg,, Nus cum masoara,da cu degetu pe striatii,de sub elevator. Imi da factura ce e oky. Si chiar ma enervez ca am placutele pregatite in masina,m duc sa vad.EICHER brake pads.Carca de tari pt instructiuni.23 tari. Vaga impresie facute nonUe. Au senzor la flat.Brembo las la alti bugetari,alta liga.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users