Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Eroare P1351 (releu sau bujii incandescente) Peugeot 407

- - - - -
  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#1
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Neavand ce face, zic sa pun un ELM327 pe un 407 si gasesc aceasta eroare.
Bujiile au fost verificate atat cu becul cat si cu multimetrul si au rezistenta de 0,6-0,7 Ohmi. Nu au fost demontate si verificate individual, sunt pozitionate in spate, la naiba in praznic, zic sa incerc releul prima data.
Releul a fost inlocuit cu unul nou cumparat si dupa stergerea erorilor (tot cu acel ELM), eroarea reapare, indiferent de releu (vechi sau nou). Sa nu fie in stare ELM sa stearga si sa trebuiasca tester dedicat?
Motorul porneste normal dar probabil cand face regenerarea FAP merge prost din cauza bujiilor (am inteles ca ar avea un rol).
Masina are 63000 de km si a fost folosita pot spune exclusiv vara, rare cazurile cand a mers iarna si oricum a stat in garaj bine izolat. Nu cred ca toate bujiile sunt cu scurt in ele, ar fi culmea.
Daca nu e nici releul si nici bujiile, dupa imaginile de mai jos, ce ar putea fi?
Attached File  Screenshot_2024-03-03-14-12-51-377_com.miui.gallery.jpg   105.52K   15 downloadsAttached File  Screenshot_2024-03-03-14-13-16-628_com.whatsapp.jpg   164.52K   14 downloadsAttached File  Releu.png   23.76K   4 downloads

Edited by danghetau, 05 March 2024 - 19:28.


#2
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 22.12.2006
bujiile sunt arse. le inlocuiesti si scapi de problema. si nu, bujiile incandescente nu au rol in regenerare

Edited by andrei_221, 05 March 2024 - 20:41.


#3
Valy_User

Valy_User

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,055
  • Înscris: 02.08.2021
Pui doar contactul.
Scanezi, după ștergi. Trebuie să-ți apară un mesaj că a fost ștearsă.
Recitești din nou fără să pornești motorul. Eroarea nu mai trebuie să apară.

După, dacă după repornirea motorului reapare posibil să fie de la cablaje sau contacte corodate.

#4
yetiro

yetiro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,657
  • Înscris: 16.12.2008

Vizualizare mesajandrei_221, pe 05 martie 2024 - 20:41, a scris:

bujiile sunt arse. le inlocuiesti si scapi de problema. si nu, bujiile incandescente nu au rol in regenerare
Rezistenta de 0,6 - 0,7 ohm este normala. Pe ce criteriu spui ca sunt defecte?

#5
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006
Masoara bujiile la nivelul conectorului releului.
Conectorul releului arata bine?....nu e incins sau oxidat?
Incearca sa le masori in serie cu un ampermetru de 20A sau mai mult.
Bujiile incandescente au rol in regenerare fap/dpf, posibil ca regenerarea sa nu se faca bine in caz de defect.

Pentru intreruperi verifica (cu mare atentie) furtunele de vacuum de sub alternator unde sunt 2 electrovane.

Attached Files


Edited by alexa32, 05 March 2024 - 21:58.


#6
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 22.12.2006

View PostValy_User, on 05 martie 2024 - 21:24, said:

Pui doar contactul.
Scanezi, după ștergi. Trebuie să-ți apară un mesaj că a fost ștearsă.
Recitești din nou fără să pornești motorul. Eroarea nu mai trebuie să apară.


la PSA nu e chiar asa simplu, trebuie sa dai stergere, sa iei contactul, sa astepti 12 secunde, sa pui contactul si sa citesti iarasi

View Postyetiro, on 05 martie 2024 - 21:34, said:

Rezistenta de 0,6 - 0,7 ohm este normala. Pe ce criteriu spui ca sunt defecte?
pe experienta. releele nu se strica decat extrem de rar si doar la km muuulti. bujiile insa se ard in draci. mai ales la o masina care are mai bine de 15 ani. schimba bujiile

Edited by andrei_221, 05 March 2024 - 22:04.


#7
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022

 andrei_221, on 05 martie 2024 - 20:41, said:

bujiile sunt arse. le inlocuiesti si scapi de problema. si nu, bujiile incandescente nu au rol in regenerare
La Ford daca ai bujiile arse se aprinde check si nu mai incepe regenerarea.

#8
andrei_221

andrei_221

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,778
  • Înscris: 22.12.2006
Ford are alt ECU, daca se ard TOATE bujiile intra in limp mode, nu mai trage si logic.. nu mai face regenerare. Insa schimbi o singura bujie, care din ele se desface cel mai usor, si e suficient cat sa mearga bine si sa nu mai aiba probleme.

NU este aceeasi problema si la Peugeot.

#9
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Masina este relativ noua chiar daca are 18 ani+
Compartimentul motor este impecabil, masina intretinuta de un maniac (socrul meu). Nu cred ca a vazut zapada vreodata, tinuta exclusiv in garaj. De asta am si pus valorile rezistentelor, par sa fie chiar excelente. Pornire fara cusur, oricand.
Singurul defect observat a fost mersul neregulat dupa un drum mai lung cand, dintr-o data, masina a inceput sa aiba niste intreruperi. Nu am oprit, am mers normal si dupa 5 minute maxim nu a mai facut.
Bujiile la Peugeot au rol in regenerare si cica la pornire doar la foarte rece se incalzesc.
Sunt pozitionate la naiba, trebuie demontate multe repere...
Totusi, nu imi dau seama ce ar putea fi din pozele prezentate. Daca ar fi spus releu sau bujii as fi inteles dar sa nu fie vreun fir, ceva...

PS: pentru verificarea bujiilor am folosit (atat eu cat si un electrician), metoda becului si un multimetru. Daca metoda becului te poate insela (bujiile pot fi in scurt si prezinta continuitate, dar toate 4???), cu multimetru a vazut si valoarea lor la nivelul mufei. Nu am pus direct pe capul bujiei ca nu se vad. Culmea sa fie toate arse dar sa aiba aceeasi valoare a rezistentei. O bujie dusa are peste 30-40-50 Ohmi..

Edited by danghetau, 06 March 2024 - 07:32.


#10
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 677
  • Înscris: 18.08.2021
O masina cu 18+ kilometri nu poate fi relativ noua. In niciun context. Producatorul nu a planificat ca părțile de plastic/cauciuc/izolații electrice să aibă o așa viață lungă, fără a fi schimbate. Mersul inconstant/tremurat poate fi la fel de bine și de la un elemant de etanșare care nu mai etanșează deloc, pe acolo fură aer și modifică raportul de compresie. Aceeași chestie se aplică și la bujiile incandescente. Dacă sunt cele originale, chiar crezi că rulajul mic le protejează de imbătrânire??? Nimic nu scapă de asta. Plus că, din puținele mele cunoștințe, mașina care mai mult stă pe dreapta decât rulează, are șanse mai mari să genereze probleme/erori care nu ar fi apărut la rulaje normale sau mari.
Pe scurt, e de-a dreptul copilăresc să crezi că o mașină cu km foarte puțini va mai funcționa în parametri normali dupa 8-9-10 ani. Fierul o fi in mințile lui, dar instalația electrică și tubulatura de plastic/cauciuc și garniturile de acelați material sunt duse...

#11
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Și asta e posibil dar așa schimbi toate elementele că sunt vechi.
Diagnoza a spus ceva, care ar fi traducerea?

#12
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005
Doamne ce ma distreza chestiile astea ! Posted Image
Deci fiecare isi da cu presupusul la problema dar nimeni nu spune "stai ba ca am aceeasi masina si am avut aceeasi problema, umbli acolo , schimbi cutare lucru si merge"
Mai ai putin si te pun sa o vinzi ca e prea veche cu 18+ km la bord ! Posted Image   Furtune coapte , plastic corojit ....nu vezi nene ca nu mai e noua, ce dracu mai vrei de la ea !!! Posted Image

Ideea e asa , lasa dracului opiniile de pe aici si dute cu ea la un service sa-si dea cu presupusul un meserias . Pe viu .
Pe aici nu o sa capeti decat presupuneri . E clar ca nimeni de pe aici habar nu are cu ce se mananca diselul ala .

Edited by ndor, 06 March 2024 - 15:51.


#13
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Are 18 ani si doar 63000 de km, nu altfel.

Interesant e ca am gasit foarte multe opinii divergente si pe forumul Peugeot (nu am cont) si de acolo am aflat niste chestii, cum sa verific si ce sa verific. Cand punea unul o intrebare exact ca mine, al naibii, se terminau raspunsurile sau parerile.
Nu stiam ca regenerarea implica bujiile incandescente dar cica asa ar fi. Mai porneste rezistenta lunetei si ventilatorul radiatorului spre turatie maxima. Unii reclama un mers neregulat la ralanti cu unele cresteri ale turatiei spre 2000 rpm.
Da, sunt multi care raspund aiurea, fara sa citeasca ce s-a scris, doar pe baza titlului, astia sunt, atata pot.

Am intrebat si vreo 2 "meseriasi" cu privire la aspectele mentionate, unii au spus ca e relelul, altii ca nu, releul pica greu, etc.
Ba ca bujiile DAR am explicat ce am facut si valorile obtinute, ireal de suspect ca toate sa fie arse si cu aceeasi rezistenta, optima dealtfel.
Daca m-as duce ipotetic la Peugeot, ce sa faca aia? O sa imi spuna ca masina e veche, scoasa de mult din fabricatie, nu au mai avut de mult de-a face cu asa ceva, etc.

As putea sa scot bujiile si sa le masor/verific/testez (nu eu) dar imi e ca nu sunt ele, pornirea normala.

#14
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005
Daca te duci la Peugeot probabil ca te vor jecmani cat pot .
Daca esti din Buc. pot sa-ti recomand un service bun . In privat sa nu zica ca le fac reclama .

Edited by ndor, 06 March 2024 - 17:37.


#15
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Am doua surse în oraș care au rezolvat și alte probleme delicate. Problema e disponibilitatea lor și a mea.
Nu mă grăbesc, e o mașină pe care nu o folosesc și dacă nu puneam testerul pe ea, in afara de bâlbâielile alea nu am ce sa ii găsesc cusur.

#16
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
E posibil că totul sa fie ok in ce privesc releul și bujiile și eroarea sa fie o greșeală a testerului ELM?
Întreb deoarece la Evoque, un tester mult mai bun a spus că am doua termostate pentru lichidul de răcire. E adevărat că pot fi doua dar pentru Canada și America de Nord. Prezenta -40 de grade, termostat defect, ia și caută ce nu exista de fapt... De asta zic.

#17
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,738
  • Înscris: 21.08.2008
Am fost la un amic (din cei doi) care are Launch cu licenta (are service).
Referitor la P1351, apare si pe acest tester impreuna cu alte doua erori, ceva legat de BSI. Masina are alarma montata dupa achizitie (nu din fabrica) si coroborat, cele 3 erori ar duce si catre aceasta alarma, a luat codurile si verifica in weekend.
Motorul porneste la rece absolut normal.

#18
dansysro

dansysro

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,596
  • Înscris: 13.06.2005
Am avut Peugeot 407 (2005)
La mine între 2014-2019 (de la 220000 la 300000)
Am avut problema cu zvâcniturile in mers care apăreau la câteva sute de km și țineau 3-5 minute. Periodicitatea m-a făcut să cred că are legătură cu regenerările. Am inceput sa investigheze (aveam și eu aceeași eroare pe diagnoza) - releu ars, înlocuit - bujii arse 2-3, înlocuit - eroarea nu a mai apărut dar de zvâcnituri nu am scăpat niciodată. Mecanicii, inclusiv reprezentanta unde am făcut majoritatea servisarilor (reducere pt vechime :)) ziceau să-i dau talpă când zvâcnește că așa face toate...

La 270000 am anulat filtrul cu resoftare etc... aceleași zvâcnituri... Vad că cel care a luat-o de la mine încă face ITP și se apropie de 400000 :)

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate