Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Eroare P1351 (releu sau bujii incandescente) Peugeot 407
Last Updated: Apr 05 2024 13:23, Started by
danghetau
, Mar 05 2024 19:27
·
2
#1
Posted 05 March 2024 - 19:27
Neavand ce face, zic sa pun un ELM327 pe un 407 si gasesc aceasta eroare.
Bujiile au fost verificate atat cu becul cat si cu multimetrul si au rezistenta de 0,6-0,7 Ohmi. Nu au fost demontate si verificate individual, sunt pozitionate in spate, la naiba in praznic, zic sa incerc releul prima data. Releul a fost inlocuit cu unul nou cumparat si dupa stergerea erorilor (tot cu acel ELM), eroarea reapare, indiferent de releu (vechi sau nou). Sa nu fie in stare ELM sa stearga si sa trebuiasca tester dedicat? Motorul porneste normal dar probabil cand face regenerarea FAP merge prost din cauza bujiilor (am inteles ca ar avea un rol). Masina are 63000 de km si a fost folosita pot spune exclusiv vara, rare cazurile cand a mers iarna si oricum a stat in garaj bine izolat. Nu cred ca toate bujiile sunt cu scurt in ele, ar fi culmea. Daca nu e nici releul si nici bujiile, dupa imaginile de mai jos, ce ar putea fi? Screenshot_2024-03-03-14-12-51-377_com.miui.gallery.jpg 105.52K 15 downloads Screenshot_2024-03-03-14-13-16-628_com.whatsapp.jpg 164.52K 14 downloads Releu.png 23.76K 4 downloads Edited by danghetau, 05 March 2024 - 19:28. |
#2
Posted 05 March 2024 - 20:41
bujiile sunt arse. le inlocuiesti si scapi de problema. si nu, bujiile incandescente nu au rol in regenerare
Edited by andrei_221, 05 March 2024 - 20:41. |
#3
Posted 05 March 2024 - 21:24
Pui doar contactul.
Scanezi, după ștergi. Trebuie să-ți apară un mesaj că a fost ștearsă. Recitești din nou fără să pornești motorul. Eroarea nu mai trebuie să apară. După, dacă după repornirea motorului reapare posibil să fie de la cablaje sau contacte corodate. |
#4
Posted 05 March 2024 - 21:34
#5
Posted 05 March 2024 - 21:54
Masoara bujiile la nivelul conectorului releului.
Conectorul releului arata bine?....nu e incins sau oxidat? Incearca sa le masori in serie cu un ampermetru de 20A sau mai mult. Bujiile incandescente au rol in regenerare fap/dpf, posibil ca regenerarea sa nu se faca bine in caz de defect. Pentru intreruperi verifica (cu mare atentie) furtunele de vacuum de sub alternator unde sunt 2 electrovane. Attached FilesEdited by alexa32, 05 March 2024 - 21:58. |
#6
Posted 05 March 2024 - 22:03
Valy_User, on 05 martie 2024 - 21:24, said:
Pui doar contactul. Scanezi, după ștergi. Trebuie să-ți apară un mesaj că a fost ștearsă. Recitești din nou fără să pornești motorul. Eroarea nu mai trebuie să apară. la PSA nu e chiar asa simplu, trebuie sa dai stergere, sa iei contactul, sa astepti 12 secunde, sa pui contactul si sa citesti iarasi yetiro, on 05 martie 2024 - 21:34, said:
Rezistenta de 0,6 - 0,7 ohm este normala. Pe ce criteriu spui ca sunt defecte? Edited by andrei_221, 05 March 2024 - 22:04. |
#8
Posted 05 March 2024 - 22:25
Ford are alt ECU, daca se ard TOATE bujiile intra in limp mode, nu mai trage si logic.. nu mai face regenerare. Insa schimbi o singura bujie, care din ele se desface cel mai usor, si e suficient cat sa mearga bine si sa nu mai aiba probleme.
NU este aceeasi problema si la Peugeot. |
#9
Posted 06 March 2024 - 07:25
Masina este relativ noua chiar daca are 18 ani+
Compartimentul motor este impecabil, masina intretinuta de un maniac (socrul meu). Nu cred ca a vazut zapada vreodata, tinuta exclusiv in garaj. De asta am si pus valorile rezistentelor, par sa fie chiar excelente. Pornire fara cusur, oricand. Singurul defect observat a fost mersul neregulat dupa un drum mai lung cand, dintr-o data, masina a inceput sa aiba niste intreruperi. Nu am oprit, am mers normal si dupa 5 minute maxim nu a mai facut. Bujiile la Peugeot au rol in regenerare si cica la pornire doar la foarte rece se incalzesc. Sunt pozitionate la naiba, trebuie demontate multe repere... Totusi, nu imi dau seama ce ar putea fi din pozele prezentate. Daca ar fi spus releu sau bujii as fi inteles dar sa nu fie vreun fir, ceva... PS: pentru verificarea bujiilor am folosit (atat eu cat si un electrician), metoda becului si un multimetru. Daca metoda becului te poate insela (bujiile pot fi in scurt si prezinta continuitate, dar toate 4???), cu multimetru a vazut si valoarea lor la nivelul mufei. Nu am pus direct pe capul bujiei ca nu se vad. Culmea sa fie toate arse dar sa aiba aceeasi valoare a rezistentei. O bujie dusa are peste 30-40-50 Ohmi.. Edited by danghetau, 06 March 2024 - 07:32. |
#10
Posted 06 March 2024 - 09:03
O masina cu 18+ kilometri nu poate fi relativ noua. In niciun context. Producatorul nu a planificat ca părțile de plastic/cauciuc/izolații electrice să aibă o așa viață lungă, fără a fi schimbate. Mersul inconstant/tremurat poate fi la fel de bine și de la un elemant de etanșare care nu mai etanșează deloc, pe acolo fură aer și modifică raportul de compresie. Aceeași chestie se aplică și la bujiile incandescente. Dacă sunt cele originale, chiar crezi că rulajul mic le protejează de imbătrânire??? Nimic nu scapă de asta. Plus că, din puținele mele cunoștințe, mașina care mai mult stă pe dreapta decât rulează, are șanse mai mari să genereze probleme/erori care nu ar fi apărut la rulaje normale sau mari.
Pe scurt, e de-a dreptul copilăresc să crezi că o mașină cu km foarte puțini va mai funcționa în parametri normali dupa 8-9-10 ani. Fierul o fi in mințile lui, dar instalația electrică și tubulatura de plastic/cauciuc și garniturile de acelați material sunt duse... |
|
#11
Posted 06 March 2024 - 11:08
Și asta e posibil dar așa schimbi toate elementele că sunt vechi.
Diagnoza a spus ceva, care ar fi traducerea? |
#12
Posted 06 March 2024 - 15:50
Doamne ce ma distreza chestiile astea !
Deci fiecare isi da cu presupusul la problema dar nimeni nu spune "stai ba ca am aceeasi masina si am avut aceeasi problema, umbli acolo , schimbi cutare lucru si merge" Mai ai putin si te pun sa o vinzi ca e prea veche cu 18+ km la bord ! Furtune coapte , plastic corojit ....nu vezi nene ca nu mai e noua, ce dracu mai vrei de la ea !!! Ideea e asa , lasa dracului opiniile de pe aici si dute cu ea la un service sa-si dea cu presupusul un meserias . Pe viu . Pe aici nu o sa capeti decat presupuneri . E clar ca nimeni de pe aici habar nu are cu ce se mananca diselul ala . Edited by ndor, 06 March 2024 - 15:51. |
#13
Posted 06 March 2024 - 16:21
Are 18 ani si doar 63000 de km, nu altfel.
Interesant e ca am gasit foarte multe opinii divergente si pe forumul Peugeot (nu am cont) si de acolo am aflat niste chestii, cum sa verific si ce sa verific. Cand punea unul o intrebare exact ca mine, al naibii, se terminau raspunsurile sau parerile. Nu stiam ca regenerarea implica bujiile incandescente dar cica asa ar fi. Mai porneste rezistenta lunetei si ventilatorul radiatorului spre turatie maxima. Unii reclama un mers neregulat la ralanti cu unele cresteri ale turatiei spre 2000 rpm. Da, sunt multi care raspund aiurea, fara sa citeasca ce s-a scris, doar pe baza titlului, astia sunt, atata pot. Am intrebat si vreo 2 "meseriasi" cu privire la aspectele mentionate, unii au spus ca e relelul, altii ca nu, releul pica greu, etc. Ba ca bujiile DAR am explicat ce am facut si valorile obtinute, ireal de suspect ca toate sa fie arse si cu aceeasi rezistenta, optima dealtfel. Daca m-as duce ipotetic la Peugeot, ce sa faca aia? O sa imi spuna ca masina e veche, scoasa de mult din fabricatie, nu au mai avut de mult de-a face cu asa ceva, etc. As putea sa scot bujiile si sa le masor/verific/testez (nu eu) dar imi e ca nu sunt ele, pornirea normala. |
#15
Posted 06 March 2024 - 17:45
Am doua surse în oraș care au rezolvat și alte probleme delicate. Problema e disponibilitatea lor și a mea.
Nu mă grăbesc, e o mașină pe care nu o folosesc și dacă nu puneam testerul pe ea, in afara de bâlbâielile alea nu am ce sa ii găsesc cusur. |
|
#16
Posted 07 March 2024 - 12:44
E posibil că totul sa fie ok in ce privesc releul și bujiile și eroarea sa fie o greșeală a testerului ELM?
Întreb deoarece la Evoque, un tester mult mai bun a spus că am doua termostate pentru lichidul de răcire. E adevărat că pot fi doua dar pentru Canada și America de Nord. Prezenta -40 de grade, termostat defect, ia și caută ce nu exista de fapt... De asta zic. |
#17
Posted 08 March 2024 - 14:45
Am fost la un amic (din cei doi) care are Launch cu licenta (are service).
Referitor la P1351, apare si pe acest tester impreuna cu alte doua erori, ceva legat de BSI. Masina are alarma montata dupa achizitie (nu din fabrica) si coroborat, cele 3 erori ar duce si catre aceasta alarma, a luat codurile si verifica in weekend. Motorul porneste la rece absolut normal. |
#18
Posted 02 April 2024 - 13:30
Am avut Peugeot 407 (2005)
La mine între 2014-2019 (de la 220000 la 300000) Am avut problema cu zvâcniturile in mers care apăreau la câteva sute de km și țineau 3-5 minute. Periodicitatea m-a făcut să cred că are legătură cu regenerările. Am inceput sa investigheze (aveam și eu aceeași eroare pe diagnoza) - releu ars, înlocuit - bujii arse 2-3, înlocuit - eroarea nu a mai apărut dar de zvâcnituri nu am scăpat niciodată. Mecanicii, inclusiv reprezentanta unde am făcut majoritatea servisarilor (reducere pt vechime ) ziceau să-i dau talpă când zvâcnește că așa face toate... La 270000 am anulat filtrul cu resoftare etc... aceleași zvâcnituri... Vad că cel care a luat-o de la mine încă face ITP și se apropie de 400000 |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users