Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Hyundai i20 din 2018, tremurat la demaraj doar cand motorul e cald

- - - - -
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
danrogo2001

danrogo2001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 17.06.2006
Am Hyundai i20 din 2016, cutie manuala, 92.000 km si mai tremura cateodata la plecarea de pe loc daca motorul este subturat.

In rest masina nu mi-a facut nicio problema, nu am schimbat nimic la ea in afara de ulei, filtre si placute de frana.

#20
Florin_Alex

Florin_Alex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 14.12.2001

View Postadrian_r5, on 22 februarie 2024 - 23:18, said:

Ce motorizare ... din ce an ?

Benzina, 2008.

Care timp lipsea ?

N-am idee, treaba e ca si la mine se comporta similar la viteza mica, la viteza mare nu era nicio problema. Posibil sa fie altceva la el.

#21
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005

View Postanti77, on 23 februarie 2024 - 08:39, said:

...
Daca lasi sa se raceasta cilindrul ambreiaj (nu stim care dintre cele doua master/slave), problema dispare. Hyundai inlocuieste ambele.
...
Poti vedea si pe Facebuci , pe grupul dedicat Hyundai I20 discutii pe aceiasi problema si cum le-au rezolvat altii.

View Postgogosaru100, on 22 februarie 2024 - 20:53, said:

tot hyundai i20 doar ca 2017
tu ai i20 ?
Da

#22
varzeanu

varzeanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 587
  • Înscris: 21.01.2006
Am folosit un I20 din 2018 vreo 5 ani (masina de serviciu) si a facut asa de noua pana am schimbat-o. Cam toate din flota faceau la fel. Parca aveau din fabricatie o problema cu ambreajul subdimensionat sau ceva. Din ce am mai citit parca au fost unii care au schimbat ambreajul pe garantie din cauza asta.

#23
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,713
  • Înscris: 23.04.2007

View PostFlorin_Alex, on 22 februarie 2024 - 15:58, said:

Suzuki SX4,

View PostFlorin_Alex, on 23 februarie 2024 - 09:07, said:

Benzina, 2008
Masina asta (cu motor M15A si M16A cum s-a vindut in Romania) n-are decit 2 bobine ... nu 4 cite zici tu ca ai schimbat

View PostFlorin_Alex, on 23 februarie 2024 - 09:07, said:

N-am idee,
Mai bine taci si lasi lumea sa creada ca esti nestiutor decit sa deschizi gura si sa inlaturi orice dubiu.  ;)

#24
anti77

anti77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 27.11.2007
Se confirma ipoteza, masina isi revine imediat udand cilindrul receptor ambreiaj cu apa.

Problema este ca piesa de schimba METELLI 54-0186 sugerata de mai multi cu probleme similare nu se gaseste pe stoc nicaieri in europa, presupun din cauza ca ii atat de mare cererea, iar original nu as vrea sa pun.

#25
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005
Nu trebuie sa iei neaparat Metelli .
Poti pune si de la alt producator .
https://targuldepies...06/leaf-100060/

#26
anti77

anti77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 27.11.2007

View Postndor, on 27 februarie 2024 - 09:04, said:

Nu se potriveste pana la urma Febest, la modelul din 2018 s-o schimbat cilindrul, ar fi compatibile:

METELLI 54-0186
TRUSTING CZ186
A.B.S. 61340
CIFAM 404-186
MAXGEAR 61-5607

Nu am gasit nici un model pe stock in uniunea europeana. In ultimele zile am contactat si producatorii, cel mai repede pe 19 Mai, adica peste 2.5 luni soseste pe stoc.

Ar fi in Turcia ieftin, dar nu stiu cum sa-l trimita in RO si in China scump "original" - unde de obicei sunt rebuturi de la piese originale (da fiindca I20 foloseste lichidul de frana si pt. acest cilindru, nu m-as risca).

Codul original este 41710-02200, pare sa fie fabricate de TCIC.

In India si Brazilia exista si kit pt. reparare: 41710-022kkfff sau 41710-022kkqqh.

Edited by anti77, 27 February 2024 - 19:39.


#27
anti77

anti77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 27.11.2007
Tot nu am gasit nicaieri acest cilindru doar in original la 375RON, asa ca l-am desfacut complet.

Inafara de ceva ce semana cu un vierme alb mort din lichid (probabil vazelina siliconica de pe piston aplicat la montaj) inautru arata impecabil. Curatat, reasamblat, aerisit si nici o schimbare.

Cred ca la udarea cu apa s-o racit si cutia de viteze/carcasa ambreiaj. Mai nou am observat o trepidatie in mers cand e cald motorul intre 1500-1800 rpm cam la orice viteza.

M-as apuca de desfacut ambreiajul, poate si cutia sa vad ce-i acolo, as multumi daca cineva imi poate indica un manual de service, chiar daca nu e pt. modelul exact, sa nu ma iau numai dupa indienii de pe youtube.

#28
danrogo2001

danrogo2001

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 810
  • Înscris: 17.06.2006
Pai este normal sa tremure, cum sa mergi cu 1500 rpm?

#29
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005

View Postanti77, on 05 martie 2024 - 20:50, said:

Tot nu am gasit nicaieri acest cilindru doar in original la 375RON, asa ca l-am desfacut complet.
...
Cred ca la udarea cu apa s-o racit si cutia de viteze/carcasa ambreiaj. Mai nou am observat o trepidatie in mers cand e cald motorul intre 1500-1800 rpm cam la orice viteza.

M-as apuca de desfacut ambreiajul, poate si cutia sa vad ce-i acolo, as multumi daca cineva imi poate indica un manual de service, chiar daca nu e pt. modelul exact, sa nu ma iau numai dupa indienii de pe youtube.
Poti sa-l testezi incalzind cilindrul cu un feon si vezi daca mai culiseaza pistonul .
Daca gasesti pe undeva manual service sunt interesat si eu.
Eu nu am gasit pe nicaieri .

#30
dedes777

dedes777

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 329
  • Înscris: 31.03.2007
Asa greu se gasesc piesele la Hyundai/Kia?

#31
anti77

anti77

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 148
  • Înscris: 27.11.2007

View Postndor, on 06 martie 2024 - 09:51, said:

Poti sa-l testezi incalzind cilindrul cu un feon si vezi daca mai culiseaza pistonul .

Am incercat sa-l incing cu pistolul cu aer cald pana cand mirosea si iesea un pic de lichid pe supapa de aerisire. Din pacate nu se manifesta problema doar prin incalzirea cilindrului receptor ambreiaj.

Deoarece o aparut METELLI 54-0186 pe stoc in westul europei, la numai 125 RON, totusi o sa incerc sa-l schimb. As incerca sa mai schimb inca odata si lichidul, poate cu unul mai bun (acuma 2 luni am folosit 1l TEXTAR dot4).

De fiecare data cand se manifesta problema cu tremuratul/trepidatiile, lichidul in vasul de expansiune este peste limita MAX cu vreo 1cm si da, cilindrul receptor ambreiaj este foarte fierbinte. Ar ma fi si posibilitatea izolarii cu banda izolatoare termica a tubulaturii...

#32
ndor

ndor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,357
  • Înscris: 21.04.2005
Sa ne tii la curent dupa ce il schimbi cum e  in continuare.
Nu cred ca izolarea tubulaturii rezolva ceva .

PS. - vad ca il au si in tara pe la Targul de piese aka Epiesa

Codul este compatibil si cu Kia , I10 ...

Teil ist kompatibel mit 13 Fahrzeug(en) Marke Modell Baujahr Plattform Typ Motor Einschränkungen Hyundai i10 2019/09-2024/12 AC3, AI3 1.2 MPi 1248 ccm, 62 KW, 84 PS Hyundai i10 2019/09-2024/12 AC3, AI3 1.0 MPi 998 ccm, 49 KW, 67 PS Hyundai i20 2014/11-2024/12 GB, IB 1.2 1248 ccm, 55 KW, 75 PS Baujahr ab:01/2015 Hyundai i20 2014/11-2024/12 GB, IB 1.2 1248 ccm, 62 KW, 84 PS Baujahr ab:01/2015 Hyundai i20 2019/01-2024/12 GB, IB 1.2 LPG 1248 ccm, 55 KW, 75 PS Hyundai i20 2014/11-2024/12 GB, IB 1.2 LPGI 1248 ccm, 61 KW, 83 PS Hyundai i20 Coupe 2015/05-2024/12 GB 1.2 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Rio III 2014/11-2017/12 UB 1.2 CVVT 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Rio III 2011/09-2017/12 UB 1.25 CVVT 1248 ccm, 63 KW, 86 PS KIA Rio III Stufenheck 2014/11-2017/12 UB 1.2 CVVT 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Rio III Stufenheck 2011/10-2017/12 UB 1.25 CVVT 1248 ccm, 63 KW, 86 PS KIA Rio IV 2017/01-2024/12 FB, SC, YB 1.25 1248 ccm, 62 KW, 84 PS KIA Stonic 2017/07-2024/12 YB 1.2 CVVT 1248 ccm, 62 KW, 84 PS

Edited by ndor, 18 April 2024 - 09:10.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate