Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
ITP - reglarea farurilor?
Last Updated: Feb 18 2024 18:05, Started by
Adm
, Feb 17 2024 09:04
·
13
#1
Posted 17 February 2024 - 09:04
Am tot scriu despre asta, dar am uitat.
De ce nu se face si verificarea reglarii farurilor la ITP? E un dezastru pe sosele. Noaptea, pe DN-uri esti fortat sa inchizi ochii pentru ca farurile multor masini bat foarte sus. Ieri noapte am mers prin oras si desi era multe masini si eu am o pozitie mai sus in masina, totusi ma orbeau majoritatea. Am ivnata de mult sa nu merg noaptea cu o masina sport, pentru ca esti cartita. Ramane nedumerirea, de ce nu se face la ITP verificarea reglajului farurilor? Chiar si cele Xeon/Led, cu autoleveling, tot tau reglaje (difere de la masina la masina), dar am fost si cu Logan la ITP si niciodata nu au verificat farurile. |
#2
Posted 17 February 2024 - 09:08
pt ca multe nu au sistemele de verificare. ei verifiica doar sa ai toate becurile, restul nu ii mai intereseaza
|
#3
Posted 17 February 2024 - 09:09
E inca o cauza a junglei de pe sosele.
Multi (majoritar cu halogen) si le ridica special, pentru ca asa cred ca vad mai bine, dar farurile sunt praf. Nici macar la RAR, unde fac ITP cu o masina, nu se face verificarea farurilor. Citesc seriile de sasiu/motor, testeaza frana, noxele si articulatiile, apoi liber! Sisteme de verificare au, pentru ca sunt obligatorii. E o cutie simpla, cu marcaje. E pusa intr-un colt, undeva. https://selectauto.r...7565113013.html La Xeon aveam autolevenling, dar si 2 suruburi fizice de reglaj. La Model Y are autoleveling la farurile led, dar ai si calibrare de pe ecran (sus/jos, stanga/dreapta) La model X nu am nimic, dar banuiesc ca e din cauza ca far e Matrix, cu autoreglare. Edited by Courage, 17 February 2024 - 09:13. |
#4
Posted 17 February 2024 - 09:09
stai sa vezi cand faci programare si cand ajungi acolo iti spune ca nu face 4x4. de parca astea au aparut de 3 zile si nu au apucat sa tehnologizeze statia itp
|
#5
Posted 17 February 2024 - 09:10
Știți cat costa un far. Cu 50 lei, nu se mai verifica nimic la ITP. So, that's why.
|
#6
Posted 17 February 2024 - 09:10
Adm, pe 17 februarie 2024 - 09:04, a scris:
Am tot scriu despre asta, dar am uitat. De ce nu se face si verificarea reglarii farurilor la ITP? E un dezastru pe sosele. Noaptea, pe DN-uri esti fortat sa inchizi ochii pentru ca farurile multor masini bat foarte sus. Ieri noapte am mers prin oras si desi era multe masini si eu am o pozitie mai sus in masina, totusi ma orbeau majoritatea. Am ivnata de mult sa nu merg noaptea cu o masina sport, pentru ca esti cartita. Ramane nedumerirea, de ce nu se face la ITP verificarea reglajului farurilor? Chiar si cele Xeon/Led, cu autoleveling, tot tau reglaje (difere de la masina la masina), dar am fost si cu Logan la ITP si niciodata nu au verificat farurile. |
#7
Posted 17 February 2024 - 09:15
F curios ce citesc mai sus,mie in permanenta mi s-a facut,ca am fost cu cotet de plus 15 ani sau 3 tot mi s-a facut
La ultimu itp baiatu mi-a facut si un pic reglaju la ele,dar in tot circu asta exista o explicatie. Acum farurile se pot regla din masina,de curiozitate oare cati isi dau seama ca daca merg singuri nu e ok sa mergi cu acelasi reglaj cu masina incarcata. |
#8
Posted 17 February 2024 - 09:16
ceanu1980, on 17 februarie 2024 - 09:15, said:
Acum farurile se pot regla din masina,de curiozitate oare cati isi dau seama ca daca merg singuri nu e ok sa mergi cu acelasi reglaj cu masina incarcata. acum???????? tu stii ca pana si Dacia 1310 cand a aparut, in 80, avea reglajul acesta? in stanga langa portiera era reglajul, era ditamai "paleta" Edited by Dany_Darke, 17 February 2024 - 09:17. |
#9
Posted 17 February 2024 - 09:17
Cele mai mari nenorociri sunt farurile de Anglia, farurile cu sticla din fata ciobita sau ciupita care disperseaza in tot felul de directii si ghertoii care isi pun tot felul de LEDuri in faruri halogen.
|
#10
Posted 17 February 2024 - 09:26
Mie mi le-au verificat la o revizie anuala - nu la ITP - chiar fara sa le-o cer. Acum 20 ani
|
|
#11
Posted 17 February 2024 - 09:27
Adm, on 17 februarie 2024 - 09:04, said:
De ce nu se face si verificarea reglarii farurilor la ITP? dar: - unii trec ITP-ul cu spaga - unii nu stiu de reglajul din habitaclu (daca ai masina incarcata si nu dai farurile mai in jos o sa-i deranjezi pe ceilalti) - unii umbla cu diverse chestii neomologate (becuri mai puternice, sisteme gen xeon etc) si la ITP se duc cu vechile faruri (sau imprumuta de la cineva) - politia nu prea se uita la masinile cu volan pe dreapta (ar trebui sa aiba macar un sistem de corectare a farurilor, pt ca ele sunt reglate sa bata altfel) - farurile se mai matuiesc si rezultatul e destul de nasol pentru ceilalti |
#12
Posted 17 February 2024 - 09:29
Anul trecut la ITP au verificat farurile, intensitate luminoasa si corectitudine fascicol.
Si da, la ITP se face doar verificare nu reglaj, nu corespund, mai vii o data. Adevarat ca a fost un ITP micut si poate nu-s la curent cu tendinta actuala. Masinile cu volan pe dreapta la RAR trebuie sa aiba schimbate farurile pentru a circula pe dreapta altfel nu-l trec. Edited by Ion_Bumbu, 17 February 2024 - 09:33. |
#13
Posted 17 February 2024 - 09:34
#14
Posted 17 February 2024 - 09:41
Ion_Bumbu, on 17 februarie 2024 - 09:29, said: la ITP se face doar verificare nu reglaj Ion_Bumbu, on 17 februarie 2024 - 09:29, said:
Masinile cu volan pe dreapta la RAR trebuie sa aiba schimbate farurile pentru a circula pe dreapta altfel nu-l trec. |
#15
Posted 17 February 2024 - 09:49
Poate la ITP sunt tot timpul ok farurile de asta nu le mai verifica.
Toti de pe contrasens cara noaptea 2 porci si 3 saci de |
|
#16
Posted 17 February 2024 - 09:56
Nu cred ca este o regula generala. Mi s.au verificat mereu farurile + toate luminile. Problema este reprezentata de acea spaga pt cei cu becuri aftermarket si am observat indeosebi la Dacia, ca nu exista un ghidaj super strict in a monta becul si il poti pune stramb. Dupa un drum noaptea si destule flashuri mi.am dat seama ca becul batea aiurea, era prins bine, dar stramb. In schimb ma deranjeaza destul de tare led.urile de la Logan, le cam recunosc instant ca.s de Dacia plus cei cu faza lunga automata, pana se hotaraste senzorul sa treaca la luminile de intalnire dureaza ceva.
|
#17
Posted 17 February 2024 - 10:00
Mie mi-a facut observatie ca am leduri si i-am zis sa puna aparatul pe ele, daca nu bat bine sa ma respinga, a pus aparatul si a zis ca nu e nicio prob, sunt reglate bine dar sa am grija ca imi ia politia talonul, aia nu e treba ta nene, tu le verifici, orbesc pe cineva? nu....parfum
Niciodata nu am luat flashuri sau ceva, plus ca le tin si pe treapta 2 sa bata mai jos, masina e Skoda Octavia cu faruri cu oglinda, nici macar lupe Edited by xcit, 17 February 2024 - 10:02. |
#18
Posted 17 February 2024 - 10:02
E si (mai mult) chestie de varsta. Cu cat inaintezi in varsta, cu atat lentilele din ochi imbatranesc si se schimba indicele refractiv si incepe sa te (super) deranjeze lumina farurilor noaptea.
https://www.ncbi.nlm...les/PMC4741549/ Am ceva colegi in varsta care se plang fix de chestia asta. Daca vrei, e ca farurile cu xenon care daca nu sunt spalate, orbesc pe cei din fata, pentru ca se schimba refractia luminii. Furtuna perfecta e batranul la volanul unei masini joase si unul cu xenoane nespalate din fata Si da, si mie mi-au verificat mereu farurile la ITP in Romania. De strainatate nici nu vorbesc. Edited by murdar, 17 February 2024 - 10:07. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users