Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Care este rutina voastră de verificări la mașină?
Last Updated: Jan 20 2024 18:26, Started by
Valy_User
, Jan 19 2024 12:12
·
7
#37
Posted 19 January 2024 - 14:36
ma uit pe sub capota la lichide cam la 2 luni / inainte de un drum mai lung, si cum drumuri lungi mai am din cand in cand, e ok.
|
#38
Posted 19 January 2024 - 14:37
Din 2000 toamna cam fiecare masina are semnalizare de bec ars.. mai ales pe faruri , frana, semnalizari.
Puneti un tracker GPS-GSM, (eventual cu alarma zguduiri ) Lichidul de racire se schimba odata cu distributia, daca se consuma mult inainte sunt probleme. La fel si uleiul, servo.. PS eu am fost nevoit sa pun ulei in motor pana ajungeam acasa din GR , am demontat tot motorul la destinatie. Pe mine ma distreaza cand VAG zice ca e "normal" sa consumi 400- 600ml de ulei la 15 k km .. la Wartburg puneam 2 l ulei la 100l benzina Edited by crischir, 19 January 2024 - 14:50. |
#39
Posted 19 January 2024 - 15:00
Nimic, niciodata.
Isi verifica singura tot ceea ce este de verificat. Apoi ma anunta daca are de zis ceva. |
#40
Posted 19 January 2024 - 15:32
Acum o luna am observat seara ca semnalizarea lumineaza mai tare decat faza scurta, la o saptamana am verificat (clar, nu am faza scurta).
In ultimele 5 luni am ramas de trei ori fara baterie, odata am fost impins, de doua ori am primit curent. Claxonul nu functioneaza de peste 5 ani. Un suport de la far este rupt, tot de vreo 5 ani. Azi am mers la electrician si le-a rezolvat pe toate. De cand a dat frigul masina “chițăie” in partea dreapta la viraje, pana cand se incalzeste. De ceva vreme nu se aprinde becul de marsarier (daca trebuia sa spun si asta la electrician, am uitat), ma mir ca le-am retinut pe celelalte. Probabil in urmatoarea luna voi ajunge la mecanic sa vedem ce-i cu “chitaitul”, o sa ii zic lui si despre marsarier. Deschid capota la masina doar pentru a pune lichid de parbriz. Stiu in principiu cum se verifica uleiul dar nu am facut-o niciodata, celelalte lichide nici nu prea stiu pe unde sunt. Eu nu verific nimic la masina, o duc la mecanic inainte de drumurile lungi si el imi spune ce trebuie, schimbat, completat etc., sau cum este acum faza cu “chitaitul”, cand voi ajunge la mecanic ii voi spune sa verifice tot si sa schimbe, sa completeze tot ceea ce este nevoie. |
#41
Posted 19 January 2024 - 15:35
Cel putin odata pe saptamana verific cam tot ce se poate verifica vizual si mai ales cand e de plecat la drum lung. Stau cu lanterna si ma uit dupa orice fel de pata, supurare etc, culoare si nivel antigel, culoare si nivel ulei, la fel si celelate lichide.
Verificat bateria cu un tester portabil destul de des, verificat presiunea la roti fie cu manometrele din dotare fie la statie la pompa. Ma uit la discuri sa vad cum arata uzura daca apar striatii ciudate. Am condus tot felul de chestii la viata mea si mi-am luat multe suturi in cwr ca sa zic asa. Indiferent cat de bine arata masina in teorie, intotdeauna trebuie sa fii atent. |
#42
Posted 19 January 2024 - 15:44
Cand conduci SH de la "bunicuta" din D poti sa te astepti la mai multe
|
#43
Posted 19 January 2024 - 15:57
In urma cu 3 zile, dupa ce cu o zi inainte am avut un drum de 400 km, am fost avertizat in bord ca nu am antigel. Am completat ciu antigel si mi-am vazut de drum. Nu prea ridic capota altfel.
|
#44
Posted 19 January 2024 - 16:14
Doar înainte de drum lung fac verificări mai amănunţite. Aşa ocazional, completat lichid de parbriz, antigel dacă e cazul, aruncat frunze uscate şi sincer cam atât sub capotă.
Presiune doar dacă mi se pare ochiometric că sunt lăsate roţile, nu mă uit la uzura anvelopelor, am un singur set allseason relativ noi (2020), la cât merg eu mai duc. În rest zice mă iau după ce zice maşina (becuri arse, filtru particule, etc). Pentru valabilitate acte folosesc calendarul Google pentru remindere, oricum se repetă în aceeaşi perioadă în fiecare an şi nu sunt greu de ţinut minte. |
#45
Posted 19 January 2024 - 16:21
Nimeni nu verifica sub masina daca mai este catalizatorul la locul lui??
|
#46
Posted 19 January 2024 - 16:40
S-ar auzi ca o toba sparta ma gandesc. Ma rog, eu am DPF.
|
|
#47
Posted 19 January 2024 - 16:42
Valy_User, on 19 ianuarie 2024 - 12:12, said:
Notă: Acest topic nu este dedicat celor care spun că n-au ridicat în viața lor capota la mașină. Aerul la roti e alta treaba ala trebuie verificat la fiecare schimbare de temperaturi medii de cel putin 10°C. Edited by andreic, 19 January 2024 - 16:47. |
#48
Posted 19 January 2024 - 16:43
Am mai schimbat, in afara de placute si discuri prin 2016 (masina e din 2008) niste rulmenti pe fata acum 2 ani, huruiau. Pompa de ambreiaj am schimbat-o, pentru ca nu ma mai lasa sa plec din curte, aproape, m-am tarat pana la service.
Emblema buton VW de pe haion, inlocuita de 2 ori, o singura data si broasca haion ca nu mai prindea-nu se mai incuia. |
#49
Posted 19 January 2024 - 17:02
uleiul trebuie completat inainte sa spuna in bord, e cam tarziu cand e deja la minim. presiunea cam de 2 ori pe sezon, cand se schimba temperaturile mai mult.
|
#50
Posted 19 January 2024 - 17:10
Ultima oara cand a zis bordul a fost intr-o dimineata geroasa. Dupa ceva drumuri in oras, am pus un angajat OMV sa verifice joja sa vedem la cat e cand zice in bord. Era la marcajul de minim.
Am un unchi care zicea ca aude distributia cand trebuie schimbata. Intr-adevar tot pe ger dimineata se auzea un sunet de curea, nu deranjant dar era, si dupa schimbarea distributiei nu a mai existat acel sunet la rece. Deci nu ma uit prea des sub capota ca nu am de ce, bordul spune ce si cum, se si aud alte chestii, nu mai e ca la Dacie. Si service-ul face treaba, nu mai trebuie sa fii tu mecanic ambulant. Bateria am inlocuit-o de 2 ori, in decembrie 2017 si in august 2023. Prima, originala, a tinut cel mai mult, aproape 10 ani. Varta toate. Ma uit de 3 ori ce pistol am luat inainte de a pune in rezervor, inainte de apasarea tragaciului de la pistol. Pana prostului si misfuelingul sunt 2 chestii pe care daca nu le eviti, esti cel mai cel din curtea scolii. Ca de la ce aditivi are motorina in ziua de azi, uneori miroase dubios de benzinar. Anvelopele sunt din februarie 2023, all season, aveam pe cele de vara din 2015 si pe cele de iarna din 2010, gata, le-a ajuns. |
#51
Posted 19 January 2024 - 18:38
|
#52
Posted 19 January 2024 - 19:29
@neaceasca, nu e bine sa lasi uleiul sa ajunga la minim. la unele motoare e mai nasol decat la altele. la fel daca te dai la ea sau te duci pe la munte si sa mergi cu minimul.
|
#53
Posted 19 January 2024 - 20:29
Dorel-Jefuitorul, on 19 ianuarie 2024 - 15:32, said:
Acum o luna am observat seara ca semnalizarea lumineaza mai tare decat faza scurta, la o saptamana am verificat (clar, nu am faza scurta). ... Eu nu verific nimic la masina, o duc la mecanic inainte de drumurile lungi si el imi spune ce trebuie, schimbat, completat etc., sau cum este acum faza cu “chitaitul”, cand voi ajunge la mecanic ii voi spune sa verifice tot si sa schimbe, sa completeze tot ceea ce este nevoie. Edited by LouisCyphre, 19 January 2024 - 20:30. |
#54
Posted 20 January 2024 - 07:39
Deschid aplicatia masinii din telefon si imi zice daca e ceva in neregula. Daca totul e ok cheie si am plecat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users