Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Sfat achizitie SUV

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#19
_o_

_o_

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,036
  • Înscris: 20.02.2023
Corect, scuze…lipsa de cafea  🤣

#20
f_neagoe

f_neagoe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.11.2006
Dar, ce părere aveți de Rav4. merita un RAV4 Exclusive Bi Tone achizitionat de la un dealer auto la prețul de 38.500 euro. Menționez ca mașina are 8 luni și 10000 km, iar prețul ei noua este de 47500 euro.

#21
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,586
  • Înscris: 11.07.2006
Nu conteaza parerea noastra dute intr-o zi si fa test drive vezi cum te simti in ea,eu de ex la inceput mi-a placut Peugeot 3008 dar cand m-am urcat in ea nici cum nu am putut sa ma impac cu pozitia la volan mai ales ca era tare ciudat forma.Asa ca tot ce conteaza e sa vezi cum e pentru tine nu pentru noi.

#22
Genesis

Genesis

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,044
  • Înscris: 02.07.2007
Eu nu as da pe acel Rav4. Pt ca nu ma impac deloc cu interiorul modelului.

Mai ai variante: Formentor dotat, Ateca (acelasi lucru cu Karoq, dar mai ieftin cu vreo 2k), Austral, Qashqai. Si Mazda Cx-5 mild hybrid se incadreaza in 34-35k.

#23
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022

 f_neagoe, on 22 august 2023 - 19:40, said:

Dar, ce părere aveți de Rav4. merita un RAV4 Exclusive Bi Tone achizitionat de la un dealer auto la prețul de 38.500 euro. Menționez ca mașina are 8 luni și 10000 km, iar prețul ei noua este de 47500 euro.
Cel mai bun sfat este sa faci Test Drive cu el sa vezi cum arata live si cum te simti in el. Multa lume spune despre Rav4 ca nu este deloc aerodinamic, ca este o cutie pe roti si ca ii tremura oglinzile la viteze mari si ca are interior anost si invechit. Poate totusi e modelul de Rav4 cu "facelift"de anul acesta care are un interior putin updatat. Doar tu poti sa decizi daca ti se potriveste sau nu.
Alta masina cu interior invechit dar care poate fi o optiune buna ar fi Ford Kuga.

#24
chitsro

chitsro

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 280
  • Înscris: 26.10.2011
In bugetul tau iti dau eu un Alfa romeo Stelvio facelift 2021  16k km ca nou, se conduce mai bine ca orice suv recomandat aici.

https://www.autovit....o-ID7HaQwx.html

#25
f_neagoe

f_neagoe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.11.2006
Intr-un final, dupa ce am vazut si testat mai multe modele, am optat pentru o Mazda CX-5, mild hybrid, 2,5l SkyActive G194.
Am facut test drive cu masini precum Nissan Qashqai, Hyundai Tucson, Toyota Rav 4 si bineinteles Mazda CX-5 si am vazut in showroom si alte masini ca Skoda Karoq, Kia Sportage si VW Tiguan. Am zis sa impartasesc din experienta mea cu dealerii / masinile conduse.
Astfel,
1. Skoda Karoq: desi era prima masina pe lista (in prezent conducand o Skoda Octavia 1.6 mpi din 2012 de care sunt foarte incantat), experienta cu agentii de vanzare din cadrul Skoda a fost groaznica. Mergand sa vizionez acest model la unul din dealeri am avut parte de un tratatment de parca eu vroiam sa ii vand ceva si venisem cu japca la usa lui. Ca sa nu mai vorbim ca atat la acest dealer cat si la un altul cand am intrebat de masina de test drive au dat din umeri! A...si au un program, atat ei cat si cei de la Vw de bugetari(sambata nu au program, in timpul saptamanii la 17.00 erau plecati. Si cea mai tare, la primul dealer i-am cerut sa imi dea un pret la un Karoq Style 1.5 tsi, al carui pret pe site se invartea in jurul a 35.000 euro, dupa ce butoneaza cateva minute la calculator la aceeasi echipare Style mi-a zis un pret de 38.900 euro; spunandu-i ca pe site e 35.000 euro imi zice ca probabil e defecta aplicatia lui si sa mergem la panoul din showroom sa ii arat pretul. Intr-un final s-a convins de pret, dar daca nu eram informat si hotarat sa cumpar acea masina o luam cu aproximativ 4000 euro mai scumpa?!
2. Vw Tiguan: negasind Karoq de test-drive si stiind ca la Tiguan gasesc acelasi motor de 1.5 tsi am zis ca mai pun 2-3.000 euro fata de un Karoq si iau Tiguan, ca e varul mai de la oras al Karoq-ului. Dar, in showroom surpriza! Urmeza sa apara noul model de Tiguan si nu mai aveau nicio masina expusa(model vechi) Cand am intrebat de noul model, doamna de la vanzari nu a putut sa imi dea un termen, spunandu-mi ca spera ca pana la sfarsitul lui decembrie sa aiba o lista cu noile versiuni si preturi(bineinteles mai mari ca vechiul model - asa se intampla cand apare noul model). Astfel am spus pas si Tiguanului.
3. Nissan Qashqai: masini multe pe stoc, toate echiparile, tipul din showroom foarte dragut. Masina la test-drive s-a comportat bine desi avea un mic lag la acceleratie mai ales cand ii dadeai kickdown. Insa nu am putut trece peste faptul ca motorul era mic 1332 cmc pentru o masina de 1.500 kg.
4. Kia Sportage: desi am auzit numai lucruri bune despre masina, nu am reusit sa imi fac o parare despre ea,  in zona negasind una de test-drive. Insa, interiorul arata foarte bine, mai ales pe parte de electronica - 2 ecrane lcd unul pentru instrumentarul de bord si altul pentru sistemul infotainment. Ce nu mi-a placut e ca are multe zone cu piano black ce se vor zgaria in timp si care nu vor mai arata asa bine precum atunci cand sunt noi. Si nu mi-a mai placut sunetul, atunci cand am inchis portbagajul(a sunat asa a gol, ulterior vazand ca nu au o tabla groasa pe masina).
5. Hyundai Tucson: mi-am dorit acest model, mai ales varianta full hybrid, dar m-au dezamagit timpii de asteptare de aproximati 1 an pentru o echipare cel putin Premium full hybrid. Si...la test drive, desi masina model hybrid este ajutata de motorul electric si are 230 CP, totusi la accelerari avea lag. Si inca un lucru ce nu mi-a placut a fost faptul ca desi conduceam o masina noua in interior se auzea zgomot de greieri de la anumite plastice.
Si astfel am ramas la ultimele 2 optiuni, intre care am pendulat destul de mult pana am ales una din ele:
6. Toyota Rav 4: De la Toyota, la fel ca si la Tucson nu vroiam decat masina full Hybrid motor 2.498 cmc, 222 CP. La primul test drive am ramas placut impresionat de timpul de raspuns cand calci acceleratia(ajutata foarte mult de motorul electric de pe punte fata), dar in acelasi timp am fost dezamagit de zgomotul la viteze de 130-140 km/h si de interiorul anost al masinii, Insa, nu am dezarmat si am zis sa ii mai acord o sansa mergand la un test drive si la Pitesti pentru a iesi cu masina pe autostrada. Am masurat zgomotul din masina cu o aplicatie si vazand ca nu este cu mult mai mare decat in Ocatvia mea, trecusem peste acest inconvenient. Insa, pretul pentru echiparea Luxury Premium 45.950 euro ( cu o reducere obtinuta de 11% din pretul de 51.629 euro), interiorul anost al masinii(desi rezolutia de la noua navigatie mai indulceste acest lucru), zgomotul de fond la viteze de autostrada, faptul ca locuiesc intr-un oras nu foarte aglomerat unde sistemul hybrid nu ma ajuta foarte mult(conduc 3-4 km/zi in oras) m-au facut sa dau inapoi.
7. Mazda CX-5: Primul lucru care m-a speriat la Mazda a fost motorul de 2498 cmc(in prima faza nici nu am vrut sa aud de masina). Dar la o analiza mai atenta, plecand de la faptul ca nu fac mai mult de 15.000 km/an, stau intr-un oras putin aglomerat, cei mai multi km vor fi extraurban nu mi s-a mai parut chiar un monstru acest motor. Da, voi avea consumuri de 10-12% in oras, dar si in afara la 100-110 km/h cu dezactivarea celor 2 cilindri, din ce am citit masina va consuma 7.5-8%.(RAV4 statea foarte bine la consumul in oras, dar extraurban diferenta nu este foarte mare intre cele 2 masini)  La primul test drive, cand am urcat in masina, desi nu este un interior super tehnologizat precum la  Tucson sau Sportage, materialele premium folosite(materiale moi pe usi si pe bord, cusaturi atent facute), materiale frumos finisate si imbinate, cu aer de premium au facut sa puna acest interior de masina pe primul loc intre toate masinile testate pana atunci. Apoi, tinuta de drum buna si cutia de viteze extrem de placuta(spre exemplu mie nu mi-a placut e-cvt de pe RAV care e liniara fara sa iti dai seama cand schimbi vitezele), izolarea fonica foarte buna, faptul ca masina chiar este distractiv de condus au fost factori care au inclinat balanta catre achizitia ei. A... si nu in ultimul rand ce a facut diferenta a fost pretul de 38.800 euro(echipare Exclusive Line AWD, automata, pachet piele cu scaune incalzite si ventilate), pret obtinut in urma unui discount de 4800 euro, masina avand pret de lista 43.600 euro.
Https://www.mazda.ro/configurator/MAZDA%20CX-5/5WGN/
In speranta ca nu v-am plictisit si ca cele de mai sus vor ajuta si alte persoane in luarea unei decizii, va doresc drumuri line!

Edited by f_neagoe, 07 November 2023 - 09:28.


#26
aaron111

aaron111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 14.12.2007
Felicitari pentru alegerea facuta! Sunt convins ca o sa te bucuri de masina de fiecare data cand o vei conduce. Dintre toate cele enumerate mai sus, este probabil masina cu cea mai rafinata motorizare si cu aspect si finisaje interioare aproape de Premium. La cat mai multi km fara probleme!

#27
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 553
  • Înscris: 06.01.2022
Felicitari! Sa te bucuri de ea fara incidente si sa nu regreti nici o secunda alegerea facuta! Posted Image
Drumuri faine!

View Postf_neagoe, on 07 noiembrie 2023 - 09:21, said:

Intr-un final, dupa ce am vazut si testat mai multe modele, am optat pentru o Mazda CX-5, mild hybrid, 2,5l SkyActive G194.
Salutari! Am si eu 2-3 intrebari:
1. Ai gasit masina pe stoc si o ai deja sau ai comandat-o si trebuie sa astepti? daca e a 2-a varianta ce termen de asteptare ti s-a dat?
2. Ai idee daca motorul mild hybrid de 2.5l de pe cx-5 se va incadra ca Hybrid la primarie si vei beneficia de impozit redus? Sau vei plati impozit full pt motor de 2.5l (aprox 1000 lei pe an)?
3. Ce culoare ai ales?

#28
2cata

2cata

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,078
  • Înscris: 07.06.2023

View PostA_Stere, on 07 noiembrie 2023 - 10:43, said:


2. Ai idee daca motorul mild hybrid de 2.5l de pe cx-5 se va incadra ca Hybrid la primarie si vei beneficia de impozit redus? Sau vei plati impozit full pt motor de 2.5l (aprox 1000 lei pe an)?
Hibrid inseamna hibrid, impozitul nu stie diferentaPosted Imagedintre full hibrid sau mild.

Edited by 2cata, 07 November 2023 - 10:52.


#29
f_neagoe

f_neagoe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 22.11.2006

View PostA_Stere, on 07 noiembrie 2023 - 10:43, said:

Felicitari! Sa te bucuri de ea fara incidente si sa nu regreti nici o secunda alegerea facuta! Posted Image
Drumuri faine!


Salutari! Am si eu 2-3 intrebari:
1. Ai gasit masina pe stoc si o ai deja sau ai comandat-o si trebuie sa astepti? daca e a 2-a varianta ce termen de asteptare ti s-a dat?
2. Ai idee daca motorul mild hybrid de 2.5l de pe cx-5 se va incadra ca Hybrid la primarie si vei beneficia de impozit redus? Sau vei plati impozit full pt motor de 2.5l (aprox 1000 lei pe an)?
3. Ce culoare ai ales?

Salut.
1. Avand in vedere ca am ales o culoare mai putin comandata in Romania (Ethernal Blue) si ca am optat pentru pachetul piele cu scaune incalzite si ventilate, va trebui sa astept pana la sfarsitul lunii ianuarie 2024 - inceputul lunii februarie 2024 pentru a-mi fi livrata masina. Insa, as fi putut sa am aceeasi echipare fara piele in culorile Gey Machine sau Soul Red Crystal  in 2 saptamani.
2. In certificat masinile sunt trecute hybrid indiferent ca e vorba de mild hybrid, full hybrid sau plug-in hybrid, prin urmare cat statul roman va mai acorda reducere la impozit pentru hibride voi beneficia si eu de un impozit de aproximativ 100 lei/an, ulterior impozitul fiind intr-adevar aproximativ 1000 lei.
3. Legat de culoare, am ales Ethernal Blue. Mi-a placut foarte mult cum arata masina in culoarea Soul Red Crystal, dar aceasta culoare este cea mai pretentioasa culoare de la Mazda (stiu ca nici celelalte nu sunt grozave fiind pe baza de apa si au un lac destul de subtire).
Multumesc pentru gandurile bune!

Edited by f_neagoe, 07 November 2023 - 12:17.


#30
Phonyx

Phonyx

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,586
  • Înscris: 11.07.2006
Felicitari si asteptare usoara,o remarca la Tucson sigur a fost in modul eco si ai simtit lagul,pe sport e alta treaba,eu am versiunea luxury si nu am greierasi,materiale chiar ok inclusiv calitatea materialelor pe usile din spate sunt aceasi ca pe fata,nu ca la alte marci unde fata de usa pe spate e un plastic ordinar.

#31
Autumn_Dream

Autumn_Dream

    Vis de Toamna

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,704
  • Înscris: 09.11.2010

View Postf_neagoe, on 07 noiembrie 2023 - 12:15, said:

Salut.
1. Avand in vedere ca am ales o culoare mai putin comandata in Romania (Ethernal Blue) si ca am optat pentru pachetul piele cu scaune incalzite si ventilate, va trebui sa astept pana la sfarsitul lunii ianuarie 2024 - inceputul lunii februarie 2024 pentru a-mi fi livrata masina. Insa, as fi putut sa am aceeasi echipare fara piele in culorile Gey Machine sau Soul Red Crystal  in 2 saptamani.
2. In certificat masinile sunt trecute hybrid indiferent ca e vorba de mild hybrid, full hybrid sau plug-in hybrid, prin urmare cat statul roman va mai acorda reducere la impozit pentru hibride voi beneficia si eu de un impozit de aproximativ 100 lei/an, ulterior impozitul fiind intr-adevar aproximativ 1000 lei.
3. Legat de culoare, am ales Ethernal Blue. Mi-a placut foarte mult cum arata masina in culoarea Soul Red Crystal, dar aceasta culoare este cea mai pretentioasa culoare de la Mazda (stiu ca nici celelalte nu sunt grozave fiind pe baza de apa si au un lac destul de subtire).
Multumesc pentru gandurile bune!

Soul Red Crystal am eu la Mazda mea. O culoare superba care iti da foarte multe batai de cap.

#32
bicosu

bicosu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,034
  • Înscris: 03.01.2007
Felicitari! Pret foarte bun. Nu stiu cum e la 2.5, dar la 2.0 auto 2wd consumul la 110 nu depaseste 6.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate