Avionul hipersonic alimentat cu hidrogen care își propune să reducă un zbor Europa-Australia de la 20 de ore la 4 ore
Last Updated: Apr 21 2023 09:05, Started by
max_01
, Apr 10 2023 15:58
·
0
#73
Posted 14 April 2023 - 19:28
KiloW, on 14 aprilie 2023 - 19:14, said:
Bre tocmai pentru aia cu foarte mulți bani timpul e prețios. Pitigoiul ca mine mai sparge o seminta, mai vede un las fierbinți și au trecut 12 ore ca să ajungi în Tokyo însă pentru unul smecher timpul se măsoară altfel. E vorba de zboruri de business nu de mers în Spania la mare. Aia care arunca banii pt business sau first class n-au ce face cu ei? Au, însă au nevoie de confort ca să lucreze, sa doarmă ca s-ar putea sa aibă ședințe la destinație și o decizie proasta ca ești nedormit și s-a zis cu suta aia de milioane Aia care dau 5ke pe un zbor business cu Mach 0.75 ar da fără probleme 10k pe unul cu Mach 2 (minim). Cand vrei sa vii sa te invat, scrie Si mergem pe un scenariu realist, in asa fel incat sa intgelegi |
#74
Posted 17 April 2023 - 22:50
KiloW, on 14 aprilie 2023 - 19:14, said:
Un concorde model face-lift 2023 ar trebui și sa consume mai puțin, și sa coste mai puțin întreținerea pentru ca au trecut 60 ani de la mk1, ar trebui sa știm sa le facem mai economice mai fiabile și cu revizii mai rare... |
#75
Posted 19 April 2023 - 20:45
Nu exista nici o indoiala ca e o piata mare d eoameni care isi permit sa zboare privat, cu avionul propriu sau din ala share, sau la fisrt cu 10k$, ca sa umple o multime de zboruri supersonice.
|
#76
Posted 20 April 2023 - 21:04
KiloW, on 14 aprilie 2023 - 19:14, said:
Bre tocmai pentru aia cu foarte mulți bani timpul e prețios. Pitigoiul ca mine mai sparge o seminta, mai vede un las fierbinți și au trecut 12 ore ca să ajungi în Tokyo însă pentru unul smecher timpul se măsoară altfel. E vorba de zboruri de business nu de mers în Spania la mare. Aia care arunca banii pt business sau first class n-au ce face cu ei? Au, însă au nevoie de confort ca să lucreze, sa doarmă ca s-ar putea sa aibă ședințe la destinație și o decizie proasta ca ești nedormit și s-a zis cu suta aia de milioane Aia care dau 5ke pe un zbor business cu Mach 0.75 ar da fără probleme 10k pe unul cu Mach 2 (minim). Asqa ca piata pentru zboruri super- si hipersonice exista. Mai lipseste sa se gaseasca solutiile tehnice portivite si sa fie macar cat de cat viabile dpdv economic. Apropo, ce ziceti: bogatasii ar cumpara un jet privat supersonic? Eu cred ca da, si nu doar ca sa ajunga mai repede la o intalnire de afaceri, ci ca status symbol. Eu vad mai degraba un avion supersonic pe acest segment, decat ca avion de linie. |
#77
Posted 20 April 2023 - 21:21
pufonel, on 20 aprilie 2023 - 21:04, said:
Foarte corect. Cine zice ca oamenii cu bani n-au nevoie sa calatoreasca, se inseala amarnic. Piata calatoriilor cu avionul si-a revenit aproape de nivelul din 2019, inclusiv pe segmentul business. Multe companii care s-au grabit sa-si trimita la pensie B747-urile sau A380-urile le scot acum de la naftalna si le repun in functie. De ce? Si pentru ca au un etaj special pentru clasele first si business, clase care aduc grosul veniturilor pentru companiile aeriene. Avantaj Emirates, care n-au retras A380-urile Asqa ca piata pentru zboruri super- si hipersonice exista. Mai lipseste sa se gaseasca solutiile tehnice portivite si sa fie macar cat de cat viabile dpdv economic. Apropo, ce ziceti: bogatasii ar cumpara un jet privat supersonic? Eu cred ca da, si nu doar ca sa ajunga mai repede la o intalnire de afaceri, ci ca status symbol. Eu vad mai degraba un avion supersonic pe acest segment, decat ca avion de linie. Nu exista piata Nici macar pentru supersonice, ce sa mai vorbim de aberatiile pe hidrogen |
#78
Posted 21 April 2023 - 00:21
Nimic nu e imposibil. Toyota vrea sa treaca de la electricitate la hidrogen si nu ma refer doar la Mirai care a ajuns la a doua generatie de vehicul cu pile de combustie. Toyota considera ca tehnologia de inmagazinare a energiei electrice este prea scumpa, poluanta si fara sanse reale de imbunatatire. Avem rachete lansatoare de sateliti care merg cu hidrogen, autovehicule pe hidrogen, de ce nu si avioane pe hidrogen ! E mai usor sa produci hidrogen din apa decat baterii chimice si in plus rezervorul de hidrogen se recicleaza 100%. Avionul acesta cred ca va folosi doua tipuri de motoare. Unul pentru atingerea altitudinii de croaziera si unul hipersonic adaptat pentru zborul suborbital, ca sa fie eficient la consum.
Edited by Leo2006, 21 April 2023 - 00:30. |
#79
Posted 21 April 2023 - 01:06
Tsunamii, on 20 aprilie 2023 - 21:21, said: Nu exista piata Nici macar pentru supersonice, ce sa mai vorbim de aberatiile pe hidrogen Iti garantez eu ca la 20-30k$ ca strabati planeta in 4h e coada. Asta bazat pe cit costa fisrt class sau un avion privat, din care sunt o multime. Exista linii aeriene care zoara numai firts, fara bou-vagon! |
#80
Posted 21 April 2023 - 05:56
vrajitoruldinoz, on 21 aprilie 2023 - 01:06, said: Iti garantez eu ca la 20-30k$ ca strabati planeta in 4h e coada. Asta bazat pe cit costa fisrt class sau un avion privat, din care sunt o multime. Exista linii aeriene care zoara numai firts, fara bou-vagon! Mai inmulteste nu cu 100 cat ar costa ci cu 10. Ia vezi, mai merita? Stii de ce nu merita? Pentru ca tot trebuie sa mergi cu 2 ore inainte la aeroport prin tot traficul, apoi sa stai inghesuit in scaunul ala, apoi inca 2 ore de la aeroport la hotel Pentru ca la banii aia inchiriezi sau cumperi un privat jet si nu ai dureri de cap, si in loc sa aterizezi la Pearson YYZ, aterizezi in dow-town Toronto la YTZ, si ai si dormit, ai avut si breakfast, nici n-au trebuit masuri speciale de securitate si nici aeroportul nu a trebuit modificat si nici la coada la pasapoarte nu a trebuit sa stai |
#81
Posted 21 April 2023 - 09:05
Așa cred și eu, pe distante de pina in 8-10h. Ca e mai bine sa stai in confort 8h. decit înghesuit 4-5.
Dar cind vorbim de jumătate de glob e alta treaba. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users