Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Masina benzina 120-160 HP 2010-2013 buget 6 k eur

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#1
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012
Salutare sunt in cautarea unei masini pe benzina care sa aiba o putere aproximativa de 120-160 hp  si sa fie neaparat euro 5, intervalul de productie din subiect este orientativ.  Bugetul este de 6000 EUR, fara posibilitatea de a-l extinde.
Momentan am o batrana Opel Corsa C 1.2 16 v 75 HP care a trecut de mult proba timpului. Cred ca mai de graba o sa se topeasca caroseria de pe ea pana se strica motorul .  Desi imi pare rau ca urmeaza sa ma despart de ea si o sa ii duc dorul, m-am decis sa trec la ceva mai puternic mai ales ca m-am mutat din Bucuresti in Cluj Napoca si de origine sunt din Braila deci anual fac drumuri lungi foarte des si se simte lipsa de putere in depasiri sau posibilitatea de a sustine viteze mai mari pe autostrada fara sa sara in aer consumul de benzina si ulei si sa existe disconfort auditiv in masina.

Nu sunt fan diesel, nu imi place sunetul lor, mirosul pe care il scot si perspectivele de viitor DPDV legislativ deci daca ma sfatuiti va rog mult nu imi spuneti de masini diesel.
Ca utilizare, o voi folosi aproape exclusiv in drumuri extra urbane, in oras prefer bicicleta sau bus-ul .

Am verificat si eu cateva modele cum ar fi Opel Astra J 1.4 T , Renault Megane III 1.4 TCE, Mazda 3 1.6 105 cp care desi are doar 105 cai am fost informat ca e destul de sportiva,

Despre motoarele 1.4 T de la toate modelele nu am gasit info prea incurajatoare, iar toate aveau in comun faptul ca mananca ulei mult. Pai eu la Corsa desi e din 2001 completez 1 L la 10000 km. Nu pot sa trec la ceva care imi mananca 1L la 1000 km de exemplu.

De aceea sunt destul de confuz si niste sfaturi bune mai ales de la posesori mi-ar fi de ajutor Posted Image .

#2
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,805
  • Înscris: 09.01.2007
Nu sunt posesor dar la cum ai pus restrictiile nu cred ca ai de ales dintre foarte multe modele.
Singura chestie care imi vine minte ar fi un BMW 318i touring (E91, si zic touring ca a zis ca te plimbi mult in afara si mi se pare mai placuta pentru drumuri lungi). E motor de 143 de cai aspirat din ce tin minte. Problema e ca o sa-ti fie greu sa gasesti unul in mintile lui la cate carpeli se fac la masinile astea in general.

In rest majoritatea sunt turbo 1.4 tsi, 1.8 tfsi, etc.
Alegerea ar fi mult mai usoara daca nu te-ar deranja diesel, care se preteaza cel mai bine la cerintele tale. :)

P.S.: de ce completezi 1l la 10.000 km, nu il schimbi cu totu? :P

#3
Pekiasan

Pekiasan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,559
  • Înscris: 16.12.2011
Eu zic sa te mai gandesti. La ce vrei tu s-ar preta de minune 1.5 dci de la Renault. E un motor extraordinar de fiabil si bun. Consum mic spre foarte mic.

#4
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012
Scuze cand am zis ca pun 1 L la 10000 km ma refeream la cat mananca masina intre schimburile de ulei.  Schimbul de ulei si filtre l-am facut cu sfintenie la fiecare 10k km.

#5
Raz0rblade

Raz0rblade

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 677
  • Înscris: 18.08.2021
Honda Civic generatia a 9-a, cu motorul de 1.8 aspirat, natural, Euro5. Dar nu stiu daca o sa gasesti una in bugetul tau, masinile alea s-au produs dupa 2013, iar design-ul e love sau hate. Vizibilitatea la gararea cu spatele e ca inexistenta, daca nu beneficiezi de o camera de mers inapoi. De aia multe modele au colturile barii spate modelate cu talent de proprietari mai neatenti...

#6
NikoroB

NikoroB

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,566
  • Înscris: 26.05.2022
La bugetul asta cat de cat la sigur poti sa mergi cu Megane 3 (1.6 benzina sau 1.5dci), Clio, c4 sau Peugeot 308 (doar 1.6hdi euro5).
In rest e la noroc. Daca vrei musai ceva "sport", atunci poti sa gasesti un golf 5 gti cu 200 cai, dar va fi dezastru la fiabilitate.

#7
giuliani

giuliani

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,153
  • Înscris: 18.05.2007
Ford Focus

https://suchen.mobil...ff-2b064d1bad20

#8
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015
Bugetul e cam mic pentru a avea un motor fiabil si bun + putere peste 120cp.
Mazda 3 e o masina invechita, pe platforma de focus 2 daca nu gresesc, eu o vad anosta, motorul ala e gurmand, e aspirat de 105cp , nu e deloc sportiv asa cum se mint unii. Sta prost la tabla.
Astra J e o masina grea, o sa consume mult si nu e cine stie ce la putere datorita greutatii.
Renault Megane 3 e o masina reusita, problema e acel 1.4tce care nu e cel mai fiabil si consuma mult. Nu cred ca vrei consum mare la 10 lei / L imediat. Megane 3 are motorizari ok pe motorina.

As recomanda la fel ca mai sus, o Honda civic 1.8 benzina, motor fiabil, eficient, masina fiabila per total, problema e ca au preturi de achizitie cam mari. Benzinare din grupul VAG fiabile in bugetul tau si euro 5 nu o sa gasesti deloc.

#9
realnick

realnick

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,018
  • Înscris: 22.10.2007
Mazda 3 BL generatie 2009 n are probleme cu rugina. Daca gasesti un 1.6 din 2010 in sus este si euro5 . Este oarecum sportiv motorul, nu exceleaza, dar calitate pret este peste multe masini. Doar sa gasesti una in mintile ei. Consum intre 7.5 - 11 .

#10
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015

 realnick, on 15 iunie 2022 - 14:34, said:

Consum intre 7.5 - 11 .

Ala e consum bun ? Posted Image

#11
marius2k

marius2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 808
  • Înscris: 11.03.2014
Daca este in oras, este bun!

#12
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012
Mazda la raportul dintre greutate si putere este destul de similara cu Corsa cel putin la 0-100KM h .  Corsa are 13s Mazda are 12 sau 12 virgula ceva, Mazda are cuplu mai mare cam asta e diferenta  dar daca consuma exagerat de mult nu prea e combinatie.

Se pare ca nu sunt chiar atat de multe optiuni.  Voi verifica si masinile de clasa mai mica cu motoare mai mari desi am zis ca imi doresc o masina mai spatioasa la portbagaj in special.

#13
TruculMagic

TruculMagic

    Egalitatea nu există decât în matematică

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,676
  • Înscris: 24.11.2015
Honda model nou dupa 2010 nu gasesti in bugetul tau.
M-am uitat la consumuri:
-astra 1.4t - 7.53 media nemtilor
-honda civic 1.8i - 7.36
-corsa cum ai tu - 6.55
-megane - 7.84
-golf/leon/octavia 1.4tsi 122cp - 6.83
-mazda 1.6 - 7.43 mediu
-renault Clio 0.9tce - 6.35%

Deci din ce poti observa, daca vrei clasa mai mare si putere mai multa, consumul o sa iti creasca cu 1% lejer fata de cat ai acum.
Masinile de clasa mica au evoluat fata de ce ai tu in prezent. Te poti uita la un Clio 0.9tce. Arata bine, consumul e mai bun fata de ce ai acum, o sa mearga putin mai bine, motorul e unul reusit, portbagajul e mai mare + poti alege versiunea combi pentru mai mult spatiu.
Daca nu e ok Astra J 1.4T , nu lua Renault 1.4tce.
Sau Seat Leon / Octavia 2 facelift / GOLF 6 1.4tsi de 122cp (modelul euro 5 e mai ok la fiabilitate), celelalte versiuni de 140-160cp nu sunt prea ok. Are si consum bun.

#14
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012
Am mai cautat info pe diverse site uri si forumuri despre astra J 1.4 T si consumurile erau cam mari mai ales la mers mai tare pe autostrada, cred ca il voi scoate de pe lista, si ma vad din ce in ce mai mult sa ma orientez spre Diesel desi nu imi convine.

Motorul de pe  Astra J 2.0 CDTI 160 HP are cineva idee de el? Am vazut pareri mixte, unii il lauda ca e fiabil si cu consum ok altii ca nu e chiar asa.

Edited by claudiurespect, 16 June 2022 - 08:44.


#15
Galacticul

Galacticul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,152
  • Înscris: 14.05.2007
Acum vreo doi ani gaseai in bugetul tau inclusiv Mazda 6, 2.0 benzina aspirat, din 2010. Chel dar gaseai, pentru ca ma uitam si eu la una. Acum nicio sansa. Daca vrei neaparat benzina, te poti uita la Focus mk3, 1.0 ecoboost, 125 cai. Am una in familie de ceva vreme, consum foarte ok, trage decent pentru un motor de 1l, e varianta combi. Ai spatiu, dar nu ca intr-un Opel Astra J. Sau motorul de 1.6 ecoboost, 150 cai.

Mazda 3 cu motorul de 1.6 are un prieten de vreo doi ani deja. Se misca bine, dar nu sportiv. Multi spun despre ea ca e sportiva datorita suspensiei, sta foarte bine pe drum.

#16
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007
Eu am luat acum 3 ani Peugeot 2008, an 2013, 1.6 vti, motor aspirat, 120 cp.
58k km la achiziție, acum am aproape 120k km, consum 6l.
Distribuție pe lanț, motor nemțesc, nici o problemă până acum.
Doar că prețul a fost 9950 euro.

Merită luată în calcul.

Edited by ericmario, 16 June 2022 - 11:04.


#17
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,981
  • Înscris: 06.04.2007
La asta chiar sare tare in sus consumu pe autostrada.

Initiator vrei multe la bugetu asta. Cel mai ok vad un Megane 1.6 110cp la care ii pui instalatie GPL

#18
alexandrualexww2

alexandrualexww2

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 759
  • Înscris: 15.05.2017
Tine minte atat, cate probleme cunoscute are masina dorita.

Ce costuri are distributia, ce distributia si cum e pe masina.

Costuri intretinere.

Locatii unde se poate repara masina.

Eu atat iti zic  MOTORUL A20NHT de la GM/ INSIGNIA/ CHEVROLET nu are moarte, nu are probleme cu distributia ca la tsi tfsi,ca la forduri sa fie jumate in ulei, nu are pierderi sau nu mananca ulei deloc.

Eu am o Insginia an 2010 motor 2.0 turbo benzina 4x4 automata 220de cai putere flex-ride...nu as vindeo neam, nu gasesc masina la banii astia sa ii intreaca dotarile si performanta! si mai ales sa nu aiba problemele enumerate mai sus in toata gama vag sau mercedes!

Edited by alexandrualexww2, 17 June 2022 - 07:59.


Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate