Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie sistem audio pentr...

tavan fals rigips

Ce preferați: produse mai scumpe ...

Demagnetizare (minimala) ori ba?
 Cum pot sa vad pe un proiector pr...

Joc Drone

Dropshipping

Sfat achizitie AC Gree Fairy vs P...
 MONITOR LG fara sonor !

Batalia pentru Bucuresti - ND, Fi...

Identificare font

problema ping in jocuri online
 Problema calculator

Samsung Galaxy A35

Sfat pentru aprinderea automata a...

Rfg crescut
 

Masina benzina 120-160 HP 2010-2013 buget 6 k eur

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#19
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012
Revin la intrebarea:  Motoarele Diesel de pe Astra J 2.0 CDTI sau 1.7 CDTI sunt ok? Se stiu probleme comune costisitoare la ele?  Zilele astea am incercat sa fiu obiectiv si sa citesc materiale despre masinile diesel si cum se descurca la drumuri lungi, cam ce imi trebuie mie dar materialele oficiale nu sunt cele mai de incredere. As vrea sa stiu de la posesori daca avem pe aici.

#20
TehCube

TehCube

    Railgun user

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,797
  • Înscris: 09.01.2007
Avand in vedere vechimea, conteaza mult mai mult cum au fost intretinute si daca au ceva probleme de cand o iei decat ce o sa dezvolte "in timp" unde e destul de loterie.
Din ce stiu eu (nu am avut, cunosc care au avut) pe 1.7cdti incep sa apara probleme cu DPF-ul dupa un timp, mai ales daca a fost plimbata mult prin oras, de 2.0 cdti nu stiu mare lucru.
Ah, si cel de 1.7 se simte foarte incet, parerea mea. Nu stiu de ce, asta-i impresia cu care am ramas de acum mult timp cand am condus-o.

#21
raducut123

raducut123

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,192
  • Înscris: 12.09.2013
initiator, intra si tu pe forumul monomarca si iti spun aia acolo ce si cum....

#22
xxl_cm

xxl_cm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 29.06.2007
eu am astra J 1.4 turbo si o recomand: motor puternic, consum mic (am 6.8 consum mixt pe ultimii 5K km)

#23
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012

 xxl_cm, on 20 iunie 2022 - 18:48, said:

eu am astra J 1.4 turbo si o recomand: motor puternic, consum mic (am 6.8 consum mixt pe ultimii 5K km)

Salut ce stil de condus ai ? M-ar interesa mai mult in afara orasului, consumul mic e ok si la acceleratii mai puternice cu depasiri si mers pe autostrada cu 130 km/ h ?

#24
A_Stere

A_Stere

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 551
  • Înscris: 06.01.2022

 claudiurespect, on 15 iunie 2022 - 11:51, said:

Salutare sunt in cautarea unei masini pe benzina care sa aiba o putere aproximativa de 120-160 hp  si sa fie neaparat euro 5, intervalul de productie din subiect este orientativ.  Bugetul este de 6000 EUR, fara posibilitatea de a-l extinde.
Salut, ai avea variante de Mazda 3 dragute in preajma acelui buget: https://www.autovit....i-ID7H0x38.html
Sau Honda Civic: https://www.autovit....c-ID7GYUUi.html

#25
xxl_cm

xxl_cm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 29.06.2007

 claudiurespect, on 21 iunie 2022 - 08:12, said:


Salut ce stil de condus ai ? M-ar interesa mai mult in afara orasului, consumul mic e ok si la acceleratii mai puternice cu depasiri si mers pe autostrada cu 130 km/ h ?
mers tare cu multe depasiri, zona de munte, deal si campie. plus o bucata de autostrada intre bucuresti si ploiesti.
si pe autostrada are destula putere ca sa mergi tare. am mers cu max 160 km/h si inca se simtea ca mai mare destula putere
pe net sunt nebuni care au mers cu acelasi model cu 210 km/h

#26
claudiurespect

claudiurespect

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 11.01.2012
mersi :) , Eu am un stil destul de stabil si drumuri previzibile, De la Cluj la Braila si  Cluj- Sibiu - Valea Oltului de multe ori.  Pe autostrada 130 km h si  pe nationale 100 - 110 km/ h plus depasiri unde se pot face in siguranta. Nu sunt maniac al depasirilor deci nu as forta masina cu accelerari si decelerari succesive inutile. Daca e coada e coada .  M-ar ajuta mai ales pe Valea Oltului unde nu de putine ori camioanele merg lipite unele de altele si depasirile cu o masina mai putin puternica sunt aproape imposibile.

Eu am  vazut clipul asta pe YT unde tipul spune care are consum de 10 L / 100 pe autostrada si m-a cam descurajat. Crezi ca acel baiat din clip forjaza masina prea tare de scoate acel consum daca ai timp sa te uiti putin.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/skqUtF101oU?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] minutul 6:19

#27
r_a_d_uk

r_a_d_uk

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 02.04.2016

 claudiurespect, on 22 iunie 2022 - 10:17, said:

mersi Posted Image , Eu am un stil destul de stabil si drumuri previzibile, De la Cluj la Braila si  Cluj- Sibiu - Valea Oltului de multe ori.  Pe autostrada 130 km h si  pe nationale 100 - 110 km/ h plus depasiri unde se pot face in siguranta. Nu sunt maniac al depasirilor deci nu as forta masina cu accelerari si decelerari succesive inutile. Daca e coada e coada .  M-ar ajuta mai ales pe Valea Oltului unde nu de putine ori camioanele merg lipite unele de altele si depasirile cu o masina mai putin puternica sunt aproape imposibile.

Fac cam aceleasi drumuri de niste ani deja, Cluj-Bucuresti cel putin de 2 ori pe luna si Cluj-Galati ocazional. Am avut in timpul asta tot felul de masini, cu tot felul de motoare de la 1.0 in 3 pistoane la 4.4v8 si cred ca cea mai buna varianta ar fi un diesel. Norma euro si anul de fabricatie sunt doar mofturi la 6000e, nu vad sa se impuna prea curand in Romania taxe sau restrictii in plus pentru masinile vechi/diesel, si cand se vor impune vor fi probabil in orasele mari, in zonele centrale unde inteleg ca nu te intereseaza sa ajungi cu masina. Oricum in 3-4 ani probabil o schimbi deci ce mai conteaza? La banii astia in locul tau m-as uita in primul rand la starea masinii, la cat de multe imi ofera din ce imi doresc sau am nevoie, si la costurile aproximative de exploatare pe o perioada de 1-2 ani (nu doar consum, sau doar taxe, etc,)

Din punctul meu de vedere si din experienta de pana acum, cea mai buna motorizare pentru parcurs distante mari in Romania (rapid, confortabil si ieftin) este 2.0d m47 de la BMW pentru ca:
- taxe mici
- piese la preturi bune (in general similar vw/audi, si surprinzator mai ieftin decat renault/citroen/ford)
- mecanici buni gasesti usor (pot sa-ti recomand si in cluj si in sibiu. in braila nu, in braila nu gasesti nimic bun, de aia ai plecat de acolo.)
- ai consum mic in exterior la viteze mari (5.5 media cluj-galati, viteza medie 78 km/h; 5.2 bucuresti-cluj, viteza medie 83km/h;pe autostrada la 160km/h pe pilot, bc afiseaza consum de 6.6, la mine media pe termen lung -2-3000km- nu sarea de 6.8 oricat de mult as fi mers prin oras, consum urban nu sare de 8.5-9) masina:seria 3 e91 din 2007 2.0d automat.
- in general nu au multe probleme cunoscute, al meu a fost de nou in familie, eu l-am preluat pe la 300.000km si l-am vandut la 515.000km anul trecut, si din ce stiu nu s-a inlocuit nimic major la masina, doar consumabile la timp si motorina buna. lantul de distributie nu a picat, dpf, egr si injectoare le-am curatat eu pe la 400k, turbina era ok-ish cand am dat masina, pe parte de suspensie a primit un refresh abia la 300k cand a ajuns la mine dar "mai mergea un an".
- ca si caroserie recomand seria 3 e91, in primul rand pentru ca ai cele mai mari sanse sa gasesti un buna, bombardierii se cam feresc de break-uri, apoi pentru ca ai cel mai bun raport de calitate/confort/dotari/pret de achizitie. mai gasesti motorizarea si pe x3 e83, dar lasa de dorit calitatea interiorului si a asamblarii in general, iar pe seria 5 E60 mi se pare totusi subdimensionat motorul asta + ca la 5 ai niste costuri ceva mai mari de intretinere.
- daca vrei musai euro 5 exista si motorizarea n47 la care se aplica toate cele de mai sus, dar ai costuri mai mari cu distributie si injectoare (daca ai ghinion sa pice la tine).

Acum daca nu vrei bmw, mai am o recomandare:
Orice cu 2.2 diesel de provenienta psa, il gasesti de la Peugeot (evident), Citroen, Ford, pana la Land Rover si Jaguar, in functie de buget si ce mai vrei sa fie in jurul motorului, pe modele de prin 2005 pana prin 2015 cred, sunt cu siguranta si euro 5 dar cred ca si euro 6.
Din experienta oarecum personala (au avut parintii mai multe.) costurile de intretinere pe termen lung sunt destul de mici, si nu prea fac probleme. Unele piese sunt ceva mai scumpe decat la concurenta, altele surprinzator de ieftine (gen distributie in reprezentanta jaguar-land rover 2000 lei inclus manopera, la colt de strada se face si cu 1000ish)
Dezavantaje ar fi impozitul si feeling-ul de duba, chiar si pe jaguar cu automata in 8 trepte parca trage tot ca un transit din 2006.

Mai aproape de ce ai cerut tu pot sa recomand Renault Megane 3:
- 1.5 d ai consum foarte mic, costuri de intretinere "de bmw" dar totusi acceptabile, fata de concurenta sasiul e muuuult mai bine setat, e aproape "sportiva", in schimb ca sa te incumeti sa depasesti camioane pe valea oltului trebuie sa cunosti bine-bine masina, sa stii cum si cand sa-i dai.
- 1.6 benzina (+gpl?) motorul K4M de pe megane 3 inteleg ca e un motor chiar rafinat, costuri de intretinere mult mai mici fata de diesel, evident consum mai mare dar se rezolva cu gpl. Doar puterea este o mare mare problema si eu nu as recomanda asa ceva pentru drum lung daca vrei sa si ajungi rapid. Motoarele K4(x) in general nu prea au moarte, mi-au trecut prin mana si K4M iteratii mai vechi, si K4J, merg mult si bine in orice conditii, cu orice fel de benzina si orice fel de ulei. Am avut in firma un megane 2 cu K4J care a mers cel putin 4 ani si cam 100.000km fara schimb de ulei, filtre sau orice, am completat doar cu ce ramanea prin garaj de la alte masini. Cand s-a inchis treaba in pandemie l-a luat un coleg sa faca livrari cu el, probabil mai merge si acum.
-2.0 benzina F4R(x) sunt foarte interesante, mai pretentioase fata de K4(x), dar cea mai mare problema este consumul exagerat, chiar si cu gpl tot nu as recomanda.
-2.0 diesel nu am detinut nici utilizat pe termen mai lung cat sa imi fac o parere, pot sa iti spun doar ca d.p.d.v zgomot si vibratii e mult mai rafinat cel de 1.5.

#28
goldieczr

goldieczr

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 605
  • Înscris: 08.07.2020
Cauta-ti un 1.8 Turbo din grupul VAG. Fiabile, cunoscute de mecanici si tuneri, ieftine si puternice.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate