Electrica furnizare - electricitate
Last Updated: May 02 2024 09:02, Started by
mrfe
, Feb 09 2022 14:12
·
14
#1
Posted 09 February 2022 - 14:12
Din 13.12.2021 nu am mai primit. Am făcut o sesizare în aplicație și am primit un răspuns că am o factură emisă și neplătită de xx lei.
Le-am răspuns să îmi trimită factura ca să o pot plăti, dar nici un răspuns. Le-am trimis și captură de ecran cum că în aplicație nu am nimic. Cei care sunteți abonați la ei, ați primit factură? La telefon nu răspunde nimeni, am așteptat 30 minute după care am fost deconectat.. |
#2
Posted 09 February 2022 - 14:18
Pe noiembrie si decembrie am facturi storno, in ianuarie am dat index, nu am primit factura, iar acum in februarie trebuie sa dau indexul.... am factura electronica
|
#3
Posted 09 February 2022 - 14:19
Nu esti singurul. In aceeasi situatie e jumatate de tara.
Am inteles ca au gresit (iar) ceva la unele facturi si le refac pe toate. Evident, pe cheltuiala noastra cand vom primi facturi pentru consum pe 2 sau 3 luni. Sa ne tinem doar bine pe picioare cand le vom citi, sau sa avem cate o sticla de Absolut si niste gheata la indemana. Edited by Hider141, 09 February 2022 - 14:21. |
#4
Posted 09 February 2022 - 14:21
Eu sunt la Societatea Electrica Furnizare SA. Din 26.12.2021 nu a aparut nici o factura online. Ma doare in 14 daca ei au "pe undeva" o factura neplatita. Nu m-au notificat prin Email, Apel telefon, SMS, factura prin posta...
Treaba lor. |
#5
Posted 09 February 2022 - 14:25
Nici eu nu am primit factura din ianuarie, ultima a fost cea din decembrie.
Cand am introdus indexul din februarie, am vazut ca ala din ianuarie a disparut si ultimul index e din decembrie. |
#7
Posted 09 February 2022 - 14:38
In aceeasi situatie sunt si eu. Deobicei mi se factureaza pe 22 ale lunii, dar pe ianuarie nu am primit nimic, iar pe contul MyElectrica nu apare nimic
|
#8
Posted 09 February 2022 - 14:42
La enel la inceput am completat consumul estimat lunar: 200kw am pus sa fie
Prima facutura emisa 1000kw (nu stiam exact cu indexu ce si cum), am sunat am trimit poze cu contoarul, mail-uri, tot tacamu. Dupa 2-3 saptamani, mi se emite factura de storno pt cei 1000kw si instant se emita alta factura de 1000kw, am sunat iar, m-au sfatuit sa o platesc si lunile urmatoare nu mai platesc pana ne reglam. Vine craciunul, sarbatori, revelion, am uitat sa dau indexu, vine factura 3000kw. Nu-i nimic, in ianuarie dau indexul si se rezolva, doar ca indexul nu il poti da oricand, ai o perioada alocata, in ianuarie era intre 22 si 31 ianuarie. Pe 20 ianuarie au emis alta factura de 3000kw, pe 22 ianuarie am reusit sa trimit indexul, iar acum astept cu interes urmatoare factura. In 3 luni am consumat 7000kw, apartament la bloc )))) |
#9
Posted 09 February 2022 - 14:52
noiembrie si decembrie au fost stornate
am sunat la ei si mi-au zis ca se recalculeaza toate facturile din noiembrie pana in prezent pentru a beneficia de plafonare (acolo unde este cazul) eu dau indexul intre 15 si 25 ale lunii, in aplicatie nu vad daca s-a resetat pana in ziua cand trebuie sa-l dau de venit facturile o sa vina, doar ca e mult de munca si intarzie, asa mi s-a comunicat |
#10
Posted 09 February 2022 - 14:54
Gandeste asa: 100ron in plus pentru 10.000 de clienti, ai 1.000.000 (MILION RON) fara nici o dobanda. In loc sa mergi la banca, nu e mai usor sa taxezi in plus la facturi?
Cica "ANRE a aplicat 167 amenzi contravenționale în valoare totală de 2.456.000 lei" acele amenzi pot fi contestate, poti fi anulate...etc. daca se platesc in total 100.000... "Facem precizarea că amenzile contravenționale aplicate de ANRE se constituite integral ca venit la bugetul de stat." Poate sa confirme cineva asta? Edited by marianov, 09 February 2022 - 15:05. |
|
#11
Posted 09 February 2022 - 14:57
Mie mi-a venit o factura, am platit-o dar dupa 9 zile, in contul myelectrica apare ca factura meplatita/restanta.
|
#12
Posted 09 February 2022 - 15:04
mrfe, on 09 februarie 2022 - 14:12, said:
Din 13.12.2021 nu am mai primit. Am făcut o sesizare în aplicație și am primit un răspuns că am o factură emisă și neplătită de xx lei. Le-am răspuns să îmi trimită factura ca să o pot plăti, dar nici un răspuns. Le-am trimis și captură de ecran cum că în aplicație nu am nimic. Cei care sunteți abonați la ei, ați primit factură? La telefon nu răspunde nimeni, am așteptat 30 minute după care am fost deconectat.. absolut aceiasi pasi i-am urmat si eu, tot-tot, doar ca am asteptat in telefon decat 24min si am intrerupt eu asteptarea. am avut ieri scadenta facturii despre care imi pomeneau ei in raspunsul la petitia facuta. |
#13
Posted 09 February 2022 - 15:24
Hider141, on 09 februarie 2022 - 14:19, said:
Evident, pe cheltuiala noastra cand vom primi facturi pentru consum pe 2 sau 3 luni. Sa ne tinem doar bine pe picioare cand le vom citi, sau sa avem cate o sticla de Absolut si niste gheata la indemana. M-a alertat nevasta-mea (semi-isterizata) c-au venit doua facturi in ianuarie. Am verificat - calm - si-am descoperit ca nu venise nici una in decembrie. Nu ca le iau apararea, dar daca nu pui de o parte banii - estimati - pe decembrie si faci balci ca trebuie sa-i achiti in ian.-feb., ai si tu o parte de vina. |
#14
Posted 09 February 2022 - 15:25
Eu primeam factura pe data de 22 lunar, noiembrie și decembrie au apărut stornate iar pe 31 ianuarie mi-au apărut în MyElectrica o factură de anulare cu minus + o factură normală, numai că nu se pot vizualiza detaliile - îmi apare numărul facturii și costul dar dacă dau descărcare nu se descarcă nimic.
Am plătit în MyElectrica, am și primit mesaj că s-a înregistrat plata. |
#15
Posted 09 February 2022 - 15:32
__Dan__, on 09 februarie 2022 - 15:24, said:
Nu ca le iau apararea, dar daca nu pui de o parte banii - estimati - pe decembrie si faci balci ca trebuie sa-i achiti in ian.-feb., ai si tu o parte de vina. Ba fraierule, nu mai astepta luna asta factura ! O sa emitem urmatoarea factura pe 29 februarie 2022. Zilele trecute, cand a fost sa dau indexul, am pierdut cateva ore ca sa finalizez. Ori aveau probleme cu platforma, ori toata Romania incerca sa sa se logheze. Edited by pasilla, 09 February 2022 - 15:35. |
|
#16
Posted 09 February 2022 - 15:36
eu am platit factura pe ianuarie pe "aparat" de plata kiwi (cel mai bun),..alea self play sunt aide steaua lor, daca nu esti atent platesti multi comisioane la o singura factura, niste jeguri de firme de plata, mortii lor...
Edited by miha90, 09 February 2022 - 15:38. |
#17
Posted 09 February 2022 - 15:39
Chiar era ieri un articol in care se zicea ca nu au mai emis facturi din Decembrie (nici eu nu am mai primit facturi de la ei de atunci): https://www.bizbraso...de-deconectare/
|
#18
Posted 09 February 2022 - 16:07
Nici eu nu am factura( electronica) . Pe decembrie si noiembrie apar cum ca is storno facturile.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users