Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...
 switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa
 cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS
 Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine
 

Electrica furnizare - electricitate

- - - - -
  • Please log in to reply
231 replies to this topic

#1
mrfe

mrfe

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,211
  • Înscris: 12.01.2004
Din 13.12.2021 nu am mai primit. Am făcut o sesizare în aplicație și am primit un răspuns că am o factură emisă și neplătită de xx lei.
Le-am răspuns să îmi trimită factura ca să o pot plăti, dar nici un răspuns. Le-am trimis și captură de ecran cum că în aplicație nu am nimic.
Cei care sunteți abonați la ei, ați primit factură?
La telefon nu răspunde nimeni, am așteptat 30 minute după care am fost deconectat..

#2
dan33

dan33

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 537
  • Înscris: 18.01.2005
Pe noiembrie si decembrie am facturi storno, in ianuarie am dat index, nu am primit factura, iar acum in februarie trebuie sa dau indexul.... am factura electronica

#3
Hider141

Hider141

    trolling here since 2008

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,864
  • Înscris: 06.01.2008
Nu esti singurul. In aceeasi situatie e jumatate de tara.
Am inteles ca au gresit (iar) ceva la unele facturi si le refac pe toate.

Evident, pe cheltuiala noastra cand vom primi facturi pentru consum pe 2 sau 3 luni. Sa ne tinem doar bine pe picioare cand le vom citi, sau sa avem cate o sticla de Absolut si niste gheata la indemana.

Edited by Hider141, 09 February 2022 - 14:21.


#4
marianov

marianov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 01.06.2003
Eu sunt la Societatea Electrica Furnizare SA. Din 26.12.2021 nu a aparut nici o factura online. Ma doare in 14 daca ei au "pe undeva" o factura neplatita. Nu m-au notificat prin Email, Apel telefon, SMS, factura prin posta...
Treaba lor.

#5
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012
Nici eu nu am primit factura din ianuarie, ultima a fost cea din decembrie.
Cand am introdus indexul din februarie, am vazut ca ala din ianuarie a disparut si ultimul index e din decembrie.

#6
GlCA_Contras

GlCA_Contras

    Master Mind

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,666
  • Înscris: 21.03.2020
Si nici nu au dreptul sa faca deconectari cica...

#7
nAckatoMy

nAckatoMy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 129
  • Înscris: 04.09.2006
In aceeasi situatie sunt si eu. Deobicei mi se factureaza pe 22 ale lunii, dar pe ianuarie nu am primit nimic, iar pe contul MyElectrica nu apare nimic

#8
robert23mg

robert23mg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 547
  • Înscris: 18.06.2017
La enel la inceput am completat consumul estimat lunar: 200kw am pus sa fie
Prima facutura emisa 1000kw (nu stiam exact cu indexu ce si cum), am sunat am trimit poze cu contoarul, mail-uri, tot tacamu. Dupa 2-3 saptamani, mi se emite factura de storno pt cei 1000kw si instant se emita alta factura de 1000kw, am sunat iar, m-au sfatuit sa o platesc si lunile urmatoare nu mai platesc pana ne reglam.
Vine craciunul, sarbatori, revelion, am uitat sa dau indexu, vine factura 3000kw. Nu-i nimic, in ianuarie dau indexul si se rezolva, doar ca indexul nu il poti da oricand, ai o perioada alocata, in ianuarie era intre 22 si 31 ianuarie. Pe 20 ianuarie au emis alta factura de 3000kw, pe 22 ianuarie am reusit sa trimit indexul, iar acum astept cu interes urmatoare factura.
In 3 luni am consumat 7000kw, apartament la bloc :)))))

#9
mikaell

mikaell

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,902
  • Înscris: 24.12.2010
noiembrie si decembrie au fost stornate
am sunat la ei si mi-au zis ca se recalculeaza toate facturile din noiembrie pana in prezent pentru a beneficia de plafonare (acolo unde este cazul)
eu dau indexul intre 15 si 25 ale lunii, in aplicatie nu vad daca s-a resetat pana in ziua cand trebuie sa-l dau
de venit facturile o sa vina, doar ca e mult de munca si intarzie, asa mi s-a comunicat

#10
marianov

marianov

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 465
  • Înscris: 01.06.2003
Gandeste asa: 100ron in plus pentru 10.000 de clienti, ai 1.000.000 (MILION RON) fara nici o dobanda. In loc sa mergi la banca, nu e mai usor sa taxezi in plus la facturi?
Cica "ANRE a aplicat 167 amenzi contravenționale în valoare totală de 2.456.000 lei" acele amenzi pot fi contestate, poti fi anulate...etc. daca se platesc in total 100.000...

"Facem precizarea că amenzile contravenționale aplicate de ANRE se constituite integral ca venit la bugetul de stat."
Poate sa confirme cineva asta?

Edited by marianov, 09 February 2022 - 15:05.


#11
underrated

underrated

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,203
  • Înscris: 03.08.2010
Mie mi-a venit o factura, am platit-o dar dupa 9 zile, in contul myelectrica apare ca factura meplatita/restanta.

#12
canarel

canarel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,520
  • Înscris: 13.10.2010

 mrfe, on 09 februarie 2022 - 14:12, said:

Din 13.12.2021 nu am mai primit. Am făcut o sesizare în aplicație și am primit un răspuns că am o factură emisă și neplătită de xx lei.
Le-am răspuns să îmi trimită factura ca să o pot plăti, dar nici un răspuns. Le-am trimis și captură de ecran cum că în aplicație nu am nimic.
Cei care sunteți abonați la ei, ați primit factură?
La telefon nu răspunde nimeni, am așteptat 30 minute după care am fost deconectat..

absolut aceiasi pasi i-am urmat si eu, tot-tot, doar ca am asteptat in telefon decat 24min si am intrerupt eu asteptarea.
am avut ieri scadenta facturii despre care imi pomeneau ei in raspunsul la petitia facuta.

#13
__Dan__

__Dan__

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,948
  • Înscris: 15.04.2019

 Hider141, on 09 februarie 2022 - 14:19, said:

Evident, pe cheltuiala noastra cand vom primi facturi pentru consum pe 2 sau 3 luni. Sa ne tinem doar bine pe picioare cand le vom citi, sau sa avem cate o sticla de Absolut si niste gheata la indemana.

M-a alertat nevasta-mea (semi-isterizata) c-au venit doua facturi in ianuarie. Am verificat - calm - si-am descoperit ca nu venise nici una in decembrie. Nu ca le iau apararea, dar daca nu pui de o parte banii - estimati - pe decembrie si faci balci ca trebuie sa-i achiti in ian.-feb., ai si tu o parte de vina.

#14
Hector-2

Hector-2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 29.07.2011
Eu primeam factura pe data de 22 lunar, noiembrie și decembrie au apărut stornate iar pe 31 ianuarie mi-au apărut în MyElectrica o factură de anulare cu minus + o factură normală, numai că nu se pot vizualiza detaliile - îmi apare numărul facturii și costul dar dacă dau descărcare nu se descarcă nimic.
Am plătit în MyElectrica, am și primit mesaj că s-a înregistrat plata.

#15
pasilla

pasilla

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 55,778
  • Înscris: 31.03.2012

 __Dan__, on 09 februarie 2022 - 15:24, said:

Nu ca le iau apararea, dar daca nu pui de o parte banii - estimati - pe decembrie si faci balci ca trebuie sa-i achiti in ian.-feb., ai si tu o parte de vina.
Nu cred ca ii costa prea mult sa trimita o instiintare:
Ba fraierule, nu mai astepta luna asta factura ! O sa emitem urmatoarea factura pe 29 februarie 2022.

Zilele trecute, cand a fost sa dau indexul, am pierdut cateva ore ca sa finalizez. Ori aveau probleme cu platforma, ori toata Romania incerca sa sa se logheze.

Edited by pasilla, 09 February 2022 - 15:35.


#16
miha90

miha90

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 279
  • Înscris: 05.10.2010
eu am platit factura pe ianuarie pe "aparat"  de plata kiwi (cel mai bun),..alea self play sunt aide steaua lor, daca nu esti atent platesti multi comisioane la o singura factura, niste jeguri de firme de plata, mortii lor...

Edited by miha90, 09 February 2022 - 15:38.


#17
numerci

numerci

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,033
  • Înscris: 30.12.2012
Chiar era ieri un articol in care se zicea ca nu au mai emis facturi din Decembrie (nici eu nu am mai primit facturi de la ei de atunci): https://www.bizbraso...de-deconectare/

#18
Handicarpati

Handicarpati

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,576
  • Înscris: 11.06.2010
Nici eu nu am factura( electronica) . Pe decembrie si noiembrie apar cum ca is storno facturile.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate