Electrica furnizare - electricitate
Last Updated: Apr 18 2024 08:10, Started by
mrfe
, Feb 09 2022 14:12
·
15
#19
Posted 09 February 2022 - 16:30
Am 3 contoare, la toate 3 ultima factura e venita in Decembrie, desi indexul este completat la zi. Le-am facut sesizare, astept raspuns. Intre timp, trec pe Hidroelectrica.
Cred ca sunt depasiti de propriul succes. |
#20
Posted 09 February 2022 - 17:42
robert23mg, on 09 februarie 2022 - 14:42, said:
La enel la inceput am completat consumul estimat lunar: 200kw am pus sa fie Prima facutura emisa 1000kw (nu stiam exact cu indexu ce si cum), am sunat am trimit poze cu contoarul, mail-uri, tot tacamu. Dupa 2-3 saptamani, mi se emite factura de storno pt cei 1000kw si instant se emita alta factura de 1000kw, am sunat iar, m-au sfatuit sa o platesc si lunile urmatoare nu mai platesc pana ne reglam. Vine craciunul, sarbatori, revelion, am uitat sa dau indexu, vine factura 3000kw. Nu-i nimic, in ianuarie dau indexul si se rezolva, doar ca indexul nu il poti da oricand, ai o perioada alocata, in ianuarie era intre 22 si 31 ianuarie. Pe 20 ianuarie au emis alta factura de 3000kw, pe 22 ianuarie am reusit sa trimit indexul, iar acum astept cu interes urmatoare factura. In 3 luni am consumat 7000kw, apartament la bloc )))) |
#21
Posted 09 February 2022 - 17:42
Ciudat, mie mi-a venit pana la urma o factura in valoare de 64 Lei (compensata ) pe 27 Ianuarie, pe care am achitat-o , si inca una pe 31 care avea -0.04 Lei .
Nu am idee cat o sa platesc pe luna Februarie, oricum o sa va vina la toti factura pe luna Februarie, numa putina rabdare si "tutun" in caz de pretul o sa fie umflat. electrica.png 47.25K 39 downloads Edited by DianaXO, 09 February 2022 - 17:43. |
#22
Posted 09 February 2022 - 18:26
Oare ce se intampla daca platesc factura doar partial? Sa zicem ca vine mare si nu sunt de acord. In general zic, inclusiv la gaz.
|
#23
Posted 09 February 2022 - 19:56
Eu am primit doua (diferite) in valoare de 400 de lei (sumele difera putin). Una a fost la inceputul lui ianuarie, iar cealalta la sfarsit) Le-am platit pe amandoua. Erau de la CEZ Vanzare.
|
#24
Posted 09 February 2022 - 20:13
Eu pe Ianuarie am primit factura. Emisa si apoi stornata, nu am apucat sa platesc nimic. Acum apar cu zero lei de plata. Am in total 3 facturi stornate si nici urma de vreo factura noua.
|
#25
Posted 09 February 2022 - 20:18
Dihorul Razboinic, on 09 februarie 2022 - 18:26, said:
Oare ce se intampla daca platesc factura doar partial? Sa zicem ca vine mare si nu sunt de acord. In general zic, inclusiv la gaz. |
#26
Posted 13 February 2022 - 22:29
Suma noua de plata apărută in seara asta in aplicatie si cont MyElectrica. Factura nu o pot descărca pentru ca îmi spune ca nu exista. Mai rău, data scadenta este pe 15.02. În secțiunea de facturi îmi apar 2 facturi. Una anulata cu - si alta cu rest de plata. Ambele emise pe 31.01. Nesimțiții, au pre-datat facturile. Nici măcar suma nu aparea in cont pana in seara asta. Acum câteva ore tot 0 lei aveam de plată.
|
#28
Posted 14 February 2022 - 08:15
anelise, on 13 februarie 2022 - 22:29, said:
Suma noua de plata apărută in seara asta in aplicatie si cont MyElectrica. Factura nu o pot descărca pentru ca îmi spune ca nu exista. Mai rău, data scadenta este pe 15.02. În secțiunea de facturi îmi apar 2 facturi. Una anulata cu - si alta cu rest de plata. Ambele emise pe 31.01. Nesimțiții, au pre-datat facturile. Nici măcar suma nu aparea in cont pana in seara asta. Acum câteva ore tot 0 lei aveam de plată. Odata am uitat sa platesc factura, si cand am platit-o luna urmatoare cu tot cu factura curenta penalizarile de intarziere au fost sub 1 leu. Doar sa platesti direct din cont/aplicatie, sa fii sigur ca banii ajung cat mai repede la ei (de obicei in aceeasi zi daca platesti in zilele lucratoare). La PayPoint nu stiu cat de repede trimit banii catre furnizorul de energie. Edited by Hider141, 14 February 2022 - 08:17. |
|
#29
Posted 14 February 2022 - 10:29
Mai mult mă enervează că nu am factură. Nu știu ce data de facturare am. Plata din cont/aplicație tot târziu ajunge, la fel că și la PayPoint. Am experiență cu ambele.
Cât despre penalități, parca scrie pe ultimile facturi că au schimbat regula. Și sincer cu ăștia nici nu știi ce mai pot inventa. O plătesc azi direct la sediu la Electrica...daca se poate și cer și o copie după factură. Edited by anelise, 14 February 2022 - 10:35. |
#30
Posted 14 February 2022 - 11:43
Am 44 minute cu telefonul la ureche..trimis din nou mail..
Sincer nu cred că au pe nimeni la serviciul clienți. Edited by mrfe, 14 February 2022 - 11:48. |
#31
Posted 14 February 2022 - 12:10
Ne cerem scuze dar toți operatorii noștri sunt ocupați. Pentru prioritate în preluarea apelului vă rugăm așteptați.
I call bullshit. Poate distribuiți pe FB să vadă lumea.. Attached FilesEdited by mrfe, 14 February 2022 - 12:10. |
#32
Posted 14 February 2022 - 12:31
multa lume suna la ei de cand cu facturile intarziate, la un moment dat o sa te deconecteze
eu am reusit sa vorbesc cu ei la tel pe la ora 7 dim.. altfel greu intri cu ei pe fir |
#33
Posted 14 February 2022 - 14:18
La sediu, mi-au comunicat că serverele sunt ocupate și au probleme cu conturile online. Am reușit și am primit și copie factură. Perioada de facturare 1.10.2021-31.01.2022. Tot la grămadă. Pe luna ianuarie 01.01.2022-31.01.2022 prețul pe kw este de 1.13 +TVA. Pai nu era plafonat la 1 leu??
Buuuuun.... Data scadentă la factura asta noua este 15.02.2022. Suma primita aseară în cont/aplicație. Factură aferentă nu. Apoi pe noua factură scrie așa: Interval de emitere pentru următoarea factură 01.02.2022-16.02.2022. Cuuuum??? Pai tocmai am platit tot consumul până pe 31.01.2022. Ce mai facturează ?? |
|
#34
Posted 14 February 2022 - 14:35
#35
Posted 14 February 2022 - 15:05
pasilla, on 14 februarie 2022 - 14:35, said: Si nu au scazut diferenta pana la 1 leu ? Ba da. Pe urma am vazut diferenta pana la plafonare de 0.39 lei. In fine, asta cred ca e. O harababura in factura. Consum pe 2 luni facturate la gramada. Apoi luna ianuarie separat. Octombrie si aia separat. Durere de cap. |
#36
Posted 15 February 2022 - 09:14
Am primit răspuns de la RC:
Buna ziua, Atasat va transmitem copia ultimei facturi emise. In prezent derulam o serie de optimizari ale sistemului nostru informatic. Totodata, am demarat procesul de refacturare pentru evidentierea in cadrul facturilor a facilitatilor acordate clientilor care intrunesc conditiile de eligibilitate pentru a beneficia de masurile de compensare si plafonare, ceea ce a condus la blocarea facturarii si accesarea unor facilitati conferite de MyElectrica. In vederea actualizarii bazei de date va rugam sa ne transmiteti o copie dupa actul de identitate si consimtamantul GDPR completat si semnat. Multumim pentru intelegere. Să îmi explicați și mie factura vă rog eu trimit lunar indexul... Și ce de ce au nevoie de copia de buletin???? Attached FilesEdited by mrfe, 15 February 2022 - 09:14. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users