Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 

Nr mobil Digi apare inexistent

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
Masterboy

Masterboy

    Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 5,910
  • Înscris: 24.06.2002
S-a rezolvat? Ti-ai recuperat numarul de pe prepaid?

#38
routerboard70

routerboard70

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 500
  • Înscris: 03.05.2021
Cam dificil spre imposibil sa-l mai recupereze.
Odata ca abonamentul are prioritate fata de cartela fiindca abonatul plateste luna de luna factura fiind abonat, pe cand cartelarul... incarca daca are chef, cand are chef... aruna cartela in canal daca se satura de ea... mi se pare normal!
Pana la urma cartelarul poate fi orcine... pe cand abonamentul este nominal, ai contract cu clauze... alta gasca-n alta traista!
Sincer nu mi e pare o greseala daca RDS a dat numarul unui abonat care plateste luna de luna factura... si eu sunt abonat cu contract in vigoare.
Cartelarul nici n-ar trebui sa aiba vreo garantie a pastrarii numarului cata vreme n-are contract nominal... stiu ca vor incrunta privirile la citirea acestor randuri dar asa vad eu lucrurile!
Sunt abonat la Vodafone de cand era Connex cu numar neschimbat din 1997 (una mie noua sute noua zeci si sapte) si platesc abonament de atunci!
Cine vrea la cartela ca incarca cand vrea, daca are chef... fara rautate sa suporte consecintele!
Initiator - chiar iti doresc succes in recuperarea numarului dar daca este deja pe abonament... cam ia-ti gandul!
Pana la urma RDS n-a facut o greseala oferind un numar de telefon negarantat, cuiva care plateste abonament luna de luna! Este o miscare corecta!
DA, in cazul de fata, tin cu ursul - adica, cu RDS! Da, este opinia mea, tin partea RDS! Abonatul sa aiba 150% prioritate in fata cartelarului - corect!

#39
MrTopy

MrTopy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 181
  • Înscris: 07.05.2010

View Postrouterboard70, on 30 ianuarie 2022 - 13:08, said:

Cam dificil spre imposibil sa-l mai recupereze.
Odata ca abonamentul are prioritate fata de cartela fiindca abonatul plateste luna de luna factura fiind abonat, pe cand cartelarul... incarca daca are chef, cand are chef... aruna cartela in canal daca se satura de ea... mi se pare normal!
Pana la urma cartelarul poate fi orcine... pe cand abonamentul este nominal, ai contract cu clauze... alta gasca-n alta traista!
Sincer nu mi e pare o greseala daca RDS a dat numarul unui abonat care plateste luna de luna factura... si eu sunt abonat cu contract in vigoare.
Cartelarul nici n-ar trebui sa aiba vreo garantie a pastrarii numarului cata vreme n-are contract nominal... stiu ca vor incrunta privirile la citirea acestor randuri dar asa vad eu lucrurile!
Sunt abonat la Vodafone de cand era Connex cu numar neschimbat din 1997 (una mie noua sute noua zeci si sapte) si platesc abonament de atunci!
Cine vrea la cartela ca incarca cand vrea, daca are chef... fara rautate sa suporte consecintele!
Initiator - chiar iti doresc succes in recuperarea numarului dar daca este deja pe abonament... cam ia-ti gandul!
Pana la urma RDS n-a facut o greseala oferind un numar de telefon negarantat, cuiva care plateste abonament luna de luna! Este o miscare corecta!
DA, in cazul de fata, tin cu ursul - adica, cu RDS! Da, este opinia mea, tin partea RDS! Abonatul sa aiba 150% prioritate in fata cartelarului - corect!
Bazaconii una dupa alta.

#40
daniel_vodafone

daniel_vodafone

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 25.02.2019

View PostMrTopy, on 30 ianuarie 2022 - 14:03, said:


Bazaconii una dupa alta.
exact

#41
nicupitea

nicupitea

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,037
  • Înscris: 10.07.2011

View Postrouterboard70, on 30 ianuarie 2022 - 13:08, said:

Cam dificil spre imposibil sa-l mai recupereze.
Odata ca abonamentul are prioritate fata de cartela fiindca abonatul plateste luna de luna factura fiind abonat, pe cand cartelarul... incarca daca are chef, cand are chef... aruna cartela in canal daca se satura de ea... mi se pare normal!
Pana la urma cartelarul poate fi orcine... pe cand abonamentul este nominal, ai contract cu clauze... alta gasca-n alta traista!
Sincer nu mi e pare o greseala daca RDS a dat numarul unui abonat care plateste luna de luna factura... si eu sunt abonat cu contract in vigoare.
Cartelarul nici n-ar trebui sa aiba vreo garantie a pastrarii numarului cata vreme n-are contract nominal... stiu ca vor incrunta privirile la citirea acestor randuri dar asa vad eu lucrurile!
Sunt abonat la Vodafone de cand era Connex cu numar neschimbat din 1997 (una mie noua sute noua zeci si sapte) si platesc abonament de atunci!
Cine vrea la cartela ca incarca cand vrea, daca are chef... fara rautate sa suporte consecintele!
Initiator - chiar iti doresc succes in recuperarea numarului dar daca este deja pe abonament... cam ia-ti gandul!
Pana la urma RDS n-a facut o greseala oferind un numar de telefon negarantat, cuiva care plateste abonament luna de luna! Este o miscare corecta!
DA, in cazul de fata, tin cu ursul - adica, cu RDS! Da, este opinia mea, tin partea RDS! Abonatul sa aiba 150% prioritate in fata cartelarului - corect!
Din punctul tau de vedere este normal ca cineva sa-ti ia numarul tau de telefon chiar daca il ai de ani de zile si sa-si faca abonament pe el?
Nustiu unii cum puteti avea o asemenea gandire.

#42
csachiri

csachiri

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,453
  • Înscris: 03.04.2007
Lasati-l e în lumea lui;
Da, si-a recuperat nr inițiatorul!

#43
Pololica

Pololica

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,806
  • Înscris: 04.01.2015

View Postrouterboard70, on 30 ianuarie 2022 - 13:08, said:

Cam dificil spre imposibil sa-l mai recupereze.
Odata ca abonamentul are prioritate fata de cartela fiindca abonatul plateste luna de luna factura fiind abonat, pe cand cartelarul... incarca daca are chef, cand are chef... aruna cartela in canal daca se satura de ea... mi se pare normal!
Pana la urma cartelarul poate fi orcine... pe cand abonamentul este nominal, ai contract cu clauze... alta gasca-n alta traista!
Sincer nu mi e pare o greseala daca RDS a dat numarul unui abonat care plateste luna de luna factura... si eu sunt abonat cu contract in vigoare.
Cartelarul nici n-ar trebui sa aiba vreo garantie a pastrarii numarului cata vreme n-are contract nominal... stiu ca vor incrunta privirile la citirea acestor randuri dar asa vad eu lucrurile!
Sunt abonat la Vodafone de cand era Connex cu numar neschimbat din 1997 (una mie noua sute noua zeci si sapte) si platesc abonament de atunci!
Cine vrea la cartela ca incarca cand vrea, daca are chef... fara rautate sa suporte consecintele!
Initiator - chiar iti doresc succes in recuperarea numarului dar daca este deja pe abonament... cam ia-ti gandul!
Pana la urma RDS n-a facut o greseala oferind un numar de telefon negarantat, cuiva care plateste abonament luna de luna! Este o miscare corecta!
DA, in cazul de fata, tin cu ursul - adica, cu RDS! Da, este opinia mea, tin partea RDS! Abonatul sa aiba 150% prioritate in fata cartelarului - corect!

Respira putin adanc si spune asa: RDS si-a insusit banii colegului, ceea ce in Codul Penal se cheama FURT. Oricat as vrea sa-i gasesc nod in papura ca e cartelist, chiar nu are nicio vina. Poate e normala o prioritate a abonatilor fata de catelisti, dar nu cred ca dreptul de utilizare al unui numar (pentru care se reincarca lunar) sa fie transferat catre alta persoana, fara ca macar sa aduca ceva dovezi ca persoana care cere treansferul la abonament este si cea care utilizeaza numarul.

#44
iRunaway

iRunaway

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,798
  • Înscris: 10.10.2011
Respirati cu totii si spuneti asa: in lumea asta mai exista si GRESELI. Inteleg ca problema s-a rezolvat si asta e ceea ce conteaza.

#45
alexa32

alexa32

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,294
  • Înscris: 12.08.2006

View PostPololica, on 31 ianuarie 2022 - 09:22, said:

Respira putin adanc si spune asa: RDS si-a insusit banii colegului, ceea ce in Codul Penal se cheama FURT.
Posibil....cum zici.
Am patit-o cu orange.....marea companie "premium".
Doar anpc-ul i-a linistit.

#46
Bvdan2016

Bvdan2016

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,922
  • Înscris: 16.11.2016
De-l.

Edited by Bvdan2016, 01 February 2022 - 13:54.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate