Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Nr mobil Digi apare inexistent
Last Updated: Feb 01 2022 13:53, Started by
napster1
, Jan 26 2022 15:38
·
0
#19
Posted 26 January 2022 - 17:11
csachiri, on 26 ianuarie 2022 - 17:02, said:
Dacă nr este abonament Digi poți sa-l uiti Poți verifica la *777 apel de pe tel tău și ii rogi sa îți zică nr ca vrei sa reîncarci, bla bla bla Și atunci afli dacă e cartela sau abonament . Apropo, acum ai semnal pe telefon ? Tastează *110# apoi OK și vezi ce zice despre credit sau valabilitate Imi zice "neinregistrat in retea". |
#21
Posted 26 January 2022 - 17:14
clader, on 26 ianuarie 2022 - 17:07, said:
Reclamația o faci dacat nu ai reușit rezolvarea problemei cu operatorul. Oricum, cazul este puțin mai complex, dacă treaba sta chiar asa cum a descris-o inițiatorul. Nu ar strica o verificare din partea ANCOM. |
#22
Posted 26 January 2022 - 17:14
csachiri, on 26 ianuarie 2022 - 17:11, said:
Dacă ai semnal, clar ai și un număr de telefon asociat acelui sim. Ești destul de ambiguu, dacă ești sigur ca îți ști nr cum nu e găsit în sistem? Dar de ce răspunde altcineva? Redirecționat, cumva? Asa mi-au zis cei de la Digi (sediu si la tel). Ca nu ar fi in sistem. Nu apare ca l-as fi incarcat. Alta explicatie nu gasesc. Hackeri ? Ce date as avea sa fure ? |
#23
Posted 26 January 2022 - 17:18
#24
Posted 26 January 2022 - 17:19
Contactează-l pe Digi_Helper sau scrie un mail la [email protected] si expune problema, atașează chitanțele pe care zici ca le ai și o poza cu cartela SIM ( seria SIM sa fie vizibila).
|
#25
Posted 26 January 2022 - 17:21
Omule nu cunoști numărul se pare
Încearcă sa portezi pe yoxo, PARIU ca vei primi mesajul Număr neasociat cod ICCID |
#26
Posted 26 January 2022 - 17:21
#27
Posted 26 January 2022 - 17:24
#28
Posted 26 January 2022 - 17:29
csachiri, on 26 ianuarie 2022 - 17:24, said:
Oricărui număr de telefon ii corespunde un cod UNIC, ICCID Având nr și cod ar trebui sa primești SMS pt finalizarea portarii, și nu îl vei primi 100 la 1000 NU POSTA numărul!!! Știi ce inseamna ICCID? ICCID - SERIA CARTELEI SIM NU-I UN "COD UNIC". "COD UNIC" ar însemna sa nu se poată schimba vreodată. Cartela SIM (cu acel ICCID sau mai bine zis serie) se poate înlocui oricând, nu-i unica și nu ramai cu aceeași serie chiar dacă te muti (portezi) la un alt operator. Omul spune ca nu are semnal pe SIM, tu ii spui sa încerce sa porteze numărul. Ești ok? Cum sa încerce dacă NU MAI ESTE IN POSESIA NUMĂRULUI? Sa zicem ca nu (mai) știe numărul de telefon, asa cum zici, dar trebuia sa aibă semnal pe SIM, NU? Edited by Nimcid25, 26 January 2022 - 17:40. |
|
#29
Posted 26 January 2022 - 17:36
napster1, on 26 ianuarie 2022 - 17:11, said: Imi zice "neinregistrat in retea". @Nimcid... când scrie Digi Mobil când scrie ca e neinregistrat, de aici confuziile, te rog ignora-ma ! Mulțumesc! |
#30
Posted 26 January 2022 - 17:36
Nu cred ca apare nr de telefon pe chitanta, dar ar fi bine.
Mai suna-i si sa verifice cand a fost incarcat ultima data. Spune-le ca tu ai incarcat de 1-2 luni cartela, cum e posibil sa fie dezactivata? si daca se poate reactiva daca le dai seria. Sau ce variante ai sa recuperezi numarul. |
#31
Posted 26 January 2022 - 17:39
csachiri, on 26 ianuarie 2022 - 17:36, said:
Sa nu lungim discuția, dacă ai chitante pe care scrie nr de telefon si când ai reîncărcat cu siguranță te va ajuta Digi Helper. @Nimcid... când scrie Digi Mobil când scrie ca e neinregistrat, de aici confuziile, te rog ignora-ma ! Mulțumesc! I-am trimis lui Digi Helper patenia cu tot cu chitante. Nu vad sa se rezolve vand in vedere ca nu am mai auzit asa ceva si cum s-a putut face asa ceva. Vina e la Digi. Moshu_ro, on 26 ianuarie 2022 - 17:36, said:
Nu cred ca apare nr de telefon pe chitanta, dar ar fi bine. Mai suna-i si sa verifice cand a fost incarcat ultima data. Spune-le ca tu ai incarcat de 1-2 luni cartela, cum e posibil sa fie dezactivata? si daca se poate reactiva daca le dai seria. Sau ce variante ai sa recuperezi numarul. Ba da. Apare nr pe chitante. Doar numele meu nu apare. Ultima data am incarcat pe 10 ian 2022. Edited by napster1, 26 January 2022 - 17:40. |
#32
Posted 26 January 2022 - 17:40
Tine-ne la curent ca ne-ai facut curiosi cu situatia asta.
|
#33
Posted 26 January 2022 - 17:42
|
#34
Posted 26 January 2022 - 17:44
#35
Posted 27 January 2022 - 18:09
Astazi am fost sa văd dacă îmi schimba cartela la un centru Digi. Au zis ca nu au cum sa o schimbe ca nu apare în sistem. S-a făcut iar o sesizare, poze la cartelă, chitanțe etc. Au trimis la București sa vadă cei abilitati. Am înțeles ca numărul meu în cauza este acum la o persoana de la o fabrica din București. Chiar și eu am sunat și nici nu vorbește bine în română. Ar fi abonament. Cam atât ce mi-au zis cei de la sediul Digi. Sigur s-a făcut o portare și s-a greșit la o cifra. A zis ca o sa rezolve. Acum nu știu. Mai aștept. Sunt mulți "dorei".
Edited by napster1, 27 January 2022 - 18:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users