Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cogenerare cu gazeificare - avantaje și provocări
Last Updated: Dec 06 2021 19:59, Started by
benis
, Nov 26 2021 23:06
·
0
#1
Posted 26 November 2021 - 23:06
Având în vedere simplitatea sistemelor de gazeificare, mă gândesc serios ca în loc de generator diesel să iau unul pe benzină și să îl fac să funcționeze în cogenerare.
Căldura se poate recupera din 3 puncte, în locul radiatorului care răcește gazele din gazeificator, direct de pe motor eventual montând o serpentină în jurul lui și de eșapamentul motorului, caz în care nu este recomandat să se recupereze chiar tot, în opinia mea, deoarece în acest caz s-ar putea crea condens. La ce probleme mă pot aștepta în timp la un asemenea sistem? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Bvl5XxVVjDM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#2
Posted 26 November 2021 - 23:37
Au mai incercat britanicii prin anii 40-50. parca facusera autobuze care functionau cu gaze deastea
|
#3
Posted 26 November 2021 - 23:50
Păi gazeificarea nu este dificilă în sine, ce era un pic aiurea era faptul că aveai ditamai gazeificatorul pe autobuz. Dar cum petrol era ioc pe vremea aia, gazeificarea era lux chiar și așa.
|
#4
Posted 27 November 2021 - 00:12
benis, on 26 noiembrie 2021 - 23:06, said:
, La ce probleme mă pot aștepta în timp la un asemenea sistem? [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Bvl5XxVVjDM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Iti trebe un motor pe benzina inainte de 1990 care inca sa nu aiba sisteme electronice pe ea.Cu astea noi nu ai nici o sansa.Daca bagi gaz cu urme de gudron in el senzorul lambda opreste sandramaua probabil cu eroare de combustibil.Eventual un motor chinezesc in patru timpi folosit pe utilaje de constructii. Edited by Kean, 27 November 2021 - 00:13. |
#5
Posted 27 November 2021 - 06:48
Oare ieși mai bine cu un motor de mașină gen golf, Renault 11, etc?
|
#6
Posted 27 November 2021 - 07:41
Mi-am facut un gazeficator acum cativa ani. E ok cu un generator rusesc.
Il tin de backup, in caz de timpuri grele. https://m.youtube.co...h?v=S0NGaSyRAlQ |
#7
Posted 27 November 2021 - 10:14
Excelent, felicitări! Acel gazeificator chiar este la un alt nivel!
|
#8
Posted 06 December 2021 - 19:59
Vreau si eu unul prin piroliza, se pot piroliza plastice si lemne, am experienta cu electronica si gazul, la mine merge pe GPL cu injectoarele pe electronica ei , aia a instalatiei s-a stricat. la testul de emisii a iesit ok.
Motorul va deveni generator deorece este putin uzat, dar masina e strecuratoare, probabil voi trece la electrica si o voi incarca in cogenerare. Merge intro plaja destul de larga atit timp cat sonda lamdda este in bucla, problema este la pornire cu sonda rece, atunci il ineaca cu gaz, am gasit o metoda sa o pacalesc, are o sonda de temperatura pe motor, un NTC, la pornire pleaca in orb, pana se incalzeste sonda lambda, daca o fentezi cu o rezistenta poate fi pornit destul de usor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users