Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986
 Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...
 Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 

Electric & Gas Power Trade SRL - pareri, opinii, experiente

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
369 replies to this topic

#325
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015
Mi-a mai venit un răspuns de la ANRE. Am reclamat din nou faptul că m-au lăsat pe din afară, dar am menționat și faptul că li s-a prelungit licența. Totodată EGP zice acum câteva zile la un răspuns că ei nu sunt în insolvență, așa că ceva nu miroase bine. Ai licență, nu ești în insolvență și renunți la contracte când ai chef?

Citez ce-mi zice ANRE:
„Către,ELECTRIC & GAS POWER TRADE SRL [email protected]
Spre ştiinţă,
Domnului eu,
e-mail: <xxxyursl@. com>

Vă  transmitem  anexat,  spre  analiză  și  soluţionare,  reclamația  domnului  eu, înregistrată  la  ANRE  cu  nr.  zzzz/zz.01.2022,  cu  privire  la  facturile  de  consum  gaze  naturale nr. / 05.12.2021 și nr.  / 01.01.2022 pentru imobilul situat în unde stau şi vă solicităm ca până la data de 09.02.2022, să clarificați aspectele semnalate cu informarea atât a petentului cât și ANRE.   Prezenta și documentul anexat conțin date cu caracter personal, ceea ce obligă pe primitorul acestora să respecte dispozițiile legale privind prelucrarea acestor date.”

Acum vor analiza ceva ce până la urmă au remediat (și la voi), dar tot au făcut o estimare din 2 decembrie până în 10 decembrie 2021 ș-apoi trebuia și parte cealaltă rezolvată. Măcar să fi impus respectarea contractului până în 31 ianuarie 2022 în cazul meu. Că e Engie, că e EGP; 123 lei MWH și 0,33 lei abonamentul.


În ceea ce privește Engie, ieri mi-au înregistrat reclamația. În 1 februarie am scadența. NU am plătit și nu vreau să plătesc. Sper să vină un răspuns până luni căci e ultima zi din ianuarie, nu vreau majorări, dar nici așa să îți bați joc de ce s-a semnat acum aproape 3 luni.

ANPC nu a zis nimic. Eu aș fi vrut cumva să merg mai departe, dar nu văd cine mă poate ajuta. Am contactat și un deputat, am făcut cerere de audiență, a zis că mă sună. E avocat și deputat în zona mea, văd că ar avea ceva atribuțiuni și printr-un minister ce ar avea legătură. La cine să mai apelez ca să mi se respecte contractul semnat cu EGP? Posted Image

*cifrele din nr. și e-mail, adresă etc. le-am cenzurat eu acum. În răspuns ele apar.

Edited by D-Nblog, 28 January 2022 - 19:04.


#326
georgepopoiu

georgepopoiu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 01.07.2016

View PostD-Nblog, on 28 ianuarie 2022 - 19:02, said:

Mi-a mai venit un răspuns de la ANRE. Am reclamat din nou faptul că m-au lăsat pe din afară, dar am menționat și faptul că li s-a prelungit licența. Totodată EGP zice acum câteva zile la un răspuns că ei nu sunt în insolvență, așa că ceva nu miroase bine. Ai licență, nu ești în insolvență și renunți la contracte când ai chef?

Citez ce-mi zice ANRE:
„Către,ELECTRIC & GAS POWER TRADE SRL [email protected]
Spre ştiinţă,
Domnului eu,
e-mail: <xxxyursl@. com>

Vă  transmitem  anexat,  spre  analiză  și  soluţionare,  reclamația  domnului  eu, înregistrată  la  ANRE  cu  nr.  zzzz/zz.01.2022,  cu  privire  la  facturile  de  consum  gaze  naturale nr. / 05.12.2021 și nr.  / 01.01.2022 pentru imobilul situat în unde stau şi vă solicităm ca până la data de 09.02.2022, să clarificați aspectele semnalate cu informarea atât a petentului cât și ANRE.   Prezenta și documentul anexat conțin date cu caracter personal, ceea ce obligă pe primitorul acestora să respecte dispozițiile legale privind prelucrarea acestor date.”

Acum vor analiza ceva ce până la urmă au remediat (și la voi), dar tot au făcut o estimare din 2 decembrie până în 10 decembrie 2021 ș-apoi trebuia și parte cealaltă rezolvată. Măcar să fi impus respectarea contractului până în 31 ianuarie 2022 în cazul meu. Că e Engie, că e EGP; 123 lei MWH și 0,33 lei abonamentul.


În ceea ce privește Engie, ieri mi-au înregistrat reclamația. În 1 februarie am scadența. NU am plătit și nu vreau să plătesc. Sper să vină un răspuns până luni căci e ultima zi din ianuarie, nu vreau majorări, dar nici așa să îți bați joc de ce s-a semnat acum aproape 3 luni.

ANPC nu a zis nimic. Eu aș fi vrut cumva să merg mai departe, dar nu văd cine mă poate ajuta. Am contactat și un deputat, am făcut cerere de audiență, a zis că mă sună. E avocat și deputat în zona mea, văd că ar avea ceva atribuțiuni și printr-un minister ce ar avea legătură. La cine să mai apelez ca să mi se respecte contractul semnat cu EGP? Posted Image

*cifrele din nr. și e-mail, adresă etc. le-am cenzurat eu acum. În răspuns ele apar.
Acelasi raspuns, cuvant cu cuvant, l-am primit si eu de la ANRE, le-a dat termen pana in 27 ianuarie sa verifice si sa corecteze facturile, au corectat factura in 20 ianuarie, dupa mai mult de o luna de zile de la reclamatie si au raspuns exact in ultima zi, 27 ianuarie atat mie cat si ANRE ca au facut corectia! Oare pe cati clienti i-au inselat cu facturile emise in decembrie?

#327
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
am citit bine ca furnizorul este obligat sa imi raspunde in 5 zile lucratoare daca nu este ceva corect cu factura :)? Gen lipseste compensarea, sau perioada facturata nu este corect?

#328
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015

View PostHeavyd, on 30 ianuarie 2022 - 10:48, said:

am citit bine ca furnizorul este obligat sa imi raspunde in 5 zile lucratoare daca nu este ceva corect cu factura :)? Gen lipseste compensarea, sau perioada facturata nu este corect?
Nu știu, dar asta nu se respectă. Nici din partea ANRE ANPC, ENGIE, Electric & Gas Power Trade SRL. Ieri mi-a venit o nouă factură la ENGIE. Corecție la cealaltă. Au corectat consumul, nu și prețul semnat cu EGP. Eu aș vrea să rezolv problema și probabil se va ajunge la DNA, procuratură. Vreo 6200 lei au facturat ENGIE. Mă mai pun și să plătesc prima factură ENGIE, exact ca la doamna de la Antena 3. Consumul facturat la factura 2 engie e pe întreaga perioadă din 11 decembrie și nu au scăzut estimarea de 65 mc. Prima factură nu e anulată. Nu știu dacă înțelegeți. Cine zicea pe paginile anterioare să stau liniștit? Îmi plătește el?

#329
isav

isav

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 788
  • Înscris: 30.06.2007
Cum ți-au trimis factura cei de la Engie?
Prin poștă sau pe mail?
Eu nu am primit pana acum nici o factura de la ei.

#330
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
Nici eu nu am primit inca factura engie, nici mail nici posta, Dar o sa fie simplu raspunsul la factura, sa imi dea documentele doveditoare ca am fost preluat de ei, Simplu

#331
daniel_sandu

daniel_sandu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 09.02.2007

View PostD-Nblog, on 30 ianuarie 2022 - 14:16, said:

Nu știu, dar asta nu se respectă. Nici din partea ANRE ANPC, ENGIE, Electric & Gas Power Trade SRL. Ieri mi-a venit o nouă factură la ENGIE. Corecție la cealaltă. Au corectat consumul, nu și prețul semnat cu EGP. Eu aș vrea să rezolv problema și probabil se va ajunge la DNA, procuratură. Vreo 6200 lei au facturat ENGIE. Mă mai pun și să plătesc prima factură ENGIE, exact ca la doamna de la Antena 3. Consumul facturat la factura 2 engie e pe întreaga perioadă din 11 decembrie și nu au scăzut estimarea de 65 mc. Prima factură nu e anulată. Nu știu dacă înțelegeți. Cine zicea pe paginile anterioare să stau liniștit? Îmi plătește el?
  Speța e perfectă pentru Procuratura:
EGP a facut 'șmecheria ' pe 11.12  (fară să anunte pe nimeni) să scape de clienți si pe 15.12 ANRE le-a prelungit licența?!..... (evident ANRE nu răspunde la intrebari se face că plouă).
Si asta nu e toată ticăloșia...Vine și ENGIE si preia clienții la FUI .....dar îi anunță după 2 saptamani de la preluare, de Craciun, ca să nu ai timp să migrezi in timp util la un furnizor concurential
Deci EGP, ENGIE  și lupul ANRP (plătit de furnizori) pus să păzească oile...
Oare Procuratura are chef/curaj/putință/onoare să apere romănașul țepuit....?

#332
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015

View Postisav, on 30 ianuarie 2022 - 14:39, said:

Cum ți-au trimis factura cei de la Engie?
Prin poștă sau pe mail?
Eu nu am primit pana acum nici o factura de la ei.
poștă

#333
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015
Încă o minunăție de la ENGIE cu privire la plafonare, compensare:
„La finalul perioadei va fi emisă o factură de regularizare în baza indexului primit de la operatorul sistemului de distribuţie. Factura va conţine, după caz, şi o recuperare a sumelor acordate corespunzător compensației, nu plafonării, dacă se constată că limita de consum a fost depăşită, nefiind astfel respectate condiţiile de acordare a compensaţiei.
Începând cu 1 aprilie 2022, preţul final facturat va fi cel din contractul de furnizare energie încheiat cu noi.

Echipa ENGIE”

Mulțumesc EGP, mulțumesc Statului Român. Mă gândesc să tai gazul!

#334
cain2k

cain2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 990
  • Înscris: 29.06.2008
Salut!

În urma reclamației, mi-au refăcut factura cu prețul din contract (la EE). Din 2000 de lei, acum plătim cca. 600 de lei.

La telefon răspund dacă îi sunați până la ora 10, după ...

#335
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015

View Postcain2k, on 01 februarie 2022 - 11:30, said:

Salut!

În urma reclamației, mi-au refăcut factura cu prețul din contract (la EE). Din 2000 de lei, acum plătim cca. 600 de lei.

La telefon răspund dacă îi sunați până la ora 10, după ...
Care contract? La 123 lei MWH? Engie? Că mie nu au vrut! Am primit azi alt răspuns de la Engie cu privire la Decizia de prelungire a licenței. Joi cred că mă văd cu un avocat, să vedem ce zice.

View PostD-Nblog, on 01 februarie 2022 - 16:17, said:

Care contract? La 123 lei MWH? Engie? Că mie nu au vrut! Am primit azi alt răspuns de la Engie cu privire la Decizia de prelungire a licenței. Joi cred că mă văd cu un avocat, să vedem ce zice.
Citez răspuns primit azi de la Engie.

„Buna ziua,
În legătură cu aspectele semnalate, care privesc furnizarea în regim de ultimă instanță a gazelor de către ENGIE Romania S.A, dorim să vă informăm că:
Asigurarea furnizării gazelor naturale de către ENGIE Romania S.A. la locul dumneavoastră de consum, a fost în conformitate cu reglementările în vigoare, a Deciziei ANRE, întrucât furnizorul ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L nu a și-a îndeplini obligația de a respecta contractele încheiate cu SNTGN TRANSGAZ S.A, fapt ce a dus la imposibilitatea de a mai asigura furnizarea gazelor.
Facem precizarea că prin Decizia președintelui ANRE nr. 1.991/29.10.2020, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.006 din 29 octombrie 2020, societatea ENGIE Romania S.A. a fost desemnată în calitate de furnizor de ultimă instanță de gaze naturale, calitate avută în baza Deciziei până la data de 15.12.2021, care a avut la baza notificărea ENGIE Romania S.A de a nu mai avea calitatea de FUI.
Astfel, prin Decizia ANRE nr. 2235/08.12.2021 s-a dispus încetarea aplicabilității Deciziei nr. 1991/29.10.2020, începând cu data de 15.12.2021;
Totodată, în conformitate cu noile reglementări intervenite, prin Decizia ANRE nr. 2236/14.12.2021 prin care ENGIE Romania S.A. a fost desemnată în calitatea de Furnizor de Ultimă Instanță, începând cu data de 15.12.2021. Pe site ANRE puteți consulta lista FUI.
Așa cum v-am informat prin Notificarea comunicată, la data de 8.12.2021 A.N.R.E. a stabilit ca, furnizarea gazelor naturale, pentru locurile de consum ale clienților finali ai ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L să fie asigurată, în regim de ultimă instanță, de către ENGIE Romania S.A. în calitate de furnizor de ultimă instanță
Vă informăm că furnizarea în regim de ultimă instanță este o activitate reglementată, conform Ord. ANRE nr. 173/2020, iar desemnarea ENGIE Romania S.A. în calitatea de Furnizor de Ultimă Instanță a fost conform Deciziei ANRE, reglementărilor legale, societatea noastră fiind selectată din FUI cu prețul, costul cel mai mic. Nu este o alegere a FUI, ci o obligație legală, pe care dacă nu o respectă, este sancționată de ANRE.
Conform reglementărilor, pentru a asigura continuitate în furnizare la locurile clienților pentru care furnizorul ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L nu mai furniza gazele, întrcât nu mai avea această posibilitate, ANRE a desemnat ENGIE Romania S.A. în calitate de furnizor de ultimă instanță pentru toți clienții ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L, întrucât avea costul cel mai mic și avea calitatea de FUI.
Astfel, incepând cu data de 11.12.2021, ENGIE Romania S.A a asigurat furnizarea gazelor în regim de ultimă instanță pentru dumneavoastră locul de consum, fară să fie necesar să semneze un nou contract de furnizare, contractul de furnizare gaze naturale încheiat cu ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L. a încetat de drept, conform Ord. 173/2020.
ENGIE Romania S.A v-a informat cu privire la toate aceste aspecte, iar Notificarea este postată și la noi pe site, pe care o atașam prezentei.
Prin Notificare am fost informat că:
- Prețul de furnizare a gazelor naturale în regim de ultimă instanță este stabilit de ENGIE Romania S.A. (F.U.I.), conform prevederilor legale în vigoare și se aplică de către acesta cu notificarea clientului prin intermediul facturii, conform Ord. 173/2020.
- Facturile emise de F.U.I. vor fi achitate în termenul scadent de 15 zile de la data emiterii, data emiterii facturii şi data scadenţei fiind înscrise pe factură. În cazul în care data scadentă este o zi nelucrătoare, termenul de plată va fi următoarea zi lucrătoare. Modalităţile de plată puse la dispoziţie de către F.U.I. sunt detaliate în factură şi afişate pe site-ul engie.ro. Neachitarea facturii în termen de 5 zile de la data scadenţei, conduce la plata de dobânzi penalizatoare, calculate asupra valorii neachitate la data scadenţei, pentru fiecare zi de întârziere, conform Contractului.
- Mai multe informații privind prețul de furnizare a gazelor naturale în regim de ultimă instanță, precum și Contractul-cadru de furnizare a gazelor naturale în regim de ultimă instanță, termenele și condițiile de plată și alte detalii suplimentare despre furnizarea de ultimă instanță pot fi găsite la adresa engie.ro/furnizor-ultima-instanta/
Mentionăm totodată că, în notificarea transmisă ați fost informatși cu privire la:
- Dacă nu sunteți de acord cu preluarea locului de consum de către ENGIE Romania S.A. (F.U.I), în termen de cel mult 7 zile de la data primirii notificarii, era necesar să ne informați, cu precizarea că, înainte de a ne comunica decizia, trebuia să încheiați un contract pe piața concurențială cu furnizorul ales.
- În cazul în care, până la data de emitere + 7 zile nu se încheie un contract de gaze naturale în piață concurențială, se vor aplica termenele și condițiile din Procedura de schimbare a furnizorului. Schimbarea furnizorului este un proces gratuit care durează 21 de zile.
În consecință, imediat ce ați primit Notificarea puteați încheia un contract în piață liberă, concurențială ,cu orice furnizor ales de dumneavoastră, fără să fie o condiționare a respectării termnului de 21 de zile din Procedura de schimbare a furnizorului.
Vă comunicăm că oricând puteți încheia un contract în piața concurențială, asigurarea furnizării în regim de ultimă instanță având caracter temporar, fapt comunicat.
Precizăm de asemenea că, în contextul dificil de pe piața de energie, în vederea sprijinirii anumitor categorii de clienţi finali şi diminuarea efectelor majorării prețurilor de furnizare a energiei către aceştia, ca urmare a creșterii fără precedent a costurilor de achiziție atât pe piața locală, cât și pe cea europeană, a intrat în vigoare la data de 01.11.2021 Legea nr. 259. Această lege a aprobat Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 118/2021 privind stabilirea unei scheme de sprijin pentru consumul de energie electrică şi gaze naturale pentru sezonul rece 2021-2022 şi care, printre altele, în cazul clienţilor casnici prevede, în anumite condiţii, plafonarea preţurilor şi compensarea facturilor de gaze naturale pentru perioada 01.11.2021 – 31.03.2022.
Astfel, preluarea s-a făcut automat conform prevederilor legale, întrucât ENGIE Romania S.A., în calitate de FUI, avea obligatia legală de a prelua clientul, iar tot cadrul pornind de la procedura, stabilirea prețului sunt conform Ord. ANRE nr. 173/2020, nu stabilite de FUI.
În ceea ce privește plata consumului, a facuturilor, vă rugăm să aveți în vedere că dacă nu se achită consumul, contravalorea facturiilor, contractul va înceta, în conformitate cu prevederile acestuia, Anexa nr. 2 a Ord. ANRE nr. 173/2021, contract postat pe site ENGIE Romania S.A.
În cazul în care ați solicitat și de la ANRE clarificări, urmează să primiți și de la autoritate informațiile necesare. Facem precizarea că pe site ENGIE Romania S.A. găsiți la rubrica Furnizor de ultimă instanță toate informațiie, legislația aplicabilă.
Ramanem la dispozitia dumneavoastra pentru orice clarificare necesara.
Multumim.”

#336
cain2k

cain2k

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 990
  • Înscris: 29.06.2008
@D-NBlog:

EGP încă este furnizor pentru EE, pentru gazele naturale, din răspunsul primit de tine, reiese că au ieșit pe ușa din dos - nu au mai achitat garanția de transport către TRANSGAZ/ nu au respectat contractele semnate cu TRANSGAZ, și atunci au fost scoși din rețea = nu au mai putut furniza gaze clienților. Așa a făcut și Restart Energy, dar măcar nu și-au mai prelungit licența.

Poți să-i dai în judecată, legal sunt acoperiți și ai fost trecut la FUI conform legislației în vigoare ... so ...

#337
georgepopoiu

georgepopoiu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 01.07.2016

View Postcain2k, on 01 februarie 2022 - 18:48, said:

@D-NBlog:

EGP încă este furnizor pentru EE, pentru gazele naturale, din răspunsul primit de tine, reiese că au ieșit pe ușa din dos - nu au mai achitat garanția de transport către TRANSGAZ/ nu au respectat contractele semnate cu TRANSGAZ, și atunci au fost scoși din rețea = nu au mai putut furniza gaze clienților. Așa a făcut și Restart Energy, dar măcar nu și-au mai prelungit licența.

Poți să-i dai în judecată, legal sunt acoperiți și ai fost trecut la FUI conform legislației în vigoare ... so ...
O escrocherie romaneasca made in Romanica,  EGP cu administrator german, isi arunca clientii la FUI in 11 decembrie si ANRE le prelungeste licenta in 15 decembrie! In ce tara de kkt traim?

#338
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
Ce imi este suspect in tot raspunsul de la Engie!
La fiecare Hotarere ANRE da numar si data, dar ghici unul singur nu da numar sidata cel unde ANRE hotareste ca clienti EGP sa fie preluat de ENGIE.

EGP mai a avut tentativa sa scapa de clienti (Cazul te suna distribuitorul ca sa plegi la ENEL) si poate chiar io iesit ca s-a inteles cu ENGIE ia preia tu pe toti! si asa a si facut ;)

#339
daniel_sandu

daniel_sandu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 86
  • Înscris: 09.02.2007

View Postcain2k, on 01 februarie 2022 - 18:48, said:

@D-NBlog:

EGP încă este furnizor pentru EE, pentru gazele naturale, din răspunsul primit de tine, reiese că au ieșit pe ușa din dos - nu au mai achitat garanția de transport către TRANSGAZ/ nu au respectat contractele semnate cu TRANSGAZ, și atunci au fost scoși din rețea = nu au mai putut furniza gaze clienților. Așa a făcut și Restart Energy, dar măcar nu și-au mai prelungit licența.

Poți să-i dai în judecată, legal sunt acoperiți și ai fost trecut la FUI conform legislației în vigoare ... so ...
Smecheria e clară dar nu știu și cât de legală este. Logic, daca pe 11 abandonezi pe motiv că nu au mai achitat garanția de transport către TRANSGAZ/ nu au respectat contractele semnate cu TRANSGAZ și pe 15.12 ANRE le-a prelungit licenta inseamna că la acea dată, după doar 4 zile, EȘTI ÎN REGULĂ cu TRANSGAZ !?! și trebuiau reluate/onorate contractele vechi. Adică starea de exceptionalitate invocată probabil pentru aruncare clientilor nu prea/mai  stă in picioare dacă situația s-a normalizat după 4 zile.....

#340
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
Gata, am depus si eu reclamatie la anre+anpc si in Cc cu EGP, ca nu s-a respectat standardul IC4 pentru contestare de factura, + demonstratie mecanism cu care au pus la punct sa nu beneficiez de comoensare + ca a fost ignorat autocitirea din 26.12.2021 :)


#341
D-Nblog

D-Nblog

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 798
  • Înscris: 01.02.2015
Am fost și eu astăzi la un domn deputat în audiență. Vă ziceam că nu las așa. A zis și dânsul: ciudată situație. Investighează și poate îi dăm în judecată sau el știe ce poate face fiind și avocat și deputat. Vă recomand să începeți și voi mai multe demersuri. Vă țin la curent

#342
Heavyd

Heavyd

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,604
  • Înscris: 08.08.2007
Sambata aceasta se intampla lucruri ciudate Posted Image
Sambata = zi nelucratoare cu publicul.

Engie cere sa confirm adresa de e-mail (probabil se pregateste factura)

EGP trimite comunicatul ca m-a aruncat la Engie dupa aproape 2 luni. de pe o adresa de GMAIL

Care este fun part Posted Image?

din tot comunicatul EGP  "Datorita unor imprejurari exceptionale si care nu tin de vointa noastra, conform celor dispuse de catre Autoritatea
Nationala de Reglementare in domeniul Energiei - ANRE, societatea ENGIE Romania a fost desemnata sa preia
punctul dvs de consum in calitate de furnizor de ultima instanta de gaze naturale, incepand cu data de 11.12.2021,
urmare a imposibilitatii exercitarii activitatii noastre.
Cu toate acestea, dorim sa va informam ca aceasta suspendare a activitatii noastre este una temporara, societatea
noastra neaflandu-se in vreo procedura de faliment, fiind in continuare un furnizor de pe piata gazelor naturale cu
licenta valabila."

Dar sa nu uitam de comunicatul ENGIE Posted Image

la data de 07.12.2021, Contractele de echilibrare și acces la PVT și cel de transport al gazelor naturale aferente punctelor de ieșire din SNT încheiate între societatea SNTGN TRANSGAZ S.A. și furnizorul ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L. au încetat. Acest lucru a implicat desemnarea de către Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (A.N.R.E.) a unui furnizor de ultimă instanță pentru locurile de consum ale clienților ELECTRIC & GAS POWER TRADE S.R.L.;

Ce nu putea sa faca EGP ce imprejurimi exceptionale?
Oare creat artificial Posted Image?

Edited by Heavyd, 05 February 2022 - 12:06.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate