Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Teapă olx - banca mi-a dat raspuns negativ la refuzul de plata . Cum procedez ?
Ultima postare: sep 03 2021 09:28, Inițiat de
LordulCapdeMort
, mai 09 2021 07:59
·
0
#75
Publicat: 09 mai 2021 - 09:47
mrfe, on 09 mai 2021 - 09:46, said:
Îmi place atitudinea românească de a lua victima la bășcău. Mai bine oferiți informații care pot fi de folos. Gen blochează cardul. și insistă pe anularea tranzacției la bancă inclusiv în scris. Cardul l-am blocat de pe 19 aprilie . Am facut cerere in scris pentru anularea tranzactiei dar mi-a venit raspunsul pe 28 aprilie negativ |
#76
Publicat: 09 mai 2021 - 09:49
LordulCapdeMort, on 09 mai 2021 - 09:45, said: America e America si Europa e Europa totusi stie cineva cum as putea formula la contestatie ..pana la urma eu am bagat codul ala pentru validarea cardului si in nici un caz pentru efectuarea tranzactiei Tu tot nu ai inteles nici acum care-i smecheria, nu-i asa ? |
#77
Publicat: 09 mai 2021 - 09:50
@OP Faci cerere de anulare tranzacție online și în scris pe care o depui la sucursala unde ai deschis contul și blochează cardul și cere altul nou.
Plângere penală la poliție. și foaia ce îți dă poliția o depui și aceea la bancă (fizic și online) Dacă bancă refunză în continuare faci reclamatie la ANPC. Va fi greu dar dacă nu insiști cu siguranță nui vei recupera. Editat de mrfe, 09 mai 2021 - 09:50. |
#78
Publicat: 09 mai 2021 - 09:52
mrfe, on 09 mai 2021 - 09:50, said:
@OP Faci cerere de anulare tranzacție online și în scris pe care o depui la sucursala unde ai deschis contul și blochează cardul și cere altul nou. Plângere penală la poliție. și foaia ce îți dă poliția o depui și aceea la bancă (fizic și online) Dacă bancă refunză în continuare faci reclamatie la ANPC. Va fi greu dar dacă nu insiști cu siguranță nui vei recupera. Am blocat cardul , am scos altul nou . Am facut si plangere penala la politie . Am scos foaie de la politie dar cererea de refuz de plata era deja trimisa catre departamentul de fraude bancare . Totusi am sa merg din nou la banca saptamana asta sa vad ce mai pot face. La ANPC nu m-am gandit |
#80
Publicat: 09 mai 2021 - 09:53
Degeaba blochezi acum cardul.
Zici că au mai incercat 2 sa te păcălească? Au și aia un grup pe WhatsApp și pun acolo victimele făcute. Așteaptă să mai ai bani in cont și vor mai cerca. Ai noroc că ai aplicația BRD și trebuie sa autorizezi orice plata. Altfel: îți luau lunar banii automat. Daca au activat o plata repetitivă.... Spune totacum: plata catre cine exat e? London? Ți-a trimis foto cu cardul și permisul tau? Nu cumva TU ai trimis? |
#81
Publicat: 09 mai 2021 - 09:55
mrfe, on 09 mai 2021 - 09:50, said:
@OP Faci cerere de anulare tranzacție online și în scris pe care o depui la sucursala unde ai deschis contul și blochează cardul și cere altul nou. Plângere penală la poliție. și foaia ce îți dă poliția o depui și aceea la bancă (fizic și online) Dacă bancă refunză în continuare faci reclamatie la ANPC. Va fi greu dar dacă nu insiști cu siguranță nui vei recupera. Si peste astea de bagat la cap: cu cardul doar PLATESTI, ca sa primesti dai IBAN.... !!!! Daca cineva iti cere datele cardului e țeapă! Si eu ma mir ca in 2021, după ce toate bancile avertizeaza clientii sa nu dea datele cardului nimanui, mai sunt oameni care totusi o fac... |
#82
Publicat: 09 mai 2021 - 09:56
Important este să faci tot ce ține de tine. Ca să nu fie vorba ”da aia nu ai făcut”.
Mai mult poți apela și la ASF dar doar după ce banca va refuza. Mai poți contacta VISA / MASTERCARD depinde ce ai și să încerci un charge back direct prin ei. Merită să încerci Editat de mrfe, 09 mai 2021 - 09:59. |
|
#83
Publicat: 09 mai 2021 - 09:56
dorin_2k, on 09 mai 2021 - 09:53, said:
Degeaba blochezi acum cardul. Zici că au mai incercat 2 sa te păcălească? Au și aia un grup pe WhatsApp și pun acolo victimele făcute. Așteaptă să mai ai bani in cont și vor mai cerca. Ai noroc că ai aplicația BRD și trebuie sa autorizezi orice plata. Altfel: îți luau lunar banii automat. Daca au activat o plata repetitivă.... Spune totacum: plata catre cine exat e? London? Ți-a trimis foto cu cardul și permisul tau? Nu cumva TU ai trimis? Cardul e blocat de pe 19 aprilie am mai zis asta . Am facut alt card nou . cu Payer London a fost tranzactia nu mi-au trimis mie poza cu cardul si permisul ci au trimis la un prieten de al meu care i-a contactat in incercarea de a ma ajuta |
#84
Publicat: 09 mai 2021 - 09:56
LordulCapdeMort, on 09 mai 2021 - 09:45, said:
.pana la urma eu am bagat codul ala pentru validarea cardului si in nici un caz pentru efectuarea tranzactiei aia pentru efectuarea tranzactiei, e doar asa, pentru pacalici ca tine sa se duca pe fenta si sa nu sesizeze teapa, sa creada ca sunt in siguranta. |
#88
Publicat: 09 mai 2021 - 10:05
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi