Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan 2021 vs Clio 2016
Last Updated: Jun 22 2021 16:33, Started by
killetto
, Apr 20 2021 12:06
·
0
#73
Posted 23 April 2021 - 14:03
mai termina mai ca dai in sant. eu te-am intrebat serios si chiar si numai din prisma faptului ca masina pe care o conduci tu acum are follow me home, masina fabricata in 2008 si vanduta in Romania de la inceput de 2009. deci daca asta e masina noua ........
sunt mai batranel decat tine daca incepem sa adunam de cand avem permis deci lasa arogantele de genu ca esti penibil. |
#74
Posted 23 April 2021 - 14:31
Cred ca vorbim amandoi si ne intelegem pe rand. In nici un caz nu am vrut sa-ti subminez inteligenta, ci doar sa spun ca pentru mine masini mai noi ca si generatie sunt cele la care electronica a intrat ca un produs de larg consum, exceptand Dacia Logan care, abia de anul asta beneficiaza de anumite capabilitati. OZN-uri au fost din totdeauna si tehnologii noi, dar nu pe masini comune ci pe cele premium.
Ca o completare, am vazut o statistica pe la tv in care spuneau ca avem parcul auto invechit. Nimic mai adevarat, dar ca majoritatea covarsitoare o constituie euro 4 si chiar euro 3. Euro5 si euro 6 sunt mult in urma. Deci daca vorbim de masini mai noi, probabil eu ma refer de la euro 5 in sus. Defectul meu si imi cer scuze pentru asta. Edited by costin001, 23 April 2021 - 14:37. |
#75
Posted 27 April 2021 - 22:47
Omg ce discuții de Megane...
On topic: cel mai sănătos e un motor aspirat și cu o tabla ok. Deci motor pe benzina aspirat (și un 1.4MPI) pe un Clio de pana în 10 ani ar fi ideal. Logan din păcate are încă reputația ca nu tine (rugină) perioade lungi de timp. Strict pe ce date ai, mergi pe credit și Logan nou pentru ca un diesel cu DPF e un mare risc la SH (desi nu sunt fan credit e clar ca dieselul aduce costuri extra mai mari în 3 ani). Dacă era diesel fara DPF (euro 4) și la un preț sub 4000 euro ar fi fost o idee. |
#76
Posted 28 April 2021 - 07:22
Pe configurator Dacia, pretul este cam asa, in funcție de alegerile facute.
REZUMAT VERSIUNE COMFORT ECO-G 100 12.350 EUR DESIGN EXTERIOR Culoare BRUN VISON 340 EUR jante Jante flexwheel 16", design Saria 200 EUR DESIGN INTERIOR: tapițerie Tapiterie textila specifica Comfort 0 EUR ECHIPAMENTE ȘI PACHETE Media Nav si harta Romaniei 100 EUR Media Nav: ecran tactil 8", sistem navigatie, 6 difuzoare, Bluetooth (implica harti) Harta Romaniei Pachet Confort (implica senzori parcare) 450 EUR Frana de parcare asistata electric Card maini libere Consola inalta (cu cotiera centrala si spatiu depozitare) Buson rezervor fara cheie Scaun sofer reglabil pe inaltime, masuta rabatabila Aer conditionat cu reglaj automat 200 EUR Geamuri electrice spate 100 EUR Pachet Parking 2 400 EUR Senzori fata & spate Senzor unghi mort Camera video marsarier ACCESSORII Cameră de supraveghere trafic NEXTBASE 380 GW 311,8 EUR Bare de portbagaj pavilion pe pavilion 156,19 EUR Șuruburi antifurt pentru jante din aliaj - set de 4 șuruburi 39,75 EUR Deflectoare de aer pentru geamuri față 42,08 EUR Deflectoare de aer pentru geamuri spate 33,22 EUR Tableta spate pe sistemul multifunctional 91 EUR PREȚ TOTAL 14.814,04 EUR |
#77
Posted 28 April 2021 - 08:20
Misto, ai uitat sa pui umerasul pentru tetiere, cititor DVD portabil dual Nextbase Car 9, tavă pentru conversie vehicul utilitar, cutia frigorifica, samd . Poate ajungi la 16000 de euro
On topic : Clio diesel are deja 5 ani vechime, daca nu-l tii foarte mult poate fi o varianta in cazul in care se va circula mai mult extraurban. Insa iti asumi eventualel reparatii inerente la o masina sh. Edited by Romanwraig, 28 April 2021 - 08:24. |
#78
Posted 28 April 2021 - 08:53
killetto, on 20 aprilie 2021 - 12:06, said:
Salut. Sunt in ipostaza unei posibile achizitii al primului meu automobil. Dupa research mai extins si observatie a bugetului si posibilitatilor, am restrans alegerea intre 2 masini: - Noul Logan, luat prin credit, Full option cu GPL - Renault Clio 2016, diesel, chelut Pare ciudata diferenta intre cele doua masini, dar aceasta exista pentru ca nu am vrut sa ma risc cu SH-uri, si singurul SH care l-am gasit de incredere, pentru ca stiu cum/unde a fost condus si cum a fost intretinut este acest Renault Clio, de la firma la care lucreaza o cunostinta care vinde masinile care ies din garantie. Avantajul Logan este ca e nou, benzina + GPL - deci mai safe pentru viitor atat din punct de vedere al vechimii ( nou ), dar si a posibilelor taxe pe diesel daca Romania ar lua exemplul tarilor din vest. Dezavantaj: din pricina problemelor recente cu cipurile la nivel global, timpii de asteptare s-au lungit enorm, si daca mai strang pusculita ca sa dau un avans cat mai mare, atunci termenul de livrare ma astept sa fie prin decembrie, daca nu chiar Ianuarie. Avantaj Clio: L-am condus mai indelung decat loganul nou, stiu la ce sa ma astept, ar fi in posesia mea din momentul achizitiei si nu as mai face credit. Dezavantaj: Chel chelut, ~180.000km. Echipamentul Clio: Aer conditionat manual, geamuri spate manuale, volan normal ( nu piele ), schimbator in 5+1 viteze, vopsea alba stoc, limitator de viteze, cruise control, faruri full halogen, niciun senzor...se intelege idea. Echipamentul Logan: Aer conditionat automat, geamuri electrice spate, volan piele, schimbator in 6+1 rapoarte, vopsea metalizata, limitator de viteze, cruise control, faza scurta si lumini de zi Led, restul halogen, senzori parcare fata + spate, camera spate, Media Nav - Android Auto. Sper ca am expus bine cele 2 optiuni si ideile, si poate ma ajutati sa fac aceasta alegere, sau cel putin discutiile care vor porni de aici imi vor deschide ochii si catre alte situatii pe care nu le-am luat in calcul. PS: Daca este locatia gresita pentru acest topic, imi cer scuze, dar este situatia ambigua in care este si un versus intre 2 masini, dar este, practic, si un sfat achizitie auto. Atata timp cat sunt ok dotatile basic de pe Clioul ala (si ma gandesc ca sunt daca il iei in calcul), Logan full nu e singura optiune la masini noi. Nici macar singura optiune de la Dacia. In general varful de gama de la orice model e o afacere proasta. |
#79
Posted 28 April 2021 - 09:04
Romanwraig, on 28 aprilie 2021 - 08:20, said:
On topic : Clio diesel are deja 5 ani vechime, daca nu-l tii foarte mult poate fi o varianta in cazul in care se va circula mai mult extraurban. Insa iti asumi eventualel reparatii inerente la o masina sh. 1.5dci mai au probleme cu consumul de ulei unele din ele, adică se blochează segmentii in canale din piston |
#81
Posted 01 May 2021 - 11:24
#82
Posted 01 May 2021 - 11:57
E 11200 euro prețul.Are aer condiționat manual si geamuri electrice numai la ușile din fața,dar eu zic ca e ok si așa.
https://www.autovit....e-ID7GJSvB.html |
|
#83
Posted 02 May 2021 - 08:53
E "chel line" , atata costa si pe Renault cu rabla, nici macar un ac automat sau un volan imbracat in piele. In plus (detaliu important) vine cu cutie in 5 tr, nu 6 ca la Logan/Sandero.
Si din ce am inteles, trebuie sa faci credit la ei, mai dezavantajos (12,14% DAE !! ) decat daca faci credit la banca chiar si de nevoi personale ...niciun avantaj pt cumparator. Atentie la ofertele de finantare de la dealeri/reprezentante. In banii astia as alege Logan/Sandero 1.0 tce (mult) mai bine dotat cu o oferta mai buna de finantare direct de la banci ! |
#84
Posted 02 May 2021 - 09:19
Dupa cum am sugerat :
underb, on 28 aprilie 2021 - 08:53, said: , acum o zic direct - Nu te arunca la chestii de care nu ai nevoie, doar asa pentru ca nu se simt 50E in plus la rata si pentru ca asa fac toti. Ia exact ce si cat iti trebuie si vei avea doar de castigat. Inclusiv libertatea de a schimba masina pe viitor va fi mai mare, neavand aceeasi presiune de a "amortiza" masina in aceeasi masura ca la una full, la care vanzarea prematura aduce o pierdere mai mare decat la un mid spec. 1500 de euro diferenta acum la masini noi (si nu iau in calcul si dobanda), va insemna 500 euro diferenta peste niste ani. Daca chiar ai nevoie de tot ce are aia full, e ok. Pierzi mai mult dar ai avut un folos de pe urma banilor aia dati in plus pe perioada cat ai avut masina. |
#85
Posted 02 May 2021 - 09:38
Fiecare stie ce ii trebuie, sau ar trebui sa stie/sa fie obiectiv.
Uite pt mine e important ce tin in mana, n-as mai lua o masina noua fara volan imbracat in piele, chiar ecologica cum e acum. Sau ce nu vad util (care sa-mi creeze vreun disconfort) macarale elecrice pe geamurile spate, desi unii zic ca e jenant sa n-ai toate geamurile electrice. Pt suma potrivita as renunta fara retineri la optiunea asta. Dar, se poate si sa nu stii exact ce vrei, sa nu poti fi obiectiv pana la sange. La Focus n-am vrut sa iau musai pachetu de iarna, nu mi s-a parut super util, pot trai fara stres fara optiunea asta. Dar pretul mi s-a parut mic (nu mai stiu exact 2-300 euro) si am zis hai sa-l trec si p-asta. N-as fi regretat daca nu-l bifam, dar acum ca e pe masina, n-as renunta la el ! Ideea e ca nu trebuie sa fie full cu de toate, dar fc de individ posibil ca ceva optiuni sa ii faca viata cu un gram mai ok la volan, tine de individ. Sau alta optiune, volanu reglabil, m-ar deranja sa fie reglabil doar pe verticala. |
#86
Posted 02 May 2021 - 13:33
DarthBane, on 20 aprilie 2021 - 14:38, said:
Ia ma omule acel Clio, peste 2-3 ani il vinzi cu pierdere de 1000 de euro. La Loganul ăla nou si mirobolant ai pierdere 1000 de euro in secunda in care ti s a eliberat factura si apoi tot scade prețul de revânzare, in 4 ani îl mai vinzi cu pretul la care cumperi acum acel Clio. Logan nou cu credit nici atât. Adică ajungi sa dai peste 14k (cu tot cu avans și cu dobânzi) pe o mașină care se va devaloriza rapid. În 5 ani masina nu va mai valora mare lucru însa e posibil sa mai ai încă de plătit la ea. Mai bine un Logan sh cu km putini cu Cash sau cu un credit mic. "pierderea" ar fi minima și îți faci și treaba. Mai adaugi și casco la cheltuielile loganului nou. La unul sh poți merge doar pr obligatorie cu decontare directa la un asigurator serios. Edited by remvirg, 02 May 2021 - 13:45. |
#88
Posted 03 May 2021 - 17:10
#89
Posted 04 May 2021 - 08:35
DarthBane, on 03 mai 2021 - 17:10, said: Vorbim de un Clio, da ? Nici dracu nu forjează masinile alea, ca nu are ce. Tocmai km mulți arată ca a fost folosit preponderent extraurban, acolo unde dieselul se simte cel mai bine. Eu zic că nu a ajuns nici la 50 % durata de funcționare. Serios? E la nici 50%? Sunt curios, cât tine dpf-ul și ambreiajul la Clio dacă la 180k km nu sunt nici măcar la 50%? De chestii gen amortizoare, bucsaraie nici nu mai întreb, la 180k km făcuți în România sunt ca și noi. Mai țin lejer 200k. Partea de alimentare după 180k cu motorina românească e tipla, abia pe la 500k pot începe eventuale probleme. Edited by remvirg, 04 May 2021 - 08:40. |
#90
Posted 07 May 2021 - 08:43
Va multumesc tuturor pentru sfaturi. Am ales, la sfarsit, Logan Full. Contraoferta pentru Renault nu a mai primit raspuns, ramanand pretuld e 6000 de euro, ceea ce mi se pare mult prea mult pentru ce oferea masina. Ieri am dat comanda de Logan, urmand sa mi se comunice un termen de livrare in zilele urmatoare.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users