Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Hyundai Ioniq 5
Last Updated: Nov 22 2022 08:55, Started by
AlexAnnecy
, Feb 10 2021 21:21
·
0
#163
Posted 31 March 2021 - 12:45
eu speram sa nu bata asa inspre suv, insa vad ca arata mai mult a suv. Astept sa o vad in realitate, din poza daca omiti faptul ca are alura de suv, arata foarte bine.
|
#164
Posted 31 March 2021 - 13:19
Fujitsu, on 31 martie 2021 - 12:42, said:
Intre Hyundai Ioniq 5 si Volkswagen ID 4 ce ati alege ? Motivul pentru care pun aceasta intrebare este ca a "transpirat" pana la urma garda la sol a lui Ionica - 13 cm. ID 4 are 21 cm, mai aproape de ceea ce se cheama SUV. Cred ca SUV "adevarat" electric prea curand nu va exista. Din cauza asta as alege Ioniq 5, mi se pare mult mai interesant, interior, exterior si tehnic decat ID4. Eu chiar speram mult sa fie mai SUV masina, dar asa cum Mustang Mach E s-a dovedit a avea garda la sol echivalenta a unui "adevarat" Mustang GT, e si cazul lui Ioniq. Poate IX e mai "SUV" dar este urat, scump si inca indisponibil. |
#165
Posted 31 March 2021 - 13:26
Fujitsu, on 31 martie 2021 - 12:42, said:
Intre Hyundai Ioniq 5 si Volkswagen ID 4 ce ati alege ? Motivul pentru care pun aceasta intrebare este ca a "transpirat" pana la urma garda la sol a lui Ionica - 13 cm. ID 4 are 21 cm, mai aproape de ceea ce se cheama SUV. Mentionez ca in cazul nostru IONIQ5 va fi upgrade la masina sotiei, deci va fi a doua masina in familie (ma rog, momentan a treia, dar vom reveni la doua dupa ce vine asta noua ) |
#166
Posted 31 March 2021 - 14:42
Ioniq. Mie nici nu-mi plac SUV-urile
Edited by KiloW, 31 March 2021 - 14:42. |
#167
Posted 31 March 2021 - 17:01
Fujitsu, on 31 martie 2021 - 12:42, said:
Intre Hyundai Ioniq 5 si Volkswagen ID 4 ce ati alege ? Motivul pentru care pun aceasta intrebare este ca a "transpirat" pana la urma garda la sol a lui Ionica - 13 cm. ID 4 are 21 cm, mai aproape de ceea ce se cheama SUV. Ceva e suspect. Unde ai vazut? Kona electrica are 15-16cm garda. https://electromobil...imele-impresii/ Poate e panica mare la VW? ) |
#168
Posted 31 March 2021 - 17:58
AlexAnnecy, on 31 martie 2021 - 17:01, said:
Unde ai vazut? Kona electrica are 15-16cm garda. Capture.JPG 38.93K 48 downloads |
#171
Posted 01 April 2021 - 10:40
https://www.automobi...hyundai/ioniq-5
Stimati colegi, cititi corect: 13 cm am scris, nu 12! Mi se pare oricum putin ... e mai joasa decat Kona. Edited by Fujitsu, 01 April 2021 - 10:40. |
#172
Posted 01 April 2021 - 14:40
Tot cam asa are și o berlina. Garda mai joasa = aerodinamica mai buna = autonomie mai mare la viteze ridicate. Me likes it.
|
|
#173
Posted 01 April 2021 - 14:52
KiloW, on 01 aprilie 2021 - 14:40, said:
Tot cam asa are și o berlina. Garda mai joasa = aerodinamica mai buna... Lăsând gluma la o parte, ma așteptam ca o mașina cu tracțiune integrala sa fie și ceva mai înaltă , sa poți merge și un pic soft off-road. Dar asta este, sa vedem cum arată in real life ... Edited by Fujitsu, 01 April 2021 - 14:53. |
#175
Posted 01 April 2021 - 22:09
#176
Posted 02 April 2021 - 14:31
Da, am discutat, riscul fiind destul de mare. Am optiunea de a solicita avansul inapoi, daca nu doresc sa achit pretul intreg, fara rabla. Nu stiu daca e politica standard, sau se discuta in functie de client (eu fiind client mai vechi), dar merita intrebat in orice caz. In functie de data livrarii imi pot inchipui inclusiv varianta de a astepta sa inceapa Rabla 2022. Vom vedea cat de repede se misca.
|
#177
Posted 03 April 2021 - 15:05
Depinde si de dealer....daca e unul mai mic nu va dori sa blocheze banii intr-o masina scumpa. Daca e unul ca Tiriac Auto e mai simplu...chiar si dupa ce masina e pe drum poti renunta la ea si sa ceri banii inapoi (asa am prins Kona...cu ajutorul unui indecis).
|
|
#178
Posted 03 April 2021 - 15:21
Corect. Depinde si de model, la unele stiu sigur ca vor gasi client imediat daca cineva renunta la o comanda. Noi aveam o comanda deja facuta pentru un Tucson PHEV, si nu a fost nicio problema s-o schimbam pe Ioniq 5, riscul lor sa ramana cu masina fiind foarte mic. La electrice cred ca riscul e ceva mai mare, mai ales in contextul in care se termina fondurile rabla. In cel mai rau caz, se vinde cand reincepe programul la anul.
|
#179
Posted 03 April 2021 - 20:28
Se pare ca au aparut ceva mici probleme cu productia Ioniq 5 (si nu numai): https://carbuzz.com/...isnt-going-well
|
#180
Posted 03 April 2021 - 21:20
Nimeni nu scapa de criza semiconductorilor din industrie. Cu cat este mai avansata masina dpdv tehnologic, cu atat este mai expusa la aceasta criza. Ajunge sa aiba probleme cu un singur furnizor de subansamle, si deja trebuie sa reduca / opreasca productia. Avantaj teoretic pentru Dacia Spring, cu cat are mai putine electronice, cu atat mai bine de data asta. Practic, nu cred ca vreun furnizor serios va prioritiza livrarile catre Dacia, dar asta e deja alta poveste.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users