![]() |
Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Hyundai Ioniq 5
Last Updated: Nov 22 2022 08:55, Started by
AlexAnnecy
, Feb 10 2021 21:21
·
0

#1
Posted 10 February 2021 - 21:21

Se asteapta ca in maxim 2 saptamani sa fie lansat noul model electric de la Hyundai, Ioniq 5. Clasa C, "SUV"
![]() Pretul modelului de baza se anunta ca fiind cu 6000$/EUR peste Kona entry level de 64kwh. Asta inseamna ca ne putem astepta sa poata fi cumparat cu 32.000EUR (cu tot cu Rabla+, care e confirmat pe 2021, si discounturile uzuale de la Hyundai Ro de pe site). Bateria entry-level nu e clar daca va fi 58kwh sau 64kwh. Se vorbeste de un range de 450km, deci avand in vedere ca e o masina mai mare decat Kona, probabil e tot de 64kwh. Prin ce se remarca: - platforma masinii special proiectata doar pentru electrice - frunk - 4x4 - optional - V2L: iei curent la 220V din masina - solar roof: incarca bateria de la soare. Estimarile vorbesc de un 3, maxim 4, kwh / zi cu soare, in cele mai luminoase 8 luni din an... - spatiu interior: ampatament de 3m!! - mai mare decat in cele mai mari suv-uri clasice, care ajung rar la 2.9m. - actualizari soft over the air. Traiasca competitia! ![]() Edited by AlexAnnecy, 10 February 2021 - 21:22. |
#2
Posted 10 February 2021 - 21:47

Când am văzut numele am sperat că au scos un sedan sau hatchback la fel de eficient sau chiar mai bun ca fostul ionică, dar cu baterie mai mare. Dar se pare că de-acum doar SUV-uri scot cu toții.
[...] Edited by Dany_Darke, 10 February 2021 - 23:31. |
#4
Posted 10 February 2021 - 21:52

Când am văzut numele am sperat că au scos un sedan sau hatchback la fel de eficient sau chiar mai bun ca fostul ionică, dar cu baterie mai mare. Dar se pare că de-acum doar SUV-uri scot cu toții. Cica la anul, Ioniq 6 va fi sedan. Hyundai pariaza pe 10% din piata de electrice, e ambitios cu toate, cu Sprins, ZOE, toate la un loc. |
#5
Posted 10 February 2021 - 21:54

#6
Posted 10 February 2021 - 22:02

#8
Posted 10 February 2021 - 22:45

Ciudat.... doar 450 range? Spre deosebire de Kona ar trebui sa foloseasca baterii cu tehnologie mai noua, cel putin la acelasi nivel cu celulele NCM 712 din ID.3.\ Interiorul pare cam dubios... sau poate prea futurist. Sunt confirmate bateriile NCM 712, in doua capatitati 58/64 (nu se stie inca) si 73. 64 sunt 64, indiferent de tehnologie ![]() ![]() Se zice ca vei putea trece de pe un scaun pe altul in fata ca intr-o dubita, nu exista ceva central care sa blocheze ![]()
Interiorul pare cam dubios... sau poate prea futurist. Si asta ![]() Attached FilesEdited by AlexAnnecy, 10 February 2021 - 22:39. |
#9
Posted 10 February 2021 - 22:55

Aduce cu MB UX, o solutie aparent "eleganta" dar pentru designerii "lenesi" care pot implementa mai bine acele ecrane daca isi dau silinta. ID3 are un bord mai aranjat si mai practic.
Edited by connectorxp, 10 February 2021 - 22:56. |
#12
Posted 10 February 2021 - 23:56

Totusi e foarte scumpa... pret de porire de 42K Euro? Astia pana nu o sa via Musk sa le dea cu Tesla de 25K la oo nu scad preturile. Ioniq 5 va fi cam de dimensiunea Model Y. 42k cu tot cu tva. Tesla anunta preturi ‘fara tva’ |
#14
Posted 11 February 2021 - 00:46

Se pare că ionică o să fie toată gama, numerele pare sedanuri, cele impare suvuri.
4x4 la 50k e ieftin. |
#15
Posted 11 February 2021 - 01:08

Se pare că ionică o să fie toată gama, numerele pare sedanuri, cele impare suvuri. 4x4 la 50k e ieftin. Ioniq o sa fie sub brand pentru Hyundai. Asa cum Lexus e pentru Toyota. Ioniq 5 o sa fie defapt prima masina sub brand propriu dintr-o prima serie de 3 sub brand propriu. Nu inteleg de ce se insista cu panouri solare pe plafon. Suna misto in teorie dar panourile in continuare au o eficienta prea mica si greutate si complexitatea adaugata..... I'll stop. |
|
#16
Posted 11 February 2021 - 01:30

Este vorba de marketing - "ia uite ce verde e ionica, merge cu energie de la soare".
|
#17
Posted 11 February 2021 - 02:05

Probabil, ca și alte încercări din trecut, aceste panouri vor alimenta circuite de încălzire / răcire in staționare sau mers.
|
#18
Posted 11 February 2021 - 07:11

Bateriile NCM 712 nu sunt mai eficiente...din contra.
Dar au avantajul ca sunt mai ieftine si mai "ecologice", avand mai putin cobalt, un mateial foarte controversat. Un mare avantaj dpdv al eficientei sistemului baterie-motor va veni de la tensiunea dubla, 800 V, ceea ce inseamna intensitati de curenti (amperi) jumatate fata de masinile la 400V pentru aceeasi putere (kW)...deci puteri "pierdute" pe cabluri si instalatie de 4 ori mai mici. Dar va fi interesant de vazut cum se incarca la numeroasele statii de incarcare care nu dau 800 V ci doar max. 500 V. Porsche Taycan, care are aceeasi problema, foloseste un convertor DC-DC. Varianta de baza este de 50 kW, dar este disponibil ca optional cu cost suplimentar unul de 150 kW. Din cate stiu eu, statiile de incarcare Ionity pot scoate 800V. Edited by kolfleading, 11 February 2021 - 07:12. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users