Posibila taxa auto din 2021
Last Updated: Aug 03 2021 12:17, Started by
MicroEdge
, Feb 10 2021 21:14
·
0
#91
Posted 24 July 2021 - 15:57
Lamuriti-ma si pe mine,aici discordia e itp cu spaga sau poluarea masinilor ce sunt ok la noxe?
|
#92
Posted 24 July 2021 - 15:57
Si cum reduci poluarea daca-i taxezi mai mult pe cei care de atat au bani?
Mai terminati o data cu prostiile astea cu taxele. Ce-i asa compicat sa anunti: in 3 ani interzise in localitatile cu peste x locuitori auto cu euro 1 si 2 In 5 ani cu euro 3 In … ani euro 4 Exceptiile sunt: Auto istorice, ambulante, bla bla. Fara taxe! Banii incasati acolo nu se intorc la cetateni nicicum. |
#93
Posted 24 July 2021 - 16:01
Pai se merge pe principiul venit din rural.Adica daca te opreste Garcea si esti in neregula cu masina,trebuie sa dai bani,spaga.De aia unii propun taxe mari pentru poluatori.Altfel spus nu conteaza ca polueaza aerul tuturor,gandirea e--ia-le banii da-i dreaq,si daca voi avea un fecior il fac politist sa le ia banii la astia--
|
#94
Posted 24 July 2021 - 16:57
ro_explorer, on 24 iulie 2021 - 15:51, said:
Euro 0, 1, 2 și 3 chiar și în stare tehnica excepțională poluează conform acelor standarde. Prin urmare ori plătești poluarea ori le tragi pe tușă. Simplu. si daca am un eur2 cu motor de 1.2 si vecinul are un 3.0 diesel eur4 care polueaza mai mult? mai ales ca eu folosesc 1.2 sa merg 7000km pe an iar vecinul face vreo 25 mii. multumesc. |
#95
Posted 24 July 2021 - 17:03
Ca sa reduci poluarea cauzata de masini (infima fata de cea cauzata de industrie, arderea alandala a deseurilor si lista poate continua) trebuie sa scoti din circulatie tot ce e sub euro 5. Aruncati o privire intr-o ora de varf si spuneti-mi cate masini non-euro, euro 1, 2 sau 3 vedeti. Doua din cinci masini in cel mai rau caz. Non-euro aproape ca nu mai exista. Din alea inca inmatriculate cine stie cate sunt si functionale. Apropo, Parisul are implementata de vreo 5-6 ani o interdictie ce vizeaza masinile fabricate inainte de 1997. N-au rezolvat nimic, ramanand unul din cele mai poluate orase europene. Aia macar sunt la cativa ani lumina de noi. Noi inca n-avem conditiile pentru a adopta asa ceva.
Treaba cu impozitul incalca dreptul la proprietate si n-are nicio sansa sa fie pusa in practica. Singura varianta care ar putea fi mai greu contestata e asta cu restrictionarea accesului masinilor sub un anumit standard. Alte asa-zise masuri, chipurile de ,,descurajare'', vor avea soarta timbrului de mediu, alta porcarie nascocita de un factor de interes. Nu numai ca n-a rezolvat problema rablelor, dar a cauzat si alte probleme. Am avut in familie un astfel de caz: masina vanduta fara ca noul proprietar sa o inscrie pe numele sau. Era peste 1000 de euro din ce-mi aduc eu aminte, daca nu si mai mult.Masina fiind pe numele maica-mii, toate belele se spargeau in capul ei. Dupa ce s-a scos aberatia de taxa, proprietarul a inmatriculat-o pe numele lui si n-am mai avut treaba. Si ca maica-mea sunt toti care cei care au vrut sa-si vanda vechiturile in perioada respectiva, nu degeaba multi se duceau la vecinii bulgari. Inainte sa mai vina cu alte inventii, statul roman sa spuna mersi ca inca nu i-am pus pe masa facturile de la service, cerandu-ne inapoi banii dati pe taxe, bani cu care ar fi trebuit intretinute drumurile pe care ne rupem zilnic masinile. Podul de la Fetesti, desi 30 de ani s-a perceput taxa pentru a fi utilizat, n-a fost reabilitat niciodata. Ce ar trebui sa se inteleaga de aici, stimati aplaudaci ? |
#96
Posted 24 July 2021 - 17:20
petru_, on 24 iulie 2021 - 15:57, said:
Si cum reduci poluarea daca-i taxezi mai mult pe cei care de atat au bani? Mai terminati o data cu prostiile astea cu taxele. Ce-i asa compicat sa anunti: in 3 ani interzise in localitatile cu peste x locuitori auto cu euro 1 si 2 In 5 ani cu euro 3 In … ani euro 4 Exceptiile sunt: Auto istorice, ambulante, bla bla. Fara taxe! Banii incasati acolo nu se intorc la cetateni nicicum. In plus, daca vrei sa faci cu adevarat ceva pt mediu si sa indemni la actiune pe cei cu masini mai vechi de 15 ani, interdictia poate veni cu un bonus semnificativ, in asa fel incat sa-si poata cumpara o masina noua. Eu de altfel as merge cu bonusul si mai departe, pt achzitia de sh nu mai vechi de 5 ani, sau euro 6 sa zicem. Probabil ca s-ar putea conveni un plan cu UE pt subventie(poate din cele jde miliarde "obtinute" de neamt), caci exista sensibilitate/sustinere la proiecte de mediu. dar pt asta cineva trebuie sa faca proiect, adica creier si munca. Ntz, e mai simplu sa luam direct banii "la prosti", ca nu protesteaza nimeni. P.S. Nu sunt din categoria vatamata, am masina cu vechime de 2 ani. Edited by nniki, 24 July 2021 - 17:22. |
#97
Posted 24 July 2021 - 18:34
Horica00, on 24 iulie 2021 - 17:03, said:
Inainte sa mai vina cu alte inventii, statul roman sa spuna mersi ca inca nu i-am pus pe masa facturile de la service, cerandu-ne inapoi banii dati pe taxe, bani cu care ar fi trebuit intretinute drumurile pe care ne rupem zilnic masinile. Podul de la Fetesti, desi 30 de ani s-a perceput taxa pentru a fi utilizat, n-a fost reabilitat niciodata. Ce ar trebui sa se inteleaga de aici, stimati aplaudaci ? Bine zis! Lepra asta de Stat ne e dator cu toate componentele de suspensie schimbate din cauza nemerniciei, lenei si indolentei lui. Io am schimbat destule, mult peste media cu care le-as fi schimbat in DE, UK, IE etc. Edited by cattavencu, 24 July 2021 - 18:37. |
#98
Posted 24 July 2021 - 19:13
petru_, on 24 iulie 2021 - 15:48, said:
Iar au aparut aplaudacii la taxe. Si culmea e ca totul se reduce la un micism neuronal inutil pt ca in adancul sufletului sperati sa fie mai putine masini pe strazi si mai mult spatiu pentru voi. Si asta nu se va intampla niciodata. Insa taxele astea de le aplaudati ne vor ajunge din urma pe toti cumva, nu scapa nimeni. Suntem latini doar cu vorba, in rest suntem un neam de slugi proaste. Parisul ia foc pt orice taxa noua. Si la subiect, legea e gandita de ultimii prosti. Ar zapaci complet piata auto din Romania. Este atat de evident incat pur si simplu nu merita s-o mai detaliez. Respect! |
#99
Posted 24 July 2021 - 20:12
trebuie să fii foarte special să crezi că niște sobe poluează tot bucureștiul. nu mai puneți botul la ce spune ăla de la garda de mediu.
mi-a plăcut meseriașul care nu crede în statistică. "nu sunt prea multe mașini euro3". alt special. sunt doar 1,3 milioane mașini euro3. și doar 800.000 euro2. alte cifre aici. e de ajuns să ieși pe stradă și te uiți câte mașini mai vechi de 10 ani circulă. 1 din 2? aia cu "are un 5 litri și nu circulă cu ea" e o marotă. poate nu circulă neapărat prin bucurești sau alte orașe mari, dar prin astea mai mici e plin de SUVuri din alea vechi și bune. "eu am un coteț euro3 cu care circul puțin, 8.000km pe an". stai în spatele lui 5 minute pe căldura asta și zi-mi dacă te ia durerea de cap. o problemă pe care o văd eu e că românilor nu le plac mașini cu motor mic pentru navetă. nu pentru că ar căra ceva cu ele, ci pentru că vor să meargă mai tare pe Dj-uri. cum știi că ești cu musca pe căciulă? "scopul e să se strângă bani". Groot, on 24 iulie 2021 - 07:45, said:
Nu asta e ideea. Ideea e ca cei pe care i-ai ales sa te conduca, fac ca sa nu iti mai permiti un lucru pe care pana de curand ti-l permiteai. Asta e dureros. încă 2 chestii am tranzitat bucureștiul vineri. plin și la ora 1, plin și la ora 3. de ce? că toată lumea are mașină și își găsește drumuri cu ea. de ce are toată lumea mașină? că sunt mici costurile, piesele aftermarket ieftine și tot așa. nu e normal să fie orașul plin de mașini la orice oră. e nevoie de un orar pentru circulația dubelor și camioanelor. aprovizionarea se poate face doar noaptea sau doar între orele X și Y. nu când se duc și se întorc oamenii la muncă, nu în weekend, când lumea iese la plimbare. calitatea vieții ar trebui să fie pe primul loc. |
#100
Posted 24 July 2021 - 20:39
Nu are nici o importanta ce sa face cu banii din taxele ce ar trebui sa fie exorbitatnte, sau spre bucuria unora se vor folosi la desfiintarea parcarilor ce vor deveni inutile, nu oricine va putea detine si utiliza un automobil.
Problema poluarii, a traficului dement si locurilor de parcare este data de faptul ca orice dobitoc isi permite sa dea 200 euro pe un Opel Astra pe care il carpeste acasa in fata blocului sau prin vreun service sordid din Prelungirea Ghencea cu piese din dezmembrari, nu plateste asigurare ca e mai scumpa ca masina, motorina mai are de la vecinu care o fura de autobaza, parcheaza unde se nimereste sau da 70 lei pe an la ADP, dar taraie cazanu cu mandrie aiurea, fara o treaba importanta.La ITP da o spaga si il lasa cu ea sa mearga. Treaba se aplica si la firme, sunt utilitare ce transporta marfa niste cazane cumplite, precupetii trag de ele sa platesca cat mai putin, daca se reglementeaza ca livrarea de marfa sa se faca doar noaptea fara camioane ziua pe strada, iar se scapa de aglomeratie. Daca achizitia, intretinerea, utilizarea sunt absurd de ieftine, sume absolut ridicole este normal sa aveam aceste probleme, daca ar fi taxe normale pentru utilizare, imatriculare, impozit, parcare, rovigneta, asigurare obligatorie in cuantum de 3000 lei lunar problema este rezolvata.Nu oricine isi va permite sa tarie cazanu. |
|
#101
Posted 24 July 2021 - 20:42
Si de ce nu te duci la guvern cu propunerile astea? Ca sa se aprovizioneze magazinele cum spui tu ar trebui oameni in plus si platiti mai bine, infrastrucutra mai buna ca sa fie la program. Dai astea si poate se rezolva.
Adica astia-s prosti ca au toti masini dar tu ce cautai in bucuresti? Ii blamati pe altii ca au masini si e traficul aglomerat.. din masina personala..felicitari! Si uitati un lucru: orasele din tara au fost facute pentru masinile care circulau in anii 80', de atunci nu s-a schimbat mare lucru, se construieste haotic si astia iau autorizatii cu spagi + romanul care are smecheria in sange si conduce pe unde apuca (vezi pe autostrazi dapai in orase). Pe mine nu ma surprinde ca tot e aglomerat. Ma uitam la varianta ocolitlare a orasului meu, un jeg de drum vai dr steaua lui, facut pe vremea cand treceau 5 masini pe zi si distrus tot, cum naiba sa nu fie aglomerat? |
#102
Posted 24 July 2021 - 20:56
As mai avea propuneri, transportul de marfa se face doar de firme specializate cu licenta transport pentru fiecare tip de marfa, nu in regie proprie cand vrea si poate precupetul, cu cazanul legat cu sarma.
Sa nu ne miram ca un om a murit pentru ca un idiot transporta in autoturism o butelie ce poate exploda. Pentru hypermarketuri cheltuielile suplimentare cu logistica asta de noapte sunt absolut nesemnificative, ei oricum opereaza in 3 schimburi, fata de pierderile operationale sau alte cheltuieli. Da pentru precupetul de coltul strazii este cheltuiala in plus si nici nu mai poate sa tarie cazanul sa aduca 2 baxuri de apa si 3 de bere, incurcand traficul si poluand aiurea ca sa castige 10 lei. Edited by FC72, 24 July 2021 - 20:57. |
#103
Posted 24 July 2021 - 23:50
Stati linistiti, viitorul e tot in mainile noastre prin vot. Ii dam jos pe astia care viseaza doar taxe si ii punem la loc pe cei care in trecut au scos taxa auto.
|
#104
Posted 25 July 2021 - 00:30
Din ce vad eu pe aici, argumentul aplaudacilor nu e nicidecum poluarea, ci faptul ca nu se pot misca ei in voie in oras sau ca nu sunt ei singurii care au masini. In cazul asta, teapa mai baieti !! Nu existati doar voi pe lumea asta.
FC72, on 24 iulie 2021 - 20:39, said:
Nu are nici o importanta ce sa face cu banii din taxele ce ar trebui sa fie exorbitatnte, sau spre bucuria unora se vor folosi la desfiintarea parcarilor ce vor deveni inutile, nu oricine va putea detine si utiliza un automobil. Problema poluarii, a traficului dement si locurilor de parcare este data de faptul ca orice dobitoc isi permite sa dea 200 euro pe un Opel Astra pe care il carpeste acasa in fata blocului sau prin vreun service sordid din Prelungirea Ghencea cu piese din dezmembrari, nu plateste asigurare ca e mai scumpa ca masina, motorina mai are de la vecinu care o fura de autobaza, parcheaza unde se nimereste sau da 70 lei pe an la ADP, dar taraie cazanu cu mandrie aiurea, fara o treaba importanta.La ITP da o spaga si il lasa cu ea sa mearga. Treaba se aplica si la firme, sunt utilitare ce transporta marfa niste cazane cumplite, precupetii trag de ele sa platesca cat mai putin, daca se reglementeaza ca livrarea de marfa sa se faca doar noaptea fara camioane ziua pe strada, iar se scapa de aglomeratie. Daca achizitia, intretinerea, utilizarea sunt absurd de ieftine, sume absolut ridicole este normal sa aveam aceste probleme, daca ar fi taxe normale pentru utilizare, imatriculare, impozit, parcare, rovigneta, asigurare obligatorie in cuantum de 3000 lei lunar problema este rezolvata.Nu oricine isi va permite sa tarie cazanu. ,,Nu are nici o importanta ce sa face cu banii din taxele ce ar trebui sa fie exorbitatnte....''. Ba nenea, tu chiar ai mintea odihnita sau ai venit doar sa-ti iei injuraturi ? Nu ma mir ca o ducem prost atata timp cat exemplarele ca tine au drept de vot........... bossake, on 24 iulie 2021 - 23:50, said:
Stati linistiti, viitorul e tot in mainile noastre prin vot. Ii dam jos pe astia care viseaza doar taxe si ii punem la loc pe cei care in trecut au scos taxa auto. |
#105
Posted 25 July 2021 - 00:51
Mai continua cu atitudinea asta ... inca un pic si vei putea posta la Poiana.
Tu intelegi ca trebuie redusa poluarea? Asta nu se poate face decat eliminand cazanele si asta se face si prin scumpirea existentei lor. Restul e can can .. bucurati-va de fumigenele voastre cat se mai poate caci in curand o sa fie transformate in cutii de conserve. |
|
#106
Posted 25 July 2021 - 00:57
oare pentru cineva care are un rulaj de om normal in Romania (probabil undeva la 10 mii km pe an) e mai poluant sa isi pastreze masina (da, veche eur3, eur4) sau sa se Fabrice o noua masina cu tot ce presupune ea. iar cu noua masina sa nu uitam ca tot o sa arda benzina (e drept, o idee mai putin combustibil )..
|
#107
Posted 25 July 2021 - 01:17
ro_explorer, on 25 iulie 2021 - 00:51, said:
Mai continua cu atitudinea asta ... inca un pic si vei putea posta la Poiana. Tu intelegi ca trebuie redusa poluarea? Asta nu se poate face decat eliminand cazanele si asta se face si prin scumpirea existentei lor. Restul e can can .. bucurati-va de fumigenele voastre cat se mai poate caci in curand o sa fie transformate in cutii de conserve. Nu stiu la ce atitudine te referi. Doar n-ai pretentia ca tu sa spui prostii si sa ti se cante in struna. |
#108
Posted 25 July 2021 - 07:32
Taxarea fie si exces are un singur scop, restrictia circulatiei masinilor si asta insemna reducerea poluarii, eliminarea de locuri de parcare si redarea acestora spatiilor verzi, cum erau acum 10 ani.
Simplu, eficient, conform EU, fara discutii ca are euro, ca nu are, ca respecta norma sau nu. O politica de taxare agresiva nu doar rezolva poluarea ci mai ales traficul si parcarea, 3 in 1, nu se poate mai bine. Sa bag batul prin gard: viteza maxima 30Km/ora in orase ca la Paris! deci se poate si mai bine, iar asta creste siguranta si reduce dramatic numarul de accidente, nu doar poluarea. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users