Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 Upgrade de la MacBook Pro M1 cu 8...

Ce tip de monitor am nevoie pt of...

Resoftare camera supraveghere

Laptop Gaming
 Cu ce va aparati de cainii agresi...

Nu imi platiti coletul cu cardul ...

Exista vreun plan de terorizare p...

Schimbare adresa DNS IPv4 pe rout...
 Recomandare Barebone

Monede JO 2024

Suprasolicitare sistem electric

CIV auto import
 

Posibila taxa auto din 2021

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
226 replies to this topic

#1
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016
Se pare ca taxa auto revine pe masa guvernului. Ministrul mediului a declarat ca din aprilie e posibil sa înceapă discuțiile despre aceasta taxa
https://www.economic...diu_196830.html
Ce forma credeți ca va lua taxa și ce norme euro o sa fie taxate?

Edited by calinkgb, 11 February 2021 - 18:50.


#2
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018
Se pare că guvernarea dă dreapta a ajuns la fundul sacului. Înghețări, tăieri, blocări (salariale) + ”oportunitatea introducerii unei taxe de poluare”. Mda.

#3
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,281
  • Înscris: 16.08.2016
Eu astept dezbaterea publica sa întreb ce reprezinta toate taxele din combustibil.
Personal consider ca întâi ar trebui sa pună RAR la treaba sa scapam de bombele pe roti și după sa se gândească la taxe

#4
bobocul

bobocul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,392
  • Înscris: 16.09.2003
Corectează, 2021

#5
_R_A_D_U

_R_A_D_U

    MembruAnonim

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,079
  • Înscris: 16.10.2018

 MicroEdge, on 10 februarie 2021 - 21:22, said:

Eu astept dezbaterea publica sa întreb ce reprezinta toate taxele din combustibil.
Personal consider ca întâi ar trebui sa pună RAR la treaba sa scapam de bombele pe roti și după sa se gândească la taxe
Nu va fi nicio dezbatere. Dacă îi vei întreba, nu vei primi răspuns. Pe ei nu-i interesează părerea ta, pe ei îi interesează BANII TĂI.

#6
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Ideea de taxa auto e o tampenie in sine, dar noi nu ne lasam.

https://economie.hot...-motorizare.htm

Cand media parcului auto e de 16.5 ani, tu te apuci sa faci ce?

Quote

Vârsta medie a parcului auto
În UE vârsta medie este de 11,5 ani, în Marea Britanie este 8 ani, iar în Elveția este 8,6 ani. În România vârsta medie a parcului auto este de 16,5 ani, în Estonia de 16,7 ani, iar în Grecia, 16 ani. În Polonia media este de 14,1 ani, iar în Lituania, 16.8 ani. În Luxemburg vârsta medie a parcului auto este 6,5 ani, în Austria este 8,3 ani, iar în Irlanda 8,4 ani.

SIntagma "poluatorul plateste" e o banalitate, pentru ca poluatorul consuma, iar cu cat consuma mai mult, plateste mai mult, deci taxele exista deja in combustibil.
Ce sa dezbati public la o taxa?

Daca se tine mortis, sa schimbe kktul de impozit auto, care e aberant si sa bage in el o componenta de poluare, gen CO2 emis sau norma EUR sub forma unui coeficient.
Am citit pe forum aceasta idee:

ex: Impozit anul 1.5 EUR/kW x coeficient

Coeficient 1 pt EUR 6, 1.1 pt EUR 5, 1.3 PT EUR4, 2 pt EUR 3, 3 pentru EUR 2 etc.

Edited by Ahasverus, 10 February 2021 - 21:31.


#7
vj_Heaven

vj_Heaven

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,058
  • Înscris: 19.07.2005
Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Altfel vom avea discriminari gen masina noua mai putin poluanta dar care face 30.000km/an vs masina veche care face 5000km/an.

#8
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Cel mai corect ar fi sa justifice in primul rand o astfel de taxa.

Poluarea va fi fix aceeasi.

#9
fqx

fqx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,213
  • Înscris: 23.08.2014

 vj_Heaven, on 10 februarie 2021 - 21:34, said:

Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Altfel vom avea discriminari gen masina noua mai putin poluanta dar care face 30.000km/an vs masina veche care face 5000km/an.
in combustibil ai deja acciza.Problema e ca pe unul care circula putin, nu il afecteaza mult acciza aia.

 Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:31, said:

Ideea de taxa auto e o tampenie in sine, dar noi nu ne lasam.

https://economie.hot...-motorizare.htm

Cand media parcului auto e de 16.5 ani, tu te apuci sa faci ce?



SIntagma "poluatorul plateste" e o banalitate, pentru ca poluatorul consuma, iar cu cat consuma mai mult, plateste mai mult, deci taxele exista deja in combustibil.
Ce sa dezbati public la o taxa?

Daca se tine mortis, sa schimbe kktul de impozit auto, care e aberant si sa bage in el o componenta de poluare, gen CO2 emis sau norma EUR sub forma unui coeficient.
Am citit pe forum aceasta idee:

ex: Impozit anul 1.5 EUR/kW x coeficient

Coeficient 1 pt EUR 6, 1.1 pt EUR 5, 1.3 PT EUR4, 2 pt EUR 3, 3 pentru EUR 2 etc.
daca din banii de taxa, ai da mai multe tichete rabla, ar scadea varsta medie, nu?

#10
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,027
  • Înscris: 07.11.2006

 Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:31, said:

Ideea de taxa auto e o tampenie in sine, dar noi nu ne lasam.


Interesanta statistica aia cu varsta medie a parcului auto in Europa.
Mie insa nu-mi vine sa cred acei 8 ani pentru UK,avand in vedere,cazanele,la propriu,aduse de diaspora stralucitoare care au in jur de 15 ani media de varsta,Stiu,poate o sa ziceti ca de aia scade drastic media pentru ca gunoaiele lor circula in Europa,dar dupa Brexit,nu-i asa s-a spus STOP.
Statistica tot statistica,buna pentru manipulare si spalat creieri.

#11
Ahasverus

Ahasverus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,360
  • Înscris: 22.10.2006
Aceasta taxa este doar inca o masura tip hei-rup,care genereaza doar frustrare si realist efecte extrem de mici in ceea ce priveste poluarea.

Contrar opiniei populare, la noi in tare tocmai s-a descoperit ca in Bucuresti valorile imense de poluare nu se datoreaza traficului (noaptea si pe pandemie), ci saraciei!

Da, saraciei si lipsei de civilizatie, adica a incalzirii cu soba, in care se arde cam orice + lipsa vant.

Da, sunt arderi, mai dau astia foc la cabluri si gunoaie, dar poluarea e raspandita relativ uniform, pe raza mare si e jale in zonele de case din Ilfov sau in buricul targului.

Asadar, poluarea, ca si prostia, merge mana in mana cu saracia.

Fa ceva cu saracia si se va imbunatati si calitatea aerului.

1. Fa drumuri, centuri, autostrazi
2. Investeste masiv in transportul in comun si mai ales metrou (desi pandemia ne-a aratat ca pot aparea probleme).
3. Incurajeaza energia verde si masinile electrice in orase.
4. Apoi penalizeaza poluatorii in fct de km, nu pe cilindree, anii de fabricatie etc
Daca am 5l cilindree si merg 3000 Km/an, e fix 0, ca sunt 1000 de masini de acest tip, dar sunt 500 000 de masini de 1.5-2l antice, care fac zeci de milioane de km si vor fi taxate foarte putin relativ la poluare.

In rest, in acest moment, orice taxa depoluare e inca o taxa /piele pe saraci, nimic mai mult

Edited by Ahasverus, 10 February 2021 - 21:57.


#12
Young_Soul

Young_Soul

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 29.11.2009
Foarte bine. Sa adauge. Prea a luat amploare bisnitareala samsarilor cu hârburi gata de aruncat la fier vechi vandute romanilor ca masini de lux.

#13
LuvRaluK

LuvRaluK

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.09.2006

 vj_Heaven, on 10 februarie 2021 - 21:34, said:

Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff. Altfel vom avea discriminari gen masina noua mai putin poluanta dar care face 30.000km/an vs masina veche care face 5000km/an.
Pai daca s-ar face cum zici ar fi discriminata masina mai noua si mai putin poluanta ... la 1000 km facuti cu un euro 6 care consuma 8l/100km ai plati la fel de mult ca un euro 2 care are acelasi consum.

#14
Notsure

Notsure

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,206
  • Înscris: 15.05.2016

 Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:31, said:

Daca se tine mortis, sa schimbe kktul de impozit auto, care e aberant si sa bage in el o componenta de poluare, gen CO2 emis sau norma EUR sub forma unui coeficient.
Am citit pe forum aceasta idee:
ex: Impozit anul 1.5 EUR/kW x coeficient
Coeficient 1 pt EUR 6, 1.1 pt EUR 5, 1.3 PT EUR4, 2 pt EUR 3, 3 pentru EUR 2 etc.


Mai bine bagat in benzina. Unu poate are euro 4 si se duce in concediu o data pe an, altul poate are euro 6 si se plimba toata ziua pe la geamurile blocurilor.

Edited by Notsure, 10 February 2021 - 22:35.


#15
meuser

meuser

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 359
  • Înscris: 10.03.2016

 LuvRaluK, on 10 februarie 2021 - 22:34, said:

Pai daca s-ar face cum zici ar fi discriminata masina mai noua si mai putin poluanta ... la 1000 km facuti cu un euro 6 care consuma 8l/100km ai plati la fel de mult ca un euro 2 care are acelasi consum.

Amice 8l/100km euro6 inseamna poluare mai mare decit 4 l/100km euro3 sau euro2  .
Pt reducerea poluarii sa faca bine sa bage gaze in fiecare locuinta sa nu mai arda tone de lemn si carbune iarna

#16
DDooGG

DDooGG

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,568
  • Înscris: 29.11.2020
Orice ar fi sper sa interzica non-euro ,euro1,2 si 3 . Sa faca un program ca toate astea sa fie duse la remat si sa se dea un cupon pe ele cu titlu de avans la o masina noua nouta . Cuponul sa nu poata fi transmisibil sau valorificat in alt fel .

 meuser, on 10 februarie 2021 - 23:20, said:



Pt reducerea poluarii sa faca bine sa bage gaze in fiecare locuinta sa nu mai arda tone de lemn si carbune iarna
Sa interzica folosirea altor combustibili pt incalzire acolo unde e disponibil gazul , ar fi ideal

 Ahasverus, on 10 februarie 2021 - 21:52, said:


Asadar, poluarea, ca si prostia, merge mana in mana cu saracia.

Fa ceva cu saracia si se va imbunatati si calitatea aerului.

Nici vorba . poluarea merge mana-n mana cu nesimtirea si needucatia .

#17
rex

rex

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,619
  • Înscris: 16.06.2004

 _R_A_D_U, on 10 februarie 2021 - 21:18, said:

Se pare că guvernarea dă dreapta a ajuns la fundul sacului. Înghețări, tăieri, blocări (salariale) + ”oportunitatea introducerii unei taxe de poluare”. Mda.
pai era de asteptat ca urmeaza taieri, deja incepe sa se simta coronacriza si la buget

#18
Xman_ghio

Xman_ghio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,207
  • Înscris: 26.06.2009

 vj_Heaven, on 10 februarie 2021 - 21:34, said:

Cel mai corect ar fi sa o introduca in pretul combustibilului si sa fie subventionata pentru transportatori and stuff.
Deja taxele/accizele depasesc 50% din pretul la pompa. Unde sa mai bage o taxa noua?

Mie mai normal mi s-ar parea sa te penalizeze prin impozitul anual in functie de norma euro. Nu ma intereseaza daca unul cu Euro 2 circula cu ea sau nu. In principiu polueaza la greu; daca o ia de bibelou sa ii plateasca impozit. Sa ii mai adauge si la RCA ca e masina veche si riscurile de a nu fi intretinuta cresc, etc.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate