Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Nov 17 2023 10:37, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
24
#91
Posted 31 December 2020 - 22:57
Da, la hibride ai limitare de viteza din cauza protectiei la turatii inalte a motoarelor electrice.
John Kelly de la Weber Auto University explica cutia P610 si P710, cea folosita de Rav4 XA50. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-dHeRJdrnI8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Aiciai o descriere completa a motorului A25A-FXS. La Multi Ani! Edited by connectorxp, 31 December 2020 - 23:00. |
#92
Posted 01 January 2021 - 17:16
nu mă pricep la mecanică, m-am uitat 10 minute ca curca în lemne. dar am reținut ideea de bază, să nu încerc să o forjez peste viteza maximă indicată.
|
#93
Posted 01 January 2021 - 19:10
Nu, nu o forta, desi masina are protectie anti-sofer si cu greu reusesti sa o strici. Mai multa atentie la tractare, sa nu depasesti masa din cartea masinii. In rest revizii si benzina.
Da, sunt putin cam tehnice acele clipuri, dar cu o ceasca de ceva sau niste rontanele le savurezi instant, fiind si de filiera tehnica. |
#94
Posted 01 January 2021 - 20:05
Adevărate bijuterii tehnologice motoarele astea, la fel și cele de 2 litri și de 1.5...
|
#95
Posted 01 January 2021 - 20:14
Subscriu, au reusit sa impinga randamentul la 40%+ pentru un benzinar, iar faptul ca au injectie duala le ajuta si la emisii cat si la dinamica.
Ramane de vazut cu fiabilitatea si ce hibe specifice vor dezvolta, precum 2ZR-FXE (1.8 de pe orice hibrid) care necesita inlocuirea pompei de apa la intervale de ~150K km si curatare EGR sau 1NZ-FXE care in timp consuma ulei datorita uzurii accentuate sau clasicul "VVTi rattle". Pompa lui 2ZR este un consumabil, dar care produce pagube importante din cauza ca desi este electrica, nu genereaza cod de eroare si astfel risti za arzi garnitura de chiulasa. Edited by connectorxp, 01 January 2021 - 20:15. |
#96
Posted 01 January 2021 - 21:27
Exact la randament mă refeream, dar și la toleranțele foarte mici in "manevrarea" sistemului VVT-i, care și ăla a fost rafinat foarte mult, VVT-ie, VVT-iw, etc...
Pai și M15A-FKS, pus pe Yaris non-hibrida, are pompa de apa electrica. Nu mă speria, te rog ! Cat despre acel 1.5, de care ai zis tu 1NZ, tare mi-e că și din cauza întreținerii precare cam consuma ulei... Edited by curentelectric, 01 January 2021 - 21:36. |
#97
Posted 02 January 2021 - 17:02
Ai garantia de baza si cea extinsa, iar pompa de apa se poate inspecta. Totusi au imbunatatit acele pompe. La Prius2 a fost rechemare la pompa de la invertor care ceda fara semnal si au existat si la noi cateva invertoare arse.
Este problema comuna la acel motor si manualul de servis da consum maxim de ulei de ~1L la mia de kilometri, inainte de rk. Eu am peste 300K cu acea masina rulata mixt, a vazut toata europa in cei 13 ani de existenta si toata tara. Quote
• Increased oil consumption for NZ - a purely age-related phenomenon. As for classic Toyota engines, it appears after ~150.000 km and is moderate (200-300 ml / 1000 km), increase during long rides with high rpm. Overhaul with replacement of piston rings and valve seals makes sense in case of indecent oil burning (500 ml). |
#98
Posted 02 January 2021 - 18:29
connectorxp, on 02 ianuarie 2021 - 17:02, said:
Ai garantia de baza si cea extinsa, iar pompa de apa se poate inspecta. Totusi au imbunatatit acele pompe. La Prius2 a fost rechemare la pompa de la invertor care ceda fara semnal si au existat si la noi cateva invertoare arse. connectorxp, on 02 ianuarie 2021 - 17:02, said:
Eu am peste 300K cu acea masina rulata mixt, a vazut toata europa in cei 13 ani de existenta si toata tara. |
#99
Posted 02 January 2021 - 18:37
Ma duc inspre 2 litri la 15K, am primit oferta de resegmentare de nu mai face masina toata , la resegmentare se mai schimba valva PCV, garnitura chiulasa, inspectie si inlocuire elemente distributie si curatare componente. Cel mai afectat este catalizoatorul si bujiile care se incarca cu calamina, la boroscop am observat cilindrul 1 si 4 ca fiind cele mai afectare si cand este frig functioneaza inegal pentru putin timp.
|
#100
Posted 09 January 2021 - 16:08
nu înțeleg de ce naiba nu am agățători și sus. e pur și simplu stupid.
nu știu ce sunt doapele alea, poate mă ajută cineva să mă lămuresc ce sunt. Attached Files |
|
#101
Posted 09 January 2021 - 16:46
Doapele acoperă niște șuruburi de prindere a plasticului. Ia dă unu jos, să vezi ce e sub el.
|
#102
Posted 09 January 2021 - 17:49
văd că se pot monta niște șuruburi, dar nu le găsesc în Europa [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SHTgF2nkGOs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#103
Posted 16 January 2021 - 07:57
pe zăpadă, pe sport sau pe trail mașina e la fel de instabilă ca pe norma. când simte că pierde tracțiune se aud niște zgomote groaznice, zici că pică motorul.
dar la urcat străzi mai abrupte se descurcă ok. am testat acum pe Bobâlna, pe partea cu piatră cubică. prima oară pe Trail, a doua și a treia oară pe Normal (a treia oară am filmat și ce zice AWDul). https://youtu.be/DJwHZ-vv6yE?t=545 Edited by vali, 16 January 2021 - 07:58. |
#104
Posted 16 January 2021 - 09:22
Cu zgomotul in habitaclu la viteze mari cum e?
Au îmbunătățit ceva pe partea asta ? |
#106
Posted 16 January 2021 - 09:53
Ms.Banuiam, speram sa fie diferită treaba.
Edited by wolfydRg, 16 January 2021 - 09:53. |
#107
Posted 16 January 2021 - 10:19
#108
Posted 16 January 2021 - 11:09
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users