Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Din ce este facuta terasa asta?

Cum accesez site-ul CNAS ?

Algoritm simplu de calculare al u...

Bitdefender Total Security ș...
 casa verde 2024

Intrerupator cu N - doza doar cu ...

Incalzire casa fara gaz/lemne

Incalzire in pardoseala etapizata
 Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii

Impozite pe proprietati de anul v...
 teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#91
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Da, la hibride ai limitare de viteza din cauza protectiei la turatii inalte a motoarelor electrice.

John Kelly de la Weber Auto University explica cutia P610 si P710, cea folosita de Rav4 XA50.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/-dHeRJdrnI8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Aiciai o descriere completa a motorului A25A-FXS.

La Multi Ani!

Edited by connectorxp, 31 December 2020 - 23:00.


#92
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
nu mă pricep la mecanică, m-am uitat 10 minute ca curca în lemne. dar am reținut ideea de bază, să nu încerc să o forjez peste viteza maximă indicată.

#93
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Nu, nu o forta, desi masina are protectie anti-sofer si cu greu reusesti sa o strici. Mai multa atentie la tractare, sa nu depasesti masa din cartea masinii. In rest revizii si benzina.

Da, sunt putin cam tehnice acele clipuri, dar cu o ceasca de ceva sau niste rontanele le savurezi instant, fiind si de filiera tehnica.

#94
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Adevărate bijuterii tehnologice motoarele astea, la fel și cele de 2 litri și de 1.5...

#95
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Subscriu, au reusit sa impinga randamentul la 40%+ pentru un benzinar, iar faptul ca au injectie duala le ajuta si la emisii cat si la dinamica.

Ramane de vazut cu fiabilitatea si ce hibe specifice vor dezvolta, precum 2ZR-FXE (1.8 de pe orice hibrid) care necesita inlocuirea pompei de apa la intervale de ~150K km si curatare EGR sau 1NZ-FXE care in timp consuma ulei datorita uzurii accentuate sau clasicul "VVTi rattle".

Pompa lui 2ZR este un consumabil, dar care produce pagube importante din cauza ca desi este electrica, nu genereaza cod de eroare si astfel risti za arzi garnitura de chiulasa.

Edited by connectorxp, 01 January 2021 - 20:15.


#96
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007
Exact la randament mă refeream, dar și la toleranțele foarte mici in "manevrarea" sistemului VVT-i, care și ăla a fost rafinat foarte mult, VVT-ie, VVT-iw, etc...

Pai și M15A-FKS, pus pe Yaris non-hibrida, are pompa de apa electrica. Nu mă speria, te rog !

Cat despre acel 1.5, de care ai zis tu 1NZ, tare mi-e că și din cauza întreținerii precare cam consuma ulei...

Edited by curentelectric, 01 January 2021 - 21:36.


#97
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Ai garantia de baza si cea extinsa, iar pompa de apa se poate inspecta. Totusi au imbunatatit acele pompe. La Prius2 a fost rechemare la pompa de la invertor care ceda fara semnal si au existat si la noi cateva invertoare arse.

Este problema comuna la acel motor si manualul de servis da consum maxim de ulei de ~1L la mia de kilometri, inainte de rk.
Eu am peste 300K cu acea masina rulata mixt, a vazut toata europa in cei 13 ani de existenta si toata tara.

Quote

• Increased oil consumption for NZ - a purely age-related phenomenon. As for classic Toyota engines, it appears after ~150.000 km and is moderate (200-300 ml / 1000 km), increase during long rides with high rpm. Overhaul with replacement of piston rings and valve seals makes sense in case of indecent oil burning (500 ml).


#98
curentelectric

curentelectric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,239
  • Înscris: 31.05.2007

 connectorxp, on 02 ianuarie 2021 - 17:02, said:

Ai garantia de baza si cea extinsa, iar pompa de apa se poate inspecta. Totusi au imbunatatit acele pompe. La Prius2 a fost rechemare la pompa de la invertor care ceda fara semnal si au existat si la noi cateva invertoare arse.
Am înțeles că garanția este din bara in bara primii 3 ani, apoi aia extinsă, de inca 3 ani, care însă nu mai acoperă consumabile de gen arcuri, amortizoare, alte elemente de frânare, etc... Teoretic la motor ar trebui sa nu ai probleme, daca faci servisare la timp și totul transparent, verificabil.

 connectorxp, on 02 ianuarie 2021 - 17:02, said:

Eu am peste 300K cu acea masina rulata mixt, a vazut toata europa in cei 13 ani de existenta si toata tara.
Bun și cam cat ulei îți consumă și la câți km faci schimbul ?

#99
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,880
  • Înscris: 14.11.2004
Ma duc inspre 2 litri la 15K, am primit oferta de resegmentare de nu mai face masina toata :D, la resegmentare se mai schimba valva PCV, garnitura chiulasa, inspectie si inlocuire elemente distributie si curatare componente. Cel mai afectat este catalizoatorul si bujiile care se incarca cu calamina, la boroscop am observat cilindrul 1 si 4 ca fiind cele mai afectare si cand este frig functioneaza inegal pentru putin timp.

#100
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
nu înțeleg de ce naiba nu am agățători și sus. e pur și simplu stupid.
nu știu ce sunt doapele alea, poate mă ajută cineva să mă lămuresc ce sunt.

Attached Files



#101
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,208
  • Înscris: 12.12.2011
Doapele acoperă niște șuruburi de prindere a plasticului.  Ia dă unu jos, să vezi ce e sub el.

#102
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
văd că se pot monta niște șuruburi, dar nu le găsesc în Europa [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/SHTgF2nkGOs?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#103
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
pe zăpadă, pe sport sau pe trail mașina e la fel de instabilă ca pe norma. când simte că pierde tracțiune se aud niște zgomote groaznice, zici că pică motorul.


dar la urcat străzi mai abrupte se descurcă ok. am testat acum pe Bobâlna, pe partea cu piatră cubică. prima oară pe Trail, a doua și a treia oară pe Normal (a treia oară am filmat și ce zice AWDul).

https://youtu.be/DJwHZ-vv6yE?t=545

Edited by vali, 16 January 2021 - 07:58.


#104
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,003
  • Înscris: 20.06.2005
Cu zgomotul in habitaclu la viteze mari cum e?
Au îmbunătățit ceva pe partea asta ?

#105
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
nu există izolare bună la mărcile de buget.

#106
wolfydRg

wolfydRg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,003
  • Înscris: 20.06.2005
Ms.Banuiam, speram sa fie diferită treaba.

Edited by wolfydRg, 16 January 2021 - 09:53.


#107
zaboss

zaboss

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,906
  • Înscris: 12.10.2005

 vali, on 16 ianuarie 2021 - 09:51, said:

nu există izolare bună la mărcile de buget.
La Skoda este. La Kodiaq se simte abia după 130 ceva, dar nu atât de tare ca să dai radioul mai tare. La Kia la 130 nu se mai putea discuta în mașină. Bine, aia era 2.0 DSL, asta este 2.0 benzină.

#108
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,873
  • Înscris: 03.12.2001
toți avem câte o poveste despre cum marca X sau Y are insonorizarea mai bună decât Z sau W.
realitatea rămâne: vrei insonorizare bună, te duci la mărcile premium. simți când te dai jos din Megane și te urci în A6. Sau din Forester în X6.
restul sunt doar discuții subiective, la bere.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate