Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD
Last Updated: Nov 17 2023 10:37, Started by
vali
, Dec 15 2020 16:16
·
24
#55
Posted 19 December 2020 - 13:54
Sagacious, on 19 decembrie 2020 - 05:26, said:
Toate ca toate dar la testul elanului sta execrabil. Man! Este un jurnal de bord si nu un topic de VS. Doi la mana! Aia este varianta plug-in, pe dedesupt este total alta masina cu alt COG si o garda la sol ceva mai mare, pentru a face loc la pachetul de baterii. Eu la Rav4 nu am simtit sa fie instabil, cei drept cand te dai cu o masina inalta nu faci cretinatati cu ea. |
#56
Posted 19 December 2020 - 19:36
#57
Posted 19 December 2020 - 19:43
La o situație imprevizibila te rog să nu faci cretinatati cu ea, ține volanul drept și strânge din dinți.
|
#60
Posted 19 December 2020 - 21:40
Iti pui cam mari sperante. Da-i o talpa brusc de la viteze de croaziera ca sa iti faci o idee cu ce forta actioneaza tractiunea si apoi gandeste-te ca o corectie cu cuplu aplicat rotilor ar insemna cel mult jumatate din forta asta. De-aia e mult mai usor sa modulezi diferentiat franarea, adica ESP.
|
#62
Posted 20 December 2020 - 17:53
Nu văd legătura între AWD si testul elanului...
AWD so orice manevra ce implica curba și frânare se va petrece exact la fel și dacă ai fi avut fwd sau rwd. Motivul e simplu, vrei sa reduci viteza, deci folosești frana sau inerția, implicit sistemul folosit e esp și abs. Într-o situație dificilă nu awd te va salva. Bine e clar ca awd vine cu o greutate suplimentara iar într-un audi, care e greu de bot din fire mai echilibrează un pic masele sa zicem... Cum în 99% din situațiile de urgență frânezi și virezi awd e doar greutate extra.. Singurul avantaj e accelerația la ieșirea/mijlocul curbei unde de o calci mai brusc se întâmplă să te ajute pt că: Fwd - subvirare și te duci in parapetul/râpă decorul din fata RWD - supravirezi si te rotești de o ia spatele inaintea botului...acuma de iei parapetul/râpă/ decorul din dreapta sau te învârți in mijlocul drumului sa te ia Masina de pe contrasens tine de noroc... AWD - te tine pe banda si ai sanse sa mergi ok mai departe... Dar scenariul fwd și rwd se aplica doar de intri prea tare, o calci că nesimtitul iar esp-ul e depășit de situație. Pt un mers civilizat ușor sportiv cu toate ieși din curba ok, doar cu awd ieși mai rapid...cea ce va face că pt următoarea curba sa ai viteza prea mare și să ai un simț al singurantei greșit...daca aderenta e precara, tu ai 80 la o curbă de 40 și frana zice că nu ține...vs f/Rwd unde ieși mai lent, ai 60 și reduci la timp. E doar o chestie de percepție greșită că te ajuta in situatii de urgenta (normale) Te ajuta in schimb sa pleci repede de pe loc, iarna pe mâzgă,zăpadă sa urci pasul unde alții au tras pe dreapta că nu mai pot, sa ajungi la cabana din vârf unde nu e deszăpezit complet sau orice alte chestii ce țin de acceleratie. Vreau awd pt că mi se pare util la 200cp+ sa am awd vs fwd (fara LSD) unde pe ud la orice accelerație mai tare rup 1-2 aderenta in treapta 1 2, mai ales la o intersecție aglomerata. Aici chiar poate fi vb de siguranță...dar nu la testul elanului...unde e vb de esp... AAA si a salvat BMW-ul din fata mea care a calcat accelerația la max pe ud, schimband benzile exact că la testul elanului, vrând să se dea mare...trecand milimetric de fundul mașinii din fata și de botul tramvaiului pe a carui linie a intrat..am și zis că îl văd invartindu-se și luat în lateral de 40 tone ce coboară cu 40 ora dealul... Mai ales că linia de tramvai uda e perfecta sa te învârti.. Pt ăla a meritat 100% xdrive... Edited by t-balt, 20 December 2020 - 18:02. |
#63
Posted 20 December 2020 - 18:21
100% not happening, de multi ani deja. In ziua de azi ESP actioneaza cu mult inainte sa se ajunga la situatiile astea. De fapt, ESP raspunde mereu in doua feluri: daca directia de deplasare nu coincide cu pozitia ceruta de volan, franeaza diferentiat, iar daca vreo roata accelereaza mult prea brusc taie tractiunea.
|
#64
Posted 20 December 2020 - 18:40
vom vedea. momentan am răscolit noroiul cu XVul [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/P_hYmHJTZv0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
|
#65
Posted 20 December 2020 - 18:45
Excelent. Ai adunat cata mocirla ai putut pe masina si ai mers cu ea inapoi pe drumul public. Sa tot fii moralist.
|
#66
Posted 20 December 2020 - 18:55
e bine că te-ai uitat până la final, dar n-ai conectat și creierul la ochi.
|
#67
Posted 20 December 2020 - 18:57
Sa o stapanesti sanatos. La cati mai multi kilometri fara probleme.
|
#68
Posted 20 December 2020 - 19:04
#69
Posted 20 December 2020 - 19:05
da, de aia pe ultima porțiune am mers pe macadam/pământ tasat, ca să scutur noroiul. din nou, dacă te uitai...
|
|
#70
Posted 20 December 2020 - 19:06
Nu-i adevarat, ca inainte de asfalt a avut o portiune de 30m de drum lutos si acolo anvelopele s-au curatat bec...
Sigur are o filmare si din spate unde se poate vedea ca nu a lasat niste dare de noroi pe asfalt. |
#72
Posted 20 December 2020 - 19:17
Da, da. Asa imi spal si eu masinile cand se mocirlesc de la astia ca tine. Merg 50m pe maidan si e ca din fabrica.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users