Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Plata impozit PF

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024
 Cum sterg mails din Promotions

Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica
 Ce componenta e asta si ce ziceti...

Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila
 Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#73
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
m-a întrebat un vecin dacă merge să îi pun GPL, că 2.5 e cam mare și consumă.

#74
aug

aug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 04.11.2004

View Postvali, on 22 decembrie 2020 - 10:28, said:

m-a întrebat un vecin dacă merge să îi pun GPL, că 2.5 e cam mare și consumă.

cumva eu am o retinere din cauza motorului de 2.5 ... acum e ok, dar daca peste 2-3 ani, intra pe sistemul curent (impozitarea sa fie ca la motoarele fara hybrid - si nu vorbesc doar de Toyota, ci si la altii care au motor mare + hybrid)

Edited by aug, 22 December 2020 - 12:28.


#75
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Daca intra pe sistemul curent de impozitare, o sa dai 1000 de lei pe an, in contextul in care e o masina care costa 150.000 lei, iar daca faci 20.000 km pe an te costa peste 10.000 de lei pe an doar combustibil + asigurari + revizie + uzura anvelope, deci sa o tii pe drum. Mi se pare derizoriu sa te uiti la aia 1000 de lei impozit in contextul asta. Daca o luai SH cu 10 ani mai ziceam, dar de noua fix impozitul e ultima problema in ecuatie, mai degraba il inteleg pe nenea cu GPL-ul Posted Image .
Daca aveau 2.5 benzina simplu cu cutie manuala, probabil ala il luam.

Edited by Mihai_mb, 22 December 2020 - 13:06.


#76
aug

aug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 04.11.2004
mda asa este... dar daca se schimba calculul probabil ca va fi mult mai mult. acum e ok la 1000 lei (aveam impresia ca e in jur de 2000 lei

#77
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
ideea mea o știi. dacă vrei să mergi spre 1.6 hybrid, testează-l și vezi dacă se potrivește stilului tău înainte să îl iei, ca să nu ai surprize.

#78
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
3 poze și consumul până acum, la mers 20% din timp oraș, restul afară.

Attached Files



#79
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
a trebuit să încetinesc ca un civil, că mașina nu are nici un fel de stabilitate la faze din astea https://streamable.com/dndjve
sau, nu știu, poate are, dar ori vine mai târziu, ori nu se simte.

#80
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Nu este masina de raliu, ai un centru de greutate sus, nici modelul anterior nu excelela. Frige-o pe linie dreapta si lasa-o lejer pe viraje.

Ti-ai sincronizat MyT? Sa ai pe telefon statistici privind consumul si alti parametrii?

Cand mai pui poza cu consumul pune te rog si trip report de pe ecranul multimedia, acolo iti da viteza medie si alte valori, dar la hibrida pentru un consum optim este sa anticipezi cat mai mult traficul si sa franezi cat mai lung, fara a brusca comenzile.

Nu am apucat sa merg cu modelul nou, dar in familie am XA40, modelul anterior, la acesta au remediat flexibilitatea capotei care in anumite conditii o vezi cum flambeaza la baza parbirzului? Prostia asta am vazut-o si la CX5.

#81
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001

View Postconnectorxp, on 27 decembrie 2020 - 20:58, said:

Ti-ai sincronizat MyT? Sa ai pe telefon statistici privind consumul si alti parametrii?
nu. are rost?

Quote

Cand mai pui poza cu consumul pune te rog si trip report de pe ecranul multimedia
will do.

Quote

Nu am apucat sa merg cu modelul nou, dar in familie am XA40, modelul anterior, la acesta au remediat flexibilitatea capotei care in anumite conditii o vezi cum flambeaza la baza parbirzului? Prostia asta am vazut-o si la CX5.
n-am observat.


ps: parametri. un parametru, alți parametri.

#82
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
My bad Posted Image Ma amuza cand incep sa scriu substantivele cu litera mare, la munca vorbind in Germana si Engleza si Romana am stalcit-o in fel si chip.

Are rost cu MyT, ai destule informatii care sa te ajute sa exploatezi mai bine masina. Poti incerca si acasa sa-ti faci inrolarea, dar de multe ori te trimite la dealer pentru activare.

Edited by connectorxp, 28 December 2020 - 14:36.


#83
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

View Postvali, on 27 decembrie 2020 - 19:07, said:

a trebuit să încetinesc ca un civil, că mașina nu are nici un fel de stabilitate la faze din astea https://streamable.com/dndjve
sau, nu știu, poate are, dar ori vine mai târziu, ori nu se simte.

Si eu am avut aceasta senzatie insa in modul sport se intareste volanul si masina o simt mai stabila. Poate numai placebo.

Edited by gabbar, 28 December 2020 - 15:18.


#84
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
connectorxp, yea, nu mă duc la dealer pentru așa ceva.

gabbar, merci, investighez.

#85
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
O poti programa cand ai prima revizie.

Modul Sport la hibridele Toyota/Lexus modifica raspunsul pedalei de acceleratie, modul de functionare al climatizarii, directia cu efort variabil, tensiunea de alimentare a motoarelor electrice, harta de putere a motorului termic, suspensia adaptiva, lumina ambientala si indicatiile din bord.

Attached File  121708_upload_2017-3-14_7-14-52.png   369.33K   107 downloads

Curba de raspuns pentru pedala de acceleratie.

#86
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

View Postconnectorxp, on 28 decembrie 2020 - 16:02, said:

O poti programa cand ai prima revizie.

Modul Sport la hibridele Toyota/Lexus modifica raspunsul pedalei de acceleratie, modul de functionare al climatizarii, directia cu efort variabil, tensiunea de alimentare a motoarelor electrice, harta de putere a motorului termic, suspensia adaptiva, lumina ambientala si indicatiile din bord.

Attachment 121708_upload_2017-3-14_7-14-52.png

Curba de raspuns pentru pedala de acceleratie.

Inseamna totusi ca nu a fost numai placebo, am folosit modul sport la cateva depasiri mai scurte, in rest numai mers normal.

#87
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
La Lexus simteam cand trec pe Sport, mai ales ca "falsa" si sunetul ce-l auzeai in cabina, lucru imposibil de anulat.

Modul Sport este cel mai indicat pentru un stil de mers alert sau un drum de munte si vrei sa te dai la ea, in rest normal si in oras dai pe Eco.

#88
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
consum la 150km/h și detaliile unei călătorii de 30km.

Attached Files



#89
raven75

raven75

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,180
  • Înscris: 16.05.2012

View Postvali, on 31 decembrie 2020 - 09:20, said:

consum la 150km/h și detaliile unei călătorii de 30km.
Foarte tare ca la 150km/h indicatorul din stanga arata ca esti in eco si nu in power....adica eficient...probabil de la 200km/h in sus indicatorul trece in power. Posted Image
De aici si consumul bun de 9.2 de la o masina cu aerodinamicitatea unei cutii de pantofi.

Edited by raven75, 31 December 2020 - 09:38.


#90
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
nu cred că prinde 200, e limitată la 180, probabil pentru a proteja cutia.

dar da, la CVT-uri, după ce mergi un pic cu viteza aia, turația începe să scadă.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate