Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...
 Pompa de apa HEPU ?!

Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...
 ULBS INFORMATICA

Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu
 Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#37
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
adică e mai mică decât alea tip briceag de la VAG. mai subțire.

#38
hanem100k

hanem100k

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 24
  • Înscris: 02.10.2020
Dupa un research destul de lung, si eu m-am decis sa iau Rav4 hybrid. Am sunat la cateva dealershipuri si fie mi-au oferit vopseau bonus, fie un discount de 2-3%. Cu exceptia unei reprezentate din bucuresti, care mi-a oferit 5% din start. (inca nu am ajuns la negociere)

 vali, on 16 decembrie 2020 - 05:35, said:

discountul a fost de două cifre.
n-am rabla, XVul încă merge bine.

Poti sa-ti intrebi te rog cunostinta, daca ar vrea/putea oferi un discount mai mare decat cei din Buc
As dori sa-o achizitionez in ianuarie-februarie.
Mersi.

#39
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
discounturile depind de situație cred. e culoare vandabilă. are opțiunile care place la clienți. a comandat-o cineva și acum nu o mai vrea. stă de 2-3 luni pe loc și nu se vinde. și tot asa. un vecin și-a luat un Superb nou cu 6.000€ reducere, ca mașina ruginea în parcare și nu o voia nimeni.

#40
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
famous last words: am bănuiala ca mașina asta n-are AWD.
sau că Toyota înțelege altceva prin AWD decât alții.
eram pe o rampă, i-am dat pedală moderat să urc, au început să alunece roțile din față 1-2 secunde până să apuce se intre spatele.

#41
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
A stat sa se incarce :))
A fost unul din motivele principale pt care am mers tot pe dinozaurian clasic cu cardan si cutie manuala la a mea. Nici pe a mea n-o sa fie cel mai rasarit sistem, ai cuplaje peste tot care se pot supraincalzi, dar cu hibrida am fost pe niste sleauri si tot ce poti sa faci e sa-i dai cu elan, e aproape ca la FWD cand mai ai un prieten-doi afara sa impinga din spate. Iar daca ai ramas undeva, nici nu te lasa automata sa faci balans. Dar se adapteaza si ei la clientela, majoritatea n-or sa iasa de pe sosea cu ele. Asa e pe la toti, Mazda au lucrat recent la seria de cx-uri ca s-au prins din teste de pe youtube ca masinile nu se descurca bine la rampe abordate in unghi, este chiar un clip cu un inginer de la mazda care recunoaste asta.

Edited by Mihai_mb, 18 December 2020 - 15:55.


#42
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
e enervant că nici pe youtube nu găsesc informații despre asta. pana mea, merg pe TRAIL tot timpul dacă asta înseamnă să fie și spatele mai alert, eventual cuplat.

#43
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Am gasit pe undeva ca modul Rock & Dirt ar fi cel mai ok, incercand oarecum sa simuleze un diferential blocabil pe puntea spate, restul is toate pentru avant.
Dar citisem si ca toate se decupleaza pe la 40 la ora si ramai in modul FWD in care mai decide ECU-ul ce si cand sa-ti dea la nevoie.
L.E.: Nu stiu sigur daca-s aceleasi moduri si la hibrida.
Si acuma dincolo de gluma, la hibrida daca tragi de ea anterior, s-ar putea sa nu prea iti mai dea pe puntea spate mare lucru ca nu are de unde pana nu se incarca.

Edited by Mihai_mb, 18 December 2020 - 16:31.


#44
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
da, aia e versiunea off-road, nu am așa ceva, am TRAIL, ECO, SPORT, NORMAL și EV.

#45
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,898
  • Înscris: 14.11.2004
Felicitari! Ai ales o masina buna si pe care te poti baza.

Ai tot ce-ti trebuie pe Dynamic, foarte bine echipata pentru vremurile de acum.
Eu sunt multumit de Rav4 XA40 Hybrid.

#46
asul

asul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,489
  • Înscris: 24.12.2005

 vali, on 18 decembrie 2020 - 15:39, said:

famous last words: am bănuiala ca mașina asta n-are AWD.
sau că Toyota înțelege altceva prin AWD decât alții.
eram pe o rampă, i-am dat pedală moderat să urc, au început să alunece roțile din față 1-2 secunde până să apuce se intre spatele.

Zilele astea discutam cu niște prieteni despre sistemele 4x4 și căutând informații am dat de un articol. Acum, când am citit postările tale de azi mi-am amintit de el:

Test drive comparativ: cel mai bun 4×4

Quote

Ne referim aici la Toyota Rav4 Hybrid, cea mai originală dintre toate, la care puntea spate este pusă în mișcare de un motor electric. Din păcate, acest sistem de tracțiune integrală este integral doar pe hârtie nu și în realitate. Motorul electric are rolul de a limita consumul în oraș și de a garanta o mobilitate fără emisii, capitol la care Toyota a reușit să obțină o eficiență deosebită.  Însă, acest sistem nu e adecvat pentru a asigura aderență în situații critice. În cele cinci teste desfășurate, SUV-ul japonez a absolvit doar două dintre ele, ceea ce nu califică Rav4 Hybrid ca o integrală adevărată.

Toyota RAV4 Hybrid are un sistem 4×4 neconvențional deoarece puntea spate nu este antrenată de motorul termic prin intermediul unui arbore de transmisie și ambreiajul multidisc sau diferențialul central lipsește. Puntea spate este antrenată de un motor electric de 50 kW în cazul lui RAV4 Hybrid montat la puntea spate. Această soluție este posibilă datorită bateriei sistemului hibrid care este capabilă să furnizeze energia necesară motorului la pornire. Astfel, puntea față și puntea spate sunt acționate complet independent, neexistând legătură mecanică între ele. Motorul electric este activ la start și în cazul în care puntea față pierde aderența. Însă din cauză că motorul termic nu acționează deloc puntea spate, există limitări de tracțiune deoarece motorul electric nu are suficientă forță de tracțiune în situații critice cu aderență aproape de zero a punții față.

Indiferent cum ar fi, să ai parte de drumuri plăcute și fără necazuri!

#47
aug

aug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 04.11.2004
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/YvNaiXzdtnM?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#48
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
man, testele alea pe role sunt așa, doar pentru masturbatorii de specificații. n-au aplicare în lumea reală. tu eștid eja în șanț în alea 2 secunde cât i-a luat sistemului să observe că nu ai tracțiune pe roțile alea și ar trebui să trimită și acdolo ceva.

#49
aug

aug

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 209
  • Înscris: 04.11.2004
Aplicatie in viata reala ai atunci cand ai puntea fata impotmolita in zapada si zero tractiune pe acea punte. , dar puntea spate are inca tractiune. Sau cand tragi pe dreapta in zapada iarna si ai roata fata si spate in zapada fara sa iti dai seama de santul ascuns sub zapada. Am fost in ambele situatii.

#50
Sagacious

Sagacious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 412
  • Înscris: 20.11.2020
Toate ca toate dar la testul elanului sta execrabil.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CLnaParvC_8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#51
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
aug, asta la viteze mici. dar în depășiri? dar la viteze mai măricele?

#52
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,888
  • Înscris: 03.12.2001
am uitat să menționez ceva important: pe mine mă interesează cum se comportă sistemul AWD pe șosea, în trafic, la viteze normale, nu în cele puține ocazii în care dau de noroi sau zăpadă. ăla e adevăratul test, asta ar trebui să conteze cel mai mult, asta vreau de la toate sistemele AWD, să funcționeze pe șosea. absolut toate clipurile de pe net menționează că Rav4 stă excelent pe șosea, ia curbele în mod superb, siguranța sporită, sistemul e regândit și bla bla bla. la fel cum trece toate testele alea la 5km/h prin noroi sau pe role. și am căutat în mod special teste și păreri de la oameni/jurnaliști, nu de la prezentările de companie.

am puțini km cu mașina momentan, dar voi salva câteva ocazii/situații cu AWDul în funcțiune, pentru exemplificare.

ps: da, știu că vin de pe Subaru și am așteptări, dar mă gândesc că o companie de 100 ori mai mare se uită la cele mai bune AWD-uri (Subaru, Benz, Jeep, Land Rover) și fură de acolo ce are nevoie sau măcar nu spune că mașina are AWD când nu are. plus, XV 2013 vs. RAV4 2020.

#53
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,915
  • Înscris: 03.12.2005
Pe sosea la viteze de drum ai o masina FWD si atat. Conteaza absolut deloc daca e AWD sau nu pentru ca suspensia e proiectata pentru caracter subvirator la toate masinile de zi cu zi. Restul e gargara de marketing, incepand cu jurnalistii. Doar de-aia ii pui in modelul echipat cu de toate si ii duci pentru review la Chamonix, ca sa fie reprezentativ pentru clientul obisnuit.

#54
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016

 Sagacious, on 19 decembrie 2020 - 05:26, said:

Toate ca toate dar la testul elanului sta execrabil.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/CLnaParvC_8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Ala e pluginul. Pentru restul au facut update de soft si trece. Va urma probabil si pt plugin

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate