Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani
 Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964
 Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...
 Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)

Se poate recupera numar de telefo...
 

Toyota RAV4 2021 2.5 Hybrid eCVT AWD

* * - - - 5 votes
  • Please log in to reply
383 replies to this topic

#127
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Consumul mai lasa-l un timp ca trebuie sa te acomodezi cu ea si sa se mai rodeze masina.
Eu am medie de 6.9 pe exterior, cu o viteza medie similara, diferenta este ca pe autostrada stau la 120-130, nu urc mai sus, din cauza aerodinamicii care determina un consum si mai mare.

Legat de zgomot poti sa te adresezi dealer-ului si sa obtii masina de test pentru cateva probe in care sa masori zgomotul, dar din pacate "asa fac toate" cu anvelopele standard.

#128
Mihai_mb

Mihai_mb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,570
  • Înscris: 23.09.2016
Eu mi-am comandat un Carista pentru dezactivare avertizor centuri spate, activare deschis/inchis geamuri din cheie si alte maruntisuri, o sa povestesc pe topicul meu ce pot sa fac din el cand vine masina. As avea niste curiozitati daca stii: bipaie daca depasesti viteza citita de ea de pe drum? Se poate dezactiva si sa ramana dezactivat sau trebuie sa dezactivezi de fiecare data? Pe displayul central din bord iti arata informatii despre navigatie daca esti pe Android Auto / Carplay?

Edited by Mihai_mb, 03 February 2021 - 18:21.


#129
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001

Quote

bipaie daca depasesti viteza citita de ea de pe drum? Se poate dezactiva si sa ramana dezactivat sau trebuie sa dezactivezi de fiecare data?

cred (nu sunt sigur) că sistemul ăla e dezactivat.

ce am pe volan și e util e activarea/dezactivarea lane assist, pe care o țin dezactivată în oraș și activă la drum lung https://i.imgur.com/70II2zj

#130
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

 vali, on 03 februarie 2021 - 18:51, said:

cred (nu sunt sigur) că sistemul ăla e dezactivat.

ce am pe volan și e util e activarea/dezactivarea lane assist, pe care o țin dezactivată în oraș și activă la drum lung https://i.imgur.com/70II2zj

Sistemul de recunoastere a semnelor de circulatie se poate activa/dezactiva din meniu, la mine este activat dar numai apare semnul pe ecran fara sunet(asa a fost setat la predare, nici nu stiam ca poate sa fie si o avertizare sonora).
Asa scrie in manual:

■ RSA (Road Sign Assist)
(if equipped) (P.348)
Select to set up the following items.
 Road Sign Assist on/off
Select to enable/disable the RSA system.
 “Notification method”
Select to change each notification
method used to notify the driver when
the system recognizes excess speed,
no overtaking and no-entry sign.

#131
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

 Mihai_mb, on 03 februarie 2021 - 18:17, said:



RSA se configureaza din meniu si poate fi dezactivat complet, activ cu alerte vizuale, activ cu alerte vizuale si acustice. Si poti sa-i setezi si toleranta. Lasa-l cu alerta vizuala si cu toleranta de +10km/h.

#132
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 vali, on 03 februarie 2021 - 18:51, said:

cred (nu sunt sigur) că sistemul ăla e dezactivat.

ce am pe volan și e util e activarea/dezactivarea lane assist, pe care o țin dezactivată în oraș și activă la drum lung https://i.imgur.com/70II2zj
mie chiar și line assist mi se pare f periculos pentru Romania:
- nu avem drumurile marcate
-.avem căruțe care circulă ciudat pe drum
- avem gropi pe care le ocolim prin a călca ușor linie de demarcare a benzilor.

#133
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
de aia ai mâini și ochi, să tragi tu de volan, nu doar el.

#134
bobalex18

bobalex18

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,487
  • Înscris: 18.06.2007

 vali, on 08 februarie 2021 - 17:51, said:

de aia ai mâini și ochi, să tragi tu de volan, nu doar el.
păi asta e problemă. că dacă e activat și tragi tu de volan el te trage inapoi (dacă nu pui semnalizarea). iar pentru a ocoli o groapă și să te urci cu roata pe linie nu pui semnalizarea.
îți spun că la Audi îți trage volanul din mână.
la Toyota nic nu am stat să verific, direct off și only off :)))

#135
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
La Toyota cu TSS2 si 3 iti da prioritate daca tragi tare de volan, adica oricand pot sa-i fac override, pana si la Tesla dai supracomanda la pilotul automat.

#136
gabbar

gabbar

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 208
  • Înscris: 30.11.2008

 bobalex18, on 08 februarie 2021 - 18:02, said:

păi asta e problemă. că dacă e activat și tragi tu de volan el te trage inapoi (dacă nu pui semnalizarea). iar pentru a ocoli o groapă și să te urci cu roata pe linie nu pui semnalizarea.
îți spun că la Audi îți trage volanul din mână.
la Toyota nic nu am stat să verific, direct off și only off Posted Image))

Am condus in continuu(noaptea) aprox. 200km cu LTA si pilot automat activat pe un drum f. bine marcat aproape liber, mai mult ptr. test(masina noua de doua luni Rav4 hibrid), se poate  usor supracomanda, am lasat si volanul sa mearga singura vreo jumatate de minut, stiu nu este recomandat(dar te avertizeaza sa prinzi volanul). Merge bine, insa necesita atentie mare ca sa poti interveni in fiecare clipa, a fost bun impotriva somnului, trebuia permanent sa ma concentrez. In curbe dupa franare si incetinire trebuie reactivat la viteza setata.
Insa pentru drumurile noastre, in afara de autostrada, nu cred ca  e f. util, cruise controlul insa da, si folosesc des(fara LTA), il consider comod pe drumuri cu circulatie mare.

#137
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
eu il țin activat doar pe autostradă.
pe DNuri și alte drumuri da, nu e tocmai bun.

#138
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Din pacate multe drumuri sunt "inadecvate" folosirii in siguranta a ACC, motiv pentru care Toyota Romania au refuzat sa aduca ACC si LKA (stramosul lui LTA) cand acestea au devenit disponibile pe Rav4 XA40 si Prius ZWE-30, lucru valabil si pentru Lexus. Au trecut cativa ani si niste teste interne care sa ateste ca sisteme nu prezinta un risc major pentru utilizator si sa poata fi lansate catre publicul larg. Modelele care au beneficiat de LKA si ACC au fost RAV4 XA40 facelift plus noile modele cu Toyota Safety Sense precum Auris E180 facelift, Yaris XP130 si altele ce au urmat.

Safety Sense reprezinta o suita de sisteme care sunt perfectate de la o generatie la alta, la modul ca la RAV4 XA40 ai ACC pe o plaja de viteze limitata, fara franare completa pana la oprire, iar la XA50, cum are Vali, poti folosi pe tot spectrul de viteza al masinii, inclusiv in trafic bara la bara, necesitand un minim de input de la sofer. Iar LTA adauga autonomie de nivel 2 cand este cuplat cu DRCC (ACC pe tot spectrul de viteza, pentru masinile automate).

Informatiile astea le am de la o persoana de la marketing si product manager pentru anumite modele Toyota.

Personal am o oroare de ACC pe anumite drumuri, cand iti vine o curba stransa, fapt pentru care m-am obisnuit sa conduc la "mana" mai mereu si sa folosesc aceste "luxuri" pe autostrada. Plus ca tinand viteza sub control uman devine mai antrenant sofatul.

Edited by connectorxp, 08 February 2021 - 21:58.


#139
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
2.600km deja. consumul s-a stabilizat pe la 8.2

Attached Files



#140
AWE

AWE

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,561
  • Înscris: 12.10.2005

 bobalex18, on 08 februarie 2021 - 18:02, said:

păi asta e problemă. că dacă e activat și tragi tu de volan el te trage inapoi (dacă nu pui semnalizarea). iar pentru a ocoli o groapă și să te urci cu roata pe linie nu pui semnalizarea.
îți spun că la Audi îți trage volanul din mână.
la Toyota nic nu am stat să verific, direct off și only off Posted Image))

Exact asa si la MB, am pus chestia pe off din prima zi.

#141
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
noroiul de pe portierele din spate e probabil una dintre cele mai mari dezamăgiri. înțelegeam pe praguri, ridici piciorul și aia e. dar se adună noroi și mâzgă pe închiderea de la portieră până sus, în dreptul mânerului.

Attached Files



#142
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
-14 grade și a pornit din prima.

#143
Cripam

Cripam

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 142
  • Înscris: 22.10.2007
chiar nu inteleg de ce nu ti-ai luat Forester 2.0i Hybrid e-BOXER

#144
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,892
  • Înscris: 03.12.2001
pentru că are doar 150CP. și se simt.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate