Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Wagonetta 2 - Black Booty - Hyundai i40 Wagon
Last Updated: Jan 05 2024 11:47, Started by
danX
, Aug 27 2020 18:10
·
10
#1
Posted 27 August 2020 - 18:10
Si a venit momentul sa incepem un nou jurnal de bord. Copiez postarea relevanta din celalalt jurnal, pentru consistenta:
Povestea e cam asa: La inceput de iulie am luat o cazatura nasoala in padure la munte cu MTB-ul, s-a lasat cu ruptura de ligament rotulian, operatie si 4 saptamani de stat in orteza si carje, deci masina a fost ultima grija. Intre timp copila din dotare a ajuns la 70cm si deja protesta in scoica, asa ca bye bye scoica si bine ai venit Britax Romer i-Size. Cand ma refac cat de cat si ma sui la volan, soc si groaza. Cu scaunul in spatele soferului eu n-am loc la volan. Cu scaunul in spatele pasagerului n-are nevasta loc, sau bine, are loc intr-o limita de mers la supermarket, nu de mers in concediu, cu genunchii in rinichii mei. Un plus ca operatul ambreiajului devine foarte inconfortabil dupa o traversare a orasului. Asa ca luam OLX si Autovit la frunzarit si asa am ajuns la i40 Wagon 1.7 CRDI 7DCT din 2017 cu 106k km la bord. Masina tocmai la Timisoara, eu inca inapt sa conduc, vanzator amabil decide sa accepte un test drive si o verificare vizuala de la un prieten de-al meu local, cadem deacord la pret si lasam sa treaca 2 saptamani sa ma pot recupera cat sa pot ajunge acolo. Saptamana trecuta am ajuns acolo, am stat vreo 4 ore la Hyundai TM sa o verificam peste tot, istoric de service complet, mici ciupituri pe capota si plafon de la drumurile romanesti, in rest nimic, nu bate, nu troncane, ambreiaj schimbat in garantie la 90k km, garantie valabila pana in Februarie 2022. Achitam, facem actele si plec la drum. Intre timp s-au intamplat si chestii interesante, respectiv dupa ce fac 600km prin tara fara evenimente scot masina pe centura sa iau niste chestii de la market, drum de 3 km, si zboara o piatra de pe contrasens, se infige in capota si sare pe plafon. Se vede tabla in ambele cazuri. Debordez de fericire. Desi mai avea 3 luni si vreo 15000km pana la revizie, decid sa ii fac o revizie completa la Neo Motors, ca sa inceapa fresh la mine. Cu tot cu schimbat lichid de frana, lichid de racire peste cele traditionale pentru revizia nr 4. Costuri pana acum: 14000 EUR masina 1300 RON revizia anterior mentionata Urmeaza: 750 EUR casco la Groupama cca 600 RON inscrierea RCA cat o mai fi si el La anu in primavara - Vopsire plafon si capota, ca sigur mai iau ceva peste iarna, 1800 RON tot la Neo Motors Echipare: Supreme + Aici am un cui cu Hyundai RO, ca in toate pliantele lor scriu "faruri HID", optiune ce nu a existat pe i40 in Romania in nici o echipare. Sistemul de iluminat e un paradox. Desi am lumini de zi, ceata si stopuri LED, faza scurta si faza lunga sunt halogen. Se vad bine, dar ar fi fost fain un Xenon macar. N-ar fi stricat un hayon electric, dar mna, despic firul in patru. Lasand asta laoparte, masina vine cu urmatoarele: Interior piele perforata, scaune fata ventilate si incalzite, cu reglare electrica orizontala, verticala si lombara. Bancheta cu spatar reglabil in doua unghiuri. Comenzi pe volan, volan imbracat in piele, cu padele (useless, dar sunt acolo), incalzit Navigatie 7" cu Android Auto si carplay Clima "bizonica" cu guri de ventilatie intre scaunele fata pentru bancheta spate. Cruise control simplu (nu adaptiv, fara lane assist) cu limitator de viteza. Geamuri electrice cu impuls la toate cele 4 usi si oglinzi incalzite si electrice, inclusiv rabatare electrica. Faruri si stergatoare automate (o sa doara la parbriz nou, care e cam certitudine in Romania, dar asta e) Roata de rezerva de dimensiuni normale, jante de 17" aliaj cu cauciucuri 215/50R17 Keyless entry si keyless go. Motor 1.7 CRDI Euro 6 141CP si cutie automata 7 trepte dublu ambreiaj. Cui tractare cu priza. Spatiu, spatiu, spatiu... Opinii si pareri: Masina e comfortabila, mare, spatioasa, te imbie la condus lejer si mancat kilometri de autostrada. Nu se da in laturi nici de la urcari sprintare pe Dealu Negru, dar se simte mai bine pe cruise control cu Waze si Spotify. Scaunele de piele peforata incalzite si ventilate in fata sunt moi si ofera sprijin bun, nu m-a durut spatele dupa Timisoara - Bucuresti. Android Auto se intrerupe din cand in cand, cred ca e vina cablului, am gasit prin casa unul de 5 metri...o sa schimb cu unul mai scurt sa vedem daca mai comenteaza. Masina e neagra, ceea ce inseamna ca ORICE picatura de apa se transforma in urma de praf. Ceea ce ma aduce la urmatoarea dementza: In primavara facem o revopsire la plafon si capota + detailing profesionist + ceramic coating + PPF. Sa vedem daca imi trece pana atunci. Ce mai urmeaza de facut: Jante de iarna + cauciucuri - as vrea Alcar Hybridrad negre, dar nu gasesc nici batut 5x114.3 ET45, doar ET48.5 si nimeni de la importatorii Alcar nu-mi confirma ca-s ok pe masina. Ceva poze cu Black Booty: 3632e2b9-eb27-4615-8ebf-cdd434b82c22.jpg 698.61K 287 downloads 4d4c9b62-0348-4621-b740-932b5b53c30d.jpg 626.21K 342 downloads a2b34514-a995-4637-a619-a23a21c82cc5.jpg 274.42K 381 downloads 22d0f429-aaad-4f3a-9a76-4e0496bca00b.jpg 224.46K 352 downloads |
#2
Posted 27 August 2020 - 18:44
Pana la urma ai sau nu HID ? Pentru ca HID este doar o alta denumire pentru Xenon.
https://www.jdpower....-hid-headlights |
#5
Posted 27 August 2020 - 21:19
danX, on 27 august 2020 - 18:10, said:
Ce mai urmeaza de facut: Jante de iarna + cauciucuri - as vrea Alcar Hybridrad negre, dar nu gasesc nici batut 5x114.3 ET45, doar ET48.5 si nimeni de la importatorii Alcar nu-mi confirma ca-s ok pe masina. Vad ca in configuratorul alcar nu au jante car specific pe 17 ... doar pe 16 si 18 inch Nespecifice adica cu inele de centrare au pe 17 Cele de aliaj specifice pe 17 inch ar fi fost cele mai bune dupa parerea mea |
#6
Posted 28 August 2020 - 09:17
stalker2142, on 27 august 2020 - 21:19, said:
Vad ca in configuratorul alcar nu au jante car specific pe 17 ... doar pe 16 si 18 inch Nespecifice adica cu inele de centrare au pe 17 Cele de aliaj specifice pe 17 inch ar fi fost cele mai bune dupa parerea mea Mai arunc si un ochi pe OLX sa vad ce apar, poate gasesc chiar OEM de i40 de 18". |
#7
Posted 28 August 2020 - 09:27
Sa o stapanesti sanatos. Am fost interest de aceasta masina anul trecut, insa nu am gasit la niciun dealer varianta break. Cred ca e best-buy in aceasta clasa!
Edited by bani002, 28 August 2020 - 09:27. |
#8
Posted 28 August 2020 - 11:33
bani002, on 28 august 2020 - 09:27, said:
Sa o stapanesti sanatos. Am fost interest de aceasta masina anul trecut, insa nu am gasit la niciun dealer varianta break. Cred ca e best-buy in aceasta clasa! Si-a luat un amic sedan 1.6 diesel manual in rest echipat similar cu 20k luat de la dealer. |
#9
Posted 28 August 2020 - 12:04
E fiabila cutia dct la hyundai?
Apare noul i40 sau cu ce va fi inlocuit? |
#10
Posted 28 August 2020 - 12:26
the_same, on 28 august 2020 - 12:04, said:
E fiabila cutia dct la hyundai? Apare noul i40 sau cu ce va fi inlocuit? E dead end i40 la Hyundai, cel putin in Europa de Est. Se cumpara SUV-uri in disperare si masini de clasa medie mai deloc. Asa ca aduc Tucson, SantaFe in diverse declinari, dar Elantra / Sonata nu mai ajung la noi. Oricum varianta break nu vor mai avea. La fel cu moare Mondeo, Talisman, Optima, Camry/Avensis, Accord, etc. Daca vrei masina de clasa medie si nu vrei SUV ramai cu Passat/Superb si atat. Cat or mai tine si alea. Edited by danX, 28 August 2020 - 12:28. |
|
#11
Posted 28 August 2020 - 17:59
Un aspect care imi place tare, in special in vremea asta cand e greu cu indoitul piciorului stang, cand ii iau contactul si deschid usa scaunul gliseaza automat maxim inapoi.
Am insa de facut curand alta treaba. Fostul proprietar i-a pus folie 30% pe geamurile din fata. Imi place talonul meu asa ca saptamana viitoare merge la scos foliile. |
#12
Posted 28 August 2020 - 18:10
danX, on 28 august 2020 - 17:59, said:
Am insa de facut curand alta treaba. Fostul proprietar i-a pus folie 30% pe geamurile din fata. Imi place talonul meu asa ca saptamana viitoare merge la scos foliile. In poza cu usile deschise par foarte inchise foliile, merita date jos. Poti sa il intrebi pe fostul daca le-a pus cu demontat de usi sau nu Daca nu a demontat usile poti sa le dezlipeste foarte usor. |
#13
Posted 28 August 2020 - 23:12
danX, on 28 august 2020 - 17:59, said:
Un aspect care imi place tare, in special in vremea asta cand e greu cu indoitul piciorului stang, cand ii iau contactul si deschid usa scaunul gliseaza automat maxim inapoi. Am insa de facut curand alta treaba. Fostul proprietar i-a pus folie 30% pe geamurile din fata. Imi place talonul meu asa ca saptamana viitoare merge la scos foliile. |
#14
Posted 29 August 2020 - 06:16
Asta nu înseamnă că nu te poate întreba.
E mai închisă? Se vede că ai folie? |
#15
Posted 29 August 2020 - 06:40
"nu gasesc nici batut 5x114.3 ET45, doar ET48.5 si nimeni de la importatorii Alcar nu-mi confirma ca-s ok pe masina"
Daca nu e dimensiunea maxima pt janta si latimea maxima pt cauciuc, pune fara nicio grija. 3.5mm nu conteaza la dimensiuni mici sau intermediare. Nici la alea mari nu ar trebui sa conteze dar acolo ai marja mai mica pt abateri de genul asta. Atentie in schimb la gaura din mijlocul jantei. Multi ignora asta. Ca bonus, mai scad putin solicitarile in articulatii. Nesemnificativ dar macar nu cresc |
|
#16
Posted 29 August 2020 - 09:26
Încearcă pe https://www.wheel-size.com/ ,acolo poti simula unele chestii, eu pt Hyundai tot cu site ul asta m am ajutat sa iau ceva ok pt disensiunile mașinii!
|
#17
Posted 29 August 2020 - 10:18
danX, on 28 august 2020 - 17:59, said:
......................... Am insa de facut curand alta treaba. Fostul proprietar i-a pus folie 30% pe geamurile din fata. Imi place talonul meu asa ca saptamana viitoare merge la scos foliile. Sau poti sa pui alte folii cu opacitate mai safe 20-25% . Eu am in plan, nu pt intimitate ci pt ca ma deranjeaza grav lumina puternica, mai tot timpul am ochelarii pe nas, chiar si cand soarele e dupa nori la amiaza. |
#18
Posted 29 August 2020 - 12:50
Octavian___, on 29 august 2020 - 10:18, said:
Daca din fabrica geamurile laterale n-au venit cu ceva opacitate, inseamna ca esti legal la limita. Sau poti sa pui alte folii cu opacitate mai safe 20-25% . Eu am in plan, nu pt intimitate ci pt ca ma deranjeaza grav lumina puternica, mai tot timpul am ochelarii pe nas, chiar si cand soarele e dupa nori la amiaza. Nu exista geamuri din fabrica fara opacitate, unele au mai mult altele mai putin..iar la modelul asta de masina cum arata in pozele stock sigur legal nu ai ce sa pui c asa te incadrezi ..poate un AIR 90 (90% transparenta) Chiar daca nu aveau opacitate foliile alea arata ca si cum ar fi 65-70% opacitate si 30-35% transparenta, nu invers Eu am pus pe laterale fata Llumar air blue 80 adica 80% transparenta si fiindca geamurile din fabrica erau foarte deschise s-au incadrat si legal pt sticker si certificare Daca nu se incadreaza la masuratoarea cu laser poti sa pui un Air blue 80, un AIR 75 pe laterale fata si nu arata dubios Pe spate recomand un Llumar Comfort ATR15 sau Avantgarde LATI 15 Pe parbriz am avut air blue 80 si le-am dat jos dupa doua saptamani, noaptea nu se vedea bine..ziua te ardeau ochii cand batea soarele... deci nu recomand |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users