Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Mercusys AC12G AC1200 - dual band ieftin
Last Updated: May 28 2023 11:08, Started by
gumball3000
, May 09 2020 01:01
·
0
#145
Posted 12 January 2021 - 13:56
Din pacate, rezolvare nu exista. Cablul a fost tras prin pereti cand s-a construit blocul, nu se mai poate accesa. Apartamentele sunt in chirie iar proprietarul cladirii nu accepta alte cabluri pe hol si nici alt provider de internet. Ar fi fost profi din partea RDS ca cei de la tehnic sa vina cu sculele adecvate si sa-mi arate clar - uite, e cablul cu probleme, la noi in port se sincronizeaza la 1Gbps, la tine in casa nu. Practic, concluzia au tras-o prin eliminarea altor posibile cauze, nu prin teste efective. Cel putin netul de 100 merge cum trebuie, aproape de viteza maxim suportata.
Scuze pentru off-topic! |
#146
Posted 12 January 2021 - 13:59
In teorie, daca ai contract peste 100 atunci echipa lor tehnica trebuie sa-ti dovedeasca ca la intrarea in apartament ai peste 100. Nu tine de routerul tau - ei pot face cu laptopul lor teste.
Dar nu tine de aceasta arie ci de RCS-RDS - verifica cu digihelper daca te poate ajuta. |
#147
Posted 12 January 2021 - 14:30
DANIELUSS, on 12 ianuarie 2021 - 13:56, said:
[...] sa-mi arate clar - uite, e cablul cu probleme, la noi in port se sincronizeaza la 1Gbps, la tine in casa nu. [...] Nu are cum acelasi cablu sa negocieze 1000 la ei in ONT si 100 la tine in router, auto-negocierea se face de catre ambele parti in momentul conectarii iar ambele parti raman ori la 100 ori la 1000. Daca s-a intamplat ce zici tu, ca la ei aparea 1000 si la tine 100 cel mai probabil mai exista un switch sau ceva pe traseu. Poti sa incerci la @DigiHelper sa trimita o echipa cu sculele la ei. Sa-ti refaca macar mufele. |
#148
Posted 12 January 2021 - 14:53
Pai se poate daca echipa tehnica a facut testul langa ont si nu la intrarea in apartament
LE: evident ca nu cu acelasi cablu... Edited by Ravy, 12 January 2021 - 14:56. |
#149
Posted 12 January 2021 - 15:54
Nu am FO. Serviciul este pe infrastructura existenta in bloc, respectv cablu UTP cu 4 perechi. FO este pana in echipamentul lor aflat 2 etaje mai jos, apoi pe cablu pana in casa.
Am trimis un mesaj si catre Digi_Helper. |
#150
Posted 06 February 2021 - 21:30
Intampinati probleme cu acest router atunci cand folositi Netflix pe televizor? Nu-mi dau seama daca e de la router sau de la TV. Imi face buffering foarte des! Desi televizorul e la 50cm de router. Televizorul e un Philips cu sistem de operare Saphi.
|
#151
Posted 06 February 2021 - 21:33
Si la 50cm de router tu tii TV-ul pe WiFi? N-ai un cablu?
Pentru Wireless e o distanta cam mica. Daca de acolo e problema.. Daca esti pe Digi si ai activat IPv6, dezactiveaza-l. |
#152
Posted 06 February 2021 - 21:44
Nu am activat IPv6. Nicio setare nu am facut pe router. Deja atarna 3 cabluri din el, fiind pe perete nu as mai vrea si al patrulea cablu. Viteza e ok la speedtest.
|
#153
Posted 07 February 2021 - 09:33
maiokoti2, on 06 februarie 2021 - 21:30, said:
Intampinati probleme cu acest router atunci cand folositi Netflix pe televizor? Nu-mi dau seama daca e de la router sau de la TV. Imi face buffering foarte des! Desi televizorul e la 50cm de router. Televizorul e un Philips cu sistem de operare Saphi. Folosesc acest router de 4 luni (inclusiv pe netflix) si n-am avut nici-o intrerupere sau buffering excluzand 2-3 secunde la incarcarea netflixului la pornire. |
#154
Posted 07 February 2021 - 09:46
Da...cred ca e vina televizorului. L-am conectat si pe cablu, si la fel face.
|
|
#155
Posted 08 March 2021 - 10:24
Firmware update: AC12G(EU)_V1_210128 https://www.mercusys.../ac12g#Firmware
Quote
Modifications and Bug Fixes 1. Optimized IPTV Module. 2. Improved system stability. Notes: For AC12G EU V1. |
#156
Posted 18 March 2021 - 11:15
Am routerul acesta de cateva luni dar in ultimele 3 zile s-a deconectat de 2 ori, i-am dat reboot dar degeaba: apare 'connecting...' dar nu se mai reconecteaza la conexiunea PPPoE. Nu e de la provider (daca bag cablul direct in PC merge fara probleme), am ultimul firmware (desi cred ca mai degraba l-au stricat) dar pur si simplu nu functioneaza nici daca ii dau rapid un restart. Ati intampinat problema asta?
Edited by biker17, 18 March 2021 - 11:15. |
#157
Posted 18 March 2021 - 11:28
Salut, mi s a intamplat si mie asa ceva astazi, insa cu in router asus , si solutia a fost sa scot unul din cablurile din portuguese routerului ( se pare ca era o problema cu acesta).
Incearca ... Succes |
#158
Posted 18 March 2021 - 20:19
biker17, on 18 martie 2021 - 11:15, said:
Am routerul acesta de cateva luni dar in ultimele 3 zile s-a deconectat de 2 ori, i-am dat reboot dar degeaba: apare 'connecting...' dar nu se mai reconecteaza la conexiunea PPPoE. Nu e de la provider (daca bag cablul direct in PC merge fara probleme), am ultimul firmware (desi cred ca mai degraba l-au stricat) dar pur si simplu nu functioneaza nici daca ii dau rapid un restart. Ati intampinat problema asta? Si la mine s-a intrerupt in ultimele zile internetul, de cand am pus ultimul firmware, trebuie sa fie ceva legatura. |
#159
Posted 19 March 2021 - 07:54
Eu nu am avut probleme până acum și am ultimul firmware de mai bine de o săptămână. Am ont Fiberhome pus în bridge și folosesc AC12G că router principal. Sunteți siguri că problemele sunt de la router și nu din altă parte? Oricum o să fiu atent să văd dacă apar probleme și la mine.
|
|
#160
Posted 19 March 2021 - 23:27
Eu am renuntat in cele din urma la el pentru ca aveam probleme cu conexiunea wi-fi pe tableta, se tot deconecta de cateva ori pe zi, initial am crezut ca e tableta de vina si nu am dat mare atentie.
Pe restul dispozitivelor era totul ok (desi daca stau bine sa ma gandesc, in camera cea mai indepartata, mai pica si semnalul wifi la telefon, destul de rar). Vorbesc strict de 5.0 Ghz, nu folosesc 2.4. Stiu ca l-am laudat la inceput de topic, dar nu l-as mai cumpara inca o data. A fost mai mult un experiment, nu obisnuiesc sa folosesc routere ieftine, nu e pentru mine, insa pt userul obisnuit s-ar putea sa fie suficient, inca e valabila opinia exprimata in primul mesaj. Edited by gumball3000, 19 March 2021 - 23:30. |
#161
Posted 20 March 2021 - 08:11
Eu sunt unul din acei useri obișnuiți. L-am cumpărat doar pentru wifi și sunt mulțumit dar folosesc ambele benzi deci dacă sunt ceva probleme cu deconectari pe 5 Ghz este posibil să nu-mi fi dat seama. Singura problemă care am întâmpinat-o a fost cu IPv6. Însă și eu dacă ar fi să cumpăr acum un router ieftin nou m-aș orienta spre Archer C6U care are specificații mai bune și o interfață mai completă.
|
#162
Posted 20 March 2021 - 14:49
Colegul meu are probleme cu el. Desi are ultimul firmware. Cateodata incepe sa mearga din ce in ce mai latent pana il scoate si-l baga iar in priza
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users