Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri

Musuroi mare
 

Practică de specialitate - psihologie

- - - - -
  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1
psychs

psychs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 16.04.2014
Bună ziua! Sunt student la Psihologie in anul 2 și trebuie să facem practică în acest semestru. Aș dori să întreb dacă există cabinete sau psihologi care fac practică online cu studenții și dacă este gratuit sau care este tariful?

Va multumesc!

#2
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,273
  • Înscris: 13.03.2017
Practica online ?
Na ca am trait s-o aud si p'asta

#3
psychs

psychs

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 16.04.2014

 Naijax, on 25 aprilie 2020 - 12:01, said:

Practica online ?
Na ca am trait s-o aud si p'asta

Da.. din cauza contextului actual.. ne-au recomandat profesorii treaba asta, pentru a face totuși ceva. Puțin aiurea, de acord, dar este o oportunitate

#4
Naijax

Naijax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,273
  • Înscris: 13.03.2017
Nu exista asa ceva dom'le
Stagiile de practica inseamna cursuri de teorie/practica
Repet - PRACTICA
Cum crezi ca se poate face online ?
Si ca raspuns la intrebare - DA - costa
Se platesc materialele de curs + ziua de practica

#5
SmurfK

SmurfK

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,149
  • Înscris: 11.04.2015

 Naijax, on 25 aprilie 2020 - 12:09, said:

Nu exista asa ceva dom'le

Vezi tu, lumea se adaptează.