Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Estimare reparatie

Sterilizare UV apa

Folii heliomate faruri - merita?

Cabina Dus mai mare cu 10cm decat...
 Rezultate firma

Facultatea de Medicina - a doua f...

Fortat sa imi dau demisia

Nivelare placa + Fisuri
 Premierul Slovaciei a fost impuscat

RIP imgflip meme generator

V-ati facut sau va veti face Colo...

Imagini generate de Inteligenta A...
 Typo3 - tabel cu HTML

Amorsa inainte de adeziv

Tableta pareri

Musuroi mare
 

Masina 4x4 ce rezista cel mai bine la drumuri extrem de proaste si gropi

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
121 replies to this topic

#19
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
Posted Image Posted Image nu am fost niciodata la Bamboo,si nici nu tinjesc....

#20
arg

arg

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,190
  • Înscris: 19.09.2005
isuzu

#21
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
Deja cu motoare peste 2 litri se joaca in alta liga....alte consumuri,alte impozite...

#22
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Masina de teren extrem, cu maxim 2 litri cilindree si care sa mai si traga o remorca de 1500kg.
:death:

#23
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
As elimina din titlu cuvintul extrem,cu ceva abilitati ma descurc in orice situatie,ramine suspensie independenta reductor,si tractare 1400-1500 kg.

Edited by Ellaenn, 27 December 2019 - 16:38.


#24
mariovrs

mariovrs

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,393
  • Înscris: 27.09.2013
Si punte independenta pe spate vrea..

#25
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016
Recomand pickup-ul.

Daca bugetul nu are vreo restrictie, ai SsangYong Musso (modelul nou) care inseamna habitaclu de Rexton (SUV mediu, bine echipat, cu spatiu mare la interior, materiale care se duc incet incet spre zona mai premium) si bena. Musso vine si cu suspensie independenta pe spate in loc de arcuri lamelare. In Australia, modelul a fost destul de bine primit si am gasit cate review-uri pe termen lung (gen jurnal) care lauda modelul.

Totusi, daca poti sacrifica putin confort, as alege un L200 pentru transmisia SuperSelect II care permite rularea 4x4 si pe asfalt uscat - adica 4x4 permanent. Restul pickup-urilor sunt doar 4x4 nepermanent.

Fix pe considerentul asta am ales L200 in loc de Ranger Wildtrak sau Musso-ul nou.

View PostEllaenn, on 27 decembrie 2019 - 16:25, said:

Deja cu motoare peste 2 litri se joaca in alta liga....alte consumuri,alte impozite...

La pickup-uri nu iti pui problema cilindreei, pentru ca sunt autoutilitare.

Degeaba iei un Isuzu cu motor de 2L. Impozitul va fi 4-500 RON. La fel e pentru 2.4-ul de pe Fullbback-ul meu, sau 3.2-ul de pe Ranger-ul unui prieten.

Cosumul... Ar trebui sa fie irelevant daca optezi pentru pickup. La mine media e 10 L/100 km. Daca ti se pare mult, poate nu ai nevoie de pickup. In teren greu toate se pot duce inspre 20 L/100km sau mai mult in functie de incarcare si conditii.

Edited by Quoriah, 27 December 2019 - 16:59.


#26
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
pai asa zi
si atunci schimba titlul
tu cauti ''suv-ulet motor max 2000 4x4 cu reductor''
ai redus drastic aria de cautari la freelander, Forester , grand Vitara ,kyron, frontera- cu capacitatea de tractare

Edited by pimi, 27 December 2019 - 17:05.


#27
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,616
  • Înscris: 08.03.2017
IMS cand se fac casari la armata, il cumperi cu 80 km la bord .
La intrat dupa lemne trebuie masina nu surogate dinastea de asfalt, aste sunt de design , ia urca intr-un TAF si vezi cam cum merge el asa cu 5 litri de motorina la ora , blocaj pe lama intermediar, lama fata, articulatie hidraulica , motor de tractor , usor de intretinut . Daca scapa lateral in rampa ce faci cu 1,5 tone dupa tine fara lama intermediara?
Vrei sa scoti bani, vrei fiabilitate, vrei forta - ia utilaj vs vrei muzica in 4 difuri, sub, caldurica, jante cromate ia suv in care dupa fiecare iesire mai sudezi ceva.

Edited by ldpe, 27 December 2019 - 17:04.


#28
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
Decit Grand Vitara cu motor Renault mai bine Duster,e tot aia.....Primul are in plus ceva cai,xenon si tractare 2000kg in loc de 1500

#29
Quoriah

Quoriah

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 797
  • Înscris: 05.06.2016

View Postpimi, on 27 decembrie 2019 - 16:08, said:

...
cand zici Rav4 pierzi la partea cu gropile si la capacitatile de offroad pt ca nu are reductor
...

Am scos 2 Rav4 noi-noute din aproximativ 1 palma jumatate de noroi acu o saptamana. Atat de bun era 4x4 de pe ele. Erau pe un drum de pamant si mergeau inspre Dunare, putin mai jos de Seimeni - Dunarea.

Unu era cu ceva AT-uri de la Toyo. Si degeaba. Rav4 e bun pentru asfalt si gata.

Dacia papuc cu 4x4 le dadea clasa fara nici o problema.

#30
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019

View PostEllaenn, on 27 decembrie 2019 - 16:25, said:

Deja cu motoare peste 2 litri se joaca in alta liga....alte consumuri,alte impozite...
Truck-urile sunt autoutilitare, nu contează capacitatea cilindrică.
Sunt proiectate exact pentru ce vrei tu.
Am un Amarok, teoretic ar trebui să știu asta  :)

#31
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
Nu trecem la motoare mari.Daca vroiam motor mare luam direect G-u,chiar doar cu motor de 5-6 cilindri doar si rezolvam toate problemele.....

View PostEllaenn, on 27 decembrie 2019 - 17:07, said:

Nu trecem la motoare mari.Daca vroiam motor mare luam direect G-u,chiar doar cu motor de 5-6 cilindri doar si rezolvam toate problemele.....
Personal Amarok nu imi spune nimic...Daca as vrea ceva similar cu Amarok,as lua fara sa clipesc W463...

#32
ldpe

ldpe

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,616
  • Înscris: 08.03.2017
"Nu trecem la motoare mari"
Masina inseamna motor , restul sunt povesti .
Cand ai timp sa te uiti la o cutie de utilaj fata de una de la cel mai bengos suv 4x4 , da , e dubla , este proiectata sa nu te lase la greu , simpla si robusta .

#33
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
robust nu inseamna mare

#34
BloodRa

BloodRa

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,989
  • Înscris: 22.04.2019
Atunci ia g-ul si nu mai pierde timpul

#35
Ellaenn

Ellaenn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,245
  • Înscris: 01.11.2019
Daca vroiam clasa G-ului nu mai stateam pe ginduri.Punct.

#36
pimi

pimi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,771
  • Înscris: 15.01.2007
nu are suspensie independenta pe spate nici motor mic....nu esti atent la cerintele extrem de bine definite :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate