Masina 4x4 ce rezista cel mai bine la drumuri extrem de proaste si gropi
Last Updated: Jan 27 2020 10:53, Started by
Ellaenn
, Dec 27 2019 15:38
·
0
#19
Posted 27 December 2019 - 16:19
nu am fost niciodata la Bamboo,si nici nu tinjesc....
|
#21
Posted 27 December 2019 - 16:25
Deja cu motoare peste 2 litri se joaca in alta liga....alte consumuri,alte impozite...
|
#22
Posted 27 December 2019 - 16:30
Masina de teren extrem, cu maxim 2 litri cilindree si care sa mai si traga o remorca de 1500kg.
|
#23
Posted 27 December 2019 - 16:34
As elimina din titlu cuvintul extrem,cu ceva abilitati ma descurc in orice situatie,ramine suspensie independenta reductor,si tractare 1400-1500 kg.
Edited by Ellaenn, 27 December 2019 - 16:38. |
#25
Posted 27 December 2019 - 16:54
Recomand pickup-ul.
Daca bugetul nu are vreo restrictie, ai SsangYong Musso (modelul nou) care inseamna habitaclu de Rexton (SUV mediu, bine echipat, cu spatiu mare la interior, materiale care se duc incet incet spre zona mai premium) si bena. Musso vine si cu suspensie independenta pe spate in loc de arcuri lamelare. In Australia, modelul a fost destul de bine primit si am gasit cate review-uri pe termen lung (gen jurnal) care lauda modelul. Totusi, daca poti sacrifica putin confort, as alege un L200 pentru transmisia SuperSelect II care permite rularea 4x4 si pe asfalt uscat - adica 4x4 permanent. Restul pickup-urilor sunt doar 4x4 nepermanent. Fix pe considerentul asta am ales L200 in loc de Ranger Wildtrak sau Musso-ul nou. Ellaenn, on 27 decembrie 2019 - 16:25, said:
Deja cu motoare peste 2 litri se joaca in alta liga....alte consumuri,alte impozite... La pickup-uri nu iti pui problema cilindreei, pentru ca sunt autoutilitare. Degeaba iei un Isuzu cu motor de 2L. Impozitul va fi 4-500 RON. La fel e pentru 2.4-ul de pe Fullbback-ul meu, sau 3.2-ul de pe Ranger-ul unui prieten. Cosumul... Ar trebui sa fie irelevant daca optezi pentru pickup. La mine media e 10 L/100 km. Daca ti se pare mult, poate nu ai nevoie de pickup. In teren greu toate se pot duce inspre 20 L/100km sau mai mult in functie de incarcare si conditii. Edited by Quoriah, 27 December 2019 - 16:59. |
#26
Posted 27 December 2019 - 16:58
#27
Posted 27 December 2019 - 16:59
IMS cand se fac casari la armata, il cumperi cu 80 km la bord .
La intrat dupa lemne trebuie masina nu surogate dinastea de asfalt, aste sunt de design , ia urca intr-un TAF si vezi cam cum merge el asa cu 5 litri de motorina la ora , blocaj pe lama intermediar, lama fata, articulatie hidraulica , motor de tractor , usor de intretinut . Daca scapa lateral in rampa ce faci cu 1,5 tone dupa tine fara lama intermediara? Vrei sa scoti bani, vrei fiabilitate, vrei forta - ia utilaj vs vrei muzica in 4 difuri, sub, caldurica, jante cromate ia suv in care dupa fiecare iesire mai sudezi ceva. Edited by ldpe, 27 December 2019 - 17:04. |
#28
Posted 27 December 2019 - 17:02
|
#29
Posted 27 December 2019 - 17:03
pimi, on 27 decembrie 2019 - 16:08, said:
... cand zici Rav4 pierzi la partea cu gropile si la capacitatile de offroad pt ca nu are reductor ... Am scos 2 Rav4 noi-noute din aproximativ 1 palma jumatate de noroi acu o saptamana. Atat de bun era 4x4 de pe ele. Erau pe un drum de pamant si mergeau inspre Dunare, putin mai jos de Seimeni - Dunarea. Unu era cu ceva AT-uri de la Toyo. Si degeaba. Rav4 e bun pentru asfalt si gata. Dacia papuc cu 4x4 le dadea clasa fara nici o problema. |
#30
Posted 27 December 2019 - 17:04
Ellaenn, on 27 decembrie 2019 - 16:25, said:
Deja cu motoare peste 2 litri se joaca in alta liga....alte consumuri,alte impozite... Sunt proiectate exact pentru ce vrei tu. Am un Amarok, teoretic ar trebui să știu asta |
#31
Posted 27 December 2019 - 17:08
Nu trecem la motoare mari.Daca vroiam motor mare luam direect G-u,chiar doar cu motor de 5-6 cilindri doar si rezolvam toate problemele.....
Ellaenn, on 27 decembrie 2019 - 17:07, said:
Nu trecem la motoare mari.Daca vroiam motor mare luam direect G-u,chiar doar cu motor de 5-6 cilindri doar si rezolvam toate problemele..... |
#32
Posted 27 December 2019 - 17:10
"Nu trecem la motoare mari"
Masina inseamna motor , restul sunt povesti . Cand ai timp sa te uiti la o cutie de utilaj fata de una de la cel mai bengos suv 4x4 , da , e dubla , este proiectata sa nu te lase la greu , simpla si robusta . |
#35
Posted 27 December 2019 - 17:19
Daca vroiam clasa G-ului nu mai stateam pe ginduri.Punct.
|
#36
Posted 27 December 2019 - 17:20
nu are suspensie independenta pe spate nici motor mic....nu esti atent la cerintele extrem de bine definite
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users