Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?

Drepturile copiilor, in numele &#...

Mocheta peste parchet cu incalzir...
 

Hidrogenul - combustibilul viitorului

- - - - -
  • Please log in to reply
1 reply to this topic

#1
Adi_B

Adi_B

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 238
  • Înscris: 04.01.2006
Hidrogenul este recunoscut de experti din intreaga lume ca cea mai potrivita sursa de energie din viitorul automobilelor. Grupul BMW cerceteaza si  dezvolta de zeci de ani motoare alimentate cu hidrogen. Tehnologia BMW foloseste hidrogenul lichid drept combustibil pentru motoarele cu ardere interna.
In septembrie 2004, BMW si-a demonstrat stadiul avansat in dezvoltarea tehnologiei pe baza de hidrogen prin stabilirea a noua recorduri mondiale pentru masini alimentate cu hidrogen, cu modelul BMW H2R. Acest prototip unic este dotat cu un motor de 6 litri V12 care dezvolta o putere de 285 de cai.
Attached File  BMW_H2R.jpg   51.21K   86 downloads
Cu aplicatie mai apropiata, BMW pregateste o productie limitata pentru un model Seria 7 capabil sa functioneze atat cu hidrogen cat si cu benzina. BMW a prezentat un motor care poate functiona cu doua feluri de combustibil, dar si un rezervor special de hidrogen.
Hidrogenul produs regenerativ difera fundamental de combustibilii fosili. Folosirea lui la motoare cu ardere interna nu produce emisii de dioxid de carbon. Cele doua elemente cheie ale vehicolelor alimentate cu hidrogen  sunt motorul cu ardere interna si rezervorul de hydrogen.
In ceea ce priveste tehnologia pe baza de hidrogen, BMW este dedicat motoarelor cu ardere interna si performantelor specifice acestuia. In timpul dezvoltarii acestor motoare a fost atins nivelul de 170 kW / 230cp, dar potentialul maxim nu a fost obtinut inca. Tehnologia “bi-fuel” presupune posibiliatea comutarii intre hydrogen si benzina.
Hidrogenul racit in stare lichida are cea mai mare densitate de energie. Pentru a mentine hidrogenul lichid la o temperature constanta de -253˚ C, rezervorul este izolat folosind tehnoloia de ultima ora: are pereti dubli si este bazat pe principiul termosului. Intre cei doi pereti, in vid, se afla 70 de straturi de folie sintetica acoperita in aluminiu. Pentru a ajunge la acest nivel de izolatie ar fi nevoie de un strat de polistiren gros de 17 metri.
BMW a expus aceste ultime inovatii in folosirea hidrogenului la Hydrogen Expo 2006 din Statele Unite (12-14 martie, Long Beach, California), confirmandu-si primul loc in cercetarea si dezvoltarea conceptelor inovatoare pentru un viitor mai sigur si mai curat.
Attached File  Bi_fuel_engine_V12_BMW.jpg   33.1K   74 downloads

#2
Sarkastiq

Sarkastiq

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 236
  • Înscris: 04.01.2006
Ce mi-a placut la BMW a fost ca, la unul din prototipurile lor cu propulsie pe hirogen, au montat niste difuzoare speciale pentru a nu ii priva pe impatiimiti de "sunetul BMW" !

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate